חדש על המדף • החמישיה השבועית

מאת: foodpage-team

סוכריות ללא סוכר, עוגיות שוקולד צ'יפס מדהימות ושמן זית בבקבוק פלסטיק. 5 המוצרים החדשים ששווה לכם להכיר

חדש על המדף
כמעט כל המוצרים שבדקנו השבוע התהדרו באריזות חדשות ונוחות שעוצבו במיוחד כדי להקל על הצרכנים. אריזת שקיות קטנה וקלה, בקבוק פלסטיק עם אחיזה ומזיגה נוחה וסוכריות באריזות קטנות שמתאימות לחיסול ממוקד.

למרות זאת, מה שהכי הפתיע אותנו היה דווקא הטעם. בין אם בגלל האיכות והביתיות ובין אם בגלל השילוב המושלם שבין מתוק וחמוץ, מריר ומתוק.

אז בלי הקדמות מיותרות, קבלו את החמישייה שלנו לשבוע הקרוב.

מכירים עוד מוצרים חדשים שיצאו ורוצים שנבדוק? נתקלתם במוצר חדש שאהבתם במיוחד? כתבו לנו: info@foodpage.co.il

נוח לשימוש וניחן בעיצוב יפהפה. צילום: דן לב



שמן זית מעוצב בבקבוק פלסטיק – יד מרדכי


סיפרו לנו ש: יד מרדכי משיקה שמן זית בבקבוק מעוצב מפלסטיק מסוגPET , ניתן למחזור, קשיח ועמיד בנפח 650 מ"ל. הבקבוק קל להרמה ולשימוש ועם פייה קופצת המאפשרת מזיגה עדינה לפי מינון אישי.

הבקבוק החדש מגיע בעוצמת טעם קלאסית מס' 2 - בלנד ייחודי היוצר שמן זית רענן, עשבוני המאוזן בטעמו. מומלץ לתיבול של סלטים ומנות קרות וכן לבישול, אפייה וטיגון.

אנחנו חושבים ש: בראש ובראשונה מדובר בבקבוק מאוד נוח לשימוש. הוא קל יותר במשקל ולכן נוח יותר למזיגה ולאחיזה, לא מתנגש בארון עם קופסאות שימורים או בברזל של עגלת הסופר וגם ניחן בעיצוב יפהפה שעושה חשק להשאיר אותו על השיש במטבח.

אבל האמת היא, שהדבר הכי גאוני בבקבוק הוא הפיה הקופצת, שמאפשרת מזיגה עדינה ושליטה על כמות השמן שיוצא מהבקבוק (נהדר למי שתמיד רצה לשים מעט שמן במחבת וגילה שנשפך לו חצי כוס).

הפיה, שמאוד מזכירה את פיות בקבוקי השמן הקטנים שנמצאים לעיתים על שולחנות במסעדה, היא בהחלט דבר מבורך שהולך יד ביד עם נוחות האחיזה והמזיגה.

ולגבי הטעם – השמן ניחן בריח וטעם יחסית דומיננטיים של עשבים וזיתים ולכן יתאים יותר לתיבול קר ופחות לטיגונים שבהם לא רוצים את הניחוח המשתלט של השמן.

כמה זה יעלה לכם: בבדיקה אקראית של מספר נקודות שיווק המחיר שנדגם למוצר הוא 34.90 ש"ח, ובכל מקרה המחיר לצרכן נקבע אך ורק על ידי הקמעונאי בנקודת המכירה.

איפה ניתן לקנות: ברשתות ובסופרים ברחבי הארץ

טעמים של ילדות. צילום: מיכאל כץ



סוכריות גומי חמוצות בצורת נחשים – טרולי (סידס)


סיפרו לנו ש: חברת סידס משווקת ומייבאת לארץ סוכריות גומי חמוצות, של חברת טרולי, המגיעות בצורת נחשים צבעוניים ובמגוון טעמי פירות.

אנחנו חושבים ש: מדובר על סוכריות גומי בצורת נחשים, קצרים מאלה שאתם מכירים מחנויות הממתקים, עם מעטפת של סוכר חמצמץ שלמרות חמיצותו יתחבב גם על ילדים קטנים בשל עדינותו. החמצמצות הזאת, גם מאזנת ומשתלבת נהדר עם מתיקות הגומי.

כיאה לסוכריות שמיועדות בעיקר לילדים, צבעי האריזה כמו גם הסוכריות עצמן, ססגוניים ומשדרים אווירה של כיף, הפתעה ושמחה ואם לא תרחיקו אותם מכם, יש סיכוי שתחסלו את כל החבילה בדקות ספורות. לא שאנחנו רומזים לכם שזה מה שקרה לנו. טוב, זה באמת מה שקרה.

כמה זה יעלה לכם: 8 ש"ח לאריזה של 100 גרם.

איפה ניתן לקנות: ברשתות השיווק

חידוש מרענן. צילום: אפרת אשל



סוכריות ללא סוכר – תנת'ה


סיפרו לנו ש: מותג הסוכריות תנת'ה משיק סדרת סוכריות, ללא סוכר, במבחר טעמים ובמחיר אטרקטיבי במיוחד, הנמוך משמעותית מהמוצרים הקיימים בשוק. הסדרה החדשה כוללת שישה טעמים שונים – מנטה, לימון, תות, קפה מקיאטו, וקוקוס כאשר כל סוכריה מכילה כ-9 קלוריות.

אנחנו חושבים ש: הסוכריות החדשות של מותג תנת'ה, שאגב, שייך לחברת טופ גאם שמייצרת סוכריות לחברות גדולות בשוק וממוקמת בשדרות, הן חידוש מרענן בכל הנוגע לטעמים (בעיקר הקוקוס) והן גם פתרון מעולה לחולי סכרת שעד היום הסתפקו בסוכריות ללא סוכר אך ללא תו תקן אייל.

טעמן של הסוכריות עדין, כמו גם הצבע שלהן, מה שמוסיף נקודות זכות ולא מייצר אנטי לו היו משתמשים בצבעים חזקים וזרחניים. גם הצבעים שנבחרו – לבן, שקוף, ורוד וחום בהיר, מרמזho על קריצה לכיוון הבריאות והחסכון בקלוריות לצד מראה צבעוני של האריזה שמשדרת כיף, מתיקות ושמחה. אגב, גם השמות שהוצמדו לטעמים – עוגיות קוקוס, קרם קרמל, קפה מקיאטו, הם עוד דרך למשוך קהל צעיר שמחפש חידושים ופאן.

כמה זה יעלה לכם: 5.90 ש"ח לאריזה של 80 גרם (28-29 סוכריות). בהחלט מחיר נוח לכיס ביחס למותגים אחרים בשוק.

איפה ניתן להשיק: ברשתות השיווק

עיצוב יוקרתי ונוחות אחיזה



משקאות קפה של illy


סיפרו לנו ש: חברת קוקה-קולה ישראל משיקה אריזה חדשה וטעמים חדשים למותג הקפה הקר ILLY. הבבקבוק החדש ניתן לסגירה חוזרת ומגיע בטעמי "לאטה מקיאטו" – קפה עם חלב ו"קפוצ'ינו" – קפה עם חלב בתוספת קקאו.

אנחנו חוושבים ש: האריזות החדשות נוחות וקלות לאחיזה, פרקטיות מאוד בגלל האופציה לסגירה חוזרת וגם ניחנות בעיצוב יוקרתי שמשדר איכות. 3 טועמים שניסו את משקה הקפוצ'ינו בתוספת קקאו דיווחו שמדובר במשקה מאוד טעים, קצת מתוק מדי, אך עם טעמים מצוינים של קפה שמשתלב נהדר עם המרירות העדינה של הקקאו.

ההערה היחידה שהתקבלה התייחסה למרכיב החלב (במשקה אבקת חלב מלא) שלא היה מספיק דומיננטי ולכן המשקה היה מעט דליל מדי. בצד שני, בקלילות הזו נמצא גם היתרון של המשקה.

כמה זה יעלה לכם: המחירים משתנים ונקבעים על ידי הקמעונאים בלבד ובכל מקרה החל מ- 8 ש"ח  ליחידה.

איפה ניתן להשיג: ניתן להשיג בחנויות נוחות ופיצוציות נבחרות.

פשוט מושלמות. צילום: אפרת אשל



עוגיות חדשות באריזת שקיות – קונדיטורית לחמי


סיפרו לנו ש: קונדיטוריית לחמי משיקה עוגיות חדשות, פרי פיתוחה, ולראשונה גם בפורמט הגשה חדש - שקיות. העוגיות החדשות מתחלקות ל-2 סוגים: לצד התה - עוגיות חמאה, תפוז ושקד, ועוגיות מלבן קינמון והסדרה המפנקת שכוללת עוגיות שטרודל תות ועוגיות שוקולד צ'יפס.

אנחנו חושבים ש: טעמנו את 4 הטעמים החדשים בסדרה, כולם היו מצוינים אבל מעל כולם בלטו עוגיות השוקולד צ'יפס שמגיעות בגודל מושלם (קצת יותר גדול ממיני) ומלאות בשוקולד צ'יפס שנמס בכל ביס.

אחרי 5 עוגיות שהתחסלו בצ'יק, מבלי לשים לב באמת לדקויות, הרגשנו גם טעם דומיננטי של חמאה שאחרי בדיקה התברר שאכן היא מככבת בעוגיות (13%), מה שהוסיך לטעם הביתי אך איכותי שלהן.

ומילה לגבי האריזה – השקיות החדשות אכן נוחות יותר, גם מבחינת אחסון בארון וגם מבחינת הכנסת היד לתוכן, מצד שני, ולמרות אהבתנו הרבה לעוגיות, מצאנו את עצמנו עם שקית שלא חוסלה לגמרי ולא הייתה אופציה לסגור אותה לשימוש נוסף (מזל שיש לנו אקסטרה גומיות שיער).

כמה זה יעלה לכם: 11.90 ש"ח לאריזה של 200 גרם.

איפה ניתן להשיג: ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות.