חדש על המדף - ספיישל קיץ

מאת: foodpage-team

מטילון בטעם חמאת בוטנים וממרח פסטו כוסברה ועד עוגיות עם 3 סוגי שוקולד. כל המוצרים החדשים שאתם חייבים להכיר

חדש על המדף
גלידות שטראוס


סיפרו לנו ש...
גלידת שטראוס מבית יוניליוור ממשיכה להפתיע ומשיקה קורנטו סופר קרמל וחמאת בוטנים עם שילוב מושלם בין מתוק ומלוח. הקורנטו החדש משלב גלידת קרמל עם וופל, ריפל עם חמאת בוטנים, שברי בוטנים מלוחים ושברי אגוזי לוז מסוכרים.

בנוסף משיקים בחברה את קוקיבו - חטיף גלידה המשלב בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת וניל עם ריפל נוגט. וחטיף גלידה כריות - חטיף גלידה בטעם נוגט בציפוי שוקולד חלב מעולה עם דגנים פריכים.

אנחנו חושבים ש...
נתחיל מהסוף, גלידת הכריות היא הדבר הכי טעים שידעה הבטן שלנו הקיץ הזה. יש בה פריכות של דגנים, מתיקות של שוקולד חלב וגלידה קרה שמרעננת את הטמפרטורה שבחוץ. מדובר בעונג מתוק, לאוהבי שוקולד חלב, שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול. ותסמכו עלינו שניסינו להסתפק רק בחצי אבל ללא הצלחה.

גם הקורנטו חמאת בוטנים התגלה כהפתעה נעימה ולא עמוסה מדי בחמאת בוטנים כפי שחששנו, ואפילו חששני בוטנים חיבבו מאוד את השילוב והטעם הקרמלי.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק
חומוס-חמסה

חומוס חמסה


סיפרו לנו ש...
לראשונה בישראל ולאחר שנים של מחקר ופיתוח משיקים בישראל את חומוס "חמסה". חומוס גולמי ואיכותי, להכנה ביתית קלה ומהירה ובטעם מעולה. החומוס במרקם גרגרי וללא חומרים משמרים ומכינים אותו על ידי הוספת מים ותיבול לפי טעם אישית. כמו טחינה, רק בחומוס.

אנחנו חושבים ש...
הרעיון מעולה, אבל ממש, גם הביצוע הפתיע לטובה אם כי היה מעט חמוץ לטעמנו. מאוד אהבנו את פשטות ההכנה שבדומה לטחינה רק צריך להוסיף מים כדי לקבל חומוס במרקם שאוהבים ובכמות שרוצים באותו הרגע. היינו שמחים לו החומוס היה בטעם נייטרלי יותר כדי לאפשר לכל אחד להוסיף את טעמיו אבל אין ספק שמדובר במוצר נהדר שננסה שוב בקרוב.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.

מלפפונים-חמוצים-בית-השיטה

מלפפונים מרכיבים טבעיים – בית השיטה


סיפרו לנו ש...
בית השיטה משיקה לראשונה בישראל מלפפונים חמוצים מרכיבים טבעיים בלבד. ליין המוצרים החדש נותן מענה למגמת הבריאות שתופסת תאוצה בשנים האחרונות – המלפפונים מגיעים למפעל בית השיטה היישר מהשדות, עוברים מיון קפדני, ונארזים עם תיבול מיוחד מרכיבים טבעיים בלבד.

אנחנו חושבים ש...
האמת היא, שלא הרגשנו בטעם שונה מהמלפפונים שאנחנו רגילים לרכוש (בדרך כלל של בית השיטה) ואולי טוב שכך. הטעם נשאר אותו טעם רק נוסף עוד בונוס בתחום הבריאות וההקפדה על הרכיבים שנכנסים אלינו לגוף.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

עוגיות-שוקולד-צ'יפס-צילום-אפרת-אשך

עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך – מרבה


סיפרו לנו ש...
עוגיית השוקולד צ'יפס של מרבה באריזה הכחולה, המכילה 37% שוקולד בלגי משובח, חוגגת עשרים שנות פעילות מוצלחת בארץ. לכבוד החגיגות, החליטה מרבה ישראל להשיק בפעם הראשונה עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך, המזכיר את עוגיית הקוקימן של פעם.

שלא כמו העוגייה הקלאסית המוכרת במרקם קראנצ'י, העוגייה הרכה של מרבה היא עוגיית פטיסרי מעודנת במרקם רך בתוספת מנצחת של לא פחות משלושה סוגי שוקולד: שוקולד חלב, שברי שוקולד לבן, ושוקולד מריר.

אנחנו חושבים ש...
זה לא סוד שאנחנו מאוד אוהבים את העוגיות של מרבה. הן עשירות מאוד בשוקולד, מפתיעות בכל ביס ומשתדכות מעולה עם התה של הבוקר. עכשיו דמיינו את כל זה עם 3 שוקולדים ועוד במרקם שמזכיר עוגה מעולה עם הרבה תוספות בתוכה. הכי התמכרנו. ואגב, המבצע שיתקיים עד חודש ספטמבר שווה במיוחד.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

מחיר
12 ₪ לאריזה במשקל 175 גרם.
בחודשים יוני-ספטמבר ימכרו 2 אריזות ב-16 ₪ בכל רשתות השיווק.

אוליביה

ממרחים חדשים – אוליביה


סיפרו לנו ש...
אוליביה, המתמחה בייצור רטבים וממרחים מירקות טריים, משיקה ארבעה מוצרים חדשים: פסטו פטרוזיליה ונענע, פסטו כוסברה, אריסה חריפה ולימון כבוש. כולם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

ממרח האריסה מבוסס על פלפלים חריפים מסוג שאטה, פלפלים מתוקים, שום, שמן ותבלינים. הלימון הכבוש משמש גם כמתאבן כפני עצמו וגם כתוספת לכריכים, לתבשילי דגים, בשר עוף וירקות.

אנחנו חושבים ש...
ניסינו את ממרח הפסטו כוסברה והלימון הכבוש ובשני המקרים אהבנו מאוד את השימוש בירקות ועשבים טריים שמאוד מורגשים. הלימון הכבוש מגיע בצנצנת זכוכית גבוהה ובתוכה פרוסות לימונים כבושים עם פפריקה שלא נטחנו לממרח אלא נותרו כמעט בשלמותם. נהדר להעשרת תבשילים ומומלץ מאוד כתוספת לסלט בורגול או קינואה (קוצצים דק).

גם ממרח הכוסברה התאפיין בטעם דומיננטי של עשבי התיבול ושדרג לנו את הסנדביץ' הקבוע עם הגבינה. ואגב, הממרח מעולה ביחד עם שמנת מתוקה כרוטב לפסטה.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

כרמית-אפרת-אשל

סוכריות ללא תוספת סוכר – כרמית


סיפרו לנו ש...
חברת כרמית משיקה את סוכריות חופשי, סוכריות קשות ללא תוספת סוכר, שמכילות רק 9 קלוריות ליחידה, כך שאפשר לשמור על הגזרה ועדיין ליהנות מפינוק מתוק. בסדרה 3 טעמים חלביים נפלאים: תות, קרמל וקפה. סדרת הסוכריות מצטרפות גם לטופי בציפוי שוקולד, ללא תוספת סוכר.

אנחנו חושבים ש...
לפני שנספר לכם על הטעם של הסוכריות, מילה טובה על עיצוב האריזה שמצד אחד משדר איכות וכיף ומצד שני הצבע הלבן מבהיר שמדובר בסוכריות 'חלביות' ללא סוכר. גם העטיפה השקופה של הסוכריות עצמן מאוד מוצלחת. גם עדינה וגם מאפשרת לראות מה יש בתוך העטיפה.

לגבי הטעם, מאוד אהבנו את המרקם החלק והקטיפתי של הסוכריה ואת הטעם שמזכיר מעט יוגורט עם תותים. רק היינו שמחים אם הסוכריה הייתה מעט גדולה יותר.

מחיר
7.90 ₪ לאריזה של 60 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

יופלה

יופלה Yunch


סיפרו לנו ש...
מותג יופלה מבית תנובה משיק מהדורה מיוחדת לסדרת היוגורטים עם התוספות עם חידוש בפנים האריזה, אשר תכלול מעתה כפית. הסדרה תמותג תחת השם יופלה Yunch.

המהדורה החדשה מספקת פתרון נוח לארוחה קטנה מחוץ לבית: בבית הספר, במשרד, בטיולים ו"על הדרך".משמעות הביטוי YUNCH נגזרת מהמונחים lunch ו- brunch. בנוסף משיקה תנובה טעם חדש בסדרה, המתאים לקהל הבוגר - יוגורט טבעי עם עוגיות קפה מצופות שוקולד מריר. טעם זה מצטרף לטעמים הקיימים על המדף, שיוצעו גם הם בתוספת כפית: גרנולה, פצפוצי שוקולד, דגנים מצופים.

אנחנו חושבים ש..
את היוגורטים עם התוספות של יופלה אנחנו מכירים כבר לא מעט זמן, ואוהבים מאוד, ועכשיו עם תוספת הכפית הם קיבלו מאיתנו עוד נקודת זכות. הכפית האדומה שהתווספה לאריזה מאפשרת אכילה של היוגורט גם במהלך טיול או נסיעה.

ואגב, גם למי שקונה את היוגורטים לאכילה בבית, מצאנו ששמירת הכפיות עוזרת מאוד ברגעים שצריך כפית כי כולן במדיח. אולי לא לכך התכוון המשורר, אבל היי, מדובר ביופי של שימוש.

ומילה לגבי הטעם: מדובר באחד המעדנים הטובים והטעימים שקיימים על המדף, החמיצות העדינה של היוגורט ביחד עם השוקולד הופכים לסוג של קינוח שמתפקד גם כארוחה קטנה בין לבין. והכי מדהים - כמות התוספת מספיקה תמיד לכמות היוגורט.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

blu

משקה אנרגיה BLU


סיפרו לנו ש...
חברת בני פאוזי שמשום פיתחה משקה אנרגיה שמעניק 50% יותר אנרגיה בשני טעמים: טעם BLU NIGHT וטעם פירות יער. את קמפיין ההשקה מוביל פאר טסי עם שיר חדש ותמונה שלו מופיעה על גבי הפחיות במהדורה מוגבלת.

אנחנו חושבים ש...
פרט לדמותו של טסי, שאפשר לאהוב או לא, המשקה החדש מאוד דומה בטעמו לשאר משקאות האנרגיה של החברה. הוא מתקתק ומאזן טוב אלכוהול אבל בעניינו דווקא נהדר בזכות עצמו כשצריכים זריקה של רענון.

מחיר
5.90-7.90 ₪ ליחידה.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

קליק

קליק בייגלה


סיפרו לנו ש...
קליק, מותג חטיפי השוקולד מבית יוניליוור, משיק את סדרת קליק בייגלה, השילוב האולטימטיבי בין מתוק ומלוח.

אם גם אתם לעיתים נוטים לנגב שוקולד עם בייגלה, או בכלל אוהבים שילובים של מתוק ומלוח, זה בדיוק המוצר עבורכם.

בסדרת קליק בייגלה: מקלות בייגלה מלוחים מצופים שוקולד חלב, מקלות בייגלה מלוחים מצופים שוקולד לבן וטבלת שוקולד חלב עם מקלות בייגלה – במהדורה מוגבלת.

אנחנו חושבים ש...
אם אתם מאלה שאוהבים את השידוך בין מלוח למתוק אתם בטוח תתאהבו בקליק החדש. יש בו איזון נכון בין המתיקות של השוקולד והרכות שלו ובין הפריכות של הבייגלה ובגלל המתיקות המתונה יחסית אפשר לאכול ממנו לא מעט בלי שימאס. מצד שני, חסר לנו בסדרה שוקולד מריר שיקרוץ גם למבוגרים שבנינו.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.