חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

שניצלים אפויים, עוגות שמרים בניחוח של בית, פיצה מקמח מלא ועוד מוצרים חדשים ששווה להכיר. חדש על המדף

חדש על המדף
פיצה משפחתית מקמח מלא של "מעדנות"


סיפרו לנו ש...
חברת מעדנות משיקה פיצה משפחתית עם קמח מלא. הפיצה מכילה 70% קמח מלא מסך הקמחים שבפיצה, סיבים תזונתיים ו-100% גבינה אמיתית כבכל הפיצות של מעדנות. במשולש פיצה השוקל 83 גרם, יש כ-18 גרם קמח מלא, המהווה מנה של דגנים מלאים.

אנחנו חושבים ש...
אנחנו מודים, סקפטיות אחזה בנו כשהכנסנו את הפיצה לתנור, אך מהר מאוד הסקפטיות התחלפה בפליאה. מדובר בפיצה לא פחות ממעולה, שיכולה להתחרות, בלא כל בעיה, בפיצות שנמכרות בפיצריות. המרקם קריספי, אין תחושה של שמן ניגר, הטעם פשוט נפלא והקמח המלא מסיר קצת מרגשות האשם המלווים באופן קבוע אכילת פיצה באשר היא.

כמה זה יעלה לכם
22.90-27.90 ש"ח.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק.600-2שניצל אפוי מבית "מאמא עוף"

סיפרו לנו ש...
מאמא עוף מרחיבה את סדרת השניצלים האפויים שלא עברו טיגון ומוסיפה למוצרים הקיימים שניצל אפוי ביתי, שניצל אפוי דגנים ושניצל אפוי ייעודי לילדים בצורת נאגטס (4% שומן). הנאגטס האפוי הוא שניצל קטן בעל ציפוי פריך, עשוי 100% חזה עוף. נאגטס אפוי משווק באריזות חדשות במשקל 500 גרם.

סדרת השניצלים האפויים של מאמא עוף נולדה לאחר תהליך פיתוח ארוך, עם פורמולה בלעדית, המאפשרת מוצר פריך וטעים ללא טיגון. בדומה לשאר מוצרי מאמא עוף, המוצרים האפויים אינם מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים.

אנחנו חושבים ש...
בזמנים בהם אנו מנסים לאזן כמה שיותר בין האוכל המתועש שנכנס לפיהם של הילדים שלנו (מפאת חוסר זמן) לבין האוכל הטרי שאנו מכינים בבית, סדרת השניצלים של מאמא עוף מציעה פתרון ביניים נאה. כידוע, מרבית השניצלים הנמכרים עברו תהליך טיגון מבעוד מועד וגם אם נאפה אותם לפני ההגשה, עדין מדובר בטיגון המשלש את הערך הקלורי של המנה. השניצלים החדשים טעימים, קריספיים ובריאים יותר והם אכן מהווים פתרון ראוי לארוחת ערב עם הילדים.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

600-3

"המעדנייה של פיראוס" מבית תנובה


סיפרו לנו ש...
פיראוס, מבית תנובה, משיק את סדרת "המעדנייה של פיראוס", סדרת מוצרי גבינות מלוחות הכוללת בולגרית 24%, בולגרית מעודנת 5% וצפתית 5%. המוצרים ימכרו באריזות דמוי מעדנייה, שהינן אריזות פשוטות ביחס לאריזות הקיימות במדף, ובמחיר מוזל ביחס למוצרי המדף המקבילים בשיעור של 16% - 28%.

אנחנו חושבים ש...
ניסינו את הגבינות המלוחות של פיראוס במספר וריאציות - בתוך סלט, בכריך ובטוסט. הגבינות היו עדינות אך עשירות בטעמן, עם איזון מוצלח של מליחות ובמרקם שעובד מעולה גם בתוך טוסט.

על אף שהגבינה הבולגרית הסתפקה רק ב-5% שומן, הטעם היה עשיר והמרקם היה נעים ולא "פלסטיקי" כפי שניתן לעיתים לחוש בגבינות רזות.

בנוסף, אהבנו את רעיון ההוזלה בעקבות שינוי האריזות שנראות יותר כמו מוצר סיטונאי במעדניה. בהחלט חשיבה מיתוגית ושיווקית נכונה כשהמחיר הוא לא פעם המלך.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק.

600

עוגות שמרים ועוגיות רולדה מבית לחמי


סיפרו לנו ש...
קונדיטוריית לחמי מרחיבה את מגוון המאפים ומשיקה ליין חדש של עוגות שמרים ועוגיות רולדות. הליין החדש כולל 3 עוגות שמרים שוקולדיות ו- 3 עוגיות רולדה במילויים פירותיים ומגוונים: עוגת שמרים במלית שוקולד איכותי, עוגת שמרים שוקולד חלבה, עוגת שמרים שוקולד ונוגט, עוגיות רולדה תות, עוגיות רולדה תמרים ועוגיות רולדה תפוח עץ וקינמון.

אנחנו חושבים ש...
עוגות השמרים ועוגיות הרולדה החדשות, ממשיכות את המסורת של לחמי בייצור של מאפים איכותיים. העוגיות פריכות, המילויים מודגשים והכמות מושלמת ביחס לבצק. אהבנו גם מהעוגיות לא מתפוררות ושומרות על צורתן גם באריזה וגם לאחר ביס מהן. הטעם בהחלט הזכיר לנו טעמים מהבית של סבתא.

ולגבי עוגות השמרים, על אף שהבצק פחות אוורירי אלא מעט דחוס יותר, הטעם היה עשיר והמילוי השוקולדי היה בדיוק במידה הנכונה כך שהשוקולד לא נזל מהצדדים מצד אחד אז גם הותיר תחושה של עושר בגלל השבילים הרבים של המילוי בתוך העוגה. הכי עוגה לצד הקפה.

כמה זה יעלה לכם
עוגות שמרים - מחיר מומלץ לצרכן 17.9 ש"ח לאריזת 380 גרם.
רולדות - מחיר מומלץ לצרכן 18.9 ש"ח לאריזת 300 גרם.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

600-5

מוזלי קראנץ עם פירות ואגוזים מבית Green


סיפרו לנו ש...
המותג Green (גרין) המשווק בישראל על ידי חברת סידס, משיק לרגל ט"ו בשבט את מוזלי קראנצ'י   BIG MIXעם פירות ואגוזים. תערובת המוזלי מכילה דגנים מלאים ביניהם חיטה, שעורה, שיפון, שיבולת שועל, בננה, שקדים, צימוקים, בוטנים, תמרים, אגוזי לוז, קוקוס, גרעיני חמנייה ואננס. התערובת משלבת רכיבים תזונתיים חשובים כגון חלבונים וסידן.

אנחנו חושבים ש...
ילדים נוטים להיתפס להרגלים, משונים יותר או פחות, אחד מההרגלים בכל הנוגע למיקסים למיניהם, הוא ריקון תוכן השקית על שולחן או צלחת ומיון האלמנטים לפי סדרי עדיפויות. לאחר צפייה ממושכת בזאטוטים, נרשמה תופעה מעניינת - הילדים לא עשו סלקציה, הם פשוט אכלו הכל.

מיקס קראנץ של גרין פשוט טעים, במיוחד אם יוצא לכם ללכוד את חתיכות הקראנץ הגדולות. סכנת התמכרות בהחלט ניכרת.

כמה זה יעלה לכם
מחיר מומלץ לצרכן 23.90 ₪ ל-1 קילו.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השווק.

600-1