חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

קפסולות תואמות למכשירי נספרסו, שוקולד פרה במיליון עיצובים, פתיתי דגנים וחטיפי שוקולד ללא גלוטן. המוצרים החדשים שכדאי לכם להכיר

חדש על המדף
קפסולות קפה - קפה ג'ו


סיפרו לנו ש...
קפה ג'ו משיקה את קפסולות הקפה בטכנולוגיית "EVO", טכנולוגיה חדשנית המונעת חדירת חמצן ובכך שומרת על טריות מקסימלית ללא צורך באמצעי אחסון מיוחד. בנוסף, בראש הקפסולה ניצבת כיפת הידוק, המדמה את פעילות הבריסטה בדחיסת הקפה, ויוצרת קרמה עשירה במיוחד.

הקפסולות מתאימות למכונות נספרסו ויציעו מגוון דרגות חוזק ושישה טעמים שונים כמו תערובת ג'ו המכילה 100% פולי קפה מסוג ערביקה המאופיינת בחומציות פירותית עם סיומת של דבש, טריאסטה - תערובת אספרסו המכילה 100% פולי קפה מסוג ערביקה, תערובת מעודנת ובעלת רמיזות של אגוזי לוז, קיארי - תערובת עם נגיעה של פולי רובוסטה בעלת גוף עשיר בטעמי קקאו ופירות מסוכרים, לוקה - תערובת המתהדרת בגוף מלא של דבש אגוזי וסיומת מעט חמצמצה, נטול קפאין - המאופיינת בחומציות פירותית עם סיומת של דבש ותערובת חזקה במיוחד המכילה פולי קפה מארבע יבשות ובעלת טעמי שוקולד מריר עדינים עם סיומת דובדבן.

אנחנו חושבים ש...
אהבנו מאוד את מגוון הטעמים ואת השוני בינהם שמאפשר לכל אחד למצוא את הטעם שהוא מעדיף. הקפסולה שקיבלה את מירב המחמאות הייתה קיארי שניחנה בטעם ובתחושה קרמית ועשירה. גם עיצוב האריזות קיבל בונוס נוסף על האלגנטיות והיוקרתיות.

ולא פחות חשוב – חלק מהקפסולות התחבבו על הטועמים יותר מנספרסו, וזאת לגמרי מחמאה גדולה. מומלץ.

מחיר
20 ₪ למארז המכיל 10 קפסולות. בסניפי בתי הקפה ובחנות המקוונת של ג'ו ניתן לרכוש 4 מארזים במחיר מבצע של 60 ₪. בחנויות הנוחות של רשת מנטה ניתן לרכוש 6 מארזים ב-90 ₪.

פתיתי-דגנים--דרור-קליש-600צילום: דרור קליש



פתיתי דגנים – חברת רפאל'ס


סיפרו לנו ש...
חברת רפאל'ס המתמחה במוצרי בריאות, גרנולה וחטיפי גרנולה, משיקה סדרת תערובות דגנים חדשה: פתיתי דגנים – 7 תערובות דגנים מיוחדות הכוללת פתיתי כוסמין מלאים, פתיתי חיטה מלאה, פתיתי שעורה מלאה, פתיתי שיפון מלאים, פתיתי שיבולת שועל מלאה (עבה), פתיתי שיבולת שועל מלאה (דקה) ומיקס פתיתי דגנים. תערובות הדגנים עשירות ומגוונות, בעלות ערכים תזונתיים גבוהים, מיועדות לשימוש ללחמים, עוגות, עוגיות וכדורי אנרגיה, שייקים, פשטידות ומאפים מלוחים, ציפוי לשניצל ועוד.

אנחנו חושבים ש...
מדובר באחד המוצרים הטובים שניסינו לאחרונה, הן בגלל המחיר המשתלם מאוד ביחס לכמות והן בגלל הטעם המעולה. ניסינו את פתיתי הכוסמין בתוך בצק לחם והפתיתים לא רק הוסיפו ערכים תזונתיים אלא גם טעם מעודן ותחושה של שובע גבוהה יותר.

הפתיתים החדשים התגלו כמוצלחים גם כשהתווספו לעוגיות שוקולד צ'יפס והורידו מעט מיסורי המצפון על הקלוריות והמתוק. בהחלט מומלץ.

מחיר
7-9 ₪ לאריזה של 400 גרם.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.

לינדט-סידס-600

לינדט אקסלנס ליים


סיפרו לנו ש...
מותג השוקולד השוויצרי "לינדט", המשווק בישראל על ידי חברת סידס, משיק טעם חדש בסדרת אקסלנס: לינדט אקסלנס ליים - טבלאות דקות במיוחד של שוקולד מריר בשילוב קליפות ליים.

סדרת לינדט אקסלנס טבלאות שוקולד מריר דקות כוללת מגוון רחב של טעמים: 90% מוצקי קקאו, 70% מוצקי קקאו, 85% מוצקי קקאו, תפוז, מלח ים, צ'ילי ועוד.

אנחנו חושבים ש...
כמה אהבנו את השוקולד החדש? אם לא תספרו נגלה לכם שחיסלנו חצי חבילה בלי לשים לב. כן, עד כדי כך. השוקולד החדש של חברת לינדט, שאם להודות על האמת תמיד מצליחה להפתיע, הוא בהחלט גילטי פלז'ר קטן ואיכותי. מדובר על שוקולד מריר במיוחד עם קראנצ'ים קטנים של קליפות ליים שטעמן נשאר בפה זמן רב אחרי הביס הראשון, השני והשלישי.

אגב, טעמי הליים חזקים יחסית לציפיות, וטוב שכך, ומאזנים בצורה מושלמת את המרירות של השוקולד.

עכשיו, שמישהו יבוא ויקח את החפיסה הזאת מכאן לפני שנחסל את הכל.

מחיר
15 ₪ לחפיסה של 100 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

כרמית-600

חטיפי שוקולד ללא גלוטן – כרמית


סיפרו לנו ש..
לנוכח המודעות ההולכת וגוברת לתזונה מודעת, החליטה חברת כרמית כמהלך אסטרטגי, לפתח סדרת מוצרים רחבה תחת המותג 'חופשי' תוך מתן דגש על טעם ללא פשרות. הסדרה מאפשרת ליהנות מחטיפים איכותיים וטעימים, אשר אינם מכילים גלוטן ואינם מכילים ביצים (מהלך כולל להפחתת כמות האלרגנים במוצרים).

סדרת חופשי ללא גלוטן כוללת וופלים ושוקולדים בטעמים מגוונים ובאריזות שונות: אריזות משפחתיות, קוביות ובארים. למשל: וופלים ללא ציפוי בטעם שוקולד, לימון וקוביות וופל במילוי קרם אגוזים, אצבעות וופל בטעם שוקולד ובציפוי שוקולד חלב, חטיפי שוקולד עם צימוקים וקורנפלקס ועוד.

אנחנו חושבים ש...
ההפתעה הגדולה של הביקורת השבועית שלנו. מדובר בחטיפים מצוינים, שאין לנו ספק שאף אחד לא ירגיש שהם נטולי גלוטן. טעמנו את קוביות הוופל בציפוי שוקולד חלב ופשוט לא יכולנו להפסיק לנשנש את החטיף המתוק הזה. טעמי השוקולד היו מתוקים אך עדינים, הוופל קראנצ'י ולחלוטין לא הרגיש שונה מהרגיל וגם המחיר משחק לגמרי לטובת הסדרה החדשה.

תענוג לדעת שהחברה החליטה לתת במה גם למי שנמנע מגלוטן ומאפשרת לרכוש את המוצרים במחיר נוח מאוד – לא דבר של מה בכך בקטגוריה הזו.

מחיר
המחיר המומלץ ינוע בין 6.90-10.90 ₪.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

עלית-שוקולד-600

שוקולד פרה אוריגמווו – עלית


סיפרו לנו ש...
אריזת השוקולד האדומה של עלית הולכת לפנות מקומה בחודש ינואר למיליון אריזות מגוונות בעיצובים שונים ובווראציות גרפיות ייחודיות,  שלאחר הפתיחה יוכלו לשמש ליצירת פרה אוריגמי.  מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בין מותג פרה לחברת HP Indigo אשר פיתחה תוכנה בשם HP indigo smart stream designer  המציעה יכולות חדשניות של היפר פרסונליזציה, המאפשרת חוויות לקוח אישית על ידי יצירת אין סוף וואריאציות גרפיות ייחודיות.

מדובר במהדורה מוגבלת של שוקולד פרה במיליון עיצובים שונים, שבמסגרתה הודפסו מיליון אריזות שונות של שוקולד פרה בהדפסה דו צדדית ובחלק הפנימי של כל אריזה הותאמו סימוני גזירה והפנייה לאתר הפעילות "אוריגמווו". באתר קיימת הדרכה לקיפולי אוריגמי של הפרה וכן פעילות נושאת פרסים.

אנחנו חושבים ש...
מדובר בפעילות גאונית, לא פחות. לא רק שהאריזות בולטות יותר, צבעוניות יותר ובגדול הרבה יותר שמחות, אלא שגם הפרה שנוצרת בעקבות הקיפולים ממש מקסימה וניחנת בהרבה פרטים קטנים שהופכים אותה ליצירת אמנות על המדף בבית.

אז נכון שהיה קצת מאתגר לקפל את הנייר לכדי צורה של פרה, ונכון שהקיפולים לא מתאימים לילדים, אבל יש משהו מאוד משובב לב לראות מבוגרים עומדים שעה מול מדף השוקולד בסופר כדי לבחור לעצמם צבעוניות מועדפת.

קצת חבל שמדובר במהדורה מוגבלת לחודש אחד. מצד שני, רכשנו לעצמנו כמה וכמה חפיסות לרגעי שעמום שנוכל להרכיב גן חיות קטן אז בינתיים אנחנו מסודרים.

שופרסל-600

שופרסל PREIMIUM


סיפרו לנו ש...
שופרסל יוצאת במהלך רחב היקף של השקת שופרסל PREIMIUM כחלק ממוצרי המותג הפרטי. הרשת משיקה מגוון סדרות מוצרים שמיוצרים על ידי טובי היצרנים בעולם המתמחים במוצרי PREIMIUM. לדוגמה מוצרי השוקולד מיוצרים על ידי חברת FREY השוויצרית והפרלינים על ידיDUC D'O .

בגל ההשקה הראשון יושקו 3 סדרות מוצרים: קפסולות לקפה תואמות נספרסו בחמישה טעמים שונים ובדרגות חוזק שונות החל ממספר 4 הנחשב לטעם מעודן ועד למספר 10 שהינו טעם חזק יותר. בנוסף משיקה החברה שוקולד פרימיום בחמישה סוגים: 72% מוצרי קקאו, 81%, שוקולד חלב עם מלח ים וקרמל, שוקולד חלב עם שבבי אגוזי לוז, שוקולד מריר מעולה עם קליפות תפוז מסוכרות, בונבוניירת פרלינים מבלגיה ועוד ועוגיות פרימיום בשני סוגים: עוגיות מרנג עם קרם קקאו בשוקולד חלב ועוגיות עם קרם קפה בציפוי שוקולד חלב.

אנחנו חושבים ש...
לפני הכל, ביקורת קטנה לגבי האריזות שנעדר מהן טעמי הקפסולות ומופיעה רק טבלת חוזק. היינו שמחים להסבר קצת יותר מפורט על הטעם ומה בעצם יחודי לקפסולה הספציפית.

לגבי הטעם, אהבנו את קפסולת ניו יורק (מספר 6) שהייתה מעודנת יותר לעומת קפסולת לונדון (מספר 9) שהתקבלה פחות טוב אצל הטועמים שהרגישו טעם לוואי שרוף וחזק מדי. חשוב לשים לב שהקפסולות מתאימות למכונות שיוצרו עד אוקטובר 2015 ושיש לשים אותן בעדינות כדי שהמכונה תקבל אותן כמו שצריך.

קטנה לגבי עוגיות קרם קפה בציפוי שוקולד חלב – מדובר בעוגיות עם שוקולד איכותי וטעם עדין של קפה שהצליחו להתחבב מאוד על הטועמים. העוגיות לא מתוקות מדי, עשירות ומתאימות מאוד לצד הקפה של הבוקר.

מחיר
קפסולות קפה - 10 יחידות ב-14.90 ₪. שוקולדים (100 גרם) – 10 ₪. עוגיות מדליון בטעם קפוצ'ינו (100 גרם) – 11.90 ₪.

ניתן להשיג
ברשת שופרסל.

[divider]

צילום תמונה ראשית: רונן מנגן