חדש על המדף

מאת: foodpage-team

משקה תה מרגיע, אבקות מרק, מוצרים מהולנד, שיבולת שועל ללא גלוטן, תערובות קפה ומכשיר להכנת אטריות מירקות. מוצרים חדשים על המדף

צילום: יח"צ

טוויסטר של ארקוסטיל


סיפרו לנו ש...

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן משיקה מוצר חדש, ארקוסטיל טוויסטר, ליצירת אטריות מירקות. הטוויסטר מצויד בלהבי פלדה חדים, שמאפשרים יצירת "אטריות" ארוכות מסולסלות מירקות קשים כמו גזר, מלפפון או תפוחי אדמה.

אנחנו חושבים ש...

הנסיין הראשון למכשיר הטוויסטר שקיבלנו להתנסות היה ילד בן 11 שתוך שניות תיפעל אותו והכין אטריות מושלמות מגזר וממלפפון. ההתעסקות עם המכשיר פשוטה מאוד, כמו גם הניקיון שלו (חשוב מאוד!) והתוצאה, אטריות הירקות, חמודה, כיפית ומתקבלת במהירות.

מחיר
59.90 ש"ח.

ניתן להשיג

ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן ובחנויות המובחרות.

 

 


טעמים חדשים של נספרסו


סיפרו לנו ש...

חברת נספרסו משיקה מהדורה מוגבלת של תערובות קפה חדשות בהשראת ממתקי ילדות - קוקוס וניל, קליפות תפוז מסוכרות מצופות שוקולד וממתק ליקריץ. התערובות מבוססות על תערובת ליוונטו, שמורכבת מ-100% פולי ערביקה בדרגת חוזק 6.

אנחנו חושבים ש...

שלוש התערובות החדשות מצאו חן בעיני רוב הטועמים. תערובת הקוקוס וניל היתה חביבת הקהל, אבל גם שתי התערובות האחרות היו טעימות, גם בעיניי טועמים שבדרך כלל מעדיפים את הקפה שלהם חזק ובטעם של קפה.

מחיר

25.50 ש"ח לשרוול קפה (10 קפסולות).

ניתן להשיג

באפליקציית נספרסו, באתר האינטרנט של נספרסו או בבוטיקים של נספרסו ברחבי הארץ.

 
צילום: יח"צ חו"ל

משקה מרגיע טרנקוויני


סיפרו לנו ש...

טרנקוויני משיקים ליין חדש של משקאות מרגיעים על בסיס תה ירוק. המשקאות החדשים מגיעים ב-3 טעמים - מיקס ברי, טוויסט תה ירוק, ג'ינג'ר ולמון גראס. הם מכילים כ-40% פחות סוכר ממשקאות קלים רגילים ומכילים תה ירוק וצמחים טבעיים כמו קמומיל ולבנדר.

אנחנו חושבים ש...

ניסינו 2 טעמים - מיקס ברי וג'ינג'ר ולמון גראס. המשקאות מרגישים כמו שילוב של משקאות תה קלים עם טעמים נוספים. הג'ינג'ר למון גראס היה חביב במיוחד על הטועמים, בעוד שהמיקס ברי הרגיש מעט מתוק מדי.

מחיר

8.90 ש"ח לבקבוק 500 מ"ל.

ניתן להשיג

בקיוסקים נבחרים, חנויות נוחות של תחנות הדלק, בבתי טבע ובדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

 

 


קוואקר שיבולת שועל ללא גלוטן


סיפרו לנו ש...

חברת שטראוס מתחילה לשווק בארץ קוואקר שיבולת שועל ללא גלוטן. סוף סוף גם אנשים שרגישים לגלוטן או כאלה שנמנעים ממנו מסיבות בריאותיות יכולים ליהנות מדייסת שיבולת שועל או מאפים על בסיס שיבולת שועל.

אנחנו חושבים ש...

קודם כל, כל מוצר נוסף ללא גלוטן שיוצא לשוק הוא התקדמות. כיום, כשטרנד הבריאות באוכל תופס תאוצה, גלוטן הפך לאויב העם, פחות או יותר, ואם אפשר ליהנות מהיתרונות של שיבולת שועל ללא הגלוטן, הרי זה משובח. ניסינו את שיבולת השועל החדשה בדייסה שאנחנו מכינים בדרך כלל משיבולת שועל רגילה, והטעם היה זהה כמעט לחלוטין.

 


מרקי תיבול "מרכיבים טבעיים בלבד" של אסם


סיפרו לנו ש...

לקראת החורף משיקה אסם תערובות תיבול חדשות למרקים - מרק עדשים, מרק קטניות פיקנטי ומרק ירקות שורש. בנוסף משיקה החברה גם מרקי תיבול המכילים 33% פחות נתרן  - מרק עוף אמיתי ומרק בטעם עוף, שניהם מרכיבים טבעיים בלבד ואינם מכילים צבעי מאכל וחומרים משמרים.

אנחנו חושבים ש...

ניסינו את אבקת המרק בטעם עוף המכילה 33% פחות נתרן במרק ירקות. חששנו שהמרק ייצא תפל ולא מלוח מספיק, אבל הטעם היה זהה לחלוטין לטעם של מרק עם אבקת מרק רגילה. תערובת התבלינים של מרק העדשים התגלתה כמוצלחת במיוחד גם במרק עדשים שהכנו וגם בתבשיל מג'דרה.

ניתן להשיג

ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

 


חגיגה הולנדית בשופרסל


סיפרו לנו ש...

שופרסל משיקה "חודש הולנד", בשיתוף עם שגרירות הולנד - במהלך חודש נובמבר נמכרים בסניפי הרשת מוצרים הולנדיים יחודיים, שבדרך כלל קשה עד לא ניתן להשיג בארץ, כמו גבינות הולנדיות, דגי הרינג הולנדיים, ממרחים ורטבים, מאפים ועוד.

אנחנו חושבים ש...

כשכל כך הרבה ישראלים מבלים בהולנד בכל שנה, אין ספק שיש הרבה שיהנו מהחודש הזה. אנחנו באופן אישי מחבבים במיוחד את הגבינות ההולנדיות ואת עוגיות השטרופוואפל ההולנדיות המסורתיות.