חדש על המדף

מאת: foodpage-team

פסטות ורטבים, חלבה עם תוספות, חטיפים דלי נתרן ועוד מוצרים חדשים על המדף שכדאי לכם להכיר

 

 


Fitness בשני טעמים חדשים


סיפרו לנו ש...

המותג Fitness של חברת נסטלה משיק טעמים חדשים של חטיפי דגנים – פירות יער ומשמש-אפרסק. החטיפים בסדרה מכילים שיבולת שועל מלאה, דגנים מלאים, ויטמינים ופרי. בכל אריזה תמצאו 6 חטיפים ארוזים אישית, שכל אחד מהם מכיל כ-93 קלוריות.

אנחנו חושבים ש...

חטיפי דגנים הם פתרון מוצלח לנשנוש זמין ויחסית בריא, לכן כל טעם נוסף הוא ברכה מבחינתנו. טעמנו את שני הטעמים החדשים ושניהם טעימים ומוצלחים למדי, למי שאוהב את חטיפי הדגנים. החמצמצות הרעננה של חטיף פירות היער התחבבה על רוב הטועמים, ומבין השניים, הוא היה הטעם המוצלח יותר בעיני הטועמים שלנו.

ניתן להשיג

ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

 


לחמית בטעמים חדשים


סיפרו לנו ש...

חברת אסם מוסיפה שני טעמים חדשים לסדרת הקרקרים לחמית. לחמית עשבי תיבול שמכילים חיטה מלאה עם עשבי תיבול כמו בזיליקום, רוזמרין ואורגנו ולחמית זיתים שמכילים דגנים מלאים וזיתים בשני צבעים.

אנחנו חושבים ש...

אנחנו מתים על קרקרים כנשנוש קל במהלך היום. עם ממרח מעל או סתם ככה, קרקרים הם פתרון מצוין לממהרים שבינינו. הקרקרים החדשים נחמדים, אם כי מעט יבשים. הם היו טעימים במיוחד כשמרחנו עליהם ממרחים שונים.

ניתן להשיג

ברשתות השיווק ובחנויות ברחבי הארץ.


מוצרים איטלקיים של חברת דיפלומט


סיפרו לנו ש...
חברת דיפלומט משיקה סדרה חדשה של מוצרים איטלקיים. הסדרה כוללת פסטות, רטבים, ממרחים וקרקרים. חברת Rummo היא מיצרניות הפסטה המובילות באיטליה, שמייצרת פסטה בעלת אחוז חלבון גבוה במיוחד. בארץ יושקו 13 סוגים שונים של פסטות. בנוסף יושקו גם רטבים של החברה, שמיוצרים לפי מתכונים מסורתיים מהמטבח האיטלקי - רוטב עגבניות עם בזיליקום, רוטב ארביאטה עם צ'ילי ורוטב נפוליטנה עם ירקות.
דיפלומט ישיקו גם מוצרי עגבניות של חברת PETTI האיטלקית, כמו פסאטה עגבניות מרוסקות, פסאטה רוסטיקה ועוד, ממרחי פסטו של חברת SACLA, שמכילים גבינת גראנה פדנו איטלקית וכן קרקרים פריכים של SKINNY THINS.

אנחנו חושבים ש...
תמיד נחמד למצוא מוצרים איכותיים נוספים בשוק הישראלי. באירוע ההשקה של החברה טעמנו משלל המוצרים החדשים בסדרה האיטלקית, ואין מה לומר - האיטלקים יודעים מה הם עושים. נחמד לדעת שאפשר להשיג עכשיו את המותג, שעד עכשיו אפשר היה להשיג אותו רק במספר קטן של מעדניות, גם ברשתות השיווק.

 
צילום: סטודיו אסם

בייגלה שמיניות מצופה שוקולד


סיפרו לנו ש...

מאסם מגיע גם חטיף חדש של בייגלה בציפוי שוקולד. אותו בייגלה שמיניות מוכר, רק שהפעם כל בייגלה מצופה בשוקולד חלב.

אנחנו חושבים ש...

אין ספק ששילוב הטעמים מלוח-מתוק לא מתאים לכל אחד וכך גם היו התגובות של הנסיינים שלנו. בעוד שנסיינים שפחות אוהבים את שילוב הטעמים הזה, פחות אהבו גם את החטיף, נסיינים שנמנים על חובבי השילוב, היו מוכנים להישבע שהבייגלה הזה הוא הדבר הטעים ביותר עלי אדמות.

מחיר

4.5-5 ש"ח.

ניתן להשיג

בחנויות וברשתות השיווק השונות.

 
צילום: נמרוד סונדרס

מקלות השחר העולה


סיפרו לנו ש...

חברת פיצה האט יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת "השחר העולה", ויחד הן משיקות מוצר חדש – מקלות השחר העולה. אלו מקלות של בצק פריך עם ממרח השחר העולה ושברי שוקולד חלב ושוקולד לבן. המקלות מגיעים כפיצה חתוכה למקלות (בדומה לחיתוך של מקלות השום של פיצה האט).

אנחנו חושבים ש...

אין ספק שמדובר בקינוח מושחת במיוחד. רק הנחנו אותו על השולחן במשרד ותוך 5 דקות בערך הוא נעלם. עם זאת, קחו בחשבון שהוא משאיר אחריו שובלי שמן, כך שזו ודאי לא האופציה הכי בריאה לקינוח מהיר.

מחיר

גודל משפחתי - 31.90 ש"ח; גודל אישי 21.50 ש"ח

ניתן להשיג

ברשת פיצה האט

 
צילום: יח"צ

חטיפי קראנצ'וס


סיפרו לנו ש...

חברת שסטוביץ משיקה סדרת חטיפים חדשה, קראנצ'וס, עם כמויות נתרן ושומן רווי נמוכות יחסית לחטיפים אחרים בשוק. הם מגיעים ב-5 טעמים - בצל, ברביקיו, גריל, פיצה ופלאפל ועומדים בדרישות משרד הבריאות להפחתת סוכר, נתרן ושומן רווי.

אנחנו חושבים ש...

הנראות של החטיפים דומה מאוד לזו של החטיפים של החברה המתחרה וכך גם הטעם. אנחנו לא הרגשנו הבדל גדול בטעם, למרות שילדים שטעמו זיהו שלא מדובר בחטיף של החברה המתחרה (מה שלא הפריע להם לחסל את החבילה). ואם הערכים התזונתיים של החטיף החדש טובים יותר, מה טוב.

מחיר

3.90 ש"ח לאריזה של 70 גרם.

 


חלבה רכה עם מגוון תוספות


סיפרו לנו ש...

חברת אחוה משיקה סדרה חדשה של מוצרי חלבה - חלבה רכה עם תוספות ייחודיות. בין הטעמים החדשים - דבש-שקדים, פירות יבשים, פיסטוק ועוד. היא תימכר במיכלים של 3 ק"ג ובמגשיות ארוזות במשקל 200 גרם.

אנחנו חושבים ש...

חלבה מוצלחת עם תוספות היא אחד הדברים הכי טעימים בעינינו, והחלבה של אחוה טעימה מאוד. אהבנו במיוחד את החלבה עם הפיסטוק, תוספת מסורתית וסופר-טעימה.

מחיר

כ-8 ש"ח לאריזת 200 גרם. מחיר היכרות - 5-6 ש"ח.

ניתן להשיג

ברשתות השיווק המובחרות