חדש על המדף – החמישייה השבועית - foodpage - כל המתכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home - חדש על המדף - חדש על המדף – החמישייה השבועית

חדש על המדף – החמישייה השבועית

מייפל טבעי הישר מקנדה, תערובת להכנת מרנג ומרציפן, קמח להכנת לחמים בקלות, שניצלים ללא גלוטן ועוד מוצרים שעלו השבוע על המדפים

חדש על המדף

תערובת להכנת מרציפן ותערובת להכנת מרנג – המרשלג

סיפרו לנו ש…
המרשלג, המפעל המשפחתי הוותיק לדברי מתיקה מרחיב את שורת המוצרים שלו ומוסיף לסדרת “כל אחד יכול” תערובות להכנת מרנג ומרציפן שיקלו על האופים.

תערובת להכנה קלה ומהירה של מרציפן איכותי – אופן ההכנה פשוט מאין כמוהו, יש לשים את התערובת בקערה, להוסיף שתי כפות מים רותחים, ללוש מעט והמרציפן מוכן. התערובת מכילה 50% שקדים, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. המרציפן מצוין למאכל כפי שהוא ומשמש גם לאפיה, כמילוי של קרואסונים ורולדות או פשוט לעיצוב וציפוי עוגות ועוגיות.

תערובת להכנה פשוטה וקלה של מרנג – כל שיש לעשות הוא להוסיף מי ברז, להקציף ולזלף. נגמרו הימים של הפרדת ביצים ולכלוך של קליפות. התערובת עשויה מביצים מפוסטרות, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. לאחר ההקצפה ניתן להוסיף לתערובת  בתנועות קיפול עדינות, שברי אגוזים, שבבי קוקוס, קקאו, קפה נמס לפי הטעם. לערכה מצורפת שקית זילוף המתאימה לזילוף נשיקות וכבסיס לקינוחים ולציפוי פאי ועוגות.

אנחנו חושבים ש…
ניסינו את התערובת להכנת מרנג ולמרות שמדובר באבקה הופתענו לגלות שנוצר קצף צחור ויציב מאוד שאפשר זילוף של נשיקות בצורות שונות (לפי צורת הצנטר). בגלל שמדובר בתערובת על בסיס ביצים מפוסטרות המרנג מתאים גם למי שנרתע מביצים חיות, בעיקר כשמכינים מרנגים לציפוי עוגות שרק עוברות צריבה קלה בתנור או בברנר.

רק 2 דברים קטנים לשיפור – היינו שמחים לו האריזה הייתה רב פעמית וניתנת לסגירה, בעיקר כשהיא כבר בנויה בצורה כזאת ורק חסר לה סגירה עליונה. הכמות בשקית די גדולה וברוב המקרים אין צורך בכל התכולה. והמחיר בענינו גבוה מדי, בטח כשתחליף הוא חלבונים וקצת סוכר.

וגם 2 נקודות נוספות לזכות המוצרים החדשים – אהבנו מאוד את תוספת שקית הזילוף בתערובת המרנג שמאפשרת הכנה של נשיקות גם אם שכחתם להצטייד בשקית ואת האריזה עצמה שאפשר גם להשכיב בארון וגם להעמיד.

מחיר
מרציפן – 24 ₪ לאריזה של 200 גרם. מרנג – 22 ₪ לאריזה של 250 גרם.

מרקי-קנור-600

מרק עגבניות חריף ומעדן סחלב – קנור

סיפרו לנו ש…
מותג קנור משיק שני טעמים חדשים בסדרת נמס בכוס – לאוהבי המתוק ואוהבי החריף: נמס בכוס מעדן סחלב – משקה החורף האולטימטיבי באריזה אישית שניתן לקחת לכל מקום ולהתפנק במעדן חם וטעים ונמס בכוס עגבניות חריף – מבוסס על טעם העגבניות הפופולארי בתוספת טוויסט של חריפות, המיועד לאוהבי חריף.

המרקים קלים ומהירים להכנה (2-3 דקות) ומיועדים להכנה בספל עם מים חמים.

אנחנו חושבים ש…
לפני הכל, זה הזמן להודות שאנחנו די מכורים למרק העגבניות הקלאסי של החברה, שמגיע עם קרוטונים. הטעם שלו עשיר ומעט מתקתק והוא לגמרי מהווה ארוחה קלילה, מהירה ומנחמת כשמתחשק משהו חם, בעיקר בחורף. לגבי המרק החדש, אהבנו את רעיון החריף אבל לנו הוא היה מעט חריף מדי והייתה חסרה לנו הסמיכות והמתיקות העדינה של המרק הקלאסי, גם חסרונם של הקרוטונים הורגש מאוד. מצד שני, אם מוסיפים למרק שקדי מרק או אטריות דקיקות, החריפות מתאזנת והמרק הופך לארוחה הרבה יותר משביעה וטעימה.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.

שניצל-ללא-גלוטן-600

שניצל עוף ללא גלוטן – מאמא עוף

סיפרו לנו ש…
מאמא עוף, מרחיבה את סדרת השניצלים ומשיקה, לראשונה בישראל, שניצל עוף ללא גלוטן. הסדרה כוללת 2 מוצרים: שניצל אמיתי ביתי ואצבעות שניצל שומשום. בתהליך הפיתוח, שנמשך למעלה משנה, הושקעו משאבים רבים בפיתוח ובאיתור חומרי גלם מתאימים בארץ ובחו”ל. מחירי המוצרים ללא גלוטן, יהיו באותו מחיר מחירון לקמעונאי כמו המוצרים המקבילים הקיימים.

אנחנו חושבים ש…
קודם כל מילה טובה לגבי ההחלטה למכור את הסדרה החדשה באותו המחיר, לא ברור מאליו בתחום שבו רוב המוצרים שמיועדים לצליאקים או למי שנמנע מגלוטן יקרים בהרבה מאלה הרגילים.

לגבי הטעם, הופתענו מאוד לגלות שהציפוי לחלוטין לא מרגיש נטול גלוטן או מופחת טעם, הפירורים זהובים ופריכים והטעם זהה לגרסה הרגילה, גם 2 טועמים שאכלו את השניצל ולא ידעו על העדר הגלוטן לא שמו לב לשינוי. בהחלט בשורה.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.

קמח-מאסטר-שף-600

תערובת להכנת לחם ביתי – מאסטר שף

סיפרו לנו ש…
ריח של לחם טרי שזה עתה יצא מהתנור הוא אחד מהריחות האהובים ביותר, אך תהליך אפיית הלחם מעורר חשש אצל רבים. עוגות, עוגיות, מאפים – זו אינה בעיה, אבל לחם המכיל שמרים? קמחים מיוחדים? – זו כבר נראית משימה גדולה.

המותג הקולינארי “מאסטר שף” משיק תערובת מוכנה להכנת לחם ביתי טרי – רק מוסיפים מים, לשים ומתפיחים. והתוצאה – כיכר ביתית וריחנית עם טעם זהה למאפייה.

כל אריזת “לחם הבית” מכילה כמות ל- 2 כיכרות לחם, מחומרי גלם איכותיים וללא חומרים משמרים.

“לחם הבית” מציע 4 סוגי לחמים: תערובת להכנת לחם כפרי עם גרעינים, מכילה קמח חיטה מלאה עם גרעיני חמנייה, פשתן ושיבולת שועל, תערובת להכנת לחם שיפון – מכילה כ-50% קמח שיפון, תערובת להכנת לחם עם גרעיני חמניות – מכילה 20% גרעיני חמנייה ותערובת להכנת לחם בסגנון איטלקי עם חיטת דורום – מכילה חיטת דורום ונבט חיטה.

אנחנו חושבים ש…
מסוג המוצרים שהדבר הראשון שחשבנו עליהם זה איך לא חשבו על זה קודם?

ניסינו 2 סוגי תערובות להכנת לחם, כפרי ושיפון, ובשניהם קיבלנו לחם נהדר, אם כי לא באמת דומה לזה שנמכר במאפיות, ועם קראסט חיצוני יחסית קטן. בענינו, התערובות מתאימות בעיקר למי שטרם התנסה בהכנת לחם ורוצה לקצור מחמאות על לחם ביתי, ופחות לאופים שכבר התנסו באפייה.

אגב, יתכן והמרקם המעט דחוס שיצא לנו הוא חלק מתפיחה לא מספקת בגלל הקור שבחוץ. הלכנו לפי הזמנים על גבי האריזה וככל הנראה הם לא היו מספקים ביחס לקור שמונע מהבצק לתפוח כמו שצריך בזמן קצר יחסית.

ומילה טובה לגבי המחיר – 10 שקלים לתערובת שמתאימה להכנת 2 לחמים, בהחלט חסכון משמעותי ביחס לכל לחם שתקנו.

מחיר
9.90 ₪ לאריזה של קילו.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.

שניצל-תירס-600

שניצל תירס ושניצל ירקות טבעוניים – תפוגן

סיפרו לנו ש…
חברת תפוגן משיקה שניצל ירקות ונאגטס תירס ללא רכיבים מן החי, עם חותמת vegan friendly.

לדברי עמית מרגולס, סמנכ”ל המכירות של חברת תפוגן, משפחות רבות בישראל עוברות שינוי בתחום התזונה – הפחתת מוצרי בשר מעובד ומעבר למוצרים מן הצומח, ולכן הוחלט להרחיב את קטגוריית “תפוגן טבע” ולהשיק 2 מוצרים חדשים ללא רכיבים מן החי שמתאימים גם לטבעוניים.

אנחנו חושבים ש…
קודם כל, לגמרי הגיע הזמן. בשנים האחרונות אחוז הטבעוניים גדל משמעותית ואם יש טענה ששמענו לא מעט פעמים זה בנוגע לשניצל התירס הפופולרי שעד עתה היה צמחוני אך לא טבעוני. 2 המוצרים החדשים לא רק מביאים איתם בשורה ופנייה לקהל יעד הולך וגדל, אלא מצליחים ליצר טעם אהוב וכייפי שמזכיר את הילדות. השניצלים פריכים מאוד, בעיקר כשמכינים אותם בתנור, משביעים וגם מורידים את ייסורי המצפון. תודו שזה שילוב מנצח.

מחיר
18-24 ₪ לאריזה של 750 גרם שניצל ירקות ו-600 גרם נאגטס תירס.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.

פסטה-ללא-גלוטן-ברילה-600

פסטה ללא גלוטן – ברילה

סיפרו לנו ש…
לאחר תהליך פיתוח ארוך ודקדקני ברילה משיקה שלושה מוצרים ללא גלוטן. סדרת ברילה ללא גלוטן מצטיינת בטעם משובח ומרקם אחיד השומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול. מוצר אידיאלי לכל הנמנעים והרגישים לגלוטן ולחולי צליאק.

סדרת ללא גלוטן של ברילה מכילה תערובת של שלושה קמחים: קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב וקמח אורז על פי מתכון ייחודי. שילוב זה מעניק צבע ענברי הדומה לצבע הפסטה המקורית, כשהטעם עדין, מאוזן ואינו מתקתק כטעם האופייני למוצרים על בסיס תירס צהוב בלבד.

אנחנו חושבים ש…
מאז ומתמיד אהבנו את הפסטות של ברילה, הן ניחנות במרקם חלק אבל לא מושי, מתבשלות מעולה ולא מותירות שובלי קמח במים וגם המחיר שלהן לגמרי שווה ביחס לתמורה, לכן הגיוני שהיו לנו הרבה ציפיות מהפסטות החדשות, בטח ביחס לפסטות ללא גלוטן אחרות שיצא לנו לטעום ויצאו מאוד דביקות ורכות.

אז איך הפסטות החדשות? במילה אחת, מעולות! הצבע שלהן מזכיר מאוד פסטה רגילה צהבהבה, המרקם עדין אך נגיס וגם אחרי בישול מעבר לזמן המבוקש על גבי האריזה הפסטות לא יצאו דביקות וסמרטוטיות. בהחלט מומלץ.

מחיר
10 ₪ לאריזה של 400 גרם.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.

עוגת-גבינה-ואוגמניות-600

עוגת גבינה אוכמניות – עדן קינוחים

סיפרו לנו ש…
חברת “עדן קינוחים” משיקה קינוח חדש – עוגת גבינה עשירה עם אוכמניות ופירורי עוגיות. העוגה, המשווקת במארז מעוצב של שתי יחידות ארוזות בנפרד, מכילה גבינה 5%, שמנת, חלב ופירורי עוגיות. כל גביע קינוח מכיל כ-90 מ”ל עוגה וניתן להגיש כקינוח אישי.

אנחנו חושבים ש…
השילוב בין עושר הגבינה ובין האוכמניות שניחנות בחמיצות טבעית עושה רק טוב לקינוח שלא מכביד על הבטן הן בגלל גודלו והן בגלל הקלילות שלו. בהחלט פתרון טוב כשמתחשק משהו מתוק בלי להוציא המון כסף ובלי לבלות שעות במטבח.

מחיר
13 ₪ למארז של 2 יחידות (משל 90 גרם ליחידה).

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

מייפל-600

סירופ מייפל טבעי – יד מרדכי

סיפרו לנו ש…
‘יד מרדכי’ מרחיבה את סל מוצריה ונכנסת לקטגוריות חדשות הנותנות ערך מוסף ייחודי ושמות דגש על טבעיות. כחלק מהמהלך משיקה החברה סירופ מייפל 100% טהור שמגיע היישר מחבל קוויבק בקנדה, מולדת המייפל.

סירופ המייפל החדש מוצע לצרכן תחת הסטנדרטיים הקפדניים ביותר של יד מרדכי, מופק מעץ האדר באופן טבעי וללא תוספת סוכר ומכיל מינרלים מהטבע. סירופ המייפל מומלץ להכנת מאכלים מתוקים, העשרת קינוחים, תיבול, מרינדות והמתקת משקאות.

המייפל ישווק ב-2 גדלים: 236 מ”ל עם פיה ייחודית נוחה למזיגה ו-189 מ”ל.

אנחנו חושבים ש…
זהו, יותר אין לכם תירוצים למה השתמשתם בסירופ בטעם מייפל ולא בדבר האמיתי. עכשיו כשהמייפל הטבעי של יד מרדכי עלה על המדפים לא תוכלו להגיד שלא מצאתם את הגרסה האיכותית והטבעית.

הסירופ החדש, שמגיע הישר ממולדת המייפל הענקית – קנדה, ניחן בטעם מתוק אך לא עז מדי כמו אחיו המלאכותי ובסמיכות נוזלית יותר. הטעם העדין שלו (יחסית) מאפשר לו להשתלב נהדר לא רק בקינוחים ומתוקים אלא גם באיזון טעמים במרינדות, רטבים לסלטים והוא גם תורם ליצירת קרמליזציה בהכנת ירקות וחומרי גלם נוספים בתנור או במחבת.

ניתן להשיג
את הבקבוק הגדול ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הגדולות ואת הבקבוק הקטן יותר ניתן להשיג במינימרקטים ובמכולות.

FoodPage Team
כל המתכונים הכי טובים באתר אחד
FoodPage Team

מתכונים אחרונים מאת FoodPage Team (צפו בכולם...)

FoodPage Team

כתבו משהו נחמד...

כתובת האימייל שלך לא תוצג בפומבי.שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top