מאז ועד היום – קורס בישול בעקבות התנ”ך - foodpage - כל המתכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home - כתבות קולינריה - מאז ועד היום – קורס בישול בעקבות התנ”ך

מאז ועד היום – קורס בישול בעקבות התנ”ך

מסע קולינרי מרתק בעקבות האוכל בתקופת התנ”ך. איך הכינו גבינות בטבע, ממה הכינו פופקורן בתקופה הקדומה ומהו אוכל ישראלי אמיתי. קורס בישול שאסור לכם לפספס

DSC_3410תנ”ך ואוכל. מדובר כביכול בשני נושאים שונים לחלוטין שנקודת הממשק בינהם קטנה, אבל האמת היא, שרב הנסתר על הגלוי ולא מעט סיטואציות ופסוקים מהמקרא מתייחסים לאוכל ולתרבות הקולינרית באותם ימים.

האם בני ישראל אכלו גבינות ואיזה, מה היה הנשנוש המושלם בתקופה הקדומה ואיזה עשבי תיבול היו הפופולאריים ביותר. על השאלות האלה ועוד רבות אחרות עונה ד”ר טובה דיקשטיין שמצליחה ליצור עניין וסקרנות בנושא האוכל בתקופת התנ”ך במהלך המפגשים שהיא מקיימת בקורס בישול שנתי שמתקיים בנאות קדומים.

לא מדובר בקורס בישול סטנדרטי שבו תחגרו סינרים ותצפו בשף מדופלם חותך סשימי לפרוסות דקות, אלא במפגשים מעוררי השראה ומסקרנים שפותחים צוהר לעולם שרובנו לא שמענו או קראנו עליו.

במהלך המפגשים, שמתקיימים אל מול הנופים והטבע המפעים של נאות קדומים, לצד עצי רימון וענבים, שיחי תבלין ופינות נסתרות, תלמדו איך להכין דבש חרובים ופופקורן תנכ”י, תגלו את הסודות לכבישת זיתים ולגיבון גבינות משרף תאנה ותשמעו המון סיפורים על תקופות קדומות ואיך השפיע האוכל הקדום על זה שאנחנו צורכים היום. כל מפגש כולל סיור מודרך בשטחי הפארק, בכל פעם לאזור אחר, בהתאם לנושא החודשי.

DSC_3419

במהלך הסיור תעברו בין אתרי הפארק, תלמדו על מגוון צמחים וחומרי גלם שימושיים, תטעמו, תלקטו את המצרכים הנחוצים וכמובן תשמעו סיפורים מרתקים ואגדות עתיקות. בסיומו של כל מפגש תכינו  ארוחה משותפת בשטח, על פי הטכניקות שנלמדו באותו יום, ובעזרת חומרי הגלם שלוקטו ביום הסיור.

DSC_3404

הקורס יתקיים במשך 10 מפגשים בני שלוש שעות, ויערך ביום שישי הראשון של כל חודש. כל מפגש מתמקד בנושאים ובחומרי גלם שונים, בהתאם לעונות השנה ולמועד המפגש.

ניתן להירשם לקורס מלא או למפגשים בודדים על פי בחירה.

DSC_3435

עלויות
קורס מלא – 10 מפגשים 1,000 ש”ח למשתתף (כולל ציוד וחומרי גלם)
מפגש בודד – 120 ש”ח למשתתף (כולל ציוד וחומרי גלם).

למידע נוסף והרשמה: http://www.n-k.org.il

FoodPage Team
כל המתכונים הכי טובים באתר אחד
FoodPage Team

מתכונים אחרונים מאת FoodPage Team (צפו בכולם...)

FoodPage Team

כתבו משהו נחמד...

כתובת האימייל שלך לא תוצג בפומבי.שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top