חדש על המדף

מאת: foodpage-team

שוקולד מקורמל בשלושה טעמים, לחמניות עם כיתובים, בירה גרמנית, פתי בר דגנים מלאים ועוד מוצרים חדשים שכדאי לכם להכיר

צילום: גל תקשורת

בירה Wolters Pilsner


סיפרו לנו ש...

המותג הבינלאומי Wolters נחת בישראל היישר מגרמניה. מבשלת הבירה Wolters מייצרת כבר מאות שנים סוגי בירה שונים במפעל קטן בגרמניה. הבירה החדשה שהגיעה לארץ עומדת בסטנדרטים המחמירים של חוק הבירה הגרמני ומציעה לקהל הישראלי בירה גרמנית במחירים אטרקטיביים.

אנחנו חושבים ש...

הבירות הגרמניות ידועות באיכות שלהן, ולכן בירה גרמנית במחירים אטרקטיביים זו כבר התחלה טובה. טעמנו בעצמנו והעברנו את הבירה גם לצרכני בירה מנוסים והתגובות היו אוהדות ברובן. מה שכן, קחו בחשבון שהבירה החדשה מעודנת יחסית ותתאים יותר לחובבי בירות קלילות ופחות לשתייני בירה שאוהבים את הבירה שלהם חזקה וכועסת.

מחיר
29.90 ש"ח לשישיה, 7-8 ש"ח לבקבוק בודד.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובלמעלה מ-620 נקודות מכירה שונות בכל רחבי הארץ.
צילום: סטודיו אוסם

פריכיות דקות של פיטנס - אסם


סיפרו לנו ש...

אסם מרחיבה את המותג פיטנס, נכנסת לתחום תחליפי הלחם ומשיקה פריכיות חדשות ב-2 טעמים - פריכיות 3 דגנים ופריכיות 3 דגנים וקינואה. כל פריכית מכילה דגנים מלאים ורק 15 קלוריות.

אנחנו חושבים ש...

בניגוד למה שרובנו חושבים בדרך כלל על פריכיות, הפריכיות החדשות של פיטנס מאוד טעימות וכיף לנשנש אותן באמצע היום עם ממרח כלשהו או אפילו ככה סתם. עם זאת, קחו בחשבון שהן מתפוררות בקלות ולכן כדאי לאכול אותן מעל צלחת. בנוסף, אמנם כל פריכית מכילה רק 15 קלוריות, אבל מצאנו את עצמנו מחסלים בקלות חבילה (הן באמת מאוד טעימות), כך שאם אתם סופרים קלוריות, אל תשאירו את החבילה הפתוחה לידכם.

ניתן להשיג

ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
צילום: סטודיו שטראוס

שוקולד בלונדי של עלית


סיפרו לנו ש...

עלית יוצאים עם טעם חדש לגמרי של שוקולד - שוקולד מקורמל בגוון זהוב, שמגיע עם תוספות שונות. הוא מכיל פחות סוכרים מהשוקולדים האחרים, אבל תהליך הקירמול הייחודי שהוא עובר, מסייע להיווצרות של מתיקות מיוחדת. השוקולד מגיע ב-3 טעמים - בלונדי שקדים, בלונדי קרמל ומלח ובלונדי שבבי קוקוס קלוי.

אנחנו חושבים ש...

וואו. באמת, פשוט וואו. 3 הטעמים של בלונדי שקיבלנו עברו לטעימה אצל לא מעט אנשים, ביניהם מכורי שוקולד קשים, וכולם הגיבו בוואו אחד גדול. המרקם של השוקולד קטיפתי במיוחד והטעמים פשוט מצוינים. מבין שלושת הטעמים, הטעם שקיבל את הביקורות האוהדות ביותר היה הקוקוס הקלוי, שהצליח לכבוש גם את לבבותיהם של טועמים שבימים כתיקונם מתרחקים מקוקוס כמו מאש.

מחיר

7.60 ש"ח.

ניתן להשיג

ממש בקרוב ברשתות השיווק והחנויות השונות.
צילום: אסף אמברם

לחמניות מדברות - מאפיית ברמן


סיפרו לנו ש...

מאפיות ברמן הוציאו לשוק לחמניות עם מגוון כיתובים ואיורים, כמו "שנה מוצלחת", "בהצלחה בלימודים" ועוד. מדי מספר חודשים תשיק החברה איורים וכיתובים נוספים. לחמניות ברמן אקטיב עם הכיתובים והאיורים הן אותן לחמניות, שהושקו לפני כשנה, רק עם הטוויסט הקטן של הקישוט. הלחמניה עשויה מ-100% קמח מלא, ללא תוספת שומן.

אנחנו חושבים ש...

אם אפשר להכין לילדים ארוחת בוקר לבית הספר מלחמניה בריאה יותר, זה כבר יתרון גדול. הכיתובים והאיורים הופכים את הלחמניה לאטרקטיבית גם בעיניי הילדים, וזה יתרון אפילו עוד יותר גדול. הילדים שקיבלו מאיתנו את הלחמניה לבית הספר היו מאושרים וגם טרחו להשוויץ לכל החברים, שכבר הודיעו שגם הם רוצים לחמניות כאלה. מעניין לראות חברה שיודעת לפנות נכון לקהל היעד הכפול שלה, שלא תמיד רואה עין בעין - ההורים (לחמניה בריאה יחסית מקמח חיטה מלא) והילדים (איזה כיף, קיבלתי לחמניה מדברת!).

ניתן להשיג

ברשתות השיווק ובחנויות השונות.
צילום: סטודיו אסם

פתי בר עם פלוס תזונתי של אסם


סיפרו לנו ש...

סדרת הפלוס התזונתי של אסם יוצאת עם מוצר חדש - ביסקוויטים פתי בר עם 50% דגנים מלאים. הפתי בר החדש נמכר באותו גודל ובאותו מחיר כמו הפתי בר הקלאסי. תוספת הדגנים המלאים מאפשרת גם למי שרוצה לאכול קצת יותר בריא, ליהנות מעוגת ביסקוויטים עם טיפה פחות רגשות אשמה.

אנחנו חושבים ש...

כל מוצר שמציע ערך מוסף מבחינה בריאותית הוא מבורך בעינינו. העובדה שהמוצר גם יימכר במחיר זהה לפתי בר הקלאסי, יאפשר לכולם ליהנות ממוצר בריא יותר, וזה בהחלט מהלך חיובי. אחרי שטעמנו את הביסקוויטים החדשים, אנחנו אפילו יותר אופטימיים - הטעם של הפתי בר החדש והבריא יותר זהה כמעט לחלוטין לטעם של הפתי בר הקלאסי, וטועמים שקיבלו מאיתנו טעימה עיוורת, לא הצליחו להרגיש בהבדל.

ניתן להשיג

ברשתות השיווק ובחנויות השונות ברחבי הארץ.