חדש על המדף

מאת: foodpage-team

פסטה ללא גלוטן מקמח עדשים, חומוס ללא חומרים משמרים, עוגיות שוקולד צ'אנקס ועוד המון מוצרים חדשים שכדאי לכם להכיר

חדש על המדף
פסטות אורגניות נטולות גלוטן -
EXPLORE CUISINE


סיפרו לנו ש...
יבואנית המזון  אופאל אינטרנשיונל משיקה בישראל את מותג הפסטה הבינלאומי אקספלור קוזין (EXPLORE CUISNE). הפסטות תחת המותג 'אקספלור קוזין' זוכות להצלחה רבה במדינות רבות בעולם המגלות מודעות גבוהה בתחום הבריאות כמו ארה"ב, קנדה, שוודיה, אוסטרליה ועוד, ונמכרים בהצלחה רבה ברשתות השיווק הגדולות והמובילות: קוסקו, הולפוד, אלדי ועוד. כעת, מוצרי הפסטה של המותג  מגיעים למדפים בכל רשתות המזון בישראל.

בשלב הראשון משיקה החברה סדרה של 6 מוצרי פסטה אורגנים עשויים מקטניות אורגניות (עדשים, סוגי שעועית ואורז שונים) ונטולי גלוטן. כל המוצרים מכילים כמות חלבונים גבוהה ועשירים בסיבים תזונתיים. כאמור, המוצרים מיוצרים מרכיבים טבעיים ואורגניים ההופכים אותם למתאימים לקהל השוחר אורך חיים בריא, כמו גם לחולי צליאק וטבעונים.

סוגי הפסטות החדשות: אטריות 'ספגטי' אורגניות על בסיס קמח חומוס ללא גלוטן, אטריות 'ספגטי' אורגניות ' על בסיס קמח עדשים אדומות ללא גלוטן, אטריות 'פנה' אורגניות על בסיס קמח עדשים אדומות ללא גלוטן, אטריות 'פנה' אורגניות על  בסיס קמח עדשים ירוקות ללא גלוטן, אטריות  'פוזילי' אורגניות על בסיס קמח חומוס ללא גלוטן ודפי 'לזניה' אורגניים על בסיס קמח עדשים ירוקות ללא גלוטן.

אנחנו חושבים ש...
מעבר לעובדה שמדובר במוצרים נהדרים לצליאקים, הפסטה החדשה מהווה פתרון מצוין למי שמחפש מנות פסטה בריאות יותר, ללא קמח לבן, שמתבססות על קטניות.

בדקנו את הפסטה על בסיס קמח חומוס ושמחנו לגלות שלמרות העדר הקמח הפסטה לא הופכת לסמרטוטית אלא שומרת על מרקם נגיס, עוד נקודת בונוס בנוגע לטעם היא שהחומוס לא מאוד מורגש ולכן כמעט כל רוטב יתקבל בברכה.

דבר נוסף שהתגלה בבישול הפסטה הוא שהמים קיבלו לא מעט מטעמי הפסטה (ככל הנראה מקמח העדשים/חומוס) ולכן גם בהם נותרו לא מעט ערכים תזונתיים שחבל לזרוק. המלצה שלנו – אפשר להוסיף את המים לרוטב כדי לדלל אותו מעט, במקום להשתמש במים רגילים, ואנחנו אפילו שמרנו אותו והשתמשנו בו במקום מים בהכנת לחם.

וכן, כמו שאתם רואים, המחיר יקר.

מחיר
11.90-12.90 ₪ לפסטה במשקל 250 גרם.

פסטה-ללא-גלוטן

חומוסיבוב – צבר


סיפרו לנו ש...
חברת סלטי צבר משיקה לראשונה את סדרת "חומוסיבוב" - שלושה ממרחי חומוס עם טוויסט חדשני: תוספת שעוברת בצורת ספירלה דרך כל החומוס, מהשכבה העליונה ועד התחתונה, ומבטיחה מקסימום תוספת בכל ניגוב.

סדרת ה"חומוסיבוב" פותחה לאחרונה על ידי סלטי צבר עבור השוק האמריקאי. לאור הצלחת הסדרה מעבר לים, החליטה סלטי צבר להשיק את הסדרה גם בארץ ולשדך לה תוספות שידברו אל לבם של חובבי החומוס הישראלים.

אז מה בסיבוב? הסדרה החדשה כוללת שלושה סלטי חומוס עם תוספות מפתות וטעימות: חומוס עם רוטב חריף לאוהבי הספייסי, חומוס עם רוטב שום מתובל וחומוס עם רוטב המשלב גזר ופלפל.

אנחנו חושבים ש...
הרעיון מאחורי הפיתוח החדש אכן מוצלח ביותר ומאפשר שילוב של החומוס עם התוספת בכל ביס או ניגוב כך שלא נוצר מצב בו התוספת נגמרת ונותר רק חומוס.

לגבי התוספות, אהבנו מאוד את השום המתובל שהזכיר את הרוטב החמצמץ עם השום ששמים בחומוסיות מעל הממרח. בנוסף, הטעם, וגם המרקם, השתלבו מצוין עם החומוס - מצד אחד השום היה מורגש ודומיננטי אבל לא העפיל על טעמו של החומוס.

גם הרוטב החריף קיבל נקודות זכות על האיזון הנכון בחריפות (לא מדובר בממרח חריף מאוד אלא פיקנטי).

רק הערה קטנה – היינו שמחים למצוא את המוצר גם באריזה קטנה יותר שכן חומוס עם תוספות, בטח דומיננטיות כאלה, לא תמיד אהוב על כולם במשפחה ומכיוון שאין אפשרות להזיז את התוספת הצידה, גודל קטן יותר היה פותר את הבעיה ועל הדרך מאפשר למשפחה לקנות כמה תוספות לגיוון.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והמרכולים

חומוס

 NESTEA ענבים ו- NESTEA תפוח מוגז


סיפרו לנו ש...
חברת NESTEA משיקה תה קר על בסיס מים מינרלים מבית סן פלגרינו בשני טעמים חדשים: NESTEA מוגז בטעם תפוח ו-NESTEA בטעם ענבים.

הטעמים החדשים נמכרים בבקבוקים משפחתיים (1.5 ליטר) ובאישיים (0.5 ליטר).

אנחנו חושבים ש...
שני הטעמים החדשים בסדרה התגלו כמוצלחים במיוחד (חשוב מאוד לקרר אותם היטב לפני השתייה) כשטעם התפוח קיבל לא מעט נקודות זכות על הטעם העדין שלא עשה שימוש באובר מתיקות כך שניתן לשתות ממנו לא מעט ולהרוות את הצמא בקיץ החם גם לצד אוכל בלי להעפיל עליו.

טעם הענבים התחבב מאוד על הילדים (אלטרנטיבה מצוינת למשקאות הענבים עתירי הסוכר והמתיקות) למרות שגם 2 המבוגרים שטעמו ממנו סיפרו כי ימשיכו לרכוש אותו.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והמרכולים.

נסטלה-משקאות

מעדן סויה וקוקוס – אלפרו


סיפרו לנו ש...
אלפרו מרחיב את פעילותו בקטגוריית מעדני הסויה בישראל ומשיק מעדן חדש: מעדן עם סויה וקוקוס.

המעדן משלב את יתרונותיה הבריאותיים של הסויה עם קוקוס טבעי, כך מתקבלת תוצאה טעימה ומזינה. בנוסף לטעמו הייחודי, מציע המעדן שלל יתרונות: כל מעדן מכיל כ- 3 גרם חלבון מלא ואיכותי אשר מקורו בסויה, כ-80 קלוריות בלבד ל-100 גרם, כ- 2.2% שומן ומועשר בסידן, ויטמיןD , ויטמין B2 וויטמין B12.

לצד יתרונותיו התזונתיים, המעדן אידיאלי לנמנעים או לרגישים ללקטוז, קל מאוד לעיכול ובעל מרקם קרמי וקטיפתי, ממש כמו מעדן חלב. המעדן הינו פרווה, מתאים גם לאפייה ומהווה פתרון מושלם למנה קלילה בין ארוחות או לקינוח בסוף ארוחה.

אנחנו חושבים ש...
קודם כל, מדובר במוצר מצוין למי שרגיש ללקטוז או נמנע ממוצרים חלביים. המעדן עדין בטעמיו ומומלץ מאוד לאכול אותו קר למרות שניתן לשמור אותו גם מחוץ למקרר (אם טרם פתחתם אותו).

המרקם של המעדן מזכיר מאוד דני ולכן יתחבב מאוד על ילדים ובגזרת המבוגרים הוא ישתלב מעולה גם עם גרנולה וגם כחלק מאפייה. נסו להוסיף אותו במקום יוגורט או שמנת חמוצה בעוגות.

מחיר
17-18 שקל ל-4 מעדנים (125 גרם למעדן).

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

אלפרו

חטיפי אגוזים ושוקולד וגרנולה ללא גלוטן – Free


סיפרו לנו ש...
מותג Free  מרחיב את קטגוריית המוצרים ללא גלוטן ומשיק 2 חטיפי בר חדשים יחד עם 3 סוגי גרנולות.

סדרת גרנולות ללא גלוטן - הסדרה מבוססות על שיבולת השועל, אשר גדלה ויוצרה בסביבה נקיה מגלוטן ובכך מאפשרת לצרכני הללא גלוטן ליהנות מיתרונות התזונה של שיבולת שועל. הגרנולה טעימה במיוחד בתוספת יוגורט, חלב או מיץ תפוזים, ויכולה להוות ארוחת בוקר מזינה ומאוזנת, ארוחת ביניים קלה, או מקור לאנרגיה לפני פעילות גופנית ואחריה. בסדרת הגרנולות ניתן למצוא גם גרנולה ללא תוספת סוכר.

הסדרה כוללת: גרנולה ללא תוספת סוכר - 51% שיבולת שועל מלאה, גרנולה בתוספת דבש - 59% שיבולת שועל מלאה וגרנולה בתוספת שוקולד- 61% שיבולת שועל מלאה.

חטיפי Nuts Delight ללא גלוטן - חטיפי בר עשירים בבוטנים עם שכבת שוקולד מריר איכותי בשני טעמים: חטיף בוטנים וקשיו עם שוקולד מריר וחטיף בוטנים ושקדים עם פיסטוק ושוקולד מריר. אידיאלי כנשנוש מזין בין ארוחות או on the go, הודות לערכים הטובים שבבוטנים וקשיו כגון סידן, מגנזיום, אשלגן, אבץ, ויטמינים ומינרלים.

אנחנו חושבים ש...
טעמנו את חטיפי האנרגיה עם הבוטנים והשוקולד ושמחנו לגלות שהעדר הגלוטן לא מורגש כך שבהחלט מדובר בחטיפים שמתאימים גם למי שנמע מגלוטן אבל גם למי שלא.

תוספת השוקולד עדינה ולא משתלטת (נמצאת בחלק התחתון של החטיף) ודווקא המרירות של השוקולד היא זו שמאזנת את המתיקות שעוטפת את הבוטנים.

רק שאלה קטנה שכנראה מפריעה רק לנו – למה מוצרים ללא סוכר ו/או גלוטן ו/או קלוריות לרוב מגיעים עם עיצוב עם רקע לבן? נוצרת תחושה של משהו פחות מוצלח או מוצר שהוא "כמעט הדבר האמיתי" במקום לתת לו לככב כמו שאר המוצרים בקטגוריה. אם המטרה היא לבדל, אז בהחלט מספיקה חותמת ה"ללא גלוטן" שמופיעה על האריזה.

מחיר
17.90 ₪ (מחיר מומלץ) למארז של 5 חטיפי בר במשקל כולל של 140 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

free-ללא-גלוטן

מטבעות שוקולד לאפייה – מאסטר שף


סיפרו לנו ש...
המותג הקולינארי "מאסטר שף" מציע מגוון מוצרים איכותיים המעניקים לאופה הביתי תחושת ביטחון, והכי חשוב - הצלחה במטבח. כעת המותג משיק סדרה של מטבעות שוקולד מעולה לאפייה, העשויים מחומרי גלם איכותיים, ובעלי אחוזים גבוהים של מוצקי קקאו.

כל חובב אפייה יודע כי הצלחת העוגה או הקינוח תלויה בעיקר באיכות חומרי הגלם בהם הוא משתמש. במיוחד כאשר מדובר בשוקולד, אין מקום לפשרות. איכות השוקולד תשפיע על הטעם של העוגה או הקינוח, כאשר קיים הבדל משמעותי בטעם אם חומר הגלם הינו שוקולד לא איכותי או שוקולד מעולה עם אחוזי קקאו גבוהים.

אנחנו חושבים ש...
זה לא שלא היו לנו כאן מטבעות שוקולד לאפייה (או סתם ככה לנשנוש) כבר קודם, אבל אחוזי הקקאו הגבוהים במיוחד בשוקולד המריר לגמרי מבדלים את הסדרה המוצלחת הזו ומהווים פתרון מצוין לאופים הביתיים שרוצים שוקולד איכותי שמגיע במטבעות – גם נוח יותר להמסה וגם נהדר בתוך עוגות/עוגיות כצ'אנקים שמוסיפים הפתעות שוקולד.

גם המחיר ל-100 גרם סביר בהחלט ומאוד דומה למחיר שתשלמו על שוקולד מריר עם אחוזי קקאו נמוכים יותר.

נשמח בעתיד גם לגרסאות של שוקולד צ'יפס קטנים שמתאימים יותר לעוגיות.

מחיר (ל-300 גרם)
מטבעות שוקולד מריר 70% מוצקי קקאו, 18.90 ₪, כשר פרווה
מטבעות שוקולד מריר 60% מוצקי קקאו, 17.90 ₪, כשר פרווה
מטבעות שוקולד חלב, 17.90 ₪, כשר חלבי
מטבעות שוקולד לבן, 17.90 ₪, כשר חלבי

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והמרכולים.

שוקולד-מאסטר-שף

תמצית וניל – מקורמיק


סיפרו לנו ש...
תמצית ווניל טהור ותמצית בטעם רום של חברת התבלינים העולמית מקורמיק, המשווקת על ידי 'סידס'.

התמציות מתאימות להכנת דברי מאפה, קינוחים, רטבים וכו'.

אנחנו חושבים ש...
מדובר בתחליף הכי מוצלח שמצאנו לתמצית 'בטעם' וניל שרבים קונים בסופר (שהיא הדבר הכי רחוק מוניל אמיתי). כמובן אם שמים בצד את המחיות האיכותיות שמורכבות ממקלות וניל ועולות בהתאם.

המחיר השפוי ביחד עם הטעם המוצלח מהווים פתרון נהדר למי שרוצה להוסיף טעם ונילי לקינוחים שלו בלי לרכוש מחיות איכותיות ויקרות.

מחיר
תמצית וניל – 25 ₪, תמצית רום – 15 ₪.

וניל-מקורמיק

קרקרים עדשים כתומות – אסם


סיפרו לנו ש...
אסם מרחיבה את סדרת מוצרי הקרקר ומשיקה את "קרקר עדשים כתומות", המהווה מקור לחלבון ובכך מתאים גם לאנשים העוסקים בפעילות גופנית או לכאלה השומרים על תזונה נבונה. הקרקרים ארוזים בארבע אריזות אישיות, המאפשרות אכילה מדודה וצריכה נוחה של המוצר גם מחוץ לבית.

קרקר עדשים כתומות מכיל עדשים כתומות, הנחשבות לקטניה בריאה, וזרעי צ'יה הנחשבים כ"מזון על" העשיר במרכיבי תזונה חיוניים לגוף.

הקרקר אינו מכיל רכיבים מן החי (טבעוני).

אנחנו חושבים ש...
לפני הכל, מדובר בקרקרים טעימים ממש שדי קשה להפסיק לאכול מהם. מצד שני, למרות ההתמכרות הקלה, הקרקרים משביעים כך שגם אם רוצים לחסל את כל החבילה מגלים שדי מהר אפשר לשבוע מהם, וטוב שכך.

שידכנו את הקרקרים לטחינה גולמית ולירקות חתוכים וביחד נוצרה ארוחה קלילה ומשביעה שבהחלט מהווה פתרון מוצלח בבוקר, בערב או שמתחשק לנשנש משהו שגם יפתור את הרעב וגם יחסוך את יסורי המצפון. בהחלט מומלץ.

ואגב המלצה, מאז שטעמנו את הקרקרים אנחנו מקפידים לשמור אריזה אחת בתיק, היא גם נשמרת מצוין וגם נהדרת כשרעבים באמצע הארוחות.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והמרכולים.

קרקרים

עדשים צבעוניות באריזות מיניונים – עלית


סיפרו לנו ש...
עלית מקבוצת שטראוס משיקה במהדורה מוגבלת: כפתורי שוקולד חלב קטנטנים במגוון אריזות מעוצבות של המיניונים (ללא גלוטן).

אנחנו חושבים ש...
האריזות מקסימות, מאוד מפתות עבור ילדים (ומבוגרים עם נפש של ילדים) כשגם טעם העדשים הצליח להתחבב על ידי הטועמים וכיכבו גם כנשנוש מתוק וגם כחלק מאפייה של עוגיות.

ואם בעדשים עסקינן, מתי תצא מהדורה עם שוקולד לבן/מריר?

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והמרכולים.

עדשים-מיניונים

חומוס ללא חומרים משמרים – אחלה


סיפרו לנו ש...
חברת שטראוס מייצרת לראשונה את סדרת "100% אחלה" חומוס ללא חומרים משמרים. הסדרה מיוצרת לאחר שנים של מחקר ופיתוח, באמצעות שימוש בשיטה טכנולוגית פורצת דרך המבטיחה מוצר טעים באיכות הגבוהה ביותר ושמירה על חיי המדף. פיתוח תהליך הייצור נתמך על ידי רשות החדשנות במשרד הכלכלה.

תהליך הייצור החדש מאפשר חיי מדף של 40 ימים בדומה לחומוס הקלאסי של אחלה. ההבדל היחיד בסדרת "100% אחלה" ללא חומר משמר הינו שמרגע פתיחת המוצר יש לצרוך אותו תוך חמישה ימים, בניגוד למוצרי אחלה הרגילים שניתן לצרוך אותם לאורך כל חיי המדף של המוצר.

הסדרה כוללת 2 מוצרים: חומוס עשיר בטחינה וחומוס 9% שומן המכיל שמן שמקורו מהטחינה הגולמית בלבד, ללא שמן מוסף.

אנחנו חושבים ש...
לפני הכל, מדובר בסדרה מבורכת שהופכת את הממרח הפופולרי לבריא יותר וחוסכת מאיתנו את החומרים המשמרים. גם גודל האריזה (מדובר באריזות אישיות שנמכרות במארז רביעייה) מצוינות ומותאמות לעובדה שיש צורך לצרוך את החומוס די מהר לאחר הפתיחה.
טעמנו את 2 המוצרים החדשים כשמתוך השניים הגרסה עם הטחינה הייתה המוצלחת יותר וזאת שקרובה הרבה יותר לטעם האותנטי של החומוס. בגרסת ה-9% הרגשנו בחמיצות שפחות התחבבה על הטועמים.

רק הערה קטנה – בגלל שהאריזות לא ניתנות לסגירה והחומוס לא בהכרח נגמר בפעם אחת, הוא נותר פתוח במקרר ומפתח מהר מאוד קרום יבש (הקרום מתגבש כבר יום למחרת). עצה שלנו – שימו את אריזת החומוס בשקית אוכל קטנה מיד אחרי שסיימתם לאכול כך שהחלק העליון לא יתייבש.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

אחלה-חומוס

טחינה גולמית מעודנת – בארכה


סיפרו לנו ש...
חברת בארכה משיקה טחינה גולמית מעודנת ומוכנה לאכילה, במרקם קטיפתי (הודות לתהליך טחינה ארוך) בבקבוק לחיץ המשדרג את חווית השימוש. על כל בקבוק מופיע קוד QR – בסריקה באמצעות הסמארטפון ניתן למצוא מתכונים מוכרים וחידושים קולינריים שנבנו במיוחד עבור המותג על ידי השף תום פרנץ, זוכה העונה השלישית של "מאסטר שף" והשף עידן הלפרין ממשתתפי התכנית "משחקי השף".

אנחנו חושבים ש...
המוצר המומלץ ביותר של המדור השבוע. הרעיון מאחורי הטחינה מעולה ומאפשר זילוף קל ונוח על סלטים, ירקות חתוכים או סנדביץ כשגם במבחן הטעם זכתה הטחינה במחמאות רבות על המרקם העדין (הטחינה הרבה פחות סמיכה מהגרסה הרגילה) שמאפשר לאכול את הטחינה בצורתה הגולמית.

למרות שניתן להוסיף לטחינה מים, לימון ותבלינים כדי להפוך אותה לממרח טחינה, לטעמנו באמת שאין צורך והיא מצוינת כפי שהיא.

גם הבחירה בבקבוק לחיץ נהדרת ומאפשרת שימוש נוח בטחינה שלא התגבשה לכדי גושים כמו בטחינה רגילה.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

בארכה

מיני כרובית ומיני ברוקולי – סנפרוסט


סיפרו לנו ש...
סנפרוסט משיקה שני מוצרי מיני: מיני ברוקולי ומיני כרובית. מוצרי המיני מספקים נוחות בבישול ובאפייה וחוסכים את הזמן והטרחה הכרוכים בחיתוך הירקות. ניתן לשלב את המיני ברוקולי ומיני כרובית בקישים, פשטידות, סלטים קרים וחמים, מרקים או כתוספת מזינה לארוחה. יתרה מכך, מוצרי המיני מתאימים מאוד ומזמינים עבור ילדים קטנים, כנשנוש בריא - אפילו לאכילה בידיים.

2 המוצרים דלים בקלוריות ועשירים בערכים תזונתיים.

אנחנו חושבים ש...
כמו שאר מוצרי הירקות של סנפרוסט, גם 2 המוצרים החדשים איכותיים ומוצלחים ומהווים אלטרנטיבה מצוינת לירקות טריים. המוצרים חוסכים זמן חיתוך ונגישים יותר כך שניתן לשמור אותם במקפיא ולהשתמש בכל זמן שצריך.

לגבי הטעם והגודל, הכרובית כיכבה בצורה מושלמת במרק (הרבה יותר נוח להרים את הכרוביות בגרסת המיני בכף) כשהברוקולי הצליח קבל המון מחמאות אחרי ששולב בתוך פשטידה והיה נעים יותר לאכילה מהגרסה הרגילה. מומלץ.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

כרובית-סנפרוסט

שוקולד צ'אנקס – עלית


סיפרו לנו ש...
עלית מקבוצת שטראוס משיקה עוגיות שוקולד צ'יפס איכותיות - סדרת שוקולד צ'אנקס. הסדרה מבוססת על שוקולד עלית (50% מוצקי קקאו) ב-3 טעמים: קלאסי, תחתית שוקולד חלב ותחתית שוקולד לבן.

שוקולד צ'אנקס קלאסי עם צ'אנקס משוקולד מריר המכיל 50% מוצקי קקאו, שוקולד צ'אנקס עם תחתית שוקולד חלב – עוגיות עם צ'אנקס משוקולד מריר 50% מוצקי קקאו ותחתית שוקולד חלב ושוקולד צ'אנקס עם תחתית שוקולד לבן - עוגיות עם צ'אנקס משוקולד מריר 50% מוצקי קקאו עם תחתית שוקולד לבן.

אנחנו חושבים ש...
לפני הטעם, מילה טובה על העיצוב המושחת של האריזות שבהחלט מפתה לרכוש בסופר ובולט לעין. מצד שני, האריזה יוצרת הבטחה וצפייה לכמות גדולה מאוד של שוקולד, מה שלא לגמרי מתרחש בפועל (הכמות בפועל מאוזנת וטובה אבל לא תואמת את העיצוב).

טעמנו את עוגיות השוקולד צ'אנקס עם תחתית שוקולד לבן ומדובר בעוגיות פריכות מאוד, נהדרות עם הקפה של הבוקר או כוס חלב, עם צ'אנקס שוקולד מריר ותחתית דקה של שוקולד לבן. השוקולד הלבן מאוד עדין ואילו השוקולד המריר מורגש אבל לא בצורה דומיננטית, מה שהופך את העוגיות למוצלחות עם הקפה בגלל המתיקות היחסית מעודנת.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

76c4eec7-81a5-4e97-a4f8-7b41ba1f7139

רוטב שף לסלט – אסם


סיפרו לנו ש...
אסם משיקה רוטב שף לסלט - בפיתוח השף עומר מילר. הרוטב עשוי מרכיבים ביתיים בלבד, כולם מוכרים מהמזווה הביתי. ללא חומר משמר, ללא צבעי מאכל וללא מספרי E. הרוטב מכיל חומרי גלם איכותיים כמו חומץ, רכז תפוחים, חרדל, שום כתוש, רכז לימון, פלפל אדום מוחמץ ועוד. הרוטב אינו מכיל שמן כלל, על מנת שכל אחד יוכל להוסיף את סוג השמן המועדף ובכמות שמתאימה.

רוטב שף לסלט, מהווה בסיס להכנת מגוון רטבים ואינספור סלטים בקלות ובפשטות. כל מה שצריך זה להוסיף שמן, מספר רכיבים טריים בהתאם למתכון ולשקשק בצנצנת. החל מסלט חסה בויניגרט קלאסי דרך סלטים חגיגיים ומיוחדים כדוגמת סלט ירוק בויניגרט בלסמי, סלט סלק וחלומי בויניגרט אננס ועוד.

אנחנו חושבים ש...
האמת היא, שעד עכשיו אנחנו לא ממש סגורים על שימושיות הרוטב. אם צריך להוסיף לרוטב שמן ועוד מספר מרכיבים להשלמת הטעם, אז לא בדיוק הבנו מה החסכון בזמן ו/או שיפור הטעם.

בעקרון מדובר ברוטב בסיסי יחסית שנוטה לחמיצות שצריך לאזן עם שמן ועוד נותני טעם כמו שום, בלסמי, דבש או שמן שומשום, תלוי בסלט ובטעמים שתרצו להשיג. מכיוון שרטבים מוכנים אמורים לפתור 2 בעיות – חוסר בזמן ואיזון לא נכון של מצרכים ששמים בבית, ו-2 אלה לא ממש מושגים ברוטב, קצת התקשנו להבין את ההגיון מאחוריו. מה שכן, דווקא לבד, עם סלט עלים, הרוטב היה די מוצלח.

ותרשו לנו גם הערה קטנה, מכיוון שמאחורי פיתוח הרוטב עומד השף עומר מילר, שיודע דבר או שניים על טעמים שמתאימים לסלט מסוים או איזון בין מצרכים, היינו שמחים לקבל רטבים מוכנים שכל אחד מהם מתאים לסלט רלוונטי, בדיוק כמו המתכונים באתר בישולים ובלי הצורך להרכיב לבד בבית ולגלות שאין לנו שמן שומשום או בלסמי.

ובהמשך לעניין המצרכים, שמחנו לגלות שהרוטב הורכב ממצרכים ביתיים וטובים, רק עוד קצת מאמץ להוסיף לו כבר את שאר המרכיבים ואין לנו ספק שהוא יככב.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והמרכולים.

רוטב-שף-לסלט