חדש על המדף – החמישיה השבועית - foodpage - כל המתכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home - חדש על המדף - חדש על המדף – החמישיה השבועית

חדש על המדף – החמישיה השבועית

עוגיות טחינה מושלמות שנמסות בפה, מיני סוכריות על מקל, בייגל בטעם פתי בר וצ’יפס אפוי שמתחסל בצ’יק. המוצרים החדשים ששווה לכם להכיר

חדש על המדף
מיני סוכריות על מקל – צ’ופה צ’ופס

סיפרו לנו ש: צ’ופה צ’ופס משיקה שקית מעוצבת ובה 5 סוכריות קטנטנות במגוון טעמים – תות, תפוז וקולה. הסוכריות מיובאות ומשווקות בארץ על ידי ליימן שליסל.

אנחנו חושבים ש: הבדל כל כך קטן ועם זאת כל כך משמעותי ומוצלח. הסוכריות החדשות הן לא רק פתרון מעולה לרגעים שמתחשק משהו קטן ומתק אלא גם כייפיות יותר למציצה ולא תופסות את כל מרחב הפה. רעיון מעולה שתמיד כדאי להחזיק בתיק.

כמה זה יעלה לכם: 5 ₪ לאריזה המכילה 5 סוכריות.

איפה ניתן להשיג: בחנויות הפרטיות, קיוסקים, פיצוציות מינימרקטים ומכולות.

צילום: אפרת אשל

קריספי צ’יפס – אסם

סיפרו לנו ש: חברת אסם משיקה את קריספי צ’יפס – חטיף אפוי במרקם פריך ומתפצפץ (144 קלוריות לשקית). תפוחי האדמה שבחטיף עוברים אפייה באויר חם והם מכילים 1/3 מכמות השומן שבצ’יפס רגיל. החטיף החדש מגיע ב-3 טעמים: בתוספת מלח, בטעם צ’ילי ובטעם שמנת ובצל.

אנחנו חושבים ש: מדובר בחטיף סופר מפתיע שעל אף שאינו מטוגן, מצליח להשאר קריספי מאוד. לעומת צ’יפס אחר שאתם מכירים, פרוסות תפוחי האדמה מעט עבים ותפוחים יותר והזכירו לנו קצת בטעם את חטיף הדובונים הפופולרי, רק בגרסה פריכה.

גם כמות הקלוריות, 144, בנוסף לעובדה שהשקית גדולה יחסית מוסיפים לחטיף נקודות זכות. ולגבי הטעמים, הצ’ילי היה מצוין, לא חריף מדי, ובעיקר לא הותיר על הידיים שלנו עם שבילי צ’ילי אדומים, המומלח היה טעים אם כי לא התעלה על חבריו והשמנת-בצל הצליח לככב כשנטבל בממרח גבינה לבנה.

כמה זה יעלה לכם: 5-6 ₪ בהתאם למחירים ברשתות.

איפה ניתן להשיג: בכל רשתות השיווק.

צילום: תומר בורמד

עוגיות טחינה (חלבה) – אחוה

סיפרו לנו ש: חברת אחוה משיקה עוגיות טחינה עם 18% טחינה גולמית העשירה בסידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים.

אנחנו חושבים ש: העוגיות החדשה של אחוה הן לא פחות ממושלמות. הן נמסות בפה, מתוקות (אבל לא מדי), ובעיקר סופר ממכרות. תחשבו על ענן קטן ומתוק שמתמוסס בפה, אז כזה.

החסרון היחיד, פרט לעובדה שהן מתחסלות בצ’יק, הוא העובדה שאם לא תנהגו במשנה זהירות עם הקופסה, העוגיות יתחילו קצת להתפורר. מצד אחד זה סימן לנימוחות גבוהה, מצד שני, אולי היה עדיף לארוז את העוגיות בקופסה שונה שתגן עליהן יותר.

בשורה התחתונה – העוגיות שילוו את הקפה שלכם.

כמה זה יעלה לכם: 10-13 ₪ לאריזה של 300 גרם.

איפה ניתן להשיג: ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

צילום: סטודיו אסם

עוגיות פיטנס – נסטלה

סיפרו לנו ש: נסטלה משיקה סדרת מוצרים חדשה הכוללת עוגיות פיטנס עם דגנים מלאים, באריזות אישיות ובאריזות משפחתיות. העוגיות מכילות בין 92% ל-100% דגנים מלאים ומגיעות ב-3 טעמים – פצפוצי שוקולד, חמוציות ותפוז.

אנחנו חושבים ש: מדובר בעוגיות פריכות, כאלה שכיף לטבול בכוס תה ולמרות התוספות שבהן, הן לא מתוקות מדי. גם האריזה האישית, שמכילה בתוכה 3 עוגיות שטוחות (120 קלוריות), נהדרת ומוצלחת ומהווה נשנוש מתוק ומדוד לצד הקפה של הבוקר או כקינוח קטן באמצע יום עבודה.

אהבנו במיוחד את העוגיות המנוקדות בשוקולד צ’יפס שלא השתלטו על העוגיה אלא הפתיעו מדי פעם עם רכות ומרירות עדינה של שוקולד.

כמה זה יעלה לכם: 13 ₪ לאריזה משפחתית, 14 ₪ למאגדת אריזות אישיות.

איפה ניתן להשיג: ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

צילום: אפיק גבאי

פתיבייגל – מאיר בייגל

סיפרו לנו ש: חברת מאיר בייגל משיקה מוצר חדש – פתי בייגל – שילוב מתוק בין פתי בר לבייגלה בצורת לבבות. מדובר בפיתוח טכנולוגי חדשני וייחודי בעולם, אשר מספק את הצורך בנשנוש מתוק, אפוי, מזין ופחות משמין ממרבית החטיפים.

החטיף החדש מיוצר ב-3 טעמים – שוקולד, וניל וקינמון. הוא כולל סיבים תזונתיים ואין בו חומרים משמרים.

 אנחנו חושבים ש: טעם של פתי בר, פריכות של בייגלה וצורה שמזכירה את הבייגלה השטוחים. הפתי בייגל החדש הוא הכלאה מעט מוזרה שאחרי נשנוש קצר מתגלה כטעימה מאוד אם כי לא ממכרת כמו בייגל רגיל אלא יותר מתאימה לנשנוש כמו פתי בר. ואגב, ילדה בת שנתיים שניסתה את הבייגל החדש לא הסכימה להוציא את ידה מהשקית, הכי הצלחה בקרב הילדים.

משהו קטן – בעיננו היה צורך ליצר גם אריזות קטנות יותר שיתאימו לנשנוש בדרך ו/או בערב מבלי לחפש אטבים לסגירת השקית שכן לא מדובר בחטיף שמתחסל בפעם אחת.

ולאלה בינכם ששומרים, בפתי בייגל אחד יש 4 קלוריות.

כמה זה יעלה לכם: 6.50-6.90 ₪ לאריזה של 180 גרם.

איפה ניתן להשיג: בכל רשתות השיווק והחנויות המובילות.

בטור הקודם של חדש על המדף:
סוכריות ללא סוכר, עוגיות שוקולד צ’יפס ושמן זית בבקבוק פלסטיק

 

FoodPage Team
כל המתכונים הכי טובים באתר אחד
FoodPage Team

מתכונים אחרונים מאת FoodPage Team (צפו בכולם...)

FoodPage Team

כתבו משהו נחמד...

כתובת האימייל שלך לא תוצג בפומבי.שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top