חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

ממרח פסק זמן, קופסאות אורז מעוצבות, שוקולד לינדט בטעמים חדשים, יין עם עלי זהב ועוד מוצרים חדשים שכדאי לכם להכיר. חדש על המדף

פלוס תזונתי – סדרת מוצרים עשירים בסיבים תזונתיים, דגנים מלאים וחלבון


סיפרו לנו ש...
אסם משיקה סדרת מוצרים עם "פלוס תזונתי", סדרת מוצרים חדשה שכוללת מוצרים עם ערך תזונתי מוסף שמגיע  לידי ביטוי בהעשרת המוצרים בסיבים תזונתיים חלבון, דגנים מלאים ורכיבים נוספים התורמים לתזונה נכונה.

סדרת מוצרי 'פלוס תזונתי' מתפרסת על מספר קטגוריות וכוללת ספגטי, פסטה מסולסלת, פתיתים, קוסקוס ואטריות דקיקות אשר מכילים פי 2 סיבים תזונתיים מסיבי שיבולת שועל. בתחום הקמחים יושקו כחלק מ"הפלוס התזונתי" קמח לבן, קמח תופח וקמח שמרים – כולם עם 30% קמח מחיטה מלאה.

בקטגורית המאפה אסם משיקה פלוס תזונתי בקרקרים ובחטיפי קרקר אשר מכילים דגנים מלאים, חלקם אף מקור לחלבון.

בקטגוריית החטיפים הושק בייגלה שמיניות עם תערובת ייחודית של דגנים מלאים.

אנחנו חושבים ש...
קודם כל, ולפני הטעימה, מדובר במהלך חשוב שמותאם לשינויים ולמודעות באוכלוסיה להרגלי תזונה בריאים יותר ולחיפוש המתמיד אחרי מוצרים שנותנים ערך מוסך מהבחינה הבריאותית. הסימון החדש הולך יד ביד עם הלך הרוח ומאפשר הבנה קלה ומהירה יותר של הצרכן מה עדיף לרכוש על המדף, לפחות מבחינה תזונתית.

לגבי הטעם, טעמנו את הפתיתים ואף ניסינו את הקמח התופח ושניהם הצליחו לככב ולקצור המון מחמאות כך שמסתבר שבהחלט אפשר להוסיף עוד נדבך של בריאות בלי להתפשר על הטעם.

רק הערה קטנה שלנו להמשך התהליך – היינו שמחים לראות עוד מוצרים, במדרגה גבוהה יותר מהבחינה התזונתית, כדי לאפשר גם למי שכבר נמצא עמוק בתהליך לצרוך מוצרים טובים יותר לגוף כמו פסטות מ-100% קמח מלא, גרעינים ותערובות למינהן וקמחים מיוחדים עם ערך תזונתי אף גבוה יותר.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות.


סט 4 תבניות ארטיק Iconic


סיפרו לנו ש...
רשת סוהו משיקים בחנויות מותג חדש – Lekue. המותג הספרדי מציע מגוון רחב של מוצרים מעוצבים לבישול, בדגש על בישול בריא וביתי. המוצרים של Lekue צבעוניים, טרנדיים ופונקציונליים, והם הופכים את חווית הבישול לנגישה לכולם ומהנה.

אחד מבין אותם המוצרים הוא תבניות ארטיק Iconic – סט 4 תבניות להכנת ארטיקים וקינוחים מהנים וטעימים. התבניות כוללות מכסה המונע ספיגת טעמים וריחות של מוצרים אחרים הנמצאים במקפיא.

אנחנו חושבים ש...
מדובר בתבניות מקסימות ויפהפיות, בגודל מושלם שמתאים גם לילדים אבל גם לקינוחים אישיים. התבניות (עשויות מסיליקון) גמישות מספיק כדי לשחרר את התכולה הקפואה החוצה ומצד שני יציבות כדי לא לעוות את הצורה. גם המכסה, שמגיע ביחד עם התבנית, מונע תזוזה של הבלילה שמניחים בתוך התבנית ולא מאפשר לארטיק או לקינוח לקבל קרום בגלל העדר כיסוי.

ניסינו להכין בעזרת התבניות גם ארטיקים פשוטים (טחינה של פירות ביחד עם מים) וגם ארטיק יוגורט על ידי הכנסת יוגורט בטעמים לתבניות ובשני המקרים נוצרו ארטיקים כיפיים במיוחד, בצורת עפרון, כף רגל, חללית וגליל עם גבעות, כשהמקל כבר מחובר בתחתית (עשוי מפלסטיק וניתן לשטיפה).

עצה שלנו – כשאתם קונים מארז של 4 תבניות, עדיף שתקנו כבר 2 מארזים או לחילופין תרכשו כמה תבניות נפרדות (יש בשלל צורות) כדי ליצור כמות קינוחים/ארטיקים יותר גדולה מ-4 בבת אחת ולא תאלצו לחכות שהרביעייה הראשונה תהיה מוכנה ורק אז תמשיכו ולהכין.

מחיר
94.90 ש"ח למארז של 4 תבניות בצורות שונות.

ניתן להשיג
ברשת סוהו או כאן באתר: https://www.sohocenter.co.il/collections/lekue


קופסאות מעוצבות לאחסון אורז – סוגת


סיפרו לנו ש...
החל מחודש יולי חברת סוגת תשווק אורז פרסי קלאסי בקופסת פח מעוצבת לאחסון האורז, במחיר זהה לשקית אורז פרסי קלאסי 1 ק"ג - מבלי לגבות תשלום נוסף על הקופסה. המהלך נועד להביע הוקרת תודה למאות אלפי הצרכנים הנאמנים של המותג והקופסאות ישווקו כמתנה. על המדפים יוצבו קופסאות בשלושה עיצובים שונים מבית המעצב פיליפ בולקייה, כאשר על כל קופסא מודפסת תמונת נוף שונה של שדות אורז מתאילנד, ארץ האורז.

הקופסא רב-פעמית ונותנת מענה לאחסון האורז ושימוש חוזר. המהדורה מוגבלת ויוצרו בה 600,000 אלף יחידות שישווקו ברשתות המובילות עד גמר המלאי.

אנחנו חושבים ש...
האמת היא, שגם אם היו גובים על הקופסה כסף, כל עוד לא מדובר בסכום גדול, היינו רוכשים את המארז המיוחד הזה שגם מאפשר לאחסן את האורז בצורה נוחה ובכלי מתאים וגם ניתן לשמור את האורז, בעודו בשקית, בתוך הקופסה עד לשימוש הראשוני.

בהחלט מהלך מעולה, בטח כשהוא נעשה ללא תוספת תשלום.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק.


פתי בר ללא גלוטן – אסם


סיפרו לנו ש...
חברת אסם משיקה לראשונה פתי בר ללא גלוטן. הביסקוויט האהוב והמוכר בגרסתו ללא גלוטן יימכר בשני טעמים: קלאסי ושוקו.

מדובר בביסקוויט פתי בר חדש, המתאים לרגישים לגלוטן או למי שבוחר לצרוך מוצרים ללא גלוטן, וכל זאת - מבלי להתפשר על הטעם. פתי בר ללא גלוטן נותן מענה עבור משפחות השומרות על תזונה ללא גלוטן או חולי צליאק, ומהווה פתרון אולטימטיבי להכנת עוגת ביסקוויטים ללא גלוטן או לנשנוש מתוק.

אנחנו חושבים ש...
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נמנעים מגלוטן גם בשל רגישות לגלוטן אבל גם בעקבות דיאטות כאלה ואחרות שבהן לא צורכים גלוטן. עד לאחרונה, את רוב המוצרים הקלאסיים ללא גלוטן ניתן היה למצוא בעיקר סמוך לפסח ולאחרונה הבינו בחברות כי יש צורך במוצרים האלה כל השנה.

השקת הפתי בר היא המשך ישיר למגמה החשובה הזו, וכפי שכתבו בחברה, העוגיות אכן דומות מאוד לגרסה המקורית כך שמעתה ניתן להכין עוגות (וגם לנשנש ככה לבד) בלי לחפש תחליפים אחרים.

בהחלט מהלך מבורך.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.


יין מבעבע עם עלעלי זהב – בלו נאן (יבוא על ידי שקד)


סיפרו לנו ש...
היינות הלבנים של הנזירה הכחולה (Blue Nun) הם מבין היינות הפופולריים בישראל ולא סתם: הם קלילים, צעירים, ומתאימים לשתייה כמעט בכל מזג אוויר.

בין הבקבוקים הכחולים המזוהים עם המותג בולט בקבוק מוזהב אחד ובתוכו יין מבעבע חצי יבש עם עלעלי זהב 22 קראט, והוא ללא ספק הכוכב של כל מסיבה.

ועכשיו, היין המיוחד מגיע גם בבקבוק אישי עם עלעלי זהב 22 קראט.

בלו נאן זהב 22  קראט הוא יין חצי-יבש, מבעבע קלות, שמיוצר בשיטה המסורתית - שיטת Charmat (השיטה המסורתית לפיה מייצרים שמפניה) ויש בו 11% אלכוהול בלבד.

אנחנו חושבים ש...
עזבו את הטעם (הוא מעולה ומרענן ומתאים בול לעונה החמה), הבקבוקים של בלו נאן פשוט גונבים את ההצגה. הם מרשימים, יפהפיים וכמעט מתחשק להשאיר אותם סגורים ולהציג על המדף בסלון.

עלעלי הזהב המרחפים בתוך היין מוסיפים טאץ' של עושר ויוקרתיות ובהחלט מדובר במשקה חובה בכל אירוע שאתם רוצים לקצור עליו מחמאות.

מחיר
25 ש"ח לבקבוק של 200 מ"ל.


שוקולד לינדט ב-2 טעמים חדשים


סיפרו לנו ש...
מותג השוקולד השוויצרי "לינדט", המשווק בישראל על ידי חברת סידס, משיק טעמים חדשים בסדרת Excellence:
לינדט אקסלנס אגוזי לוז – שוקולד מריר משובח בשילוב אגוזי לוז קלויים מפיימונטה איטליה.
לינדט אקסלנס פיסטוק – שוקולד מריר משובח בשילוב אגוזי פיסטוק מקורמלים במליחות מעודנת.

סדרת לינדט אקסלנס - טבלאות שוקולד מריר דקות, עשויה מתערובת סודית של פולי קקאו, המעובד למרקם חלק ודק במיוחד המדגיש את הטעמים והניחוחות המורכבים של השוקולד.

אקסלנס מריר מגיע במגוון רחב של טעמים: 70% מוצקי קקאו, 70% מוצקי קקאו מעודן, 85% מוצקי קקאו, 90% מוצקי קקאו, 99% מוצקי קקאו, תפוז, מלח ים, מנטה, צ'ילי, קרמל מלוח ועוד.

אנחנו חושבים ש...
טעמנו את 2 הטעמים החדשים בסדרה ובהחלט מדובר בשילובים מנצחים. הפיסטוקים המקורמלים מוסיפים מרקם מושלם וקראנצ'י למרירות של השוקולד ותוספת המלח העדינה מאזנת את המתיקות ומוסיפה עניין. גם תוספת אגוזי הלוז, המוכרת והאהובה על רבים, משתלבת כאן נהדר והופכת את השוקולד לנשנוש יותר מיוחד שתמיד כיף להחזיק בבית לרגעים שמתחשק משהו מפנק ומתוק.

מחיר
15 ש"ח.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.


ממרח פסק זמן – עלית


סיפרו לנו ש...
עלית משיקה מוצר חדש ומיוחד - ממרח פסק זמן. הטעם של החטיף האהוב עכשיו בממרח אגוזי לוז וקקאו במרקם קטיפתי.

פסק זמן, אשר הושק לראשונה בשנת 1982, לקח על עצמו את התפקיד להזכיר לנו, שמדי פעם כדאי לקחת הפסקה מהאינטנסיביות בשביל רגע מתוק ואישי. כמו בחטיף גם הממרח החדש משלב בין הטעמים של אגוזי לוז וקקאו המשדרג את הסנדוויץ'.

הממרח מגיע בצנצנת עם תווית בצבעי המותג פסק זמן ובשני גדלים (350 גרם ו--700 גרם).

אנחנו חושבים ש...
תרשו לנו להתחיל רגע מהסוף, למרות הדמיון בהרכב חומרי הגלם (קקאו ואגוזי לוז) לממרח החדש אין טעם של נוטלה אלא יותר טעם של שוקולד. ואחרי שסגרנו את הפינה הזו נספר לכם שאהבנו מאוד את החשיבה לייצר ממרח בטעם הממתק הכל כך פופולרי.

3 טועמים שבדקו את הממרח ציינו שהוא מגיע במרקם מאוד עשיר וטעם שוקולדי/אגוזי ושהדבר היחיד שקצת הפריע להם היה המתיקות המעט גבוהה שלו.

והנה גם בקשה שלנו – לייצר ממרח פסק זמן עם חתיכות קראנצ'יות של הוופל בתוך הממרח.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.