חדש על המדף – החמישייה השבועית - foodpage - כל המתכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home - חדש על המדף - חדש על המדף – החמישייה השבועית

חדש על המדף – החמישייה השבועית

ממרח טחינה עם סילאן, גלידות יוגורט עם פירות ועוגיות, בייגל’ה שטוחים בטעם צ’ילי מתוק ועוד מוצרים חדשים שאתם חייבים להכיר

חדש על המדף

ממרח טחינה וסילאן – אחוה

סיפרו לנו ש…
חברת אחוה משיקה מוצר נוסף בסדרת הממרחים: ממרח טחינה עם סילאן. המוצר החדש מטחינה משומשום מלא, מכיל 67% טחינה משומשום מלא דלת נתרן עם סילאן וסוכר קנים חום, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס.

הממרח עשיר בערכים תזונתיים: 578 מ”ג סידן, 5 מ”ג ברזל, 10 גרם סיבים תזונתיים, 15 גרם חלבון ממקור טבעי ומתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי – VEGAN FREINDLY). ממרח טחינה עם סילאן נהדר כממרח מתוק בכריכים לילדים, בימי החופש ובמהלך הלימודים.

אנחנו חושבים ש…
ניסינו את הממרח החדש והופתענו מאוד לטובה. הממרח רך ונוח מאוד למריחה ומתהדר בטעם חלווה עדין שגם הילדים מאוד אהבו.

סוף סוף ממרח שגם מוסיף ערכים תזונתיים (סידן, ברזל) וגם מאפשר הכנת סנדביצ’ים מתוקים עם הרבה פחות יסורי מצפון. ואגב, ניסינו את הממרח גם כמילוי לעוגת שמרים, ביחד עם שוקולד צ’יפס מריר, והוא התגלה כהצלחה גדולה. בהחלט מומלץ.

ומילה טובה על המחיר, בהחלט שווה לכל כיס ביחס לממרחים אחרים.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובסופרים.

מחיר
10.90-12.90 ש”ח לאריזת 400 גרם.

גלידות-פיטנס-600

גלידות יוגורט – FITNESS – נסטלה

סיפרו לנו ש…
גלידות נסטלה משיקה גלידות יוגורט FITNESS בשלושה טעמים: אוכמניות, טופי-בננה ובננה תות שדה. בכל מוצרי הסדרה – תוספת של שברי עוגיות עם דגנים מלאים.

פיתוח ישראלי של גלידות נסטלה במרקם קליל ומרענן ועם רכיבי פרי. הטעמים החדשים בסדרה: גלידת יוגורט בתוספת ריפל אוכמניות, גלידת יוגורט בתוספת ריפל טופי- בננה וגלידת יוגורט בתוספת מחית בננה עדינה וריפל תות שדה. סדרת המוצרים מכילים עד 2.7% שומן ו- 63 קלוריות למנת גלידה (40 גרם).

אנחנו חושבים ש…
מבין שלושת הטעמים אהבנו במיוחד את גלידת היוגורט שמתהדרת ברוטב אוכמניות סמיך ומתוק-חמצמץ שגם מאזן מעט את המתיקות של הגלידה וגם מוסיף טעם פירותי שמאוד מחמיא לה. גם תוספת העוגיות מאוד משדרגת ומוסיפה עושר ומרקם.

חשוב לומר, למרות שמדובר בגלידת יוגורט ויש נטייה לחשוב שהגלידה תהיה חמצמצה יותר, בפועל הגלידה מתוקה מדי והיינו שמחים מאוד לו הטעמים היו נוטים יותר לכיוון החמוץ-מרענן מאשר לטעמים של גלידת שמנת עשירה. עוד דבר קטן לשיפור – כמות העוגיות בגלידה קטנה יחסית ורוב הזמן העוגיות גרוסות דק כך שהן לא מורגשות וכשהן מגיעות בצ’אנקים גדולים יותר, הן לגמרי מוסיפות מרקם מעולה כך שעוד מהן רק היה משדרג.

בשורה התחתונה, הגלידה טעימה ומפנקת, בטח ביחס לכמות הקלוריות, ועם מעט שפצורים קטנים היא הייתה יכולה לככב אפילו יותר.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והסופרים.

מחיר
22-24 ש”ח.

בייגלה-שטוחלה-600

בייגלה שטוחל’ה בטעם צ’ילי מתוק – מאיר בייגל

סיפרו לנו ש…
חברת מאיר בייגל משיקה את בייגלה שטוחלה צ’ילי מתוק. הבייגלה החדש ישווק באריזה משפחתית של 300 גרם וכן באריזה אישית של 40 גרם.

בייגלה שטוחלה צ’ילי מתוק, אפוי ולא מטוגן, מכיל סיבים תזונתיים, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל.

אנחנו חושבים ש…
תרשו לנו להתחיל רגע מהסוף – השקית של הבייגלה החדש (באריזה משפחתית של 300 גרם) התרוקנה תוך יומיים. ולא, לא בגלל ש-10 אנשים טעמו ממנו, בגלל שלא יכולנו להתאפק וחיסלנו את הבייגלה לבד בלי לשים לב.

אז כן, כמו שהבנתם, הבייגלה החדש שהשיקו במאיר בייגל אכן עושה את העבודה. הוא ממכר בטירוף, חריף אבל מדי ומתובל במלח בדיוק במידה וקצת יותר. גם הצורה השטוחה עושה איתו חסד כך שמאוד נוח לכרסם את הבייגלה והוא הרבה יותר פציח וקראנצ’י מכל בייגלה אחר שטעמנו.

המלצה שלנו – הבייגלה מצוין עם גבינה לבנה או קוטג’ רק אל תבואו אלינו בטענות אם תגלו שכל השקית התחסלה לכם בצ’יק.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והסופרים.

מחיר
8.5 ש”ח לאריזהת 300 גרם (משפחתית).

משו-משו-600

מוצרלה ומלוחה פיקנטית (טבעוני) – משומשו

סיפרו לנו ש…
לאור הצלחת סדרת הצהובות והמלוחות מחדשת “משומשו” עם שני מוצרים נוספים בסדרה: מוצרלה טבעונית בטעם מעודן המתאימה לשימוש כמגורדת להכנת מאפים כמו: קלצונה, פיצות, פסטות ולשימוש בסלטים, סנדוויצ’ים וטוסטים ומלוחה בטעם פיקנטי חריף שמשלבת ניחוח של עריסה ועגבניות בסגנון מזרח תיכוני.

המוצרים ללא סויה ולא לקטוז ומכילים סידן וסיבים תזונתיים.

אנחנו חושבים ש…
אחרי שטעמנו ואהבנו בעבר את סדרת הגבינות הצהובות של החברה, חיכינו בכליון עיניים למוצרים החדשים כדי לבחון האם גם אלה יצליחו להתחבב לא רק על קהל הטבעונים אלא על אוכלי מוצרי חלב.

ואכן, גם הפעם צלחו ה”גבינות” החדשות את המבחן והצליחו להתחבב על הטועמים, בעיקר בגרסה המותכת (בתוך טוסט) וכחלק ממילוי של מאפים. 2 המוצרים החדשים אמנם לא זהים לחלוטין לגרסה החלבית, בעיקר בתחום המרקם, אך כשאופים או מתיכים אותן בתוך טוסט הן לגמרי עושות את העבודה.

ואגב, טוב עשו בחברה שהחליטו למכור את המוצרים כבלוק ולא כ”גבינה” מגורדת שכן בצורה הזאת ניתן להחליט האם רוצים לחתוך אותן לפרוסות דקות, לקוביות או לגרד בפומפיה.

ניתן להשיג
בחנויות הטבע וברשתות השיווק.

מחיר
מוצרלה – 19.90 עד 21.90 ש”ח לאריזה של 300 גרם.
מלוחה פיקנטית – 19.90 עד 21.90 ש”ח לאריזה של 250 גרם.

בייגלה-עיגולים-600

 

בייגלה עיגולים – אסם

סיפרו לנו ש…
אסם מחדשת את קטגורית הבייגלה ומשיקה את בייגלה עיגולים, הבייגלה שיאפשר לכם חווית אכילה חדשה, כיפית, שמחה ושובבה. עיגולים קטנים לנשנוש כיפי, מתאימים להזדמנויות צריכה מגוונות, מתאים לצריכה אישית ולאירוח.

בייגלה עיגולים כולל 3 מוצרים: בייגלה עיגולים קלאסי 300 גרם, בייגלה עיגולים עם שומשום 300 גרם ובייגלה עיגולים עם מלח 60 גרם.

אנחנו חושבים ש…
אהבנו מאוד את הצורה החדשה ובהחלט מדובר בחווית אכילה שונה שדומה יותר לחטיף כמו במבה מאשר בייגלה שאוכלים בדרך כלל בכמויות קטנות יותר. מבין 3 המוצרים הגרסה של השומשום התחבבה עלינו במיוחד אם כי היינו שמחים לו העיגולים היו דקים יותר.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והסופרים.

מחיר
10-12 ש”ח.

 

FoodPage Team
כל המתכונים הכי טובים באתר אחד
FoodPage Team

מתכונים אחרונים מאת FoodPage Team (צפו בכולם...)

FoodPage Team

כתבו משהו נחמד...

כתובת האימייל שלך לא תוצג בפומבי.שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top