חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

פסטיבל איטליה ברחבי הארץ, פירורי לחם עם ביסלי גריל, ממרח לוטוס קראנץ' ועוד מוצרים מומלצים ששווה לכם להכיר

חדש על המדף
כף צִילחוּת לקישוט ועיטור הצלחת –
ARCOSTEEL


סיפרו לנו ש: חברת מילניום מרקטינג, יבואנית ARCOSTEEL בישראל, משיקה בימים אלה כף צִילחוּת המיועדת לקישוט ועיטור הצלחת. הכף מקלה ומשדרגת את העבודה במטבח ומומלצת לשפים מקצועיים ובשלנים חובבים כאחד.

Christophe, ממציא כף הצִילחוּת, הינו שף קונדיטור במקצועו שעבד עשרות שנים במסעדות רבות ברחבי אירופה. הוא הגה את הרעיון במהלך עבודתו עם שף אמביציוזי במיוחד שדרש ממנו לשפר את אופן הגשת המנה על הצלחת. במטרה להרשימו, החל כריסטוף לעקם את קצוות הכף כדי שיהיה לו קל ונוח לעבוד איתה, וכך עלה במוחו הרעיון לייצר כף ייעודית לצִילחוּת. כריסטוף החל לייצר כפות ממוסך ביתו ולהפיצן בקרב הקהילה המקצועית. הודות לביקורות נלהבות והמלצות חמות, הפכה כף הצִילחוּת למוצר פופולארי המשווקת ברחבי העולם.

אנחנו חושבים ש: מדובר במארז שכולל בתוכו 2 כפות צלחות (קטנה וגדולה) ובנוסף צורפו למארז מתכונים לרטבים שונים כמו קרם קארי ורוטב שוקולד.

ניסינו את 2 הכפות על גנאש שוקולד סמיך יחסית וריבה נוזלית, ב-2 המקרים הכף הקטנה עשתה עבודה מדהימה – עדינה ואסתטית שקשה לדמיין כיצד ניתן להשיג תוצאה זהה עם כף רגילה. הכף הגדולה לעומת זאת, הצליחה אמנם במשימה ויצרה קווים שווים בגודלם ועבים, אך תוצאותיה התחוורו לעומת דקיקותם של הקווים שיצרה אחותה הקטנה.

האחיזה בכפות נוחה וקלה, כך שניתן לשלוט היטב בתנועות מבלי להתאמץ ובשורה התחתונה בהחלט מדובר במוצר שהוא הרבה מעבר לגימיק אלא באמת כלי עזר חשוב למי שרוצה להפוך את המנה שלו בבית ליצירת אמנות של מסעדה.

אגב, החגים שלפניכם הם הזדמנות מצוינת לרכוש מארז כזה לאנשים שאוהבים, בטח במחיר שכזה.

כמה זה יעלה לכם: ערכת כף הצִילחוּת של ARCOSTEEL כוללת 2 כפות עשויות נירוסטה עם ידית עץ בגדלים שונים: כף גדולה באורך 23 ס"מ עבור רטבים אלגנטיים המתאימה ליצירת נקודות וקווים עבים, וכף קטנה באורך 19 ס"מ אידיאלית לכתיבה או קישוט מדויק יותר, ליצירת ספירלות, עקומות וקווים מעוצבים. מחיר מומלץ: 59.90 ₪.

איפה ניתן להשיג: ברשת Arcosteel Kitchen ובחנויות כלי הבית המובחרות

unnamed-(24)

פירורי ביסלי גריל – אסם


סיפרו לנו ש: פירורית ביסלי גריל היא תערובת של פירורית זהב עם פירורי ביסלי גריל, שיוצרים ביחד טעם נהדר וקרנצ'יות בפה.

הרעיון של פירורית ביסלי גריל נולד מהמתכון המפורסם של שניצלים בציפוי ביסלי גריל טחון, ומהצורך בגיוון ארוחות הצהריים: ילדים אוהבים שניצל, אבל כמה פעמים אפשר לאכול בדיוק את אותו הדבר? באסם החליטו לספק לצרכנים את המצרך המבוקש, קל ומוכן לשימוש. כעת לא צריך לעבוד קשה בריסוק וטחינת הביסלי.

תערובת פירורית ביסלי גריל מתאימה במיוחד להכנת שניצלים, אך גם לציפוי עוף בתנור וכתערובת לקציצות בשר, דגים, ירקות ופשטידות.

אנחנו חושבים ש: אנחנו יכולים לכתוב כאן ארוכות על הפירורים החדשים, אלה שבזכותם הכרובית בתנור הפכה לסופר פריכה, הקציצות עוף קיבלו טעם של גריל ומרקם קראנצ'י והשניצלים? אפילו הם לא ידעו שהם יכולים לצאת כל כך טעימים. אבל האמת היא, שכל מה שמתחשק לנו להגיד זה איך לא חשבו על זה קודם?!

מדובר באחד המוצרים הכי כיפיים ומוצלחים שניסינו לאחרונה והעובדה כי הרעיון לפיתוחו הגיע מהשטח רק מוכיח כמה יש לו זכות קיום ולא רק במהדורה מוגבלת.

ואגב, חלק מהפריכות נובעת מהעובדה כי פירורי הביסלי גדולים ביחס לפירורי הזהב ולכן הם גם הופכים פריכים יותר בטיגון (בנוסף לעובדה שהם כבר פריכים עוד קודם).

כמה זה יעלה לכם: שקית של 200 גרם – 8 ₪.

איפה ניתן להשיג: בסופרים ובחנויות

unnamedSALT N’ EASY - מלח הארץ


סיפרו לנו ש: חברת מלח הארץ משיקה את Salt N’ Easy – סדרת מלחים מתובלים המיועדת לשימוש בשיטת הצלייה במלח.

המלחים מיועדים לצלייה במלח ומאפשרים הכנת מנות עסיסיות של עוף, דגים וירקות בקלות ובמהירות, ובתוצאה טעימה ומפתיעה.

סדרת מוצרי Salt N Easyמבוססת על מלח-ים טבעי בשילוב תבלינים ועשבי תיבול - 100% טבעי. הסדרה כוללת מגוון של טעמים בארבעה סגנונות שונים: מרקש - מכיל מלח ים גס, סלרי, תימין, קימל, קינמון ואגוז מוסקט. דרך המשי - מכיל מלח ים גס, כורכום, חרדל, ג‘ינג‘ר, רוזמרין, אורגנו ועשבי תיבול. ים תיכוני - מכיל מלח ים גס, עשבי תיבול, תימין, טרגון, כוסברה וקצח. טוסקנה - מכיל מלח ים גס, פלפל אדום, תה ירוק, קליפות הדרים, בזיליקום, סלרי, שום, רוזמרין, אורגנו ומרווה.

אנחנו חושבים ש: ראשית, ולמרות שכוונת החברה הייתה לגרום לצרכן להשתמש במלח לצלייה (למשל: להניח את תכולת השקית על תבנית ומעליה תפוחי אדמה או עוף), בפועל המלח תפקד נהדר דווקא כתיבול והוסיף טעמים עדינים ומיוחדים של התבלינים וכמובן המלח עצמו.

ניסינו גם לכבוש פילה סלמון טרי (עוטפים את הסלמון במלח וסוכר באותה הכמות ומניחים במקרר ליומיים) והשילוב של התבלינים המאוד ארומטיים אכן עשה עבודה מצוינת וחדר לדג אם כי הניחוח והטעם היו עדינים ולא אגרסיביים מדי.

בשורה התחתונה – הצרכן הביתי לא בהכרח יבין כי מדובר במלח שנועד להוות בעיקר מצע לחומרי הגלם בתנור וטוב שכך, גם מבחינת המחיר (להוציא 15 ₪ בכל פעם שרוצים לצלות עוף או תפוחי אדמה זה יקר מדי) וגם מבחינת היתרון שלו כתיבול. מצד שני, כשהופכים את המלח לתיבול, יש צורך בשקית שניתנת לסגירה חוזרת ו/או קופסה שניתן לסגור אחרת מאוד קשה לשמור את המלח שנותר.

כמה זה יעלה לכם: 14.90 ₪ לשקית של 600 גרם.

איפה ניתן להשיג: בסופרים ובחנויות

1jpji64xjnk7jk0k2ifh

ממרח לוטוס קראנץ' – ממרח בטעם קרמל עם שברי עוגיות לוטוס


סיפרו לנו ש: ממרח לוטוס חדש, עם שברי עוגיות לוטוס - מתאים במיוחד להכנת כריכים, למריחה על טוסט ופנקייקים, לשדרוג קינוחים כמו קאפקייקס, עוגות גבינה, להכנת גלידה על בסיס  לוטוס - המשלבת ממרח לוטוס ושברי עוגיות לוטוס, עוגת שמרים בטעם לוטוס ועוד.

הממרח ללא חומרים משמרים ומתאים גם לטבעונים.

אנחנו חושבים ש: בראש ובראשונה מדובר בממרח ממכר. כזה שמשובץ בפירורי עוגיות לוטוס שנשארו פריכים מאוד מצד אחד אך רוסקו לחתיכות קטנות יחסית והשתלבו בצורה אידיאלית בממרח. לא מדובר בפירורים גסים וגדולים של לוטוס אלא בעדינים וקטנים מה שהופך את הממרח לאידיאלי בסנדביצ'ים ובתוך גלידה שם הקראנצ'יות תשמר.

בשורה התחתונה – האח הגדול והאטרקטיבי של הממרח הקלאסי. מומלץ מאוד אך מעט יקר.

כמה זה יעלה לכם: 23 ₪ ל-380 גרם.

איפה ניתן להשיג: ברשתות השיווק ברחבי הארץ

unnamed-(1)

לה מוליזנה פארפאלה – פסטה בצורת פפיונים


סיפרו לנו ש: לרגל ראש השנה, מותג הפסטה האיטלקי La Molisana (לה מוליזנה) המשווק על ידי חברת 'סידס- רק הטוב ביותר', משיק לה מוליזנה 'פארפאלה'- Farfalle, פסטה בצורת פפיונים שתשדרג את ארוחת החג.

לה מוליזנה פארפארלה, פסטה המיוצרת בשיטה מסורתית תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם, עשויה מ- 100% דורום סמולינה. צורת הייצור המסורתית המשתמשת בתבניות ברונזה, לצד ייבוש איטי מבטיחה פסטה מובחרת הסופגת את הרטבים בצורה אופטימלית.

אנחנו חושבים ש: בתור חובבי פסטה גדולים, שמחנו לנסות את הפסטה החדשה שהתגלתה כמוצלחת במיוחד ובגודל (וגם בעובי) אידיאלי לעומת פסטה פפיונים שניסינו בעבר. הפסטה מגיעה בגודל קומפקטי כאשר על הפסטה ישנם פסים דקיקים שעוזרים לה לספוג ולתפוס את הרוטב.

גם העובדה כי הפסטה שומרת על צורתה לאחר הבישול מוסיפה לה לא מעט נקודות זכות (שימו לב לבשל את הפסטה 10 דקות בדיוק).

כמה זה יעלה לכם: 8-9 ₪ ל-500 גרם.

איפה ניתן להשיג: ברשתות השיווק ברחבי הארץ

unnamed-(2)

מארזי מתנה מעוצבים של חברת Live O  - קרן אהבה איזי שפירא


סיפרו לנו ש: חברת 'קרן אהבה' מבית איזי שפירא משיקה לרגל ראש השנה מארזי מתנה מעוצבים של חברת Live O, יצרנית שמן זית ישראלי איכותי. כל מארז כולל בתוכו: שמן זית Live O ומוצרים משתנים, ביניהם: יין, ממרחים מבוססים שמן זית, ריבות, זיתים, תבלינים, דבש, חליטות תה וכדומה. החיבור המיוחד בין Live O לבית איזי שפירא, נוצר מתוך ערכים משותפים של נתינה, נדיבות ואיכות, כאשר כל ההכנסות מהמארזים הן תרומה לבית איזי שפירא למען קידום ושיפור איכות החיים של אנשים וילדים עם מוגבלויות.

בין המארזים המומלצים ניתן למצוא  את "מארז Live O מפנק" המגיע בקופסת עץ מעוצבת הכוללת פח שמן זית כתית מעולה, טפנד זיתים שחורים, ממרח עגבניות מיובשות, ממרח פלפלים, צנצנת ריבה וצנצנת דבש. "מארז Live O מהטבע", מגיע במארז קרטון מהודר בעיצוב יוקרתי וכולל ארבעה סוגי ממרחים: ממרח שמן זית, סילאן ותפוחים, ממרח שמן זית, רימונים ודבש, צנצנת דבש וצנצנת ריבת תאנים.

אנחנו חושבים ש: גם תרומה ונתינה וגם מארז איכותי – הכי המתנה המושלמת.

טעמנו 4 מתוך מגוון המוצרים של חברת Live O וכולם הצליחו לככב ולהשתלב במגוון מנות. וינגרט הרימונים והדבש השתדך מעולה לסלט עלים והוסיף לו מתיקות וטעמים עדינים של שום וחרדל. ממרח שמן זית עם סילאן ותפוחים הוא שידוך מצוין למרינדה של עוף ואפילו ניתן להוסיף אותו לעוגות דבש. והכוכבת הגדולה – קונפיטורת תפוח ורימונים שחיסלנו על לחם לפני שהספקנו להכין ממנה משהו. מדובר על קונפיטורה שמשובצת בקוביות קטנות וחמצמצות של תפוחים עם תחושה עדינה של שמן זית שמאזן את המתיקות. מעולה.

כמה זה יעלה לכם: 55-350 ₪.

איפה ניתן להשיג: ניתן לרכוש באתר הבית: www.keren-ahava.com, בחנות לוסי'ס ברחוב איזי שפירא 1 רעננה ובטלפון 1-700-707-127 וכן בסניפי רשת ZER4U ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של ZER4U, החל מספטמבר 2014.

unnamed-(3)

הישר מאיטליה – פסטות, קמחים ועגבניות. וגם: פסטיבל איטלקי


סיפרו לנו ש: לרגל פסטיבל חבל קמפניה, אשר יתקיים בחנויות מתמחות, מעדניות ומסעדות ברחבי הארץ, מיטב מותגי מזון פרימיום איטלקיים יוצאים במבצעים מיוחדים לרגל הפסטיבל אשר יתקיים בין התאריכים 7.9-20.9.

בין המותגים, שמיובאים לארץ על ידי חברת טומין וימכרו במבצע בזמן הפסטיבל: פסטות של המותג האיטלקי האיכותי רומו (RUMMO) מקמפניה, קמח קאפוטו CAPUTO)) הנאפוליטני ומגוון מוצרי עגבניות צ'יאו (CIAO) מהשדות למרגלות הר הגעש וזוב. המבצעים ימשכו כל חודש ספטמבר

בנוסף לחגיגה בחנויות המתמחות ובמעדניות יחברו לפסטיבל קמפניה כ-15 מסעדות איטלקיות מרחבי הארץ ויציעו ארוחה מלאה (ראשונה, עיקרית וקינוח) ב-99 ש"ח. הארוחה (שונה בכל מסעדה) תורכב ממנות מיוחדות לבחירה אותן ייצרו במיוחד השפים של המסעדות בהשראת המטבח של חבל קמפניה ודרום איטליה. המנות יורכבו מפסטות רומו, רטבי עגבניות צ'יאו וקמח קאפוטו.

אנחנו חושבים ש: מעבר לעובדה שמדובר בפסטיבל קולינרי מצוין ומעניין, ששם על המפה חבל ארץ פחות מוכר בארץ, חומרי הגלם שימכרו במבצע הם לא פחות ממעולים.

במהלך השבוע האחרון ניסינו 2 סוגים של פסטה רומו שהיו הדבר הקרוב ביותר לפסטה טריה שיצאה זה הרגע מהמכונה (מומלץ לרכוש עם ובלי קשר לפסטיבל) ועגבניות קלופות (בקופסאות שימורים) שתפקדו נהדר כרוטב לפסטה וניחנו בחמיצות עדינה ומתיקות טבעית.

החודש הקרוב הוא באמת הזדמנות נהדרת לרכוש לעצמכם כמה מהמוצרים האלה ולהכין איתם מנות איטלקיות, סופר קלות להכנה, שרק דורשות חומרי גלם טובים וקצת יצירתיות.

כמה זה יעלה לכם: 2 אריזות פסטה 500 גרם במחיר 19 ₪ (במקום 25), קמח להכנת פיצה ופוקאצ'ה ופסטות ביתיות במחיר 10-12 ₪ במקום 14 ₪.

איפה ניתן להשיג: חומרי גלם - לגעת באוכל, ספייסס, מרקטו, אתר כרמלה, קוקרס ועוד. מסעדות – קמפנלו, בליני, שקד, פיאנו פיאנו ועוד. את הרשימה המלאה תוכלו למצוא כאן https://www.facebook.com/TominT.G.ILtd

unnamed-(5)