חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

פיצה מושחתת במיוחד, בצק סוכר מרודד לעוגות, שוקולד במילוי גביעי גלידה ועוד מוצרים חדשים שכדאי לכם להכיר. חדש על המדף

חדש על המדף
דיפ פיצה (מבצע ללקוחות מזרחי טפחות) – פיצה האט


סיפרו לנו ש...
מועדון הלקוחות של מזרחי טפחות "הכרטיס" ורשת פיצה האט משיקים את דיפ פיצה – פיצה מושחתת חדשה, עם עיטורי גבינה מותכת בשולי הפיצה, בתוספת מקלונים מתובלים לטבילה בגבינה המותכת, במבצע לחברי המועדון.

במסגרת המבצע, חברי המועדון יוכלו להזמין את הפיצה (תקף בקנייה במקום או הזמנה ואיסוף TA) במחיר של 22 ש"ח במקום 79.90 ש"ח.

איך נהנים מההטבה? נכנסים  לאתר מועדון הכרטיס www.mizrahi-tefahot.co.il/hacartis, מורידים קוד הטבה אישי מהאתר, איתו ניגשים עם קוד ההטבה לרשת פיצה האט ונהנים מדיפ פיצה משפחתית ב- 22 ש"ח בלבד.

חשוב: המבצע עד 15.03.16

אנחנו חושבים ש...
 לפני עניין המבצע, כמה מילים על הפיצה – מדובר בפיצה סופר מושחתת שבקצה שלה ישנן מעין קעריות בצק ממולאות בגבינה מותכת. בנוסף אליה, מקבלים מקלונים קצרים לטבילה בגבינה (אנחנו טעמנו את גרסת השום).

הפיצה עצמה משביעה ומושחתת מאוד ומזכירה ימים נוסטלגיים של גבינה מותכת שכיכבה כמעט בכל מנה בארץ. גם התוספות שניתן לשים באמצע הפכו אותה לארוחה שלמה שמספיקה ללא מעט אנשים רעבים.

נכון, לא מדובר על אוכל שכדאי לאכול כל לילה, אבל כשרוצים להתענג על משהו מושחת הפיצה הזאת היא אופציה מעולה. ולגבי המבצע? לגמרי שווה. אז מי נותן לנו את כרטיס המועדון שלו כדי שנוכל להתענג שוב?

ניתן להשיג
ברשת פיצה האט

שוקולד-עלית-600,

שוקולד קראנצ' במילוי קרם וניל ושברי גביע גלידה – עלית


סיפרו לנו ש...
עלית מרחיבה את קטגוריית חטיפי השוקולד ומשיקה טעם חדש בסדרת קראנצ' - קראנצ' במילוי קרם וניל ושברי גביעי גלידה המצטרף לטעמים הקודמים: קראנצ' במילוי קרם נוגט וכדורי דגנים, קראנצ' שוקולד לבן עם ביסקוויט וקראנצ' שוקולד חלב עם ביסקוויט

חטיפי השוקולד "פרה ביסקוויט" עברו מיתוג מחדש ואל הטעמים המוכרים של חטיפי הביסקוויט נוסף גם טעם חדש של קרם וניל עם שברי גביעי גלידה.

בנוסף, רועננו האריזות בצבעים חדשים וסיסמאות מצחיקות על גביהן.

אנחנו חושבים ש...
לפני הכל, מדובר במהלך ויזואלי מעולה ומרהיב שהצליח לשים בקדמת הבמה, גם בבולטות על המדף, את חטיפי השוקולד האהובים מפעם והפך אותם לחטיפים צעירים ומגניבים יותר.

לגבי הטעם, טעמנו את הקארנצ' החדש ולהפתעתנו (וגם לשמחתנו) גילינו ששברי הגביע בתוך השוקולד אכן קראנצ'ים מאוד ומאזנים את טעם השוקולד. שכבת הגביע דומיננטית יחסית כשגם הקרם וניל שעוטף אותם מצליח להוסיף עוד מרקם ועושר מתוק. זהירות, אחרי הביס השני מגלים שאפשר בקלות להתמכר.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

סוגת-בצק-מרודד-600

בצק מרודד לעיטוף עוגות – סוגת


סיפרו לנו ש...
סוגת משיקה בצק סוכר מרודד לעיטוף עוגות שמאפשר להכין עוגות "וואו" בקלות. לא צריך ללוש ולא לרדד. לוקחים עוגה מוכנה, מורחים עליה מעט סירופ או ממרח מתוק ומניחים את הבצק המרודד מראש, מחליקים עם היד ויש עוגה אלגנטית.

הבצק המרודד מגיע בצבע לבן באריזה של 400 גרם ובקוטר של 34 ס"מ. במידה ורוצים לקשט ניתן להשתמש בבצק סוכר צבעוני של סוגת הנדבק לציפוי במעט מים.

אנחנו חושבים ש...
את הטעם של בצק סוכר רובכם וודאי מכירים, העניין הגדול במקרה הזה הוא קלות ההכנה והעובדה שהבצק מגיע כבר מרודד. אהבנו מאוד את גודל הבצק שמאפשר עיטוף גם של עוגות גדולות יחסית ואת העובי שמאפשר משחק עם הגובה שלו כך שמי שרוצה לרדד אותו מעט כדי לדקק את העובי יכול לעשות את זה.

נשמח לראות בהמשך גם בצקים מרודדים בצבעים נוספים כמו גם בשילובי צבעים על מנת להשיג מראה של ים, חול וכדומה.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק והחנויות.

גבינה-גד-600

גבינת גרנה פדנו – גד


סיפרו לנו ש...
חברת מחלבות גד משיקה את גבינת גרנה פדנו שיוצרה תחת מותג משותף עם מחלבת Latteria Sociale Mantova, הממוקמת במנטובה, בחבל לומברדיה שבצפון איטליה.

בשנה האחרונה שקדו בחברה על פיתוח מוצר ייחודי המיוצר על פי הידע רב השנים של מחלבת "לטריה סוציאלה", והתאימו אותה לשוק הישראלי ולדרישות הכשרות.

Grana Padano היא גבינה איטלקית מסורתית ואותנטית המקבילה בתכונותיה לגבינת פרמזן.  מקורה של הגרנה פדנו הוא בחבל לומברדיה, היא מיוצרת בתנאים קפדניים ומשווקת בעולם כולו. בדומה לגבינת פרמזן, שמקורה בפרמה, גם הגרנה פדנו היא בעלת הגנה טרוארית (D.O.P) ומאושרת לשיווק על ידי "איגוד הגרנה פדנו".

אנחנו חושבים ש...
קודם כל, ולפני ההשוואה המתבקשת לגבינת הפרמזן, מדובר בגבינה טעימה ממש שהצליחה להשתלב מצוין גם במאפים וגם בעוגיות מלוחות שהכנו איתה.

לגבי הטעם והמרקם ביחס לפרמזן, אין ספק שמביני דבר יבחינו בהבדל אם כי חייבים להודות שההבדלים דקים. הטעם של הגבינה פיקנטי מעט, בדומה לאחות הגדולה מפרמה והשוני היחיד שמורגש הוא בעומק הטעמים. ואם נשים לרגע בצד את ההשוואה, מדובר בהחלט בגבינה מצוינת שקיבלה הרבה מחמאות מהטועמים.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות

שוקולד-ספור-600

 

סדרת ממתקי שוקולד – סופר פארם


סיפרו לנו ש...
סופר-פארם משיקה את  SAPORE- סדרת ממתקים אירופאית בציפוי שוקולד או במילוי במגוון טעמים: קרם חלב, קרם קקאו, קרם וניל ועוד.  הסדרה החדשה תכלול 5 מוצרים, בהם עוגות אישיות, וופל ממולא ועוגיות.

סדרת ספורה, שפירוש שמה הוא "טעם" באיטלקית, מיוצרת באופן בלעדי עבור סופר-פארם, על ידי מיטב היצרנים האירופאים המתמחים בקינוחי איכות: לאזארוני ו-קסליני  באיטליה ובוואר בצרפת.

מוצרי הסדרה: מארז 10 עוגות אישיות בציפוי בטעם שוקולד ובמילוי קרם חלב. 350 גרם. מחיר: 14.90 שקלים. מארז 10 עוגות אישיות בציפוי בטעם שוקולד ובמילוי קרם קקאו. 350 גרם. מחיר: 14.90 שקלים. וופל ממולא קרם אגוזי לוז מצופה שוקולד חלב, 100 גרם. מחיר: 14.90 שקלים. עוגיות בטעם קרמל מצופות שוקולד חלב, 90 גרם. מחיר: 14.90 שקלים.עוגיות בטעם שוקולד במילוי קרם וניל, 176 גרם. מחיר: 9.90 שקלים.

אנחנו חושבים ש...
בדקנו את מארז העוגות האישיות בציפוי שוקולד ובמילוי קרם חלב. לפני שנגיע לטעם, המארז קיבל מאיתנו נקודות זכות על האריזות האישיות שמאוד נוח לקחת בתיק או לאחסן בארון. האריזות גם מאפשרות שמירה על חיי מדף ארוכים יותר כך שגם את פתחתם את החבילה ניתן לשמור עליה עדיין טרייה.

לגבי הטעם, מדובר במעין עוגות רכות, עם קרם חלב בינהן וציפוי בטעם שוקולד חלב (ולא בשוקולד חלב אמיתי אגב). למרות שלא מדובר בשוקולד של ממש, העוגות האלה מתפקדות מצוין עם התה של הבוקר כשמחפשים משהו מתוק ולא כבד מדי רק שימו לב שיש בהן מעל 150 קלוריות, שזה לא מעט לנשנוש קטן.

ניתן להשיג
בסניפי סופר פארם

[divider]

צילום תמונה ראשית: אודי גורן