חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

סכינים ומחבתות בניצוחו של השף מאיר אדוני, ממרחי טחינה מתוקים, שמן אומגה 3 ועוד מוצרים חדשים שכדאי לכם להכיר

חדש על המדף
ממרחי טחינה מתוקים – המעדניה


סיפרו לנו ש...
מותג המעדניה משיק 3 ממרחים חדשים המבוססים על טחינה – טחינה עם סילאן, טחינה עם דבש וטחינה עם קקאו.

הממרחים מהווים חלופה לממרחים רווי שומן וסוכר ומבוססים על סילאן ודבש טבעי וללא תוספת אחרת של סוכר. הממרחים ללא חומר משמר או צבעי מאכל ומיוצרים בישראל.

אנחנו חושבים ש...
איך לא חשבו על זה קודם? הממרחים החדשים לא רק טעימים מאוד אלא בעיקר פותרים בעיה גדולה של הורים שמחפשים ממרח מתוק לילדים שלא משלב בתוכו סוכר לבן, שומנים ותועפות של שוקולד. 3 הממרחים ניחנים במתיקות מעודנת ולא אגרסיבית מדי ובמרקם מאוד נוח למריחה.

מתוך 3 הממרחים אהבנו במיוחד את השילוב בין הטחינה לקקאו, שילוב שיצר טעם של שוקולד וחלבה ביחד.

ואגב, הממרחים נהדרים גם כמילוי לעוגות שמרים ואפילו להכנת עוגיות חלבה. מומלץ מאוד.

איפה ניתן להשיג
רשת אניס, רשת ספייסס וברשימת המעדניות כאן באתר http://www.the-deli.co.il/

המעדניה

שמן מרווה מרושתת – תוסף תזונה לבישול, אפייה ותיבול (VISAGE)


סיפרו לנו ש...
פטנט ישראלי חדשני של מנהל המחקר החקלאי-מכון וולקני, גוף המחקר והפיתוח של משרד החקלאות הישראלי. במכון הוולקני הצליחו למצוא מקור חדש לאומגה 3 שנמצא בזרעי צמח המרווה המרושתת- צמח מרפא עתיק יומין. בימים אלו מושק המוצר " VISAGE - שמן מרווה מרושתת" המציע מקור צמחי לאומגה 3 המבוסס על התגלית של המכון הוולקני.

שמן מרווה מרושתת מהווה מקור איכותי של ALA  (חומצת שומן אלפא לינולנית) ומהווה 100% מקור צמחי לאומגה 3, ולכן מהווה גם אלטרנטיבה לאוכלוסיית הצמחוניים והטבעוניים. מאחר וזרעי המרווה המרושתת ושמן המרווה המרושתת אינם מכילים גלוטן, הרי שהמוצרים משמשים גם כאלטרנטיבה למי שאינו יכול או לא מעוניין לצרוך מוצרים המכילים גלוטן.

מומלץ מאוד כתוסף מזון לבישול, אפייה ותיבול (לא לטיגון).

אנחנו חושבים ש...
האמת היא, שלא צריך לשכנע אותנו הרבה כדי לנסות ולבדוק מוצרים שמאפשרים לגוף לקבל ויטמינים ותוספי תזונה אחרים שקשה לקבל מהטבע בטח כשמדובר במוצר שגם ניתן לשימוש באוכל.

לשמן החדש טעם יחסית ניטרלי, עם מעט מרירות אגוזית, והוא כמעט בלתי מורגש כשמוסיפים אותו לרוטב של סלט או אפילו לתוך תבשיל (אנחנו העדפנו להוסיף אותו בסיום הבישול). כמה טיפות בודדות ממנו ותקבלו את המנה המומלצת של אומגה 3.

פרט ליתרונות התזונתיים-בריאותיים, מעולה לגלות שיש אלטרנטיבה לשמן הדגים שנצרך רבות בעבר והותיר טעם מאוד 'דגי' שלא התחבב על אנשים רבים לצד השימוש בדגים שהפך אותו לבעייתי עבור צמחוניים וטבעוניים.

ומילה לגבי המחיר – אנחנו חייבים להודות שמעט נרתענו מהמחיר אם כי אחרי שימוש בשמן במשך למעלה מחודש הבנו כי השמן מספיק לתקופה ארוכה במיוחד וכי יש להתייחס אליו לא רק כשמן אלא בעיקר כתוסף תזונה.

איפה ניתן להשיג
רשת טבע מרקט, טבע קסטל, בתי טבע, בתי מרקחת ועוד. פרטים נוספים לגבי נקודות מכירה, יתרונות השמן ומינונים מומלצים תמצאו כאן: www.omega-visage.co.il

כמה זה יעלה לכם
169 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל.

אומגה

CLEAR GREEN  - סדרת תה ירוק ב-4 טעמים – ליפטון


סיפרו לנו ש...
ליפטון משיק את סדרת  CLEAR GREEN- סדרת תה ירוק בארבעה טעמים: תה ירוק קלאסי, תה ירוק עם נגיעות נענע, תה ירוק עם נגיעות לימון ותה ירוק עם נגיעות יסמין.

התה הירוק של המותג ליפטון מוצע בטעמים קלילים והוא מכיל עלי תה אשר לא עברו תסיסה ויובשו בעודם ירוקים. התה תורם להידרציה (אספקת נוזלים לגוף) ומומלץ לשתות אותו כחלק מתפריט יומי מאוזן.

אנחנו חושבים ש...
מעבר לעובדה כי התה גרם לתחושה שהגוף מתנקה וכל הכבדות היומית של האוכל נרגעת, מדובר בתה שהוא קודם כל מאוד טעים ועדין. טעם הנענע מאוד נעים ולא אגרסיבי והיסמין הצליח להתחבב על רבים שטעמו אותו ואהבו מאוד גם את הניחוח המיוחד שלו.

ואגב, מומלץ מאוד לשתות אותו (ובכלל כל תה) לא רק בימים קרים אלא גם בבוקר וכשרוצים כמה דקות של אתנחתה לגוף.

איפה ניתן להשיג
בכל הרשתות בארץ.

unnamedדפי לזניה - לה מוליזנה


סיפרו לנו ש...
מותג הפסטה האיטלקי La Molisana (לה מוליזנה) המשווק על ידי חברת סידס, משיק דפי לזניה מחיטת דורום.

לזניה לה מוליזנה מיוצרת בשיטה מסורתית תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם, עשויה מ- 100% דורום סמולינה וממים טהורים המופקים מהרי דרום איטליה המושלגים. צורת הייצור המסורתית מבטיחה פסטה מובחרת הסופגת את הרטבים בצורה אופטימלית.

אנחנו חושבים ש...
אם יש יתרון גדול לדפי הלזניה החדשים, זה העובדה שגם אחרי אפייה די ארוכה הפסטה נותרה עמידה ולא רכה מדי כפי שקורה לא פעם עם דפי לזניה. העלים אמנם התרככו ותפסו את הרוטב, אך נשארו במרקם מעולה.

אהבנו גם את גודל האריזה הקומפקטי ואת גודל הדפים שנכנסו בדיוק בתבנית פיירקס סטנדרטית.

איפה ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

כמה זה יעלה לכם
17.50 ש"ח לאריזה של 500 גרם.

unnamed-(1)סדרת Arcosteel Adoni בשיתוף פעולה עם השף מאיר אדוני


סיפרו לנו ש...
חברת מילניום מרקטינג, יבואנית Arcosteel בישראל, משלבת כוחות עם השף מאיר אדוני, הנחשב בעשור האחרון למוביל הסצנה הקולינרית בישראל, ומציעה סדרת כלים חדשה בשם Arcosteel Adoni לבישול מקצועי במטבח הביתי. הסדרה כוללת מגוון סירים ומחבתות, לוחות חיתוך מקצועיים, מכתש ועלי וסדרת סכינים.

אנחנו חושבים ש...
בחודש האחרון ניסינו את הסכין החדשה (שף מספר 20) בכמה וכמה הזדמנויות, גם בחיתוך של ירקות קטנים ורכים כמו עגבניות וקישואים, גם בחיתוך של בצק קפוא וכמובן בקיצוץ עשבי תיבול. בכל הפעמים הופתענו מאוד לגלות שהסכין לא רק נוחה מאוד לאחיזה – היא קלה ובנויה בצורה ארגונומית מושלמת ומתאימה לכף היד, אלא שהלהב נותר חד בדיוק כמו ביום הראשון ולא התקשה להתמודד עם חיתוכים קשים כמו גם עדינים. גם השקעים הקטנים בצידי הלהב תרמו לחיתוך ולא אפשרו לירקות שנחתכו להדבק לסכין.

עוד נקודה חשובה היא החורים בתוך ידית האחיזה שבתחילה נראו מעט מיותרים והתגלו בהמשך כנוחים מאוד ותרמו לקלילות הסכין כמו גם לאחיזה מוצלחת יותר כך שהסכין לא החליקה מהיד.

חשוב לציין שהעובדה שהסכין עשויה מפלדת אל חלד שלמה (ולא ידית בנפרד שמחוברת ללהב) מקלה מאוד על האחיזה – אין חיבור באמצע שמפריע, וגם הופכת את הסכין לאביזר יפהפה ומרשים שכל אחד ישמח לקבל כמתנה. ואגב מתנה, הסכין נמכרת באריזה יוקרתית ומאוד מפתה שכוללת בתוכה מידע על סוג הסכין ולמה הוא מיועד.

הכי מתנה מושלמת לפסח.

אגב, את המתכון הזה – מניפות תפוחי אדמה - הכנו עם הסכין, תודו שזאת ההוכחה הכי טובה לאיכותו.

איפה ניתן להשיג
ברשת חנויות Arcosteel Kitchen

כמה זה יעלה לכם
סכין שף – 219 ש"ח.

unnamed-(2)