סקירה - 4 גאדג'טים ואביזרים לשדרוג פנקייקס

מאת: foodpage-team

מחבת שהופכת את הפנקייק לסמיילי יפהפה, בקבוק לחיץ שמקל על זילוף הבלילה, מיכל לאבקת סוכר ועוד אביזרים לשדרוג והכנה קלה של פנקייקס

אחד הדברים הכי טעימים בבוקר שבת (וגם בערב באמצע שבוע) זה לאכול פנקייק שמנמנים עם מייפל או סירופ שוקולד. ילדים מתים עליהם ככה לבד עם קצת רוטב ומבוגרים מתענגים עליהם עם קצפת ופירות. כך או כך, מדובר בפינוק אמיתי שהגיע אלינו הישר מארה"ב.

כדי להפוך את הכנת הפנקייקס לקלה וכייפית יותר, הבאנו לכם 4 מוצרים למטבח שמתפקדים גם במנות אחרות שלא קשורות לקינוח האמריקאי כך שכדאי להחזיק אותם בבית גם אם אתם לא מאלה שמכינים פנקייקס כל שבת.

את כל האביזרים ניתן להשיג ברשת Cook and bake

unnamed-600דיספנסר - בקבוק לחיץ לבלילה


במקום ללכלך את השיש, הכיור, המחבת ובכלל את כל המטבח, מעבירים את הבלילה לבקבוק לחיץ ומזלפים איתה עיגולי פנקייק על מחבת. כך לא תצטרכו לעבור עם הכף שמלאה בבלילה מצד לצד כשהכל נוטף מהצדדים.

וחוץ מזה, יש לבקבוק הזה גם בונוס נוסף, בגלל הפיה העגולה והצרה ניתן ליצור פנקייקים שווים בגודל ובצורה עגולה ומדויקת.

מחיר: 69 ש"ח, חברת OXO

כלי-לאבקת-סוכר-49-שח-600מיכל לאבקת סוכר


מכירים את הרגע הזה, שאתם רוצים לפזר אבקת סוכר על הפנקייק או על עוגת שוקולד וכל מה שיוצא לכם זה תלוליות של סוכר שמתעופפות מהכפית? במקום לפזר סוכר לכל עבר, שומרים אותו במיכל מיוחד שגם משמש ככלי אחסון וגם מאפשר לכם לפדר את הקינוח בשכבה אחידה ודקה של אבקת סוכר באמצעות המסננת שנמצאת בחלקו העליון. בתום השימוש פשוט סוגרים עם מכסה פלסטיק ומאחסנים עד לשימוש הבא.

מחיר: 49 ש"ח.

הופכן-גמיש-OXO-59-שח-600הופכן גמיש


האמת היא, שההופכן הזה מתאים כמעט לכל דבר שמטגנים במחבת. מחביתה ולביבות ועד קציצות והמבורגר, אבל הוא בעיקר מוצלח בהכנה של פנקייקים בגלל הקלות שבה הוא נכנס מתחת לבלילה רכה ומצליח להפוך אותה לצד השני.

השיפוע הקטן שנמצא מסביב למרית מאפשר לו להכנס מתחת לכל בלילה, גם אם היא דקה ואילו החלק העבה יותר מונע ממנו לזוז ומייצב אותו על הכלי.

מחיר: 59 ש"ח, חברת OXO

PANCAKE_SMILE_GOOD-600מחבת פנקייק Smile


האביזר שיהפוך את הפנקייקים שלכם לקינוח יפהפייה שמתאים מאוד לילדים. כל מה שצריך זה לזלף את הבלילה לשקעים במחבת (עדיף באמצעות הדיספנסר) ותוך כמה דקות יתקבלו פנקייקים מיני בצורת סמיילי, זהים בגודלם ובצורה עגולה ומדויקת. כמה פשוט ככה מרשים.

מחיר: 219 ש"ח, סדרת BLACK ROCK   של השף אהרוני.

unnamed-19-1