3 נשנושים שכדאי לקחת לים

מאת: foodpage-team

יוצאים לים ולא יודעים איזה אוכל לקחת איתכם? 3 רעיונות לנשנושים טעימים ומרווים שכדאי לכם לקחת לים בתוך הציידנית

מכירים את הרגע הזה שאתם מתרוצצים בים, נהנים מהמים הקרים והשמש והחמה ופתאום מגלים שהרעב תקף אתכם וכל מה שיש מסביב זה קיוסק יקרן או מסעדה מפונפנת? בדיוק לרגעים האלה נועד האוכל שאפשר להביא מהבית, זה שירווה וישביע, ימתיק ויקרר.

כל מה שתצטרכו זה צידנית, הכי פשוטה עם קרח בפנים תעשה את העבודה, וכמה פירות וגבינות שהופכים בצ'יק לנשנוש כייפי במיוחד.

ואל תשכחו להקפיא בקבוק מים ולהביא איתכם בצידנית. הוא גם יקרר את האוכל שהבאתם וגם יזכיר לכם לשתות כמה שיותר.

ענבים קפואים

כמה פשוט וקל ככה טעים ומרווה. כל מה שצריך זה לשטוף חופן ענבים, ללא הגבעול, לייבש ולהניח בשקית קטנה במקפיא. 3 שעות אחר כך יחכו לכם עיגולים מתוקים וקפואים שמזכירים מאוד גלידה רק עם 100% פרי ובלי עבודה בכלל.

ואגב, הענבים האלה מתפקדים מעולה גם כקרח בתוך כוס משקה.



אבטיח ובולגרית

השילוב האולטימטיבי בקיץ הוא גם אחד המאכלים שהכי כיף לאכול בים. דמיינו פרוסות אבטיח צוננות ומתוקות ביחד עם פרוסות בולגרית מלוחות ועשירות שמאזנות את הפרי ותקבלו את הנשנוש שהכי כיף לאכול אחרי שחייה במים.

ויש גם הצעת הגשה: חותכים את האבטיח לקוביות, משחילים על קוביות בולגרית של פיראוס שמגיעה כבר בפרוסות ותתכוננו לקבל מלא מבטי קנאה מהרוחצים האחרים בים. רק אל תשכחו להשאיר לנו ביס, או שניים.

IMG_4897

ארטיק יוגורט (או פירות) ביתיים

נשארו לכם פירות במקרר? בסוף המדף מתחבא יוגורט שטרם פתחתם? הנה הזדמנות מצוינת להפוך אותם לארטיק ביתי שאפשר לקחת בתוך צידנית (לא לשכוח קרח).

כל מה שצריך לעשות זה לטחון פירות שאוהבים, עדיף להקפיא אותם חתוכים קודם, ביחד עם יוגורט או מיץ תפוזים ויש לכם ארטיקים ביתיים בריאים יותר וזולים הרבה יותר ממה שתמצאו בקיוסק על החוץ.

עוד אופציה היא להכניס מקל של ארטיק לתוך מכסה הגביע של היוגורט ולהקפיא. שעתיים אחר כך תקבלו ארטיק יוגורט שלקח בדיוק 10 שניות להכין.

600 (1)

יש לכם עוד רעיונות לנשנושים טעימים שאפשר לקחת לים? כתבו לנו בתגובות או בעמוד הפייסבוק.