כמה אתרים שכל חובב בישול חייב להכיר

מאת: foodpage-team

האתרים שכל חובב בישול חייב להכיר - חנויות שיספקו לכם את חומרי הגלם הכי טובים וכלי המטבח השווים ביותר, מבשרים ועד סכינים

כל חובב בישול טירון יודע שכדי שהמטעמים הפוטנציאליים יעלו יפה, חומרי הגלם בהם משתמשים והציוד הנלווה חייבים להיות לא פחות ממעולים. בשר שבילה לא מעט זמן בין שקית האפונה לגלידה במקפיא, סיר שידע ימים יפים יותר וירקות 'עצובים' הם טעויות קולינריות ממדרגה ראשונה, ולכן אנחנו כאן, כדי להכיר לכם כמה מותגי בישול מצוינים שיהפכו את החיים במטבח לתענוג.

  1. MEATOS meat market - מעדניה מבית טוב


נהנים מהבשר המשובח של מסעדת מיתוס האגדית? הנה פינוק במיוחד בשבילכם! הרעיון העומד מאחורי הקמת המעדניה הוא הרצון לפנק את האורחים שהגיעו למסעדה וראו כי טוב ולאפשר להם להכין את הסטייק שאהבו, בדיוק אותו דבר – רק בבית.

במעדניה עושים הכל כדי להביא אליכם את נתחי הבשר הטובים ביותר. נתחי הבשר הינם כשרים. לאלו מכם שלא אוהבים לעבוד קשה מדי במטבח (אבל עדיין נהנים להיות בו), מציעה המעדניה מוצרי פרימיום המושרים במרינדה, כך שכל שנותר לכם לעשות הוא להכניס את הבשר לתנור ולתת לו לבצע את תפקידו העסיסי והנהדר בחייכם.

www.meatosmeatmarket.co.il

 

  1. HOOK DE-LUXE


ועכשיו לאופציה בשרית קצת פחות כשרה, אבל מצוינת לא פחות. HOOK הוא בית מלאכה לבשרים מעושנים ושרקוטרי, המתהדר בכך שהוא משתמש אך ורק בחומרים טבעיים, ללא תוספים מלאכותיים. התהליך הארוך שעוברים הבשרים השונים, המתחיל בבחירה קפדנית וממשיך בעיבוד דרך כבישה, המלחה ועישון במעשנות עץ טבעי, הופך את הבשר לבעל טעם ארומטי, שתרגישו בכל ביס. הבשר הטרי מגיע עד לפתח ביתכם – ומשם אנחנו סומכים עליכם, חובבי בישול שלנו, שתדעו להעניק לו את הטיפול הטוב ביותר.
www.meathook.co.il

 

  1. לובלינסקי – מאז 1938


לא בכדי מתהדרת חנות הסכינים הזו בסלוגן "מאז 1938". שנים של ניסיון שעובר מדור לדור, הכשירו את המותג "לובלינסקי" לספק סכיני שף (ומגוון רחב נוסף של סכינים) ברמה גבוהה, כאלה שנשארים שנים ארוכות במגירת הסכינים שלכם והופכים את החיים במטבח להרבה יותר קלים ואת חיתוך הבשר לפשוט מאין כמוהו. החברה מספקת סכיני מטבח וציוד מקצועי נלווה, העשויים מפלדת אל חלד ומבטיחים עמידות גבוהה למשך שנים.

www.lublinsky.co.il

 

  1. אשכול שלנו – חקלאות מעוטף עזה


ועכשיו נעבור לחלק האמנותי: הירקות, שהרי ידוע שאין ארוחה שלמה בלעדיהם. ממושב עין הבשור מגיעים עד אליכם מגוון רחב של גידולים חקלאיים משובחים וטריים, המיוצרים בשיטות חדשניות. תנאי האקלים המצוינים הופכים את הירקות הללו לחלום הרטוב של כל בשלן חובב. חזונם של המגדלים הוא להעניק לכם חוויה פשוטה וטעימה, ללא התערבות בתי אריזה או חומרים משמרים – מהאדמה הישר לצלחת.

www.eshkol-shelanu.co.il

 

  1. Green & Co – שיכר משובח


היישר ממערב וושינגטון, מגיע השיכר של Green & Co לראשונה אל מחוץ לארה"ב, לארץ ישראל! משקאות השיכר השונים, המיוצרים ביקב הקסום בעיירה מאונט ורנון, זכו בפרסים רבים בתחרויות יין שונות באזור ובמדינות רבות. הפטל והאוכמניות המשמשים לייצור השיכר גדלים בהרמוניה בתנאי אקלים מצוינים בעיירה האמריקאית ומוטסים לישראל בתנאים אופטימאלים.

אין ארוחה שיין לא מוסיף לה ארומה מיוחדת. זוהי ההזדמנות שלכם להעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה נהדרת בניחוח של ארץ רחוקה.

www.greennco.com

 

אתם עוד כאן? חגרו את הסינר ורוצו לאתרי ההזמנות!

נכתב באדיבות e-shop חנויות וירטואליות