חדש על המדף – החמישייה השבועית - foodpage - כל המתכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home - חדש על המדף - חדש על המדף – החמישייה השבועית

חדש על המדף – החמישייה השבועית

בורקס גדול כמו במאפיות, משקאות פירות עם נענע, קמח עוגיות מיוחד, בריזר לימון ואננס ודגני בוקר במתיקות מעודנת. חדש על המדף

חדש על המדף
גולדן מיניס – נסטלה

סיפרו לנו ש…
אסם-נסטלה מרחיבה את מותג דגני הבוקר מיניס ומשיקה דגני גולדן מיניס מתירס וחיטה מלאה במתיקות מעודנת.

כמו כל דגני הבוקר של נסטלה, גם גולדן מיניס מכיל דגנים מלאים, העשירים בסיבים תזונתיים ותורמים להעשרת תזונת הילדים. דגני הבוקר מהווים מקור של אנרגיה לאורך זמן תודות לדגנים המלאים ורכיבי העשרה חשובים כמו ויטמינים, ברזל וסידן.

אנחנו חושבים ש…
דגני הבוקר החדשים קראנצ’יים מאוד וניחנים במתיקות עדינה שמשתדכת מצוין עם חלב אבל גם לבד כנשנוש מתוק בין הארוחות.

הדגנים מגיעים בצורת ריבועים מפוספסים שמאוד נוח להחזיק ביד ומצד שני הם לא גדולים מדי כדי להכנס לכפית כחלק מארוחת בוקר בקערה. בהחלט טעים, משביע ולא כבד מדי בבטן כארוחה קלילה.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

דגני-בוקר-נסטלה-600

בריזר לימון ואננס – בקרדי (כשר לפסח)

סיפרו לנו ש…
לראשונה בישראל – בריזר, המשקה האלכוהולי מבית חברת בקרדי העולמית, במהדורה כשרה לפסח בטעמים אננס ולימון.

בקרדי בריזר, משקה אלכוהולי מרענן, המורכב מהרום הקלאסי של בקרדי עם מיצי פירות אקזוטיים יוצע עם כשרות לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ב-2 טעמים: אננס ולימון

אנחנו חושבים ש…
אחד המשקאות האהובים עלינו שלמרות היותו אלכוהולי, מכיל רק 4% אלכוהול ולכן מתאים מאוד גם לשתייה בארוחה או כמשקה מרענן בימים חמים.

2 הטעמים שקיבלו הכשר מיוחד לפסח ניחנים בחמיצות עדינה שמוסיפה גם היא לרעננות ולקלילות של המשקה. ואגב, גם המראה הזהוב של עטיפת המשקה תתאים מאוד לשולחן החג החגיגי.

מחיר
11 ₪ לבקבוק של 275 מ”ל.

ניתן להשיג
ברים, מסעדות, רשתות השיווק ובחנויות.

בריזר-600

קמח עוגיות – סוגת

סיפרו לנו ש…
קמח עוגיות ייעודי של סוגת, שמאפשר אפייה של אוזני המן טעימות ופריכות במיוחד. הקמח עשוי מתערובת חיטים, המורכבת מחיטה רכה וחיטה קשה. רמות הגלוטן והחלבון בקמח נמוכות והוא מתאים במיוחד לאפייה של בצק פריך, לעוגיות או לבסיסי פאי.

השימוש בקמח העוגיות מאפשר להקטין את כמות השומן בבצק בכ-25 אחוזים, מבלי לפגוע בפריכות העוגיות ובטעם הסופי.

אנחנו חושבים ש…
מדובר באחד הקמחים הטובים להכנת עוגיות ובכלל בצקים פריכים, כמו שאר המוצרים בסדרה, גם הקמח היעודי הזה מצליח לתת מענה מעולה לסוגי מאפים שונים ומאפשר דיוק ואיכות גבוהה יותר.

רמת הגלוטן הנמוכה מאפשרת לבצק להשאר פריך ולא גמיש כמו בצקי שמרים ולכן הוא מתפקד מעולה בטארטים, עוגיות, פאי וכבסיס להכנת קראמבל.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

קמח-עוגיות-600

משקאות לימונענע, נענע מלון ונענע ליצ’י – תפוזינה

סיפרו לנו ש…
תפוזינה משיקה סדרת נענע חדשה במהדורה מוגבלת: לימונענע, נענע מלון ונענע ליצ’י. לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: ” ממחקר צרכני עולה כי הנענע נתפסת כמרענן אולטימטיבי והיא משתלבת נהדר כמעט עם כל דבר שהיא פוגשת. כל משקה שמוסיפים לו נענע הופך קליל יותר וצונן יותר, ומקבל ארומה שרק הנענע יכולה לתת. לכן השנה החלטנו בתפוזינה להפתיע את הקהל הישראלי לקראת האביב עם סדרת הנענע במהדורה מיוחדת”.

אנחנו חושבים ש…
מתוך הסדרה החדשה טעמנו את שני הטעמים – נענע מלון ונענע ליצ’י והופתענו לגלות שטעם הנענע עדין ומשתלב נהדר הטעם הפירותי ולא משתלט עליו כפי שחששנו.

תוספת הנענע אכן מוסיפה רעננות והמשקאות, בעיקר כשהם מצוננים היטב, ילוו מעולה את הקיץ שיגיע בקרוב.

גם הבחירה בפירות הספציפיי האלה מאוד נכונה, שלושתם, גם בנפרד לנענע, נחשבים לפירות מאוד קלילים ומרעננים ולכן השילוב שלהם עם הנענע מוצלח במיוחד. ובהקשר זה, היינו שמחים למשקה דומה עם אננס.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

תפוזינה-600

בורקס יפו – מעדנות

סיפרו לנו ש…
מעדנות משיקה את סדרת ‘בורקס יפו’ – סדרת בורקסים גדולים ופריכים במיוחד, הכוללת שני מוצרים: בורקס גדול במילוי גבינה (בצורת משולש) ובורקס גדול במילוי תפוחי אדמה (בצורת מרובע).

‘בורקס יפו’ מאפשר בשל גודלו, למלא בתוכו מגוון תוספות כמו ביצה וירקות שונים ומשמש כבסיס לתוספות וגיוונים רבים ופשוטים לארוחת הערב.

אנחנו חושבים ש…
עזבו הכל, את הגודל, התוספות, השם המפוצץ ושאר מיני תיאורים, מדובר קודם כל בבורקס טעים שקשה מאוד לחכות שיתקרר כדי לזלול אותו (זהירות עם תפוחי האדמה, המילוי רותח דקות ארוכות אחרי האפייה).

ואם נחזור רגע לעניין הגודל, בהחלט מדובר ברעיון מעולה שמזכיר את הבורקס המיתולוגיים שנמכרו במאפיות לצד ביצה חומה קשה ורסק עגבניות.

כפי שאמרו בחברה, גודלו של הבורקס אכן מאפשר להוסיף לו תוספות פנימה כמו פרוסות ביצה, פטריות צרובות (תנסו, זה מעולה), ממרחים חריפים ואפילו פלפלים קלויים שמשתלבים מאוד טוב עם הגבינה. ואם בטעמים עסקינן, היינו שמחים לטעמים נוספים כמו תפוחי אדמה ופטריות ושבלול פיצה גדול.

נהדר לאירוח, בעיקר לבראנץ’ או ארוחות ערב, אבל גם לארוחה משפחתית מהירה.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

בורקס-תפוחי-אדמה-600

 

 

FoodPage Team
כל המתכונים הכי טובים באתר אחד
FoodPage Team

מתכונים אחרונים מאת FoodPage Team (צפו בכולם...)

FoodPage Team

כתבו משהו נחמד...

כתובת האימייל שלך לא תוצג בפומבי.שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top