חדשות האוכל

מאת: foodpage-team

מדור חדש - חדשות האוכל. מסעדות חדשות, תפריטים חדשים, פסטיבל אוכל ועוד חדשות מעולם הקולינריה הישראלי

צילום: דני גולן

תפריט חורף חדש ביקב תשבי


המסעדה של יקב תשבי, שממוקמת בין זכרון יעקב לבנימינה, משיקה תפריט חורף חדש, חלבי וכשר, שמבוסס על תוצרת אזורית ועונתית, כמו גבינות מקומיות, דגים טריים מהים התיכון ומאפים היישר מהתנור הביתי שבלב המטבח הפתוח של המסעדה. בין המנות בתפריט - קרפצ'יו סלמון (56 ש"ח), פילה לברק מטוגן על מצע ירקות ותפוחי עדמה ברוטב קרם ריזלינג (145 ש"ח) וניוקי תפוחי אדמה בעבודת יד עם חמאה, שאלוט, פטריות מלך היער, עשבי תיבול, גזר, זוקיני, קרם ארטישוק ושמן כמהין (88 ש"ח). הארוחה מלווה, כמובן, ביינות תשבי, המיוצרים ביקב.

 
צילום: אמיר מנחם

תפריט חורף חדש במסעדת אונזה


מסעדת אונזה בשוק הפשפשים ביפו משיקה לקראת החורף תפריט חדש, שנותן כבוד למנות הממולאים המסורתיות מטורקיה ומבוסס על מתכונים טורקיים אותנטיים. בין המנות בתפריט - מולים ממולאים באורז וחמוציות (34 ש"ח), קלאמרי ממולא ברוטב יין אדום (42 ש"ח) וחציל ממולא בבשר טלה עם עשבי תיבול, אוכמניות, צימוקים ושקדים (38 ש"ח).

 


מסעדת אלדיוואן עוברת דירה


מסעדת אלדיוואן מגיע למושבה אילניה שבצפון הארץ. המסעדה מציעה מטבח מזרחי עם מנות כמו בשרים על האש, סטייקים, ממולאים ודגים. בנוסף מציעים במסעדה גם חוויה של גריל קוריאני, שנמצא במרכז השולחן ומאפשר לסועדים לצלות בעצמם את הבשר. מחיר לארוחה הכוללת מנה עיקרית וסלטים - 80-130 ש"ח לסועד.

 
צילום: רחלי קרוט

פסטיבל טעם השוק בשוק צפון


שוק צפון ברמת החייל עורך בכל חמישי בערב בשעות 19:00-22:30 את "טעם השוק", פסטיבל אוכל עם דוכנים של מגוון המסעדות בשוק ומנות ספיישל במחירים שמתחילים מ-30 ש"ח. בין המנות שתוכלו לנסות בפסטיבל - פיצה ביאנקה של פרונטו קיוסקו (62 ש"ח), בשר אנטרקוט טרי בלחם מחמצת הנאפה במקום של ג'מס (29 ש"ח) ובאן מאודה עם כבד אווז ובשר עגל על מצע של רוטב צ'ימיצ'ורי ומלפפון חמוץ של כתר המזרח (40 ש"ח).

 
צילום: דניאל לילה

מנות סושי חדשות ברשת FRAME


רשת המסעדות FRAME, שידועה באוכל האסייתי שהיא מגישה ובעיקר במנות הסושי השנות, משיקה מנות סושי חדשות, שמתווספות לתפריט הקיים. בין המנות החדשות תוכלו לנסות את BS rol - אבוקדו, שרימפס, גבינת שמנת וסלמון מצופים בסלמון צרוב בסוכר מקורמל (52 ש"ח), ניגירי טונה עם טופ של כבד אווז (45 ש"ח) וטוביקו רול - ספייסי סלמון, טמפורה, אבוקדו ורוקט בציפוי טוביקו (56 ש"ח).

 
צילום: אנדרו מלקובסקי

מסעדת גבריאל בירושלים משנה פניה


מסעדת השף הירושלמית "גבריאל" משנה קונספט אחרי 12 שנה והופכת בקרוב ל-Harvey's, מעשנת עץ (הראשונה באזור ירושלים). עד 12/12/17 תתקיימנה במקום חגיגות הפרידה של גבריאל, בהן תוגשנה בנוסף לתפריט הקיים גם המנות האהובות של המסעדה מכל 12 שנותיה. בין המנות שתוכלו לנסות בימים הקרובים - קריספי שקדי עגל עם קולי תות שדה ופטל שחור, חמאת בוטנים מתובלת, צ'יפס בטטה ופרנץ' טוסט, פילה דניס צרוב עם קינואה צלפים וצימוקים, סלסה תפוזים ופיסטוק, קרם סלק ורוטב צ'רמולה וניוקי ביתי עם ראגו כבש.

 
צילום: איתי פולק

מסעדת "על המים" הופכת לכשרה


מסעדת הדגים הוותיקה "על המים" בהרצליה פיתוח הופכת לכשרה ומציגה תפריט כשר חדש של השף מאור כהן. בין המנות שתוגשנה במסעדה - סשימי הדרים (63 ש"ח) וטטאקי טונה עם ביצה רכה, תפוח אדמה, אריסה ואיולי (79 ש"ח).

 
צילום: דיוויד לופטוס

מסעדה חדשה במלון דה נורמן


השף ברק אהרוני משיק מסעדה חדשה, Alena, שתמוקם במלון דה נורמן בתל אביב. המסעדה מגישה דגים ופירות ים, בשרים, פסטה וירקות. בין המנות שתוכלו לטעום במקום - כרובית צלויה בגחלים על פירה של עשבי תבלין, זוקיני ירוק ושמן עגבניות שרי (44 ש"ח), עוף צלוי עם לימונים כבושים, קייל וזיתי קלמטה (78 ש"ח) ושיפוד פילה עם ברוקולי בגריל, שמנת חמוצה וחזרת (145 ש"ח).

 
צילום: נתנאל טוביאס

בר לאונג' חדש בוויסקי בר מוזיאון


בימים אלה נפתח בוויסקי בר מוזיאון שבמתחם שרונה בתל אביב בר לאונג' חדש, ה-W. המקום מציע תפריט אוכל קליל, אלכוהול ואווירה תוססת עם קונספט משתנה בכל ערב. טווחי המחירים למנות האוכל - 42-96 ש"ח.

 
צילום: עידן גור

מנות חדשות בתפריט של מיטבול Grill & Dinner


מסעדת הבשרים מיטבול Grill & Dinner בראשון לציון, שפועלת כבר 13 שנה, מציעה מנות חדשות בתפריט החורף של המקום. המנות החדשות שתוכלו לנסות כוללות את הסלייס סטייק - פרוסות אנטריקוט דקות עם שום קונפי ובצל מטוגן על מצע פירה, פפרדלה אליו אוליו עם עגבניות טריות ועשבי תיבול ו-3 מרקים שונים.

 
צילום: ישראל אלפסה

המבורגר מקסיקני חדש ברשת בורגר סאלון


רשת ההמבורגרים בורגר סאלון משיקה המבורגר מקסיקני חדש, וויילד-בורגר. ההמבורגר העשוי 100% בקר טרי מוגש עם גבינה, גוואקמולה פיקנטי וירקות טריים, וצ'יפס טורטיה בצד. מחיר: 66 ש"ח (58 ש"ח לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. ניתן להצטרף למועדון ללא עלות דרך האפליקציה).

 
צילום: נתנאל ישראל

הרחבת המעדניה של חוות צוק


המעדניה של חוות צוק ששוכנת ברמת אביב התרחבה ומציעה כעת תבשילים ואוכל מוכן לקחת הביתה, דגים, ממרחים, ריבות יינות וברות, תבלינים ועוד. הקצביה של המעדניה מציעה גם בשר בקר, בשר טלה, עוף חופש אורגני, קבבים, נקניקיות והמבורגרים.

 
צילום: אפיק גבאי

מסעדת 206 דגים מרעננת תפריט


מסעדת 206 דגים ששוכנת בשכונת צהלה בת"א מרעננת את התפריט הוותיק ומוסיפה לו מנות חדשות בסגנונות שונים, כמו קינואה שחורה וראשי קלאמרי פריכים (62 ש"ח), רביולי סלק (68 ש"ח) ואורז ופירות ים (132 ש"ח). המסעדה מגישה בנוסף גם תפריט יינות משובח, הכולל יינות ישראלים בלבד.

 

 

תמונה ראשית: פסטיבל טעם השוק בשוק צפון. צילום: רחלי קרוט.