חדש על המדף – העשירייה השבועית - foodpage - כל המתכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home - חדש על המדף - חדש על המדף – העשירייה השבועית

חדש על המדף – העשירייה השבועית

שניצל בציפוי קראנצ’י, פריכיות אורז מתובלות, ארטיקים עם אלכוהול ופסטה בצורת מיקי מאוס. המוצרים החדשים שאתם חייבים להכיר

חדש על המדף
מנה חמה חריף אש

סיפרו לנו ש…
בעקבות טרנד החריפות ההולך ומתחזק בארץ ובעולם, חברת אסם ממשיכה להרחיב את סדרת מנה חמה הותיקה ומשיקה את 2 טעמים פופולריים עם טוויסט מפתיע, בועט ונועז במיוחד: מנה חמה פסטה עגבניות חריף אש! שתושק כמוצר קבוע ומנה חמה ספגטי בולונז חריף אש! במהדורה מוגבלת.

אנחנו חושבים ש…
מי מאיתנו לא זוכר את הרגע הזה, שבו צריך לחכות 5 דקות מורטות עצבים עד שהפסטה או הפירה מוכנים. אם גם אתם גדלתם על מנה חמה ושמורה לכם פינה חמה לארוחה המהירה, בוודאי תשמחו לשמוע על השדרוג החדש שפונה בעיקר לקהל מבוגר יותר.

הטעמים החדשים שהושקו אכן חריפים, אך לא מאוד, כך שגם בני נוער יוכלו להנות מהם. במנת הפסטה עם העגבניות הורגש טעם סינטטי ואבקתי ומצד שני אהבנו את איזון התיבול שהיה פיקנטי במידה.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

264519

שניצל קריספי

סיפרו לנו ש…
מאמא עוף מרחיבה את סדרת מוצריה ומשיקה את סדרת ” קריספי”. הסדרה הינה תוצר של תהליך פיתוח ייחודי אשר מעניק לשניצל ציפוי פריך במיוחד ומדמה את השניצל הכי קרוב לשניצל שכרגע יצא מהמחבת. הסדרה כוללת שניצל קריספי רגיל ושניצל קריספי עם שומשום.

כמו שאר שניצלים של מאמא עוף גם “שניצל קריספי” עשוי מ-100% חזה עוף, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט. כדי לקבל את אפקט הקריספי המירבי, מומלץ להכין את השניצלים בתנור או בטוסטר-אובן.

אנחנו חושבים ש…
מעבר להכל מדובר בשניצל ממש ממש טעים. הציפוי אכן פריך מאוד, חזה העוף נותר עסיסי גם לאחר אפייה בתנור (גם אם מפספסים קצת עם זמן הצריבה במחבת או בתנור).

בנוסף לטעם אהבנו מאוד את גודל השניצל שהוא בדיוק בגודל המתאים לארוחה ואת הטעמים המעט אגוזיים של השומשום שהתווסף לציפוי.

בהחלט פתרון נהדר למי שמחפש ארוחה מהירה שמזכירה מאוד את השניצלים של אמא.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

קריסיפי-2

פריכיות אורז מתובלות

סיפרו לנו ש…
חברת mana משיקה פריכיות אורז מלא גדולות, מתובלות עם שמן זית. הסדרה כוללת מגוון של שלושה תיבולים שונים: שום עשבי תיבול, פסטו ותיבול איטלקי המעניקים חווית טעם אשר לא התאפשרה עד כה בקטגוריה וזאת ללא פשרות בערכים התזונתיים. מוצרי הסדרה עשירים בסיבים תזונתיים, אינם מכילים חומרים משמרים כאשר כל פריכית מכילה 35 קלוריות בלבד.

אנחנו חושבים ש…
איך לא חשבו על זה קודם?
הפריכיות החדשות של מאנה, עם שלל התיבולים שהתווספו, הפכו ברגע אחד ממוצר יחסית תפל שנועד בעיקר למטרות חסכון בקלוריות למשהו שהוא לגמרי חלק חשוב וטעים בארוחה.

הטעמים החדשים דומיננטיים יחסית למה שציפינו ומאוד מתאימים לטעם הפריכית ובהחלט מדובר בשדרוג שיהפוך את הפריכיות גם למעין חטיף שניתן לצרוך כשרעבים.

רק דבר קטן שמעט הפריע – כמות התיבול בפריכיות הייתה גבוהה מדי בעניינו ולא מספיק עדינה ולכן, לאחר האכילה, נותר על הידיים מאבקת התיבול. היינו שמחים למינון קטן יותר.

מחיר מומלץ
5.5 – 5.9 ש”ח לאריזה של 85 גרם.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק.

21068_hadmayot_italian

סדרת סלטי אינסלטיסימה Insalatisima

סיפרו לנו ש…
“ריו מרה”, מותג הטונה האיטלקי, מתרחב עם סדרת “אינסלטיסימה”, ארוחות קלות של ירקות עם טונה בשני טעמים: ירקות בנוסח מקסיקני –  טונה עם שעועית אדומה, תירס, פלפל אדום, גזר ונתחי טונה בתיבול פיקנטי וירקות גינה – נתחי טונה תירס, אפונה, גזר וזיתים.

סדרת ארוחות אינסלטיסימה של ריו מרה מציעה ארוחה קלה של טונה וירקות, אשר מגיעה בקופסה ייחודית עם מכסה לפתיחה קלה. אידיאלית לפיקניקים, טיולים, ונסיעות לחו”ל, כנשנוש מזין בין ארוחות או ארוחה קטנה כשלעצמה ואף כארוחה מהירה. כל מה שצריך לעשות לאחר הפתיחה הוא לערבב את הירקות הנמצאים בחלק העליון עם נתחי הטונה של ריו מרה, הנמצאים בחלק התחתון- על מנת לשלב את מרכיבי הארוחה.

אנחנו חושבים ש…
גם ללא הירקות והתוספות החדשות, נתחי הטונה של חברת ריו מרה הם מהאהובים עלינו ביותר. הם איכותיים, לא מפוררים מדי והאריזה שלהם סופר נוחה ומשדרת יוקרתיות.

ולגבי התוספות, הרעיון מדהים (בשנייה אחת יש לכם סלט שהוא הרבה יותר מרק טונה), הביצוע מאוד פרקטי ומתאים גם לטיולים בחוץ ורק המחיר מעט גבוה, אבל בענינו שווה את זה.

מחיר מומלץ
14.90 – 19.90 ש”ח ל-160 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

ירקות-בנוסח-מקסיקני-עם-טונה

שמנת קוקוס לבישול ואפייה 9% שומן

סיפרו לנו ש…
אלפרו מרחיבה את ליין השמנות לבישול ואפייה ומשיקה שמנת קוקוס 9% שומן בלבד. שמנת קוקוס לבישול ואפייה תצטרף לשמנת האורז ושמנת הסויה בסדרה, המאפשרות הכנת מאכלים, עוגות מאפים ושילוב במתכונים שונים ללא שימוש בחלב/שמנת ובטעם טרופי של קוקוס, האהוב על הישראלים.

אלפרו שמנת קוקוס מכילה 9% שומן, ללא לקטוז – פרווה, ללא כולסטרול ומכילה שומן צמחי. השמנת מופחתת קלוריות – רק 100 קק”ל ל-100 מ”ל (בהשוואה לממוצע של כ-200 קק”ל בחלב קוקוס).

אנחנו חושבים ש…
בשנים האחרונות חדרו לשוק מוצרי החלב והקרם קוקוס. הם גם בריאים יותר (בעיקר אלה עם אחוזי השומן המופחתים), גם טעימים ובמקביל הם מהווים תחליף מעולה למוצרי חלב לכל מי שנמנע ממוצרים מן החי, רגישים ללקטוז או כאלה שמחפשים מנות פרווה.

השמנת החדשה של אלפרו היא המשך ישיר למגמה הזאת, היא חסכונית בקלוריות ושומן, מתפקדת נהדר כשמנת לבישול (נסו להכין איתה רוטב רוזה ואפילו תבשיל עוף וקארי) והיא גם מוסיפה בונוס – טעם קוקוסי מאוד מאוד עדין שרק משדרג את האוכל.

אהבנו מאוד גם את האריזה הנוחה והפקק שמאפשר מזיגה נוחה ושמירה של  המוצר במקרר אם לא סיימתם את המיכל.

הרבה יותר מרק תחליף.

מחיר מומלץ
8.9 – 9.9 ש”ח למיכל של 250 מ”ל.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

אלפרו-שמנת-קוקוס

פסטה ופתיתים עם כוכבי דיסני מיקי מאוס ומיני מאוס

סיפרו לנו ש…
אסם משיקה לקראת הקיץ מהדורה מיוחדת של פסטה בצורת כוכבי דיסני האהובים מיקי מאוס ומיני מאוס ופתיתים בצורת לבבות. המהדורות החדשות ייחודיות לאסם ומוסיפות עניין והתרגשות לצלחת של הילדים, גם לקטנים וגם לגדולים.

אנחנו חושבים ש…
נכון, גיל 6 רחוק מאיתנו שנות אור, גם גיל 12, אבל בסוף כולנו הרי ילדים בפנים וכולנו מתרגשים לראות את מיקי מככב אצלנו על הצלחת.

המהדורות החדשות של אסם הן מסוג המוצרים שגורמים לנו לחייך. הטעם נשאר אותו טעם אבל כמה יופי ושמחה הצורות החדשות מוסיפות לצלחת.

בבקשה תגידו לנו שלא מדובר במהדורה מוגבלת. הכי התאהבנו!

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

265045

קוקטייל על מקל – תמרה

סיפרו לנו ש…
“תמרה” משיקה מהדורה מיוחדת של ארטיקים אלכוהוליים על בסיס מתכוני קוקטיילים אהובים. זה לא סוד שטרנד המיקסולוגיה כבש בשנה האחרונה את חיי הלילה של תל אביב וכעת ניתן ליהנות מקוקטייל טוב ומרענן גם במהלך היום, בגרסה צוננת וטעימה!

הארטיקים של “תמרה” הינם טבעיים ונעשים בעבודת יד, וכעת מושקים במהדורה מיוחדת ומוגבלת לחודשי הקיץ בארבעה טעמים חדשים: קוסמופוליטן פינלנדיה אשכוליות, בקרדי מוחיטו, בומביי ספייר טוניק ומלפפון וליצ’י סן ז’רמן.

טעמים אלו מצטרפים ל-30 הטעמים של “תמרה ארטיק”, מפירות וירקות טבעיים.

אנחנו חושבים ש…
שעה, זה מה שהיה צריך כדי לגרום לנו לסיים 4 ארטיקים. כן, מה ששמעתם. ואם זה לא מעיד על טיבם של הארטיקים, אנחנו לא יודעים מה כן.

אז מה כל כך טוב בהם? הכל בערך. הם מרעננים מאוד, לא הופכים לקרחון לבן ונטול טעם אחרי 2 לקים, ואיזון הטעמים שלהם הוא לא פחות ממושלם – לא המון אלכוהול אלא רמיזה שהיא בדיוק מה שצריך בקיץ החם שבחוץ. ולכן אגב, הארטיקים מתאימים גם לאלה שלא מחבבים מאוד אלכוהול.

הדבר היחיד שביאס אותנו, זה לנסוע במיוחד לתל אביב כדי לרכוש לנו ארטיקים הביתה, מצד שני, היה לגמרי שווה את הנסיעה. אגב, אל תפספסו על הדרך את שייק האננס והמלון של תמרה, הוא הדבר הכי טוב שידע הקיץ הזה.

וכן, למרות כל המחמאות, עדיין מדובר במחיר יקר יחסית.

מחיר מומלץ
10 ש”ח ליחידה.

ניתן להשיג
הארטיקים נמכרים בחנויות של תמרה בתל אביב – דיזינגוף 171, הרצל 16, בן יהודה 96, רוטשילד 19 ובדוכן בקניון עזריאלי. טלפון להזמנות –054-5564647

קוקטייל-על-מקל-1.-אביה-שנער

ברנפלקס עם גרנולה

סיפרו לנו ש…
תלמה מבית יוניליוור משיקה תחת המותג “ברנפלקס” שני מוצרים חדשים המשלבים בריאות עם טעם מפנק: ברנפלקס עם גרנולה – פתיתי חיטה מלאה וסובין בתוספת אשכולות גרנולה וברנפלקס עם גרנולה בננה ושקדים במהדורה מוגבלת – פתיתי חיטה מלאה וסובין בתוספת אשכולות גרנולה, בננה ושקדים.

אנחנו חושבים ש…
פתיתי החיטה המלאה, שמהווים חלק ניכר מהברנפלקס, קראנצ’יים מאוד והצליחו לשמור על מרקם מצוין גם לאחר כמה דקות בקערת החלב. הטעם עדין ולא מתוק מדי ואילו הבננות הן אלה שהוסיפו את המתיקות והמרקם הסופר קראנצ’י. גם אשכולות הגרנולה שהתווספו הצליחו לשדרג את קערת ארוחת הבוקר אם כי חשוב לציין שהכמות שלהם, כמו גם של הבננות, מאוד קטנה יחסית ולא בכל פעם כששפכנו את הברנפלקס לצלחת קיבלנו גם את התוספות, או לא לפחות לא כמות כזאת ששמנו לב אליה.

בשורה התחתונה – מאוד טעים אבל איזון התוספות לא מספיק.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

ברנפלקס-עם-גרנולה

חרדל דיז’ון בבקבוק לחיץ

סיפרו לנו ש…
חברת דיפלומט, יבואנית חרדל דיז’ון Reine De Dijon, מרחיבה את קו המוצרים ומשיקה  חרדל דיז’ון חדש – בבקבוק לחיץ. המוצר החדש פונה בעיקר לצרכנים המחפשים חרדל איכותי באריזת נוחות  קומפקטית, שומרת טריות עם פקק נקי.

אנחנו חושבים ש…
מעבר לאריזה הנוחה ולעובדה שמאוד קל להעמיד את הבקבוק על דלת המקרר, החרדל של חברת Reine De Dijon מאוד מוצלח בטעמיו. הוא חריף ומעקצץ ומשתדך מעולה לסנדביץ’ עם פסטרמה, מרקמו חלק ומאוד נוח למריחה ואפילו הצבע העדין שלו הצליח להתחבב עלינו.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק.

חרדל-דיזון.-יוני-רייף

צילום תמונה ראשית: אביה שנער

 

FoodPage Team
כל המתכונים הכי טובים באתר אחד
FoodPage Team

מתכונים אחרונים מאת FoodPage Team (צפו בכולם...)

FoodPage Team

כתבו משהו נחמד...

כתובת האימייל שלך לא תוצג בפומבי.שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top