3 דרכים לקיצוץ עשבי תיבול

מאת: foodpage-team

3 מכשירים קטנים וגאונים לקיצוץ עשבי תיבול בדקה. ממספריים בעלות 5 להבים וגלגלת לחיתוך ועד מכשיר קומפקטי שקוצץ גם ירקות

קוק אנד בייקתמיד תהיתם איך השפים במסעדות קוצצים כל כך הרבה עשבי תיבול בזמן כל כך קצר? איך חותכים חבילה שלמה של עירית בפחות מחצי דקה? אחרי שתכירו את המכשירים הגאוניים האלה למטבח גם אתם תוכלו.

ממספרים שחותכות עשבי תיבול בקלות ועד גלגלת שקוצצת אותם על קרש חיתוך ומאפשרת חיתוך דק או גס ומכשיר שבשתיי לחיצות קוצץ כל עשב תיבול שתרצו.

אז בפעם הבאה שאתם רוצים להכין סלט עשבי תיבול או לקצוץ צרור שלם של פטרוזיליה, כל מה שתצטרכו לעשות זה לבחור את המכשיר שאהבתם ובתוך דקה יהיה לכם ערימה של ירוקים על השיש.

אל תפספסו: מתכון לפרעצלס בציפוי חמאה, שום ופטרוזיליה

מספריים לחיתוך עשבי תיבול


כמה פשוט ככה גאוני - המספריים קלות לאחיזה, בעלות 5 להבים חדים במיוחד, והבונוס הגדול שלהן זה העובדה שניתן לחתוך את העשבים מעל הקערה או הסיר בלי ללכלך את קרש החיתוך. בנוסף, למספריים מצורף מעין מסרק קטן מפלסטיק שנכנס בין  הלהבים ומוציא מהם את עשבי התיבול הקטנים ביותר לניקוי מהיר ונוח.

מחיר: 49.9 ש"ח.

IMG_4971

גלגלת לקיצוץ עשבי תיבול


לעומת המספריים, שקוצצות לגודל מאוד מסוים, במכשיר הזה תוכלו לקצוץ את עשבי התיבול לכל גודל שתרצו ואפילו בלי להפעיל חשמל. הגלגלת בעלת 4 להבים עגולים, חדים מאוד, מאפשרת קיצוץ של העשבים על קרש החיתוך על ידי הנעה של הלהבים אחורה וקדימה. ככל שתעבירו את הגלגלת על הירק יותר פעמים כך הקיצוץ יהיה דק יותר.

בנוסף, מגיעה הגלגלת עם כיסוי פלסטיק שמגן על הלהבים בזמן האחסון ואופציה לפתיחה של המכשיר לניקוי קל ומהיר.

ואגב, המכשיר הזה גם נהדר לקיצוץ שיני שום, עגבניות מיובשות, זיתים מגולענים ועוד.

מחיר: 145 ש"ח.

IMG_4987

קוצץ מזון קומפקטי חשמלי


האופציה החשמלית, אך קטנה ונוחה, היא מכשיר הקיצוץ של חברת Mixo. בעזרת המכשיר ניתן לקצוץ בכמה שניות לא רק עשבי תיבול אלא גם בצל, אגוזים למינהם, ירקות ואפילו להכין רטבים וממרחים. המכשיר מגיע עם מיכל בנפח ליטר וניתן להכניס אותו למדיח.

בונוס גדול של המכשיר הוא האפשרות לקיצות על ידי פולסים, מה שמאפשר קיצוץ גס או דק לפי ההעדפה האישית שלכם.

מחיר: 295 ש"ח.

IMG_5006

ניתן להשיג את כל המכשירים ברשת Cook and bake

קוק אנד בייק