חדש על המדף – העשירייה השבועית - foodpage - כל המתכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home - חדש על המדף - חדש על המדף – העשירייה השבועית

חדש על המדף – העשירייה השבועית

מפיצה ללא גלוטן וחטיפי שוקולד ממכרים ועד גריסיני פריכים וסלטים מוכנים. המוצרים החדשים שאתם חייבים להכיר

חדש על המדף

סלטי דגים בטעם של פעם – מעדני מיקי

סיפרו לנו ש…
חברת “מעדני מיקי” משיקה סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית מעדני הדגים, אשר תכלול חמישה סלטי דגים: מעדן צרפתי טרמה, הרינג ברוטב חרדל דיז’ון, רמולדה, סלט רוסי ומעדן דגים מסורתי, אשר ישווקו תחת הסלוגן “בטעם של פעם”.

אנחנו חושבים ש…
לפני הכל, הערה קטנה – ממש חשוב בענינו לכתוב על אריזת המוצר מה יש בתוכו, הכותרת “מעדן דגים מסורתי” לא רק שלא אומרת דבר, אלא בעיקר מחשידה. היינו שמחים לקבל פירוט לצד שם המוצר מה הוא מכיל. האם מדובר בסלט עם מיונז? סלט שיש בו ירקות? וכדומה, אחרת, קשה יהיה לצרכנים להבין מה הם קונים.

ולגבי הטעם – טעמנו את סלט הרמולדה (הרינג ברוטב מיונז) ואהבנו מאוד את המליחות הדומיננטית של הדג שמתאזנת עם המיונז החלק והבצל שמוסיף תחושה של טריות. הסלט נהדר בסנדביצ’ים והשתדך מצוין לחסה או כל ירק שמאזן את הטעמים החזקים של הסלט.

מחיר
בין 13.90 ל-14.90 ₪ לאריזה של 250 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

סלים-דליס-600

סלים דליס אקסטרא שוקולד

סיפרו לנו ש…
המותג סלים דליס מרחיב את הפעילות ומשיק את “סלים דליס” חטיף דגנים ושוקולד מריר מצופה שוקולד מריר “אקסטרא שוקולד” מהדורה מיוחדת לזמן מוגבל.

המהדורה המיוחדת מציעה את חטיף הדגנים ב-99 קלוריות בלבד, אך הפעם עם הרבה יותר שוקולד, גם מבפנים (בבסיס החטיף שולבו פולי קקאו עם הדגנים) וגם מבחוץ (בציפוי). מלבד 74% שוקולד מריר, החטיף עשוי דגנים המועשרים ב-11 ויטמינים חשובים:B9 ,B6 ,B3 ,B2 ,B1 ,E ,D ,A – חומצה פולית, B12 , ביוטין וחומצה פנטותנית. החטיפים הינם בעלי ערך גליקמי נמוך ולכן הפחמימות שבהם מתפרקות באופן איטי ובכך מעניקות תחושת שובע לאורך זמן. כמו כן החטיף אינו מכיל כלל קמח חיטה.

בנוסף משיקה החברה את סלים דליס קידס – חטיפי דגנים בציפוי שוקולד חלב ושוקולד לבן כשגם הם מתהדרים ב-99 קלוריות בלבד.

אנחנו חושבים ש…
מדובר באחד החטיפים היותר טעימים וממכרים שיצא לנו לטעום. חטיפי הדגנים מגיעים באריזות אישיות כך שניתן לשאת אותם בתיק כשהשוס הגדול הוא במרקם הקראנצ’י ובציפוי הסופר שוקולדי שלא נותן לרגע תחושה של פינוק מופחת קלוריות אלא של עונג מתוק ומושחת. זאת אחת הפעמים הבודדות שטעם השוקולד היה עשיר ומריר בדיוק במידה ולא הרגיש סינטטי או תעשייתי.

אהבנו מאוד את העובדה שמדובר בחטיפים דקים אך רחבים כך שכמות הציפוי מאוד גדולה ביחד לפנים החטיף.

הבעיה היחידה – איך מסתפקים באחד ולא מחסלים את כל החבילה?

מחיר
10 ₪ לאריזה של 120 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

סוכריות-עלית-600

 

סוכריות ללא סוכר בטעם אסאי וגוג’י ברי ובטעם מנטה וצמחים

סיפרו לנו ש…
עלית משיקה סוכריות ללא סוכר בטעמים חדשים – אסאי וגוג’י ברי ומנטה וצמחים. הסוכריות יושקו במהדורה מוגבלת בטעמים הלקוחים מהעולמות הקולינריים. לסוכריה 9 קלוריות.

אנחנו חושבים ש…
טעמנו את הסוכריות בטעם אסאי וגוג’י ברי והופתענו לגלות טעמים עדינים ומעולים שמזכירים פירות יער. הסוכריה במרקם חלק ומאוד נעימה בפה ומגיעה באריזות אישיות שקופות.

המתיקות המאוזנת של הסוכריה תתאים מאוד לכאלה שלא אוהבים סוכריות בטעמי פירות חזקים ולמרות זאת, יש בה כדי להוות תחליף לרצון למשהו מתוק אחרי הארוחה.

קצת חבל שמדובר במהדורה מוגבלת.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

פיצה-ללא-גלוטן-צילום-יולה-זובריצקי-600צילום: יולה זובריצקי

פיצה מרגריטה ללא גלוטן – green life

סיפרו לנו ש…
חברת “גרין לייט” משיקה לראשונה פיצה מרגריטה ללא גלוטן. פיצה באריזת 400 גרם, איכותית וטעימה במיוחד, עם 100% גבינה, המוכנה לשימוש ישירות מהמקפיא לתנור בהכנה מהירה של כ- 10 דקות בלבד.

פיצה מרגריטה ללא גלוטן של “גרין לייט”, עשויה מגבינת נועם של טרה, שימורי עגבניות טריות, מועשרת בוויטמינים ומינרלים, סיבים תזונתיים, ברזל  וסידן וללא חומרים משמרים.

אנחנו חושבים ש…
לאחרונה יצא לנו לטעום יותר ויותר מוצרים ללא גלוטן שלא מתנצלים על העדר הקמח שבהם ומתהדרים בטעם נהדר שלא נופל מהגרסה הרגילה. גם הפעם, שמחנו לגלות שהפיצה החדשה, בטח ביחס לפיצות קפואות, טעימה מאוד ועשירה בגבינה צהובה וברוטב עגבניות. גם המראה הלא מאוד מסודר שלה, מקנה לה אופי ומראה ביתי יותר ופחות תעשייתי.

החסרון היחיד שלה – 30 ₪ לפיצה די קטנה.

מחיר
29.90 ₪ לאריזת פיצה (400 גרם).

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

מיני-מן-600

מיני וופלים בציפוי שוקולד – מן

סיפרו לנו ש…
חברת “מן משיקה מחדש את  מינימן – מיני ופלים מצופים בטעם שוקולד. קוביות ופלים מצופים בטעם שוקולד, מבוססות על טעמם של ופלים מן האהובים והמוכרים. נהדרים כחטיף לצד קפה ושתיה חמה. הופלים החדשים ישווקו באריזה משפחתית של 200 גרם בעיצוב וינטאג’ צבעוני. ככל מוצרי “מן” גם המינימן סומנו בתו התקן של ויגן פרנדלי ומתאימים לטבעונים.

אנחנו חושבים ש…
אם אהבתם את הוופלים הנוסטלגיים של מן (באריזה האדומה), אנחנו אגב נמנים על המעריצים של הוופלים האלה, אין ספק שתאהבו את המיני וופלים החדשים. לא רק שמדובר בטעם הממכר של הוופלים המוכרים אלא שעכשיו נוסף אליהם ציפוי שוקולד דק שרק מוסיף עונג ושוקולדיות. כפי שנכתב על ידי החברה, הוופלים מעולים לצד התה של הבוקר, רק מומלץ להסתכל מדי פעם על האריזה כדי לא לחסל את כולה בפעם אחת. כן, מניסיון.

הוופלים גם קיבלו נקודת בונוס על המחיר האטרקטיבי.

מחיר
7.90 ₪ לאריזה של 200 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

שניצל-קריספי-600

שניצל קריספי חריף – מאמא עוף

סיפרו לנו ש…
מאמא עוף, מרחיבה את סדרת השניצלים “קריספי” ומשיקה טעם חדש: שניצל קריספי חריף.

טעמו החריף של השניצל, משקף טרנד גובר בעולם המזון של צריכת מאכלים חריפים שנולד בעיקר מחשיפה למאכלי רחוב מגוונים וסוגים שונים של חריף.

כמו כל השניצלים של מאמא עוף, גם השניצלים בסדרת “קריספי” עשויים מ-100% חזה עוף, ללא חומרים משמרים, ללא ניטריטים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט. כדי לקבל את אפקט הקריספי המירבי, מומלץ להכין את השניצלים בתנור או בטוסטר-אובן.

אנחנו חושבים ש…
השניצל החדש בסדרה, כמו אחיו הלא חריף, ניחן בשכבה יחסית עבה וזהובה של פירורי לחים סופר קראנצ’יים שמותירים את העוף בפנים עסיסי בעיקר אם מכינים אותו על המחבת (אנחנו הפשרנו קודם במיקרו ואז טיגנו 2 דקות על מחבת עם כפית שמן זית).

הטעם החריף של השניצל, למרות שמעט נלחצנו ממנו, הסתבר כעדין יחסית ומתאים גם למי מכם שמעדיף את האוכל שלו פיקנטי ולא חריף מדי. מצד שני, בענינו הטעם הקלאסי עדיף כי הוא מתאים לכולם (כולל ילדים). חריף תמיד אפשר להוסיף בצד.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

גריסיני-המעדניה-600

גריסיני – המעדניה

סיפרו לנו ש…
ה’מעדניה’ משיקה גריסיני בטעמים: שמן זית, שומשום, 5 דגנים ושום.  הגריסיני מיוצרים במחוז לומברדיה שבצפון איטליה, לפי מתכון מסורתי בן מאות שנים. הגריסיני דקים, ארוכים, פריכים, והכי חשוב טעימים.

הם מושלמים לכל שעה של היום: כפתיח לארוחת צהריים, בארוחת ערב או כנשנוש בין הארוחות. הם גם מצוינים לאירוח עם גבינות, מטבלים, נקניקים, וכמובן לצד כוס יין.

הגריסיני מיוצרים באפייה בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ואינם מכילים שומן טראנס. השמן היחידי בו אנו משתמשים לייצור הגריסיני, הוא שמן זית כתית מעולה.

אנחנו חושבים ש…
זאת לא הפעם הראשונה שיוצא לנו לטעום מהמוצרים של המעדניה ובכל פעם מחדש הופתענו לטובה מטיבם המעולה ומהאריזות המקסימות.

גם הפעם, שמחנו לגלות שהגריסיני החדשים פשוט מעולים וסופר ממכרים. הם פריכים אבל עדינים ושבירים, מלאים בטעם אבל לא דומיננטי מדי כך שהם ישתלבו מעולה עם גבינה לבנה או לבד. הבעיה היחידה – קשה להפסיק לנשנש מהם אחרי שמתחילים.

קצת חבל שלא ניתן להשיג את המוצרים של החברה בעוד מקומות, מחזיקים אצבעות שזה יקרה בקרוב.

ניתן להשיג
רשת אניס, רשת טבע קסטל וברשימת המעדניות באתר www.the-deli.co.il/

פיצה-האט-עוגיות-600

עוגיות ענקיות – פיצה האט

סיפרו לנו ש…
פיצה האט משיקה תוספת חדשה לתפריט – The Cookie – עוגיית ענק בשני טעמים מושחתים: שוקולד צ’יפס עם נטיפי שוקולד צ’יפס ובראוניז שוקולד נימוח.

עוגיות הענק החדשות של פיצה האט הן תוספת המבטיחה לשדרג כל ארוחה ולשמח כל חובב מתוקים. העוגיות מגיעות במגש אלומיניום הניתן לחימום חוזר ואו הקפאה.

אנחנו חושבים ש…
מצד אחד, מדובר ברעיון נהדר. גרסה ענקית לעוגיות הפופולאריות והאהובות, מצד שני, השם של הקינוח קצת מתעתע. לא מדובר בשום צורה בעוגיות אלה במעין עוגות עגולות ונמוכות שהן לא בראוניז ולא עוגיות פריכות וקצת חבל כי הציפייה הייתה לקבל עוגייה של ממש.

אם נשאיר לרגע בצד את הציפייה, הקינוח החדש מתכתב עם שאר המנות ברשת, הן מבחינת הצורה והגודל והן מבחינת הטעם ונדמה שילדים בעיקר יהנו ממנו.

מחיר
29.90 ₪.

ניתן להשיג
בכל סניפי פיצה האט.

מי-זהר-צילום-אריה-ויסמין-600צילום: אריה ויסמין

מי זהר ומי ורדים – תבליני פרג

סיפרו לנו ש…
תבליני פרג משיקים בקבוקים חדשים בגודל 40 מ”ל של תמצית מי ורדים ומי זהר- תמצית פריחת ההדרים. שתי תמציות בעלות ארומה ייחודית המשמשות כתבלין בעיקר בקינוחים.

מי זהר הינם תוצר של זיקוק ניצני פריחת עצי ההדרים ויש לה ריח הדרים חזק לצד טעם מתוק. מי הזהר משמשים לתיבול בעיקר באפייה אך ניתן להוסיף אותם גם לקפה השחור של הבוקר. אפשרות נוספת לשימוש במי הזהר היא בצורת מי פנים-בשילוב התערובת עם מים.

מי ורדים הינם תוצר של זיקוק עלי הכותרת של הורדים. הינם בעלי ארומה נפלאה, ומשדרגים פלאים קינוחים ממלבי, דרך מוסים ועד עוגות ועוגיות.

אנחנו חושבים ש…
הגודל החדש של הבקבוקים מעולה בענינו, בעיקר כי השימוש במי זהר וורדים הוא קטן יחסית – מספיק מעט טיפות כדי להוסיף טעם – ולכן אין באמת צורך לרכוש ולשלם על בקבוקים גדולים שגם תופסים מקום בארון וגם התאריך שלהם פג בגלל שימוש קטן.

לגבי הטעם, השתמשנו במי הורדים כתוספת למלבי והם הצליחו לככב ולהפיץ ניחוח משגע ומצד שני לא העפילו על טעמו של הקינוח.

מחיר
20 ₪ לבקבוק.

ניתן להשיג
תל אביב – שוק לוינסקי 46, ירושלים – רח’ עץ החיים 78 שוק מחנה יהודה, פתח תקווה – שוק ברון הירש 5, שוק הכרמל- הכרמל 9, שוק נתניה –השוהם 11 , תל אביב, “חצי חינם” ו”יש חסד” ובחנויות הנבחרות או באתר החברה www.tavlineypereg.co.il

סן-דלפור-600

סלטים מוכנים לאכילה – סנדלפור

סיפרו לנו ש…
חברת סנדלפור (מיובא על ידי חברת סיימן) משיקה בארץ סלטים מוכנים לאכילה מיידית, שמגיעים בצנצנת סגורה בוואקום לשמירה על היתרונות התזונתיים, ללא חומרים משמרים ותוספות מלאכותיות.

בשלב הראשון יושקו ארבעה טעמים – סלט טונה בשילוב ירקות, סלט שעועית ותירס, סלט קינואה לבנה בשילוב אפונה, גזר, שעועית ותירס, ברוטב תפוזים וסלט דגנים מלאים, עם חיטת דורום מבושלת, גזר, תירס מתוק, שעועית, בצל, ואוכמניות

ערכם הקלורי של הסלטים נע בין 65 – 147 קלוריות בלבד למאה גרם.

אנחנו חושבים ש…
טעמנו את סלט הקינואה עם הירקות והופתענו בראש ובראשונה מכמות הקלוריות הנמוכה יחסית (238 קלוריות לכל הצנצנת) ומכך שמדובר בסלט משביע שפותר בהחלט את בעיית ארוחות הביניים או ארוחת הערב.

לגבי הטעם, ניחן כי בחברה השתמשו בלא מעט ירקות ולא חסכו בחומרי גלם כך שלמרות שמדובר בסלט מוכן מהמקרר הוא הרגיש עשיר וביתי. ההמלצה היחידה שלנו היא לחמם מעט את הסלט שסופג “טעמי מקרר” כפי שקורה לא פעם לאוכל שנמצא זמן לא קצר בקירור.

אגב, הצצה קצרה לרשימת המרכיבים בסלט הוסיפה עוד נקודת בונוס על כך שהמצרך העיקרי במוצר הוא קינואה (18.5%) ולאחר מכן חומוס (10.15%).

מחיר
14.90 ₪ (מחיר היכרות).

ניתן להשיג
לראשונה תושק סדרת הסלטים בחודש צרפת של רשת “שופרסל”, שיתקיים במהלך פברואר. לאחר מכן, ניתן יהיה להשיג את הסלטים ברשתות וחנויות נוספות.

משלוח-מנות-600

משלוחי מנות – עלית

סיפרו לנו ש…
עלית, מקבוצת שטראוס, מציגות – מארזי משלוח מנות לפורים, שילדים ישמחו לקבל. מגוון אריזות השי של עלית מחופשות ברוח החג – ליצנים, מסיכות, אוזני המן הקלאסיות, מארזים מפנקים ועוד הרבה הפתעות. כולן צבעוניות ומקסימות, מלאות בממתקי עלית: עוגיות בצורת חיות, סוכריות מרשמלו, טופי, ג’לית, חטיפי מיני מקופלת, פסק זמן, כיף כף, טעמי ועוד הפתעות, כמיטב המסורת בפורים.

אנחנו חושבים ש…
פתרון מעולה למי שמעדיף לא להשקיע שעות במטבח כדי להכין מיני מתוקים ומצד שני לא רוצה להוציא הון על משלוחים מפונפנים עם שוקולדים יקרים.

משלוחי המנות מתאימים במיוחד לילדים.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

צילום תמונה ראשית: חגית גורן

FoodPage Team
כל המתכונים הכי טובים באתר אחד
FoodPage Team

מתכונים אחרונים מאת FoodPage Team (צפו בכולם...)

FoodPage Team

כתבו משהו נחמד...

כתובת האימייל שלך לא תוצג בפומבי.שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top