טארט אוראו ושוקולד ללא אפייה

מאת: olga

4 מצרכים בלבד, שלבי הכנה מהירים ופשוטים ויש לכם טארט אוראו ושוקולד פשוט מושלם. ויש גם בונוס: הטארט לא דורש אפייה

המרכיב הסודי - אולגה טוכשר
ללא ספק, אוראו הן העוגיות המוכנות שאני הכי אוהבת. הן מתוקות, שוקולדיות ומשלבות שני מרקמים, קראנצ'י ורך, שיחד מייצרים חוויה טעימה ממכרת. כי ביננו, מי פותח חבילת אוראו ועוצר אחרי עוגייה אחת בלבד? דבר נוסף שאני מאוד אוהבת בקשר לעוגיות האלה, זה שאפשר לשלב אותן באינספור קינוחים - הן משדרגות ומייפות כל דבר שבא איתן במגע. במקרה של הטארט הזה הן גם חומר גלם, כי הקלתית עשויה מעוגיות מרוסקות, ובנוסף הן גם התווספו לקישוט כדי לייצר קינוח פוטוגני במיוחד.

אומנם הגיע הסתיו, אבל הימים עדיין חמים, כך שבטוח תוכלו להעריך את העובדה שהטארט הנפלא הזה לא דורש אפייה, ובכלל יותר מדי התעסקות. הוא יכול להיות מוכן תוך פחות מחצי שעה, ורק תצטרכו להמתין כמה שעות שיתקרר ויתייצב במקרר.

בשורה תחתונה, מדובר באחד הטארטים הפשוטים והטעימים שיש שמיועד אך ורק לאנשים שאוהבים מתוק (ושוקולד). וכאלה שלא שוקלים להתחיל דיאטה. בגלל העושר והמתיקות שבו, מומלץ לחתוך אותו לפרוסות דקות יחסית, מה שבעצם אומר שהוא יספיק להמון אנשים למרות שהוא לא נראה גדול במיוחד. אם אתם אוהבים עוגיות אוראו, בעיקר בשילוב עם שוקולד, הטארט הזה הוא בגדר חובה!

טארט-אוראו-פרוסה-600

מקור המתכון מכאן

מרכיבים לקלתית אוראו:
100 גרם חמאה מומסת
2 חבילות אוראו (27 עוגיות + 5 לקישוט)

מרכיבים למילוי:
1 מיכל שמנת מתוקה
250 גרם שוקולד מריר
60 גרם חמאה
חופן שוקולד צ'יפס לקישוט (אופציונלי)

אופן הכנה:
1. מכינים את הקלתית: ממיסים את החמאה ומשאירים בצד. מרסקים במעבד מזון עוגיות אוראו עד שמתקבלת תערובת חולית. מוסיפים את החמאה המומסת ומערבבים עוד חצי דקה. מעבירים את התערובת הרטובה לתבנית ובעזרת האצבעות מייצרים קלתית. מקפידים להדק היטב. כשהקלתית מוכנה, מכניסים את התבנית למקפיא.
2. מכינים את המילוי: על אש נמוכה מביאים לרתיחה את השמנת המתוקה, מוסיפים את השוקולד והחמאה, מורידים מהאש, משאירים לחמש דקות ומערבבים עד שמתקבל גנאש אחיד וחלק לגמרי.
3. מוציאים את הקלתית מהמקפיא, מוזגים פנימה את גנאש השוקולד, מקשתים בעזרת חצאי עוגיות אוראו ושוקולד צ'יפס ומעבירים לקירור של שעתיים לפחות, עדיף לילה שלם.
4. אחרי הקירור מוציאים את הטארט מהתבנית, חותכים ומגישים.
5. שומרים במקרר.

טארט-אוראו-600

הערות:
  אפשר להחליף את השוקולד המריר בשוקולד חלב או שוקולד לבן.
  מומלץ להשתמש בתבנית עם תחתית מתפרקת שמקלה על הוצאת הטארט המוכן.
  מומלץ לקרר את הטארט במשך לפחות שעתיים, עדיף לילה שלם.
  קישוט הטארט הוא בגדר המלצה בלבד. לכו עם הדמיון שלכם.

טארט-אוראו-מלמעלה-600
טארט-אוראו-שער2-600

צילומים, מתכון וכתיבה: אולגה טוכשר – המרכיב הסודי


מחפשים עוד מתכונים עם עוגיות אוראו? נסו את אלה:
אוראו על מקל בציפוי שוקולד וסוכריות
עוגת מוס אוראו, מוס שוקולד וענני קצפת
כדורי אוראו בציפוי שוקולד
עוגת גלידת אוראו