חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

M&M'S באריזה משפחתית שניתנת לסגירה, גבינות תום בטעמי זעתר ומרווה, פירורי לחם מיוחדים לאפייה ועוד מוצרים ששווה לכם להכיר

חדש על המדף
פרושוטו בקר ופסטרמה עגל בסגנון רומני


סיפרו לנו ש...
טירת צבי מרחיבה את מגוון מוצרי הבקר שלה ומשיקה שני נקניקים חדשים: פרושוטו בקר ופסטרמה עגל בסגנון רומני. הנקניקים החדשים מציעים נשנוש בשרי, טעים ואיכותי. החיתוך הדק של הנקניקים מאפשר מגוון רחב של שימושים, כגון: אכילת הפרוסות ישירות מהאריזה כחטיף בשרי מהנה או באופן המסורתי - בתוך כריך מפנק בתוספת חרדל וירקות. פרושוטו בקר באריזת 100 גרם 8% יתאים למי שמחפש נקניק עשיר ומפנק ופסטרמה עגל בסגנון רומני ( 3% שומן) תתאים למי שרוצה פסטרמה טעימה וקלילה בעלת אחוזי שומן נמוכים.

אנחנו חושבים ש...
נדמה שהנקניקים החתוכים דק דק היו מיועדים בעבר בעיקר להכנת כריכים, שמיועדים ברוב המקרים לטווח הגילאים הצעיר. לעומת זאת, הנקניקים החדשים - פרושוטו בקר ופסטרמה עגל, נוגעים בטעם האנין של קהל יעד מבוגר יותר. פסטרמה העגל בעלת פיקנטיות עדינה והפרשוטו ללא ספק יכול להפוך לנשנוש אטרקטיבי במיוחד, כחלק מכריך איכותי או כתוספת לחביתה שזוכה לשדרוג. ואם חשבתם שרכישת הנקניקים תשאיר לכם בלעדיות לפחות על דבר אחד במקרר, אז מסתבר שגם הילדים פשוט מתים עליהם.

איפה ניתן להשיג
ברשתות ובחנויות המובחרות

7

סדרת תבניות COOK & STORE מבית פיירקס (PYREX)


סיפרו לנו ש...
פיירקס מציגה את COOK & STORE, סדרת תבניות רב תכליתית. התבניות מתאימות לבישול לכל המשפחה, שומרות על איכות התבשיל בהקפאה ו/או חימום. תבניות הבורוסיליקאט (borosilicate) מתאימות לבישול או אפייה בתנור לאדם אחד ועד שישה, לאחסון במקרר או במקפיא, לחימום בתנור או במיקרוגל ולקחת לכל מקום בביטחון מלא. התבניות מצויידות במכסה אטימה שהופך אותן אידיאליות לאחסנה במקרר או במקפיא.

אנחנו חושבים ש...
המזון המבושל שלנו עובר מסע מטלטל דרך מחוזות עלומים, כך מסתבר - מהמקפיא או המקרר, בואכה סיר הבישול, דרך תבנית או צלחת הגשה, כשהשאריות מוצאות מנוחה נכונה בכלי כזה או אחר שידע כנראה ימים יפים יותר. הסדרה החדשה מבית פיירקס שמה קץ למסע הזה, מרתק ככל שיהיה. פלוס נוסף הוא ללא ספק הגדלים הרבים העומדים לרשותכם בתוספת מכסה שישאר נאמן גם בנסיעה מטלטלת ברכב, כאשר את המזון ניתן לחמם עם המכסה עצמו במיקרוגל ולמנוע העברת ריחות. הכי חובה בבית.

איפה ניתן להשיג
ברשתות המשביר החדש לצרכן, אייס, הום סנטר וששת, שופר סל ובחנויות המובחרות.

4

M&M'S באריזה משפחתית עם סגירה חוזרת


סיפרו לנו ש...
המותג M&M's משיק בוטנים מצופים שוקולד באריזה משפחתית של 227 גרם, בעלת סגירה חוזרת. תחת המותג M&M's משווקים בישראל גדלים שונים: 48 גרם לצריכה אישית, 150 גרם ו- 227 גרם.

אנחנו חושבים ש...
אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל בשבילנו 230 גרם של M&MS הם לגמרי משהו שאפשר לסיים לבד. טוב, לא תמיד, בטח לא בימי דיאטה סוערים אבל בואו נסכם את זה ככה, טוב שבחברה יצרו את האופציה לסגירה חוזרת, ככה נעלם לו התירוץ "גם ככה אי אפשר לסגור" שלאחריו כל השקית מתחסלת. ואגב, זה הזמן לשאול בקול רם - מישהו יודע איפה קונים מיני M&M'S?

כמה זה יעלה לכם
18.90 ש"ח ל-227 גרם.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק.

3

חטיף טריפלמיקס עם קרם אגוזי לוז ודגנים


סיפרו לנו ש...
המותג Green משיק בישראל חטיף טריפלמיקס עם קרם אגוזי לוז ודגנים. עוגיה, קרם ומוזלי במוצר אחד. החטיפים של Green משווקים בשני טעמים: קרם קקאו וקרם חלב המתאימים לצריכה כחטיף בין הארוחות או לאחר פעילות גופנית. החטיפים מגיעים באריזה ובה שישה חטיפים.

אנחנו חושבים ש...
על אף הקושי לבטא את המילה טריפלמיקס, חטיף הבריאות יכול לקצור מספר שבחים על היותו בריא, מזין וטעים. הילדים שטעמו את החטיף דיווחו כי אהבו את טעמו המתוק והמראה הגלי המיוחד שלו ומאיתנו הוא קיבל עוד נקודת בונוס על סך הקלוריות שלו - פחות מ-100 קלוריות לחטיף. מצד שני, קצת חבל שלא צוינה כמות הקלוריות לחטיף על גבי האריזה (חישבנו לבד).

כמה זה יעלה לכם
13.90 ש"ח ל–6 יחידות.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק.

6

שניצל ולתנור - פירורי לחם לאפייה בתנור - קנור


סיפרו לנו ש...
המותג קנור משיק את שניצל ולתנור, תערובת פירורי לחם לאפיית שניצל שמכיל כ-30% פחות שמן לעומת שניצל מטוגן - פתרון מעולה לכל מי שמעדיף להימנע מפעולת הטיגון, אך עם זאת רוצה ליהנות משניצל עסיסי וטעים בציפוי אחיד. שניצל ולתנור הינו ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט וללא תוספת חומר משמר.

אנחנו חושבים ש...
ניסינו את תערובת פירורי הלחם גם בציפוי חזה עוף (כשניצל) וגם על ירקות (מברישים ברוטב צ'ילי ומצפים בפירורים) והופתענו לגלות שלמרות העדר הטיגון, ואפילו ללא ריסוס קל של שמן, הפירורים הפכו זהובים וקריספיים מאוד באפייה. לעומת הפירורים הרגילים, התערובת החדשה מעט עבה ותפוחה יותר מה שגורם לה להדבק טוב יותר לעוף/ירק ולהותיר אותו רך ועסיסי מבפנים. מומלץ.

רק הערה קטנה - פירורי הלחם נארזו בשקית של 180 גרם, כמות שמספיקה ל-700 גרם חזה עוף (6-9 שניצלים). מדובר בכמות קטנה מדי עבור משפחה ומצד שני, בגלל שמדובר בשקית ולא בקופסה, אין דרך לסגור את האריזה אם משתמשים בכמות קטנה.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק.

1

רטבי ויניגרט - הלמנ'ס


סיפרו לנו ש...
המותג הלמנ’ס מרחיב לקראת החורף את סדרת רטבי הסלט ומשיק רוטב ויניגרט בלסמי חדש ושני רטבים נוספים במהדורה מוגבלת: ויניגרט בלסמי מודנה – עם חומץ בלסמי אמיתי ממודנה בצפון איטליה בעל מרקם אחיד וטעם משובח. ויניגרט פירות יער במהדורה מוגבלת – טעם פירותי מפתיע וקליל בצבעוניות של אוכמניות, פטל שחור ותות שדה. הויניגרט מכיל רכיבי פרי אמיתיים ומתאים לתיבול סלטי עלים, פירות וגבינות קשות כמו רוקפור. ויניגרט הדרים במהדורה מוגבלת – טעם הדרים חורפי ומרענן הכולל תפוז ולימון. הויניגרט מכיל רכיבי פרי אמיתיים ומתאים לתיבול סלטי עלים, מגוון ירקות ופירות.

אנחנו חושבים ש...
רגע לפני הטעם, 3 הרטבים החדשים מקבלים נקודות זכות גדולות על עיצוב בקבוקי הרוטב שהם גם שקופים כך שניתן לראות את תכולתם, גם נוחים לאחיזה ובעיקר נראים אסתטיים ואיכותיים. ובנוגע לטעם - אהבנו מאוד את הויניגרט הדרים שניחן בטעם עדין של תפוזים והשתלב נהדר גם בסלט חסה וגם ביחד עם קינואה וירקות. ווינגרט פירות יער שלא רק הוסיף מתיקות וחמיצות אלא גם צבע ורוד עדין. כמי שרגילים להכין את רטבי הסלט שלהם בעצמם, שמחנו לגלות שאפשר לשלב גם רטבים מוכנים שמקלים וחוסכים זמן במטבח אם כי לטעמנו מומלץ להוסיף לרטבים גם תיבול נוסף של מלח ו/או מתיקות כיוון שמנעד הטעמים של הרטבים עדין במקצת.

כמה זה יעלה לכם
הרטבים ימכרו בבקבוקים של 300 גרם ובמחיר של 10-13 ש"ח.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק.

8

גבינת תום בטעמי זעתר ומרווה - מחלבת גלילי


סיפרו לנו ש...
מחלבת הבוטיק גלילי משיקה את גבינת תום זעתר וגבינת תום מרווה, המצטרפות למשפחה שלמה של גבינות בטעמי הגליל. גבינת תום זעתר וגבינת תום מרווה מתבססות על חלב בקר וצאן ויוצרות חגיגה של טעמים ים תיכוניים.

שיטת ייצור גבינות תום מבוססת על עקרונות השיטה צרפתית, אולם המחלבה הרשתה לעצמה 'לשבור את הכללים' האירופאים הנוקשים והוסיפה לגבינה מחמצת גיבון נוספת הפועלת בטווחי זמן וטמפרטורה שונים. הגבינות יושנו כחצי שנה במנהרות יישון, חלקן נשארו ליישון ארוך וישווקו בעוד שנה.

גבינת תום זעתר וגבינת תום מרווה מכילות 29% שומן. מתאימות כתוספת לסלט מרענן, לכריך, לבישול וכמלית למאפים, וכמובן לפלטת גבינות.

אנחנו חושבים ש...
2 הגבינות החדשות של מחלבת גלילי, תום זעתר ותום מרווה, ניחנות בטעם דומיננטי של עשבי תיבול טריים. לא מדובר בגבינה עם טעם של מרווה כי אם בגבינה עם מרווה קצוצה שמשובצת בתוך הגבינה. ניסינו את הגבינות גם בתוך לחמניות (קוביות של גבינה אפויה בתוך הבצק) וגם בתוך סנדביץ' (חתוכות דק) והופתענו לגלות כמה מעט מהן יכול לשדרג את המאפה או הכריך, בתנאי כמובן שאתם ממש, אבל ממש, אוהבים זעתר או מרווה. החסרון היחיד, כמו בהרבה גבינות שמיוצרות במחלבות בוטיק - המחיר היקר יחסית.

כמה זה יעלה לכם
17 ש"ח ל-100 גרם.

איפה ניתן להשיג
רשתות טיב טעם, עדן טבע מרקט ובמעדניות נבחרות.

2