חדש על המדף

מאת: foodpage-team

החודש בחדש על המדף- סדרת קמחים חדשה, מארז במבה מיוחד בצורת לבבות, סדרת סלטי פרימיום מיוחד של צבר, גלידות ושלגונים של נסטלה לכבוד קיץ 2018, סדרת סירופ בתוספת ויטמינים וחטיפי אנרג'י חדשים של שטראוס.


חברת "כרם טבע" משיקה סדרת קמחים חדשה!


חברת טבע כרם יבואנית ומשווקת מובילה בישראל בתחום מזון הבריאות, משיקה סדרת קמחים הכוללת 7 סוגי קמחים שונים.

להלן מוצרי הסדרה:

מחיר: 11.90 ₪ ל- 1 ק"ג

מחיר: 11.90 ₪ ל- 1 ק"ג

מחיר: 19.90 ₪ ל- 1 ק"ג

מחיר: 19.90 ₪ ל- 1 ק"ג

מחיר: 17.90 ₪ ל- 1 ק"ג

מחיר: 17.90 ₪ ל- 1 ק"ג

מחיר: 19.90 ₪ ל- 1 ק"ג . 

 

אסם משיקה מארז לכבוד ט"ו באב: במבה לבבות

אסם, יצרנית במבה, החטיף האהוב ביותר בקרב הצרכנים הישראלים, משיקה מהדורה מיוחדת של חטיף במבה בצורת לבבות, במיוחד לרגל ט"ו באב, יום האהבה העברי. המוצר הושק לראשונה בתחילת השנה וזכה להתלהבות בקרב הצרכנים.

גלית מילוא, מנהלת תחום החטיפים באסם, אמרה: " אנו שמחים על ההזדמנות לאפשר ללקוחותינו ליהנות פעם נוספת מבמבה לבבות, לאחר ההתלהבות הרבה עם השקת החטיף בתחילת השנה. אנו מאחלים חג שמח ומלא באהבה לכולם".

המארז יכיל 8 אריזות של במבה בצורת לב במשקל 25 גרם ויימכר ברשתות יינות ביתן ומגה.



 

צבר מרחיבה את סדרת סלטי הפרימיום ומשיקה סדרה חדשה במהדורה מיוחדת:

"סלט של אמא"

מתכוני סלטים מקוריים ואותנטיים שבושלו ע"י אימהות של שפים מובילים: אבי לוי, שף "המוציא" והפרזנטור של סלטי צבר.

סלטי צבר משיקה "סלט של אימא" – השפים הגדולים שואבים את ההשראה מהמטבח של אימא ומהסלטים שהיא מכינה באהבה.

 צבר מצדיעה לאימהות שסללו את הדרך למטבח אותנטי בנגיעות מודרניות וחושפת מתכונים שגידלו את השפים שמככבים היום במטבחים הבולטים בארץ. לצורך ההשקה גייסו בצבר את השפים: יוסי שיטרית, טום אביב והשף פרזנטור אבי לוי, אשר חברו לאימהות שלהם ויחד בחרו את הסלט הכי אותנטי, טעים וביתי.  סדרת "סלט של אמא" כוללת 4 סלטים טעימים, המחברים בין העולם המסורתי של אימא לבין העולם המודרני:

סדרת "סלט של אימא" נוצרה על ידי אימהות שתמיד עשו באהבה.

משקל: 240 גרם ליחידה.

כשרות: בד"צ העדה החרדית (למעט כרובית לניגוב), רבנות קריית גת.



גלידות נסטלה משיקה גלידות ושלגונים נוספים לכבוד קיץ 2018

גלידות נסטלה, אשר השיקה בחודש פברואר את הגל הראשון של מוצרי הגלידות החדשים לשנת 2018, משיקה כעת, לקראת הקיץ, מגוון מוצרים נוספים.

שלגון "אתגר האומץ" עם סוכריות טעימות וכאלה שממש לא...

אתגר האומץ- נסטלה פונה לבני נוער עם שלגון חדש בטעמי ענבים ואננס, אליו מצורפת שקית של סוכריות שוקולד לבן בצבע צהוב, כאשר חצי מהן הן סוכריות מגעילות בטעמי ביצים סרוחות, חלב חמוץ, עובש, גרביים מסריחות, חמוץ מאוד ושום וחצי מהן בטעמי וניל, אייס קפה, קרמל, פופקורן ושוקולד לבן. המטרה היא ליצור חוויה, בה בני נוער משתפים את חבריהם בטעימה אקראית של הסוכריות ומנסים לאתגר זה את זה באמצעות "אתגר האומץ", כמשחק מבדר. המוצר החדש יעלה בתמיכת קמפיין דיגיטלי עם כוכבי רשת מוכרים.



שלגון היוטיוברים הפופולארי Play:

ממשיך לעונה נוספת של אתגרים עם היוטיוברים המובילים בארץ, במסגרת שיתוף פעולה עם חברת teenk. השנה ישתתפו בקמפיין יוטיוברים חדשים, ביניהם  קווין ורז, אורן גל, מיכאל ספיר ו-יובליה אשר יככבו על אריזות השלגונים, שפותחו ועוצבו בהשראת עולם התוכן של YouTube. בין האתגרים החדשים שאיתם יתמודדו בני הנוער: לשיר אופרה באמצע הרחוב, לעשות דיבוב מצחיק לסרטון של יוטיובר ולהכין סנדוויץ' בעיניים עצומות. הזוכה במקום השלישי יזכה במפגש עם היוטיוברים, הזוכה במקום השני יקבל כרטיסים זוגיים להופעות והזוכה במקום הראשון יקבל אייפון, זאת בנוסף לשלל פרסים נוספים שיחולקו.



La Frutta משפחתית בטעמי מנגו וקוקוס-אננס עם חתיכות אננס:

בקטגוריית ה- Wellness, מותג La Frutta של גלידות נסטלה, המותג המוביל בקטגוריית שלגוני הפרי, מגוון עם שני טעמים חדשים של גלידות משפחתיות: מנגו וקוקוס-אננס עם חתיכות אננס. גלידת La Frutta מכילה 50% פרי ובין כ- 44 ל-51 קלוריות בלבד לכל כדור גלידה.



טילון Extreme  ענק – לוז ליבת נוגט ומטבע שוקולד וענק וניל-פליק עם מטבע שוקולד לבן:

לקטגוריית הפינוק יצטרפו השנה שני טעמים חדשים של טילוני Extreme: טילון Extreme ענק לוז ליבת נוגט ומטבע שוקולד; וטילון Extreme ענק וניל פליק עם מטבע שוקולד לבן. הטעמים החדשים פותחו והותאמו במיוחד להעדפותיו של הצרכן הישראלי. שני הטעמים החדשים יגיעו בגרסאות גדולות של 115 גרם.



 

חברת "אחוה" משיקה: סדרת סירופ בתוספת ויטמינים

סירופ בטעם ענבים, בטעם אננס ובטעם פטל מועשר בוויטמינים מקבוצה B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל ובמחיר זול וקבוע של 7.90 – 9.90 ₪ לבקבוק 1 ליטר

חברת אחוה משיקה סדרת מוצרים תחת קטגוריה חדשה: סדרת סירופ בתוספת ויטמינים. הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשים: סירופ בטעם ענבים, סירופ בטעם אננס וסירופ בטעם פטל. הסירופים מועשרים בוויטמינים מקבוצת B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל ובכשרות הבד"ץ.

לאור הדרישה הגוברת לסירופים איכותיים במחירים מוזלים, החליטה החברה להשיק בקבוקי 1 ליטר, בטעמים מיוחדים ומועשרים בוויטמינים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, גם בהיבט המחיר מבקשת החברה להביא בשורה. "אנו לא מאמינים במחיר יקר במשך עשרה חודשים ובמחיר מבצע למשך חודשיים, המחיר יהיה מחיר מבצע קבוע במשך כל השנה. הסירופים ישווקו בבקבוק מעוצב ובאיור צבעוני, להשלמת חווית השימוש".

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 – 9.90 שקלים לבקבוק 1 ליטר.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.



 

אנרג'י של שטראוס: שיפרנו מתכון והפחתנו מחיר

חטיפי אנרג'י של שטראוס במהלך רחב הכולל הפחתה של 15% במחיר, יחד עם הפחתה בממוצע של כ-18% מכמות הסוכר, הוספה של כ- 15% יותר סיבים תזונתיים ואגוזים והפחתה של עד 57% שומן רווי.

אז מה השתנה באנרג'י?

  1. הפחתנו 14%-22% מהסוכר בחטיפי האנרגיה שלנו.

  2. הפחתנו עד 57% שומן רווי והוספנו יותר אגוזים וסיבים תזונתיים לתחושת שובע.

  3. הפחתנו מחיר- בהמשך להורדת המחיר במוצרים ללא סוכר, החלטנו להמשיך ולהפחית מחיר במוצרים המעודדים אורח חיים מאוזן. החל מיולי המחיר הקמעונאי יופחת ב- 15%. חשוב לציין שבחלק מהמוצרים עשינו הפחתה קלה במשקל כחלק משינוי המתכון. אך הורדת המחיר גדולה יותר מהפחתת המשקל.


מוצרי אנרג'י כוללים את חטיפי הדגנים:

סדרת "עד 100 קלוריות": חטיף דגנים עם מיקס אגוזים, חטיף דגנים עם תחתית שוקולד לבן ופירות יבשים, חטיף דגנים עם תחתית שוקולד חלב מעולה וחטיף דגנים עם תחתית שוקולד מריר מעולה.

הסדרה המפנקת: חטיף דגנים מצופה שוקולד חלב עם אגוזים, חטיף דגנים מצופה שוקולד מריר עם חמוציות מיובשות וחטיף דגנים עם שוקולד חלב מעולה, אגוזים וקרם פסק זמן.

סדרת הלל"ס: חטיף דגנים מצופה שוקולד חלב, חטיף דגנים עם מיקס אגוזים וחטיף דגנים עם פירות יבשים.

כשרות חטיפי הדגנים: רבנות נצרת עלית. הפריכיות הטעימות: כשרות בד"צ.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק וחנויות מובחרות


בתיאבון !