5 מתנות מושלמות לחג עד 100 שקלים

מאת: cook-and-bake

ממסננת אידוי מעוצבת וקולפן מסתובב ועד מגרדת גבינות ומרסס שמן מושלם. 5 מתנות מעולות לחג עד 100 שקלים

unnamed-17קולפן מסתובב – Moha
אם יצא לכם לקלף תפוחי אדמה, בטטות או גזר, אתם בטוח יודעים כמה מתסכל זה לסובב בכל פעם את הקולפן והירק לצד אחר כדי לקלף אותו כמו שצריך. בדיוק כדי לפתור את הבעיה הזאת המציאו את הקולפן המסתובב שמאפשר קילוף מכל הצדדים בפעולה קצרה ומאוד נוחה לשימוש.

אל זה תוסיפו קולפן ג'וליינים שנמצא בצדדים ומאפשר חיתוך רצועות דקות במהירות, וגם קילוף זסט לימון במקום להשתמש בפומפיה, והרי לכם מתנה שימושית ולא יקרה שכל מארח ישמח לקבל בחג.

המלצה שלנו, שדכו את הקולפן למסחטת לימון ולירקות צבעוניים עונתיים ותקבלו מתנה מרשימה, טעימה וססגונית שמתאימה במיוחד לראש השנה.

מחיר: 54.90 ש"ח.

reverso_fruit_45616_beide2

מגרדת עגולה עם 2 תופים (מתאימה גם לשמאליים) – Moha
במקום לפצוע את האצבעות, ללחוץ בחוזקה על הפומפיה ולקנות גבינה מגורדת שלרוב עולה יותר, משתמשים במגרדת המדהימה הזו שתגרד לכם גבינות בקלות ובלי לקרב את האצבעות לאזור הסכינים. למגרדת 2 תופים, בעוביים שונים, והיא מתאימה גם לשמאליים.

מחיר: 129 ש"ח.

moha_migredet

מסחטת לימון – H&K
היא יפהפיה, מעוצבת להפליא ומזכירה פריט אמנותי שכיף להתהדר בו. אם טרם הכרתם את מסחטת הלימון של H&K  עכשיו זה ממש הזמן להכיר. אפשר לשדך אותה ללימונים צהובים וירוקים ולתת כמתנה שהיא גם פרקטית וגם אכילה.

מחיר: 49.90 ש"ח.

lemon_orange

מרסס שמן – H&K
תרסיסי שמן הפכו לאחד המוצרים המובילים והפופולאריים במטבחים. הם חוסכים בקלוריות, קלים מאוד לשימוש ונהדרים כשרוצים לאפות קציצות בתנור או חביתה בלי שלוליות שמן. הבעיה היחידה עם התרסיסים שנמכרים במדפי הסופר הוא המחיר והעובדה שקשה לנו לדעת איזה שמן יש בפנים ולשלוט בסוג שלו. התרסיס של H&K כאן כדי לפתור בדיוק את הבעיות האלה.

תוכלו לשים בתוכו שמן זית, קנולה ואפילו שמן מתובל שהכנתם לבד. עצה שלנו: אחרי שאתם קונים את המרסס, מלאו אותו בשמן זית, פזרו בפנים עלי רוזמרין ומעט פרוסות שום ועטפו יפה. אין לנו ספק שהמארחים יודו לכם מאוד.

מחיר: 59.90 ש"ח.

20160329_150425

מסננת אידוי – ג'וזף ג'וזף
חברת ג'וזף ג'וזף ידועה במוצרים הצבעוניים והאיכותיים שלה ומסננת האידוי הזו היא עוד דוגמה לכך. היא צבעונית, פרקטית ונוחה לשימוש ומעוצבת בצורה מיוחדת. אז מה תוכלו לעשות איתה? המון דברים. לאדום ירקות מעל סיר מרק או מים רותחים, לאדום דים סאם קטנים כך שלא תצטרכו לטגן או לבשל או במים ואז הם יהפכו למימיים ואפילו להניח נתח דג ולאדות אותו במשך כמה דקות כך שיתקבל דג עסיסי בלי שמן.

המסננת נפתחת ונסגרת כך שניתן לאחסן אותה בקלות.

מחיר: 89.90 ש"ח.

lotus-green

את כל המוצרים ניתן להשיג ברשת Cook and bake

קוק אנד בייק