חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

נקניק אפוי באריזה זוגית, תבניות מעוצבות לאפייה, במבה ענקית, קוסקוס מחיטה מלאה ועוד. המוצרים החדשים שאתם חייבים להכיר

טחינה גולמית רגילה ומלאה – אחווה


סיפרו לנו ש...
חברת אחוה יצרנית הטחינה, חלווה ומוצרי המאפה הישראלית, יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה מתוצרתה. החברה משיקה טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש את יתרונותיה של הטחינה – היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת נתרן ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים.

אנחנו חושבים ש...
העיצוב החדש של האריזות מרענן ומשדר בריאות וטבע. אהבנו מאוד את הניקיון והאסתטיות של האריזה שלא מפחדת מלבן אך שמה דגש על ירוק של עשבי תיבול וצבעים חומים שמזכירים טחינה מלאה ואדמתיות.

ומילה לגבי הטעם – טעמנו את 2 הטחינות, גם המלאה וגם הרגילה, ושמחנו לגלות שהטחינה עשירה מאוד וקרמית וכמעט שלא הזדקקה לשום תיבול פרט למים.

עוד נקודת בונוס תגלו כשתגיעו לקופה – רק 10-13 שקלים לאריזה של 500 גרם.

ניתן למצוא
ברשתות השיווק ובחנויות.

טחינה-אחווה-600

קוסקוס חיטת סולת, חיטה מלאה ו-100% חיטת דורום – מאסטר שף


סיפרו לנו ש...
מותג "מאסטר שף" משיק סדרת קוסקוס חדשה הכוללת קוסקוס מחיטת דורום. סדרת הקוסקוס החדשה מאפשרת ליהנות מקוסקוס טעים ואיכותי, בייתי, רך ואוורירי, במינימום זמן - רק 6 דקות הכנה והקוסקוס מוכן לאכילה.

בסדרת הקוסקוס החדשה של מאסטר שף  3 סוגי קוסקוס, כולם בגודל בינוני: קוסקוס מחיטת סולת, קוסקוס מחיטה מלאה ולראשונה בארץ - קוסקוס אסלי מחיטת דורום, כמיטב המסורת המרוקאית.

אנחנו חושבים ש...
טעמנו את 2 סוגי הקוסקוס שבסדרה – מחיטה מלאה ומחיטת דורום ושמחנו מאוד לגלות שאפילו אין צורך בבישול הקוסקוס אלא רק להניח אותו בקערה עם מים רותחים והוא מוכן. המרקם של הקוסקוס (גם של החיטה המלאה וגם חיטת הדורום) אוורירי ובגודל מושלם שמתאים גם לסלטים קרים (נסו לשלב אותו עם המון עשבי תיבול ועגבניות כמו בטאבולה) ומצד שני הגודל מאפשר להגיש אותו גם כתוספת למנה העיקרית בעיקר אם יש בה רוטב כך שהקוסקוס יספח אותו. לעומת קוסקוס בגודל קטן, כאן המרקם מאוורר יותר ומצד שני לא כבד וגרגירי מדי כמו בגרסה העבה.

גם בתחום המחיר מדובר במוצר משתלם במיוחד. על אריזה של 350 גרם, שמספיקה למשפחה שלמה (רעבה), תשלמו 7.5 שקלים.

ניתן למצוא
ברשתות השיווק ובחנויות.

קוסקוס-600

מארזי מתנה – סבא חביב


סיפרו לנו ש...
"סבא חביב", בית בד גלילי בקיבוץ פרוד, מציע מארזי מתנה איכותיים במחירים מפתיעים, לצד מרכז מבקרים מקצועי וידידותי המציע מבחר סדנאות מרתקות בחינם במהלך השנה לילדים ולמבוגרים כאחד. סבא חביב הוא אחד ממייסדי ענף הזית שבגליל, אשר הוא ובהמשך – בניו ונכדיו, מגדלים עצי זית ומייצרים שמן זית שזכה במקום הראשון PRESTIGE GOLD בקטגורית שמני הבוטיק בארץ בתחרות בינ"ל שערכה מועצת הזית 2015

ב"סבא חביב" מוצעים שני מארזי מתנה איכותיים לרגל החגים: מארז 1 המכיל בקבוק שמן זית מסדרת השמנים הייחודית המשלבת שמן זית עם שמן זרעי רימון (250 מ"ל) ולצידו צנצנת דבש איכותית (350 גרם). מחיר: 35.99 ש"ח. מארז 2 המכיל בקבוק שמן זית בלדי (750 מ"ל) ,צנצנת זיתים שחורים מרוקאים (300 גרם) ודבש (350 גרם). מחיר: 55 ש"ח.

אנחנו חושבים ש...
קודם כל, אנחנו תמיד בעד תוצרת ישראלית, בטח כזאת שמיוצרת על ידי דורות של משפחה. פרט לכך, המארזים החדשים מהווים מתנה מושלמת לחגי תשרי שהם הלל לאדמה ולחקלאות ובכלל לכל מי שאוהב לבלות במטבח ומעריך תוצרת משובחת.

אהבנו מאוד את המארז שמכיל בתוכו גם זיתים שחורים שהם לא רק חומר גלם אלא אוכל של ממש ואם תציצו במחירי המארזים תגלו שמדובר במחיר ממש משתלם. סתם לדוגמה, בסופר שמן זית בגודל כזה יעלה לכם בסביבות 30 שקלים, כך שכאן בתוספת של עוד 25 שקלים תקבלו גם דבש וזיתים שחורים.

ואגב, היינו שמחים למצוא את המארזים בנקודות מכירה נוספות ובכלל במהלך כל השנה לצד מארזים עם תוצרת נוספת של בית הבד.

ניתן להשיג
בחנות המפעל בקיבוץ פרוד ובהזמנה בשירות "סבא חביב עד הבית" (הספקה עד 3 ימי עסקים)-בטלפון 046991888 או באתר http://www.sabahabib.com

סבא-חביב-600

במבה בומבה – אסם


סיפרו לנו ש...
אסם משיקה מהדורה חוזרת של במבה בומבה: במבה ענקית עם המון חמאת בוטנים לחוויית אכילה מועצמת לאוהבי הבמבה. המרקם הייחודי והאהוב המשלב פריכות ונימוחות יחד עם טעם חמאת הבוטנים המתון והעדין עכשיו בגדול.

רעיון הגדלת הבמבה והוספת חמאת בוטנים עלה באסם כבר לפני מספר שנים, המהדורה הראשונה הושקה בתחילת השנה, נחטפה מהמדפים ואזלה בתוך שבועות בודדים. הביקוש למהדורה הייחודית המשיך  כשאסם קיבלו מאות פניות צרכניות ומכתבים מילדים, חיילים ואוהבי במבה בכל הגילאים, שסיפרו על אהבתם לטעם הבמבה הייחודי, וייחלו לחזרתה של המהדורה.

אנחנו חושבים ש...
אכן מדובר במהדורה וברעיון מיוחדים שמצד אחד הופכים את אכילת הבמבה לחוויה אחרת לגמרי (רק אנחנו רגילים להכניס 2-3 במבה לפה בבת אחת?) ומצד שני מדובר בהעצמת הטעם כך שמי שאוהב את החטיף הכל כך פופולרי הזה בוודאי יתמוגג מהגודל החדש.

ואגב, דווקא ילדים שניסו את הבמבה הראו התלהבות גדולה יותר מאשר המבוגרים שהבמבה הגדולה מעט לכלכה אותם יותר. אנחנו אגב, לגמרי בדעה של הילדים.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.

במבה-גדולה-600

קורנפלקס קקאו וניל – תלמה


סיפרו לנו ש...
תלמה, מבית יוניליוור, משיקה מהדורה מוגבלת של קורנפלקס קקאו וניל – תערובת פתיתי תירס עם קקאו ופתיתי תירס בטעם וניל.

קורנפלקס קקאו וקורנפלקס וניל הינם מוצרים קיימים ואהובים של תלמה. תערובת של שני הטעמים מהווה פתרון מושלם עבור מי שמחפש גיוון בדגני הבוקר ואוהב לשלב שני טעמים במנה אחת.

המוצר מכיל קקאו אמיתי וברזל.

אנחנו חושבים ש...
בדיוק כמו שאמרו בחברה, אכן מדובר בפתרון מושלם. מצד אחד טעם שוקולדי עדין שמצליח לככב אל מול האח המוכר יותר ומצד שני לא נמאס בפה כי בכל ביס יש טעם מעט שונה. בלי קשר לשילוב החדש, זה גם הזמן להודות שאנחנו מאוד אוהבים את גרסת הקקאו שמצליחה להביא טעמים מאוד עדינים בכל הנוגע למתיקות.

רק למה מהדורה מוגבלת?

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.

קורנפלקס-600

תבניות אפייה חד פעמיות מעוצבות – קוקי


סיפרו לנו ש...
"קוקי" ומשיקים סדרת תבניות מעוצבות לשדרוג חווית האפייה הביתית: התבניות מגיעות בשלל עיצובים ובמגוון צורות וגדלים: מתומן (מקביל לתבנית 26 עגולה), מלבן, מאפין (קאפקייק) ואינגליש קייק.

התבניות ניתנות לרכישה בתפזורת, כך שניתן לבחור תבניות לפי הצורך - הן מבחינת צורת התבנית והן מבחינת העיצוב. למשל: תבנית אינגליש קייק בהדפס שמח, לעוגת יום הולדת לילדים, או תבניות בעיצוב קלאסי המתאים לאירוח. התבניות של קוקי מגיעות בשלל הדפסים יפהפיים שיקשטו את השולחן והמטבח בכל אירוע חגיגי, יום הולדת, פיקניק  וכל ארוחה.

התבניות ניתנות לשימוש בתנור ובמיקרוגל, מתאימות לאפייה ולצלייה, עמידות בחום של עד 220 מעלות ואטומות לנוזלים. בנוסף, תבניות האפייה עשויות קרטון מתמחזר בהליך מחזור נייר, ומהוות פתרון נהדר למי שמחפש תבנית ידידותית לסביבה.

אנחנו חושבים ש...
התבניות החדשות של קוקי מהוות פתרון מעולה לאפיית עוגות ומאפים, בעיקר כאלה שצריכים לשנע לאירוע או אירוח כך שניתן להביא את העוגה הישר בתוך התבנית ולא לדאוג לבקש אותה בחזרה בסיום הארוחה.

מגוון העיצובים מתאים כמעט לכל אירוע והופך את תוצרי האפייה לאסתטיים ולמרשימים יותר.

רק 2 הערות להמשך: נשמח לראות עוד עיצובים וצבעים של תבניות שיתאימו לאירועים נוספים, בעיקר דוגמאות משובבות של נקודות, פסים וכדומה וכמובן אפשרות לרכוש את המוצרים גם ברשתות נוספות. פרט לכך, בהחלט מדובר בסדרה נהדרת שגם מתאימה לכל כיס.

כמה זה יעלה לכם
5 תבניות ב-10 שקלים.

ניתן להשיג
ברשת שופרסל.

תבניות-קוקי-אפרת-אשל-600

אריזת צמד נקניק דבש וברביקיו – טירת צבי


סיפרו לנו ש...
טירת צבי משיקה אריזות צמדים חדשות של נקניקים: צמד 600 גרם (2 יחידות X 300 גרם) של כפרית דבש וברביקיו בכשרות הרב וורנר וצמד 600 גרם (2 יחידות X 300 גרם) של כפרית דבש וברביקיו בכשרות הרב מחפוד.

אנחנו חושבים ש...
האריזות החדשות של טירת צבי מהוות פתרון מעולה בעיקר בסופרים בהם אין מעדניה של נקניקים שניתן לפרוס במקום. אהבנו מאוד את האריזה שניתן לסגור גם לאחר הפתיחה ו טעמי הנקניקים, פחות התחברנו לעובי הפריסה שבענינו היה עבה מדי.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.

טירת-צבי-600

צילום קוסקוס: אפרת אשל