חדש על המדף - העשירייה השבועית

מאת: foodpage-team

טבלאות שוקולד ממולאות, ארטיק בטעם תפוז וגזר, טראפלס תמרים ועוד מוצרים חדשים שאתם חייבים להכיר. חדש על המדף

חדש על המדף
לינדט
HELLO


סיפרו לנו ש...
מותג  השוקולד השוויצרי 'לינדט', המשווק בישראל על ידי חברת 'סידס – רק הטוב ביותר', משיק את סדרתLindt HELLO , סדרת שוקולד חדשה צעירה ותוססת עם טעמים חדשים ומפתיעים ובמיתוג צעיר ואופנתי.

סדרת Lindt HELLO תושק באופן בלעדי ברשת שופרסל בחודש אוגוסט. הסדרה מגיעה בארבעה טעמים חדשניים: שוקולד חלב איכותי במילוי קרם עוגת גבינה ותותים, שוקולד חלב במילוי נוגט קראנצ'י, שוקולד חלב במילוי קרם עוגיות ושמנת ושוקולד מריר במילוי קרם שוקולד ועוגיות.

אנחנו חושבים ש...
כמה טעימים היו השוקולדים בסדרה החדשה? בלי להכביר במילים, העובדה שזללנו 2 טבלאות שלמות ביום אחד אומרת הכל. השוקולדים החדשים עשירים בטירוף ומלאים במילויים מיוחדים ומקפיצים. אהבנו במיוחד את השוקולד במילוי נוגט קראנצ'י שאכן התפצפץ בפה והוסיף מרקם מושלם ואת השוקולד המריר במילוי קרם שוקולד ועוגיות שהצליח להתחבב אפילו על הילדים למרות המרירות. בהחלט סדרה נהדרת שאנחנו מקווים שתמשיך לככב על המדפים גם בהמשך. ואגב, אל תבהלו מהמחיר שנדמה בשנייה הראשונה שגבוה ביחס לכמות, בפועל מדובר באמת בשוקולד שהוא קינוח.

מחיר
11.90 ש"ח ל-100 גרם.

ניתן להשיג
ברשת שופרסל.

פלדמן-ארטיק-גזר

שלגוני שייק פרי – פלדמן


סיפרו לנו ש...
חברת "הגלידות של פלדמן" משיקה סדרה ייחודית "שייק פרי Veggie"- סדרת שלגונים המכילה פירות וירקות. השלגונים יכילו 40% פרי וירק טבעי בטעמים מיוחדים של תפוז גזר ולימונדה סלק.

הגזר מהווה מקור לאשלגן, ויטמינים מקבוצה B, החיוניים להפקת האנרגיה בגוף וויטמין A, החיוני לראייה, לשמירה על תפקוד מערכת החיסון, לגדילה תקינה, לבריאות העור. תפוז הוא מקור מצוין לוויטמין C, נוגד חמצון טבעי רב עוצמה, המסייע לגוף לפתח עמידות נגד גורמים מזהמים ונגד רדיקלים חופשיים מזיקים

סלק מהווה מקור בלעדי לבטאלאינים – רכיבים נוגדי חימצון בעלי השפעה חזקה הנותנים לסלק את צבעו הסגול. הסלק האדום עשיר במינרלים: סידן, אשלגן, מגנזיום, אבץ ונחושת. הלימון מהווה מקור לוויטמין C והוא מחזק את המערכת החיסונית ועוזר לניקוי רעלים מהגוף.

אנחנו חושבים ש...
אחרי כמה סדרות מאוד מוצלחת שהשיקו בחברה, הציפיות מהסדרה החדשה, שהסתמנה כרעיון מעולה, היו גבוהות. השילוב בין תפוז וגזר הוא אחד האהובים בתחום השייקים כשגם השילוב בין הסלק המתקתק עם הלימון יכול בהחלט לעבוד.

בפועל, השלגונים היו טובים אך לשניהם היה טעם לוואי מעט מוזר, ככל הנראה ממחית או תמצית ירק חזקה מדי. אהבנו את המרקם שהזכיר יותר סורבה מאשר קרחון אבל בתחום הטעם נדמה שיש צורך בהידוק נוסף כדי שהשייקים הבריאים אכן יהפכו לשלגונים פופולאריים.

מחיר
מאגדת שישייה שייק פרי veggie תפוז גזר (3 יח') ולימונדה סלק (3 יח') – מחיר מומלץ לצרכן: 31.90 ש"ח.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והקיוסקים.

בובנבוניירה-סלבריישנס-לראש-השנה,-18.90-שח

בונבוניירת Celebrations  מבית Mars


סיפרו לנו ש...
חברת סידס משיקה בישראל, לרגל ראש השנה והחגים, בונבוניירת Celebrations מבית MARS. Celebrations  - מארז מעורב של סוכריות שוקולד: סניקרס, טויקס, מרס, באונטי, מלטיזרס, DOVE ועוד.

אנחנו חושבים ש...
הרעיון נהדר, הגודל של השוקולדים מוצלח ביותר ומאפשר קינוח מתוק בלי יסורי מצפון על כמות הקלוריות (בתנאי שלא תחסלו את כל המארז בפעם אחת) וגם המחיר בהחלט נוח כך שניתן לקנות את המארז גם לפינוק אישי וגם כמתנה מתוקה כשמתארחים. מומלץ.

מחיר
18.90 ש"ח במקום 23.90 ש"ח (משקל: 190 גרם).

ניתן להשיג
ברשתות השיווק והסופרים.

נספרסו

CAFEZINHO do BRASIL - נספרסו


סיפרו לנו ש...
בברזיל קפה הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום, וליתר דיוק, ה- CAFEZINHOשמשמעותו בפורטוגזית היא "קפה קטן". הקפהזינו -  אספרסו קטן ועוצמתי, נמצא ברוב הסיטואציות החברתיות של הברזילאים בברכת "ברוך הבא" לאורח בבית, בפגישת עסקים לפני חתימה על הסכם ובשיח חברי בבתי הקפה המקומיים.

בהשראת תרבות הקפה העשירה של ברזיל, יצרו מומחי הקפה של נספרסו את ה-CAFEZINHO do BRASIL תערובת קפה ייחודית ומלאת עוצמה, בפרופיל הטעם המועדף על הברזילאים.

התערובת החדשה הינה בדרגת חוזק 9 בסולם דרגות חוזק הקפה של נספרסו הנע בין 1-12. התערובת בעלת מרקם קטיפתי ומצטיינת בטעם עשיר, ומומלצת לשתייה כאספרסו (40 מ"ל).

שימו לב – המהדורה זמינה לזמן מוגבל, עד גמר המלאי.

אנחנו חושבים ש...
3 נסיינים שמכורים לקפה של נספרסו ניסו את הטעם החדש ואצל כולם נרשמה התלהבות מהטעם הדומיננטי שהצליח להשאר נוכח גם אחרי הוספת חלב. בחברה לא ציינו זאת אך הטעם החדש הושק בסמוך מאוד לאולימפיאדה שנערכה בריו כך שנוצר קשר הגיוני ומעניין. ואגב, אהבנו מאוד גם את הצבעים של הקפסולה שהצליחו לככב במתקן קפסולות הקפה.

ניתן להשיג
בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ, באתר האינטרנט www.nespresso.com, באפליקציה או בטלפון 2500*.

unnamed

משקה קוקוס בטעם שוקולד ומשקה שקדים בטעם שוקולד מריר – אלפרו


סיפרו לנו ש...
אלפרו משיקה 2 משקאות "שוקו" טבעוני מן הצומח. משקה קוקוס בטעם שוקולד - משקה קליל, מרענן ומרווה המשלב את טעמו האקזוטי של הקוקוס יחד עם טעמו של השוקולד ומשקה שקדים בטעם שוקולד מריר - משלב את יתרונות השקדים יחד עם טעם מפנק של שוקולד מריר. מועשר בוויטמין E, בעל התכונות של נוגד חמצון המסייע לשמירה על בריאות תקינה. שני המשקאות החדשים מתאימים גם כתחליף שוקו עבור ילדים הנמנעים מלקטוז.

המשקאות אידיאליים עבור אלו המעוניינים באורח חיים בריא יותר: מועשרים בסידן, ויטמין B12 ו-ויטמין D, דלים בשומן, מופחתי קלוריות ובעלי ערכים תזונתיים מוספים. כמו המשקאות הנוספים מבית אלפרו, המשקאות החדשים מספקים מענה לטבעונים ולרגישים או הנמנעים מלקטוז וקלים מאוד לעיכול.

המשקאות מתאימים למגוון שימושים: כתוספת לדגני בוקר, להכנת משקאות בטעמים, שייקים וקוקטיילים, פרווה – מתאים גם לאחר ארוחה בשרית או לשימוש בקינוחים וניתן אף לצרוך כמשקה קר ללא צורך בתוספת.

אנחנו חושבים ש...
טעמנו את 2 המשקאות החדשים ונדמה כי משקה הקוקוס יתחבב יותר בגזרת המבוגרים בגלל הדומיננטיות של הקוקוס, אלא אם ילדכם אוהב טעם של קוקוס, ואילו המשקה על בסיס השקדים היה עדין יותר וטעמם של השקדים לא היה מודגש כמו בקוקוס.

בכל הנוגע לטעם השוקולד, בשני המשקאות הטעם היה יחסית זהה כך ששניהם יתפקדו מעולה כתוספת מתוקה ושוקולדית לדגני בוקר או כתחליף בקינוחי פרווה לחלב וקקאו.

מחיר
משקה קוקוס בטעם שוקולד 1 ליטר - בין 11.9 ל-13.9 ש"ח.
משקה שקדים בטעם שוקולד מריר 1 ליטר – בין 11.9 ל-13.9 ש"ח.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק

פטה-צאן-צילום-שלומי-ארביבצילום: שלומי ארביב



גבינת פטה צאן – שטראוס


סיפרו לנו ש..
שטראוס מרחיבה את קטגוריית הגבינות ונכנסת לראשונה לקטגוריית הגבינות המלוחות עם השקת גבינת פטה תחת המותג סימפוניה.

מדובר בגבינת פטה המיוצרת בהרי האולימפוס ביוון, מחלב צאן, עם 22.5% שומן, בשיטת הכנה מסורתית ובעלת חותמת PDO (תקן אירופי Protected Designation of Origin), המגן על מוצרים שחומר הגלם שלהם מאפיין את האזור הגיאורפי ממנו המוצר מגיע. מוצרים המאופיינים באזור גאוגרפי מדויק, חייבים להיות מיוצרים, מוכנים וארוזים באותו אזור (לדוגמא, שמפניה משמפיין בצרפת, גבינת פרמז'ן מפארמה שבאיטליה וכדומה).

גבינת הפטה של סימפוניה, אינה מכילה חומרים משמרים, עשירה בטעמים, ומתאימה בעיקר עם אבטיח צונן או סלט יווני קלאסי.

הגבינה מגיעה באריזה של 200 גרם.

אנחנו חושבים ש...
טעמנו את הגבינה החדשה גם בצורתה הגולמית ללא תוספות (אבטיח או לחם) וגם בתוך פשטידה ומעל ירקות חתוכים ואכן מדובר בגבינה עשירה שמזכירה מעט את הגבינה הבולגרית אך מצד אחד יציבה יותר ומהצד השני קרמית וקטיפתית בחלקה הפנימי. 2 התכונות האלה הופכים אותה למושלמת מעל סלט ירקות כך שהיא מוסיפה מליחות וניתן לפורר אותה למעין צ'אנקים גסים ובנוסף הגבינה הצליחה לככב בתוך מאפה פילו כנותנת טעם ראשית לצד גבינות רכות עם טעמים עדינים יותר.

הבעיה היחידה שנתקלנו בה היא כמות המים הגדולה באריזה שנשפכת החוצה מיד בפתיחת הקופסה ולכן יש צורך להפטר מחלק מהנוזלים כבר בשימוש הראשוני, עובדה שגורמת לחלק שלא נוגע במים להתייבש מעט כשהוא נותר במקרר עד לשימוש הבא. קופסה גבוהה יותר הייתה פותרת את הבעיה.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והסופרים.

שמרית

קמח שמרים 100% חיטה מלאה ומרגרינה פרווה ללא שומן מוקשה – שמרית


סיפרו לנו ש...
שמרית משיקה סדרת קמחים חדשה הכוללת קמח שמרים 100% חיטה מלאה – לראשונה בישראל קמח שמרים מ-100% חיטה מלאה, מבטיח לישה קלה ומאפה אורירי, קמח שמרים לעוגות ומאפים - ששומר על הטריות המאפה לאורך זמן, מתאים לכל סוגי מאפי השמרים ומבטיח תוצאות אפייה מעולות, זמן תפיחה מקוצר ומרקם בצק משופר וקמח שמרים ללחם קראנצ'י - לאפיית מאפים בעלי מרקם קראסטי מתפצח וטעם נהדר, מועשר בטעמי מחמצת.

לצד מוצרי הקמח משיקה 'שמרית' מוצר חדש בשוק האפייה בישראל - מרגרינה פרווה ללא שומן מוקשה.

המרגרינה החדשה מאפשרת להפוך מתכונים חלביים לפרווה וזאת ללא שומן מוקשה. המרגרינה של 'שמרית' מתרככת מהר ונטמעת בתוך הבצק, ובכך מאפשרת לישה קלה ונוחה של הבצק. בנוסף היא מעניקה טעם מעודן במיוחד לעוגות ולמאפים, ומעל הכל היא מהווה פתרון בריא כשמדובר במוצר ללא שומן מוקשה.

במרגרינה 'שמרית' נעשה שימוש במוצרים איכותיים, הכוללים: שמנים צמחיים, שמן קנולה (34 אחוז). שמנים שלא עוברים תהליך הקשייה. בעזרת חומרים אלו, לצד כלים טכנולגיים מתקדמים  מקבלים מרגרינה שהיא ללא שומן מוקשה.

אנחנו חושבים ש...
ניסינו את קמח השמרים החדש לעוגות ומאפים ואכן עוגת השמרים נותרה טרייה גם למחרת בעוד ברוב המקרים העוגות היו מתקשות ומתייבשות. קמח השמרים החליף את הצורך לבדוק במתכון כמה שמרים להוסיף כך שהשתמשנו רק בכמות הקמח שצוינה במתכון.

הערה קטנה בנוגע לאריזה – אמנם השקית עמידה וחזקה אך אם רוצים להשתמש רק בחצי מהכמות קשה מאוד לסגור אותה כמו שניתן לעשות באריזות הנייר שניתן לקפל.

לגבי המרגרינה, 2 הנסיינים שבדקו אותה דיווחו כי הטעם אכן מוצלח יותר אך עדיין קשה להם להשתמש במוצר שרכש לעצמו שם רע בשנים האחרונות. מומלץ בעיקר למי שרוצה להנות מאפייה ובישול פרווה.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והסופרים.

טראפלס-תמרים

טראפלס תמרים מן הטבע – רפאל'ס


סיפרו לנו ש...
חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה חטיף חדש על טהרת הרכיבים טבעיים: טראפלס תמרים מן הטבע – חטיף תמרים עגול, ללא תוספת סוכר, עשוי מתמרים כבושים, סילאן טבעי, קשיו, קוקוס וקקאו, ללא רכיבי חיטה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס ומשמש מקור לסיבים תזונתיים ולנוגדי חמצון.

טרפאלס תמרים של רפאל'ס משווק באריזת נוחות של 6 יחידות עגולות עטופות בנפרד, ומתאימות כחטיף אנרגיה, מנת ביניים ונשנוש מתוק לצד שתייה חמה או קרה, לילדים ולמבוגרים.

אנחנו חושבים ש...
ראשית, אהבנו מאוד את צורת החטיף שמגיע ככדור במקום הצורה המלבנית המוכרת והופך את החטיף לסוג של קינוח שדומה מאוד לכדורי שוקולד. בגלל גודלו הקטן יחסית לחטיפי אנרגיה, רוב הטועמים הסתפקו רק באחד, פסיכולוגית הראש מתקשה לפתוח אריזה נוספת, ולכן גם כמות הקלוריות שנצרכה ביחס לתועלת הייתה נמוכה וטוב שכך.

עוד נקודה שאהבנו היא רמת המתיקות המאוזנת והעדינה שלא מכבידה על הבטן מצד אחד אך הופכת את הטראפלס לנשנוש נהדר כשמתחשק משהו מתוק באמצע היום.

מחיר
בין 14.90 ש"ח ל-18.90 ש"ח לאריזת 120 גרם (6 יחידות  X 20 גרם).

ניתן להשיג
ברשתות השיווק והסופרים.

קורנפלקס-קואלה

דגני בוקר קואלה קריספ - Natural's Path Food


סיפרו לנו ש...
המותג האורגני Natural's Path Food  מארה"ב מציע את "קוואלה קריספ" - פצפוצי אורז חום מלא אורגני, נטול גלוטן, בטעם שוקולד עשיר.

דגני "קוואלה קריספ" עם תמונת דב הקוואלה, מהווה מענה אידאלי לנמעים מצריכת גלוטן -  מילדים ומבוגרים. הדגנים עשירים בטעם, בסיבים תזונתיים המסיעים לתחושת השובע, ללא שומן טרנס וכולסטרול, נטולי תוספים מלאכותיים, צבעי מאכל וחומרי טעם וחומרים משמרים.

"קוואלה קריספ" ממותקים במיץ קנה סוכר מאודה אורגני, מולסה אורגנית בשילוב מיצוי סובין אורז אורגני, מלח ים וקקאו. כל דגני החברה, מיוצרים על פי התקן האורגני האמריקאי (USDA ) ללא הנדסה גנטית, חומרי דישון סינטטיים ונקיים משאריות חומרי הדברה רעילים, העלולים להצטבר בגוף.

אנחנו חושבים ש...
עד לכתיבת שורות אלה, לא ידענו בכלל שמדובר בדגנים ללא גלוטן מה שאומר שהמוצר בהחלט הצליח איפה שרבים נכשלים. הדגנים קטנים ומתפצפצים בפה, רמת המתיקות מאוזנת ולא מתוקה מדי כך שניתן לאכול מהם לא מעט בלי להשאר עם תחושה כבדה בבטן כשגם מרכיבי הדגנים (פצפוצי אורז חום מלא, מיץ קנה סוכר ועוד) מוסיפים להם עוד נקודת בונוס גדולה.

החסרון היחיד הוא בהבטחה שמדובר בטעם שוקולדי שכן ציפינו לטעם דומיננטי של שוקולד שלא נמצא בדגנים, מדובר יותר בטעם עדין מאוד של קקאו.

מחיר
24-25 ש"ח. במהלך ראש השנה דגני הבוקר ימכרו במחיר מבצע של 19.90 ש"ח.

ניתן להשיג
ברשתות ובבתי הטבע, במחלקות GREEN  בשופרסל ובסופרים.

לינדט

לינדט אקסלנס רימונים


סיפרו לנו ש...
לרגל ראש השנה, מותג השוקולד השוויצרי "לינדט", המשווק בישראל על ידי חברת סידס רק הטוב ביותר, משיק טעם חדש - לינדט אקסלנס רימונים. טבלאות דקות במיוחד של שוקולד מריר עשיר וקטיפתי בשילוב חתיכות רימון עסיסיות בחמיצות מעודנת.

אנחנו חושבים ש...
כמו שאר השוקולדים בסדרה ובכלל בחברה, מדובר בשוקולד עשיר מאוד שמתמוסס בפה. הפעם מדובר בטבלה דקה ופציחה, מנוקדת בחתיכות רימונים לעיסות, שמוסיפות גם טעם חמצמץ עדין וגם מרקם. אהבנו מאוד את השילוב אך לטעמנו היה חסר יותר כמות מהפרי כדי לגרום לפה להתרגש ולהנות יותר וגם כדי לתת יותר מקום ודומיננטיות לרימונים.

מחיר
15 ש"ח.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווקים והסופרים.