חדש על המדף – החמישייה השבועית - foodpage - כל המתכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home - חדש על המדף - חדש על המדף – החמישייה השבועית

חדש על המדף – החמישייה השבועית

שוקולד עם שומשום, אבקה להכנת מקרונים בבית, עוגיות של קונדיטוריה בסופרים ועוד. חדש על המדף – החמישייה השבועית

חדש על המדף
שוקולד לינדט אקסלנס שומשום קלוי

סיפרו לנו ש…
לינדט משיקה טעם חדש בסדרת אקסלנס – לינדט אקסלנס שומשום קלוי, שילוב של שוקולד מריר עם שומשום קלוי בקרמל. סדרת לינדט אקסלנס עשויה מתערובת סודית של פולי קקאו, מעובד לכדי מרקם חלק ודק במיוחד המדגיש את הטעמים והניחוחות המורכבים של השוקולד. הסדרה כוללת מוצרים נוספים כגון שוקולד מריר עם מנטה, תפוז, צ’ילי, שבבי מלח ועוד, כמו גם מבחר שוקולדים מרירים עם אחוז מוצקי קקאו גבוהים.

אנחנו חושבים ש…
אין כמו עונת החורף להשיק שוקולד מריר איכותי. קוביות השוקולד הרחבות והדקות טומנות בחובן שומשום קלוי בטעם עדין ומשובח שמעורר את חושי הטעם. השומשום הקלוי מתפצפץ בפה ומתמזג היטב עם טעם השוקולד המריר האיכותי. לחובבי השוקולד ממתינה הפתעה נעימה ללכת שבי אחריה.

כמה זה יעלה לכם
15 ש”ח. מבצע השקה לחודש נובמבר בלבד: 10 ש”ח.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק

2

סדרת תה ירוק פרימיום של סרמוני

סיפרו לנו ש…
חברת “סרמוני” מציגה סדרה איכותית של תה ירוק לחורף. תה ירוק סנצ’ה, תה ירוק נענע ותה ירוק יסמין. חליטות התה של סרמוני מיוצרות באיכות גבוהה, מעלים שלמים וחלקים גדולים של הצמח, בדומה לתה בתפזורת, המאפשר להפיק מהן את מלוא הטעמים והאיכויות. בנוסף, תערובת התה מוצעת בתוך שקיקים ייחודיים בצורת פירמידה המאפשרים למים להגיע לכל חלקי הצמח שבשקיק ולקבל מיצוי מקסימלי של רכיבי התה.

אנחנו חושבים ש…
קופסת התה המעוצבת לעילא של חברת סרמוני היא רמיזה עבה למה שאתם צפויים למצוא בתוכה. שקיקי התה נחים להם בעצלתיים בתוך הספל ומגירים מתוכם טעם מעודן ואיכותי שנדמה כי זה עתה קטפתם כמה עלי נענע טריים והם צללו להם בספל התה שלכם. מומלץ אפילו כמתנה.

כמה זה יעלה לכם
19.90 ש”ח (למארז של 20 שקיקים).

איפה ניתן להשיג
ברשתות עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, קסטל מרקט ועוד, ודרך האתר www.ceremonietea.co.il.

3

אבקת “מקרון – כל אחד יכול”

סיפרו לנו ש…
מוצר חדש מבית יצרנית דברי המתיקה “המרשלג” מאפשר הכנה פשוטה, מהירה ומדויקת של עוגיות מקרון מעודנות ממש כמו בפטיסרי – בתוך פחות מעשר דקות. אבקת “מקרון – כל אחד יכול” הינה פרי פיתוחו של השף רוני פרדי מרדכי, אשר פיתח בעבר יחד עם המרשלג גם את בצק הסוכר הישראלי RFM, שהפך עם השנים לאחד מאבני היסוד בקונדיטוריה המקומית. תערובת ההכנה מכילה בין היתר שקדים, סוכר, חלבון ביצה וחלבון צמחי, ודורשת הוספת מים חמים בלבד תוך פעולת ערבול. לאחר הזלפה בתבנית באמצעות שקית הזילוף החד פעמית המצורפת, מוכנות 40-50 עוגיות המקרון לאפיה קצרה ולמילוי.

אנחנו חושבים ש…
לא פחות מגאוני היא ההגדרה הטובה ביותר לתערובת להכנה ביתית של עוגיית המקרון הצרפתית. אם אפייה עם שמרים היא האולימפוס של הדיוטות האפייה, אין ספק שהכנת מקרונים עבור האופים המתקדמים היא לא פחות מאשר בעתה של ממש. התהליך המורכב, הדיוק הרב והזמן הממושך, הדירו רבים מחוויית הכנתן, ואילו התערובת הביתית החדשה  מנגישה אותן לא רק לאופים המתקדמים אלא גם לחובבים של ממש. 10 דקות הכנה ותקבלו תוצאה מפתיעה לחלוטין כולל מתכונים למליות מגוונות באתר החברה. החסרון הקטן היחיד – המרקם היה מעט דחוס ביחס למקרונים הרגילים.

כמה זה יעלה לכם
55 ש”ח. ניתן להשיג בצבע לבן (ללא תוספת חומרי צבע המתאים גם לצביעה עצמית) וכן בירוק, ורוד, צהוב וחום.

איפה ניתן להשיג
ברשתות ובחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

1

לחם ברמן אקטיב

סיפרו לנו ש…
קבוצת מאפיות ברמן משיקה לחם חדש “לחם ברמן אקטיב” מ-100% קמח חיטה מלא, האוחז בתו * “אפשרי בריא” של משרד הבריאות ומכיל בנוסף תוספת ייחודית: סיבים פרה-ביוטיים (3 גרם ב-3 פרוסות לחם), המהווים מצע חיוני להתפתחות חיידקים טובים פרו-ביוטיים, התורמים רבות לתהליך עיכול טוב יותר, לתזונה מאוזנת, לסיוע במניעת מחלות במעי הגס ולהרגשה כללית טובה יותר.

בנוסף, הלחם מתאים לחולי סכרת ויש לו “תו אייל” מהאגודה הישראלית לסכרת.

*אפשרי בריא – תקן מטעם משרד הבריאות שמוודא כי בלחם יש לפחות 80% קמח מלא, מקסימום 400 מ”ג נתרן ומקסימום 250 קלוריות ב-100 גרם.

אנחנו חושבים ש…
הלחם החדש ניחן בטעם מיוחד שמזכיר במעט את טעם הסילאן. בלחם מתיקות עדינה והוא רך ובצבע חום ענברי ובגלל מרקמו יתאים מאוד לסנדביצ’ים שלוקחים לדרך ולא מתפוררים או מותירים אחריהם פירורים בתיק או בשקית האוכל.

שמחנו לגלות שבנוסף לסיבים הפרה-ביוטיים שהתווספו ללחם, שמרו בחברה גם על הערכים התזונתיים החשובים כמו קמח מלא וכמות נמוכה של נתרן וכמובן – תו אייל שמאפשר גם לחולי סכרת ליהנות מהלחם.

ונקודה חשובה אחרונה – למרות שמדובר בלחם קל מבחינת מרקמו ולא בלחם כבד וכפרי, חשנו די מהר בתחושת שובע שהצליחה להפתיע לטובה.

כמה זה יעלה לכם
13-17 ש”ח לאריזה

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות

4

עוגיות הבוטיק של”לחם יין” נכנסות לרשתות השיווק

סיפרו לנו ש…
“לחם יין” הוקם על ידי דגנית עמיחי ורונה פרדיס לפני 15 שנה ביהוד כבית קפה קטן ומעדנייה. במהלך השנים התרחבו, בית הקפה הפך למסעדה שהיא שם נרדף לאוכל איכותי וטרי במחיר הוגן, ובשלב מאוחר יותר הצטרפה למשפחת “לחם יין” גם מאפייה הצמודה למסעדה מתוך מחשבה לקיים סינרגיה בין המסעדה והמאפייה, ולאפשר ללקוחות ליהנות ממוצרי “לחם יין” גם בבית.

לפני כשנה חנכו השתיים מפעל חדש במודיעין שממנו ישווק מותג העוגיות “לחם יין” על ידי חברת דיפלומט לרשתות השיווק בפריסה ארצית.

“לחם יין” יציא, החל מימים אלוף מגוון עוגיות בעבודת יד שנבחרו כעוגיות האהובות ביותר במאפייה גם ברשתות השיווק בנוסף למכירה הקבועה במאפייה הצמודה למסעדה. העוגיות שימכרו: אלפחורס, חמאה, גבינה וזיתים, אוזני פיל וביסקוטי.

אנחנו חושבים ש…
מעבר לסיפור המקסים של דגנית ורונה, שהקימו את המסעדה ביחד ואיתה גם התפתחו וגדלו עם השנים, הסיפור העיקרי הוא דווקא הטעמים והאיכות של העוגיות שהושקו ממש בימים האחרונים.

למרות שמדובר בעוגיות שעברו מפס יצור קטן יחסית למדפים הגדולים של הסופר, השתיים, ביחד עם הקונדיטור הראשי של המאפיה, הצליחו להשאיר את הטעמים והמרקמים האיכותיים שנדמה כאילו הוכנו אך רק בעבודת יד ללא מגע מכונה.

כל העוגיות שטעמנו היו מעולות – פריכות, עשירות בתוספות וחומרי גלם ובעיקר נדמה היה שהן יצאו הרגע מהתנור הביתי שלנו. מומלץ במיוחד לטעום את עוגיות הגבינה והאלפחורס ועל הדרך לעשות קפיצה למאפייה ביהוד כדי לרכוש גם רוגעלך קטנים שמתחסלים בשניות.

כמה זה יעלה לכם
19.90 ש”ח

איפה ניתן להשיג
בסופרים וברשתות השיווק

5

FoodPage Team
כל המתכונים הכי טובים באתר אחד
FoodPage Team

מתכונים אחרונים מאת FoodPage Team (צפו בכולם...)

FoodPage Team

כתבו משהו נחמד...

כתובת האימייל שלך לא תוצג בפומבי.שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top