מצעד הסופגניות

מאת: foodpage-team

מצעד הסופגניות הגדול של פודפייג' - טעמנו סופגניות מכל רחבי הארץ, בשלל טעמים ומילויים. איזה הכי אהבנו ועל איזה ממש אסור לכם לוותר

חנוכה כבר ממש מעבר לפינה וקונדיטוריות רבות ברחבי הארץ נערכות עם ערימות של סופגניות בשלל מילויים וציפויים, ממילוי הריבה המסורתי ועד סופגניות בציפוי פופקורן. מכיוון שאנחנו אוהבים אתכם, בחודש האחרון הפקרנו את עובדי המערכת לטעימה כמעט יומיומית של סופגניות, שנהרו אלינו למשרד מכל רחבי הארץ. אנחנו מביאים בפניכם את אלה שהיו הכי מוצלחות, מעניינות או טעימות בעינינו. קבלו את מצעד הסופגניות הגדול של פודפייג'.

הסופגניות של ביגה


רשת ביגה מוציאה לקראת החג סופגניות במילויים כמו קרם וניל, רושה, לוטוס וריבה. הטועמים היו כמעט אחידים בדעתם - בצק הסופגניות מצוין וטעים במיוחד, המילויים נחמדים, אבל לא יוצאי דופן. בלטו במיוחד סופגניית הרושה והסופגניה במילוי קרם הווניל.

 
הסופגניות של קפה גרג. צילום: אסף לוי

הסופגניות של קפה גרג


ברשת קפה גרג מציעים סופגניות במילויים כמו ריבת תות, קרם לוטוס וריבת חלב. כמו הסופגניות של ביגה, גם החוזקה של הסופגניות של גרג הייתה בבצק שלהם, שהרגיש טרי וטעים. מבחינת המילוי, סופגניית ריבת החלב הייתה חביבת הקהל, אבל לכל הסופגניות היה חסר מעט מילוי.

 
סופגניות של ברמן. צילום: אסף אמברם

הסופגניות של ברמן


מאפיית ברמן הוותיקה מוציאה לקראת החג גם סופגניות חלביות וגם סופגניות פרווה. בחלביות תמצאו סופגניות במילויים כמו קרם ברולה, ריבת חלב, שוקולד חלב, קרם צ'יארה (קרם משוקולד לבן, שמנת מתוקה ואגוזי לוז) ועוד. בפרווה תוכלו לנסות סופגניית קרם נוגט ואגוזים, סופגניית שוקולד וקוקוס, סופגניית תות וסופגניה בציפוי סוכריות. הסופגניה של ברמן הוכתרה על ידי הטועמים שלנו כסופגניה הכי קרובה לסופגניה הקלאסית. פשוטה, אבל טרייה וטעימה מאוד, ובתואר חביבת הקהל זכתה סופגניית השוקולד שלהם.

 
הסופגניות של טאטי. צילום: דניאל לילה

הסופגניות של טאטי


בפטיסרי בולנז'רי TATTI משיקים סופגניות ב-6 טעמים מיוחדים, עם בצק המבוסס על חמאה וחלב. הטעמים השנה הם ריבה, ריבת חלב, שוקו-וניל, גבינה פירורים וקולי פטל, פאי לימון וסופגניית פיסטוק אמרנה. הסופגניה עצמה היתה אוורירית ומתוקה בדיוק במידה. כל הטעמים זכו לציונים גבוהים אצל הטועמים, כשהטעימות ביותר היו הגבינה-פטל ופאי הלימון. סופגניית הפיסטוק הוכתרה גם היא לטעימה במיוחד, בעיקר אצל חובבי הז'אנר.

 
 סופגניית פופקורן של The Showroom Bakehoue

הסופגניות של The Showroom Bakehoue


בית המאפה The Showroom Bakehouse שנפתח לפני כ-6 חודשים בככר רבין בת"א מציע קולקציית סופגניות יפהפייה ומיוחדת, כולה מושפעת ממוטיב הלונה פארק, עם טעמים כמו סופגניה מבצק קרואסון במילוי מוס שוקולד לבן וכדור צמר גפן ובציפוי גלייז ורוד, סופגניה במילוי קרם ריבת חלב וציפוי גלייז עם עיטורי פופקורן מקורמל וטופי קרמל ועוד טעמים משובחים. הוואו הראשון שקיבלו הסופגניות היה מושפע מהמראה היפהפה (מי אמר סופגניית חד-קרן ולא קיבל?) והאריזה המקסימה שלהם. אבל הסופגניות לא רק יפות מאוד, אלא גם טעימות מאוד, עם הפתעות לא שגרתיות וטעמים מיוחדים. שאפו.

 
הסופגניות של ביסקוטי. צילום: בועז לביא 

הסופגניות של ביסקוטי


קונדיטוריית ביסקוטי מציעה השנה סופגניות במילויים מוכרים כמו ריבת תות, ריבת חלב וקרם פטיסייר, לצד סופגניות מיוחדות כמו סופגניית בייגלה במילוי קרם קרמל אנגלז וציפוי של חמאת בוטנים וקראמבל בייגלה מלוח, סופגניה במילוי קרם מסקרפונה ובציפוי פונדנט פירות יער ושערות קדאיף וסופגניית שוקו-בננה. הסופגניות של ביסקוטי היו הצלחה מסחררת במשרד. הן היו קטנות יחסית, היחס בין הסופגניה למילוי היה מושלם והקרמים הרגישו איכותיים במיוחד. המוצלחות ביותר היו סופגניית הבייגלה וסופגניית פירות היער ושערות הקדאיף, שזכו לשבחים רבים מצד כל הטועמים.

 

 

בתמונה הראשית: סופגניות של The Showroom Bakehoue.