ארוחות בוקר מעוררות השראה ברחבי הארץ

מאת: foodpage-team

פנו לעצמכם 3 שעות ביום שישי ובוא להתארח בבתים של שפים, קונדיטורים ואושיות קולינריה לארוחת בוקר מיוחדת ומרתקת

תמיד רציתם להכנס לבתים של אנשים אחרים, כאלה שיודעים לבשל ולאפות כמו מקצוענים, ולאכול איתם ארוחת בוקר? לקבל הצצה אל תוך חייהם של אלה שחיים את עולם הקולינריה, שגרים בבתים קסומים ואוהבים לארח.

ומה אם נגיד לכם שלא רק שזה אפשרי, אלא שתוכלו לפגוש שם גם אושיות מעוררות השראה כמו גילה אלמגור, שרה פון שוורצה, אבי סינגולדה, שחר פאר ועוד רבים אחרים.

אז תכירו, שיתוף פעולה חדש בין מיזם הקולינריה שכבש ערים רבות בעולם – Eat With וחברת הקפה נספרסו שבמהלכו יתקיימו מפגשי בוקר קולינאריים בימי שישי, ברחבי הארץ, בבתיהם הפרטיים של המארחים.

שיתוף הפעולה המיוחד הוא חלק מהשקת הטעם החדש של נספרסו - Envivo Lungo, שניחן בטעם חזק (דרגה 9) מה שהופך אותו לתערובת החזקה ביותר במשפחת ה-Lungo שמיועדות לכוסות בנפח 110 מ"ל כך שניתן להוסיף לא מעט חלב ועדיין לקבל כוס קפה עשירה וחזקה לפתוח איתה את הבוקר.

http://www.ormany.co.il

למי מכם שלא מכיר, Eat With היא מיזם קהילתי המחבר בין מארחים לחובבי קולינריה, על מנת להציע חוויה חברתית וקולינרית בדמות ארוחות פרטיות בבית השף. חווית האירוח היא הרבה מעבר לאוכל, בכל ארוחה יש מפגש אנושי מרתק עם השף, חשיפה לבתיהם המיוחדים וחיבור לאנשים חדשים שמגיעים אף הם לארוחה

במסגרת שיתוף הפעולה יתקיימו ב-24 ביוני וב-1 ביולי ארוחות בוקר בבתיהם של שפים, קונדיטורים ואושיות מטבח שנבחרו בקפידה ויכללו, פרט לאוכל, גם שיחה אינטימית ומעוררת מחשבה, בנושאי ספרות, מוסיקה, תאטרון, ספורט, תקשורת ועוד עם מגוון רחב של אנשים מרתקים כמו השחקנית גילה אלמגור, הטניסאית שחר פאר, המוסיקאי אבי סינגולדה, אנשי התקשורת שלום קיטל, הדס שטייף ועוד.

המחיר לארוחת הבוקר המיוחדת הינו 160 ש"ח כאשר חברי מועדון נספרסו יוכלו לרכוש כרטיס בעלות של 60 ש"ח באמצעות הזנת קופון אותו יקבלו במייל. ההרשמה למפגשים תפתח באתר נספרסו https://www.nespresso.com/il/he/ החל מהיום (13.6).

http://www.ormany.co.il

על המפגשים והמארחים
רשימת המארחים כוללת בירושלים את רחל בן אלול, יוצאת "מאסטר שף", המציעה את סודות המטבח של אמה ומגישה אוכל כשר בהשראת המטבח הספרדי-ירושלמי. עתליה, ילידת עין כרם, עבדה בעברה במסעדות עילית והיום מארחת בביתה הציורי המשקיף להרי יהודה, ארוחות ששמן הולך לפניהן. בתל אביב, "הבנות", מהמארחות הבולטות של המיזם, יארחו ארוחת בוקר בדירתן המוארת ,עם מיטב המנות שלהן. חובבי המטבח המולקולרי מוזמנים להתארח אצל אורבאנו שם תוגש ארוחת שבע מנות יוצאת דופן. אופיר ורועיקי יגישו פרשנות מודרנית לארוחת בוקר תל אביבית בלופט תל אביבי שהיה בעבר מפעל פתיליות, ובשעות הלילה שימש כמועדון.

גבריאל יארח בלופט פתוח בדרום תל אביב, המשקיף על כל העיר, ויציע ארוחת בוקר צבעונית, עשירה, המבוססת על ירקות וחומרי גלם מקומיים וטריים. עינת, עם עשר שנות ניסיון כשפית בכמה מהמסעדות המובילות של לונדון, ובהן גורדון רמזי, יחד עם אור שניהלה את מסעדת יוחנן, יגישו ארוחת בוקר מעוררת השראה בסמטאות יפו העתיקה. מרב דווידסון, שעבדה במסעדת "מחנהיודה" והיתה השפית של מסעדת "ושתי" מזמינה את האורחים לחווית בוקר מלכותי מול נוף הים. ברמת השרון, תארח שירלי שהתמחתה בעבר במסעדות שלושה כוכבי מישלן ותביא עימה ניחוחות צרפתיים לשולחן ואצל ארז ושלומי תוכלו להנות מארוחת בוקר חיפאית אל מול נוף המפרץ.

עוד פרטים על ארוחות הבוקר תוכלו למצוא כאן.