חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

גרנולה ללא גלוטן, מיני כעכים מלוחים, יוגורט עם גליליות שוקולד וחלבה, משקאות אלכוהול חדשים מדרום קוריאה וארטישוק ירושלמי קפוא. המומלצים

חדש על המדף
טרליני | מיני כעכים איטלקיים – כרמית


ספרו לנו ש...
חברת כרמית נכנסת לראשונה לקטגוריית המלוחים ומשיקה את טרליני: סדרת כעכים מלוחים בטעמים מגוונים, הנאפים על פי מתכון איטלקי מסורתי. הכעכים מגיעים ב-6 טעמים: קלאסי, קמח מלא, רוטב פיצה, תפו"א ורוזמרין, בצל וזיתים ושום עם צ'ילי.

הטרליני הינם כעכים קטנטנים, פריכים וממכרים, בגודל אידיאלי לאירוח או כנשנוש משפחתי במיוחד לצד מטבלים שונים. הכעכים מכילים שמן זית אמיתי, אפויים, אינם מכילים כולסטרול ומתאימים לצריכה על ידי קהל הטבעוניים.

אנחנו חושבים ש...
מבין 6 הטעמים החדשים טעמנו את גרסת התפו"א עם רוזמרין. הכעכים ניחנים בטעם דומיננטי של רוזמרין ובמליחות עדינה ולמרות גודלם הקטן (בגודל מטבע של 10 שקלים) הכעכים משביעים כך שכבר אחרי אכילה של כמות קטנה מהם תרגישו שובע שלא כמו בחטיפים.

לכעכים מרקם פריך, אך לא מהסוג שנמס בפה כמו עוגיות חמאה, וטעם מודגש של שמן זית שמצליח לככב ועדיין לא להשאיר עקבות שומניים.

אהבנו מאוד לגלות שאין בכעכים מוצרים מן החי ושמדובר במוצר אפוי.

עוד נקודת בונוס היא העיצוב של האריזה שלוקח את חברת כרמית למקום אחר ואיכותי יותר. החלון השקוף מוסיף לא מעט נקודות זכות כך שניתן לראות את המוצר כשגם הבחירה בעיצוב שונה מזה של ממתקי כרמית היא לחלוטין בחירה נכונה.

אגב, שימו לב למחיר, בהחלט שווה לאור הכמות הגדולה יחסית והעובדה שמדובר במאפים משביעים שלא מתחסלים בבת אחת.

מחיר
7.90 ש"ח לאריזה של 225 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

%d7%a1%d7%95%d7%92%d7%95

סוג'ו ובירה HiteDrink IT


ספרו לנו ש...
סוג'ו (Soju) משקה האלכוהול של תאגיד המשקאות 'Hite Jinro' מגיע לישראל. סוג'ו, המשקה המסורתי של דרום קוריאה עשוי מ-100% חומרים טבעיים, מיוצר מאורז, שעורה, בטטה וטפיוקה, ומזוקק בשיטה חדשנית וטבעית, באמצעות פחם במבוק פעיל.

בשל טעמו המעודן והמתקתק, משקה הסוג'ו מתאים מאוד לשתייה בצורה 'נקייה' בכוס ובשוט, מתאים מאד לערבוב עם משקאות אנרגיה ונהדר להכנת קוקטיילים וערבוב בשייקים או עם מיצים טבעיים , בנוסף משמש הסוג'ו גם כ'חיזוק' לבירה. צורת שתיה זו שגורה בפי הקוראנים כ"פצצה".

DrinkIT משווקת בארץ באופן בלעדי את שלושת סוגי הסוג'ו הפופולאריים של חברת 'Hite Jinro' העולמית, באחוזי אלכוהול משתנים. משקאות הסוג'ו משווקים בבקבוקים בגדלים שונים המתאימים למגוון רחב מאוד של חובבי אלכוהול ובמחירים אטרקטיביים ביותר, ממותגי אלכוהול איכותיים אחרים בשוק.

בנוסף לסוג'ו תשווק DrinkIT גם את בירה Hite, מותג הבירה הנמכר ביותר בדרום קוריאה והמיוצר בשיטת ה-Ice Point הייחודית למבשלות Hite השומרת על טעמה הייחודי של הבירה לאורך זמן.

אנחנו חושבים ש...
מתוך 3 המשקאות החדשים טעמנו את הפרש סוג'ו שניחן באחוזי אלכוהול נמוכים יותר מאחיו הגדולים (17.8%) ואכן, כפי שציינו בחברה, מדובר במשקה עדין וחלק שהצליח להתחבב מאוד על 3 הטועמים חובבי אלכוהול ששידכו אותו גם לבירה וגם כחלק מקוקטייל על בסיס ליים.

למרות שהשילוב בין המשקה לבירה יוצא דופן ולא מוכר מאוד בארץ, הטועמים אהבו את החיזוק שהמשקה מוסיף לבירה והופך אותה למשקה צעיר, בועט ומיוחד יותר. עוד ציינו הטועמים כי גם כמשקה נקי הסוג'ו מצליח לככב מבלי להשאיר טעם דומיננטי מדי שצורב בגרון.

ניתן להשיג
בחנות האון ליין www.PANECO.co.il

%d7%99%d7%95%d7%a4%d7%9c%d7%94

 

יוגורט עם מיני גלילוני שוקו בטעם חלבה - יופלה


ספרו לנו ש...
יופלה מרחיב את סדרת היוגורטים ומשיק יוגורט עם תוספת חדשה של מיני גלילוני שוקו בטעם חלבה. המוצר החדש מוגש בגביע עגול, בצירוף מכסה עליון, המבודד את התוספת ושומר על טריותה ומרקמה הקריספי. בדומה ליתר המוצרים בסדרה, יופלה הוסיפו למוצר החדש, כפית מוקטנת המאפשרת לצרוך אותו גם מחוץ לבית, בנוחות וללא צורך בהערכות מוקדמת.

אנחנו חושבים ש...
עזבו הכל ורוצו לקנות את היוגורט החדש. מדובר באחד היוגורטים, בדגש על התוספת, הכי טעימים שיצא לנו לטעום בשנים האחרונות עד כדי כך שכבר שבועיים ארוחת הבוקר שלנו היא היוגורט הזה.

אז מה כל כך מוצלח בו? בעיקר התוספת שלוקחת את היוגורט למקום מושחת, מתוק וטעים הרבה יותר. הגליליות הקטנטנות רכות מבפנים ומעט קריספיות מבחוץ, נמסות בפה בשנייה, ומשדכות בין טעמי שוקולד לחלבה.

עצה שלנו, קחו את הגליליות הקטנות ויצרו כאלה בגודל גדול או טוב יותר, שקית מלאה רק בגליליות הקטנטנות האלה. מדובר לגמרי במוצר שעומד בזכות עצמו.

אגב, גם הכמות ביחס ליוגורט מוצלחת מאוד כשגם תוספת הכפית נהדרת וטובה לא רק עבור אלה שנמצאים מחוץ לבית, אלא גם למי מאיתנו שרוצה לחסוך בשטיפת כלים. לא אנחנו כמובן :)

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

%d7%a1%d7%a0%d7%a4%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%98

ארטישוק ירושלמי קלוף – סנפרוסט


ספרו לנו ש...
סנפרוסט משיקה ארטישוק ירושלמי קלוף וקפוא. עד היום ניתן היה להשיג בשווקים רק ארטישוק ירושלמי טרי בעיקר בעונת הסתיו  מעתה ניתן יהיה למצוא את המוצר במקפיא לאורך כל ימות השנה. המוצר קלוף וחתוך וחוסך את הקושי והמורכבות בקילוף הירק.

הארטישוק הירושלמי (הקרוי גם "בטטה קסבייה") הינו ירק שורש בעל טעם ייחודי, עדין ומתקתק, שמקורו במדינות צפון אמריקה, ופופולארי במטבח הישראלי, במיוחד במנות החג הבשריות. הארטישוק הירושלמי מתאים למגוון שימושים: לבישול, לאפייה בתנור, כמרק וכפירה.

אנחנו חושבים ש...
איך לא חשבו על זה קודם. הרעיון מאחורי המוצר החדש מעולה ומאפשר צריכה של אחד הירקות כי מיוחדים ולא מספיק פופולריים (למרות דברי החברה) בכל ימות השנה ולא רק בתקופה הקצרה שבה ניתן להשיג אותו במיטבו בשווקים.

הארטישוק ניחן בטעם עדין יותר מתפוחי אדמה ואדמתי יותר מארטישוק רגיל ונהדר כמרק (בגרסה הטחונה) ובפירה שורשים בשילוב עם גזר.

ניסינו את המוצר החדש של סנפרוסט בתבשיל עם עוף וירקות שורש נוספים ואכן מדובר במוצר נהדר, שמצליח לשמור על מרקמו וטעמו גם בהקפאה, וחוסך מאוד את שלבי הקילוף המתישים ואת הצורך לרוץ בכל פעם לשוק ולחפש את הארטישוק.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%aa

סדרת BAKERY  - עלית


ספרו לנו ש...
עלית, מקבוצת שטראוס, משיקה סדרה חדשה: סדרת BAKERY. סדרת עוגיות פרימיום בשלושה טעמים: עלי ופל בלגי דקיקים ופריכים, עוגיות ופל בלגי פריכות ועוגיות שקדים דקיקות.

אנחנו חושבים ש...
מבין 3 הטעמים החדשים בסדרת הבייקרי טעמנו את עלי הוופל בלגי שהזכירו בטעם שלהם את גביעי הגלידה הפופולריים שניחנים במרקם פריך וממכר.

העוגיות טעימות מאוד, דקיקות ומתפצחות, ומתוקות יותר מהטעם המוכר של גביעי הגלידה. בהחלט מדובר בנשנוש מתוק מצוין שיכול להשתדך מעולה לגלידות (מניחים כדור גלידה על הוופל הפריך או שוברים חלקים ממנו מעל הגלידה) אך גם כמשהו מתוק לצד הקפה או התה של הבוקר.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

%d7%92%d7%a8%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%94

גרנולות אורגניות ללא גלוטן - NATURE’S PATH


ספרו לנו ש..
חברת Nature’s Path האמריקאית מציעה סדרת גרנולה ללא גלוטן וחיטה. הסדרה מבוססת על שיבולת שועל בתוספת פירות מיובשים ושקדים, מגידול אורגני, מיובשים בהקפאה, שאינם מהונדסים גנטית ונטולי כימיקלים מלאכותיים כצבעי מאכל ותוספי טעם וריח, חומרים משמרים או שאריות הדברה כימיים.

את הגרנולה בטעמי תות ואוכמניות או פירות ושקדים, ניתן לצרוך כארוחת בוקר מזינה עם מיץ פירות, יוגורט או חלב. כארוחת ביניים, מקור לאנרגיה לפני אימון או אפילו כחטיף מזין ובריא.

הגרנולה  מכילה 16 דגנים מלאים במנה (30 גרם)' דלה בנתרן, עשירה בסיבים תזונתיים, באשלגן, נטולת שומן טרנס ומכילה כ-140 קלוריות למנה.

אנחנו חושבים ש...
לפני שנגיע לעניין הטעם חשוב לציין שהגרנולה מגיעה במעין שקית עבה ועמידה, עם אופציה לסגירה חוזרת, מה שבהחלט מוסיף לה נקודות בונוס על האפשרות לסגור את השקית וגם לאחסן אותה בצורה טובה יותר מהגרנולות שנמכרות בקופסאות.

לגבי הטעם, אהבנו מאוד את המרקם הקריספי של הגרנולה ואת כמות התוספת, במקרה הזה – תותים ואוכמניות מיובשים, שהורגשו בכל ביס. גודל הפירות, שזהה כמעט לגודל הגרנולה, גם מאפשר להם להטמע בצורה טובה יותר כך שלא נותר ביס אחד ללא הפירות.

לגרנולה מתיקות מעודנת כך שהיא בהחלט מתאימה עם חלב אבל גם כתוספת ליוגורט עם מעט סילאן למעלה ופירות טריים.

ולמי שתוהה, לא, לא מרגישים שאין גלוטן במוצר.

הבעיה היחידה, עניין המחיר הגבוה. נכון שמדובר במוצר פרימיום עם המון ערכים טובים כמו דגנים מלאים, סוכר קנים, פירות יער וכדומה, אבל עדיין מדובר במחיר גבוה ביחס לרוב המתחרים.

מחיר
34.90 ש"ח ל-312 גרם.

ניתן להשיג
במחלקת GREEN בשופרסל, בתי טבע ובסופרים.