חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

תערובת להכנת פסטה, כריך טבעוני עם פטריות ועדשים, עוגיות שקדים ועוד מוצרים טעימים שעשו לנו את השבוע. חדש על המדף

חדש על המדף
תערובת להכנת פסטה ביתית ללא גלוטן של "בר-אל"


סיפרו לנו ש...
חברת "בר-אל" מציגה פיתוח חדשני בשוק המוצרים ללא גלוטן – תערובת להכנת פסטה טרייה בהכנה ביתית. המוצר מאפשר לראשונה לקהלים אלה ולכל אחד המבקש להפחית באכילת גלוטן, ליהנות מהכנה ביתית של פסטה טרייה  בנוסף להיותה נטול גלוטן, התערובת היא ללא תוספת סוכר, ללא שומן טראנס, חומר משמר לקטוז או קזאין. התערובת מספיקה להכנה של 1 ק"ג פסטה מבושלת.

אנחנו חושבים ש...
נתחיל מהוראות ההכנה שהיו פשוטות למדי ומתאימות מאד לבישול והכנה בשיתוף הזאטוטים הקטנים. גם למי שאין ברשותו מכונת פסטה, ניתן בהחלט להשתמש במערוך ולחתוך את רצועות הפסטה בעזרת חותכן פיצה. למי שטרם הכין בביתו פסטה בהכנה עצמית, מומלץ לייצר את הרצועות דקות ככל הניתן ולהכין את הרוטב מראש. הפסטה בהחלט עלתה על הציפיות, הילדים נהנו מהחוויה וזמן ההכנה היה קצר. מומלץ גם עבור מי שאין לו יחסים אמביוולנטיים עם גלוטן.

כמה זה יעלה לכם
כ-17 ש"ח ל- 500 גרם.

איפה ניתן להשיג
רשת שופרסל (במתחמי גרין), עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

1

מעדני פרי ללא תוספת סוכר מבית TUSSO


סיפרו לנו ש...
מותג TUSSO, המתמחה ביצירת מוצרים ללא תוספת סוכר, משיק מעדני פרי ללא תוספת סוכר העשויים מ- 100% פרי טבעי. מעדני הפרי מושקים בארבעה טעמים: תות, דובדבן, דומדמניות שחורות ותאנים ומתאימים למריחה על פרוסת לחם, לעיטור עוגות, כתוספת מתוקה ליוגורט ואף לאכילה בכפית. המעדן מכיל כ- 6 קלוריות לכפית (5 גרם), בעל מתיקות טבעית מהפרי, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

אנחנו חושבים ש...
האתגר הגדול ביותר בבקרים עבור הורים לילדים בבית ספר, מלבד הינסיון להספיק לסובב את כדור הארץ על צירו והכל עד השעה 8:00, הוא גיוון הכריכים. ארבע האופציות למעדני פרי ללא תוספת סוכר שמעניקה חברת TUSSO בהחלט יכולים להילקח בחשבון, אך מומלץ לבצע מבחן טעימות לכל הילדים, כי הרי מדובר בטעם אישי וזה יכול להיות שונה מילד לילד. למעדנים מתיקות מעודנת מאד, מרקם שעובד טוב בפה וההרגשה שהכל מגיע בלי נקיפות מצפון מכבידות, בהחלט יוצר פרספקטיבה חיובית לכל הסיפור. ואם לבחור את המומלץ מכל הארבעה, תות השדה בהחלט נכנס לראש הרשימה.

כמה זה יעלה לכם
מחיר מומלץ לצרכן 14.90 ש"ח לאריזת 250 גרם.

איפה ניתן להשיג
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

5

עוגית שקדים של "אחווה"


סיפרו לנו ש...
חברת "אחוה משיקה מוצר חדש בתחום עוגיות הפרמיום: עוגיות שקדים עם 12% שקדים. עוגיות השקדים מצטרפות לקו מוצרי המאפה פרימיום של אחוה שכוללים: עוגת בראוניס עם 20% שוקולד מריר, עוגת שוקולד צ'יפס עשירה עם 20% שוקוצ'יפס, עוגיות טחינה המכילות 18% טחינה גולמית ועוד.

אנחנו חושבים ש...
לעוגיות החדשות מבית "אחוה" כמה מעלות - ראשית מדובר באריזה נוחה לאחסון ואסתטית להגשה. העוגיות שומרות על טריותן ונגישות למשתמש החוזר. נוסיף לכך את פריכותן המעולה, טעם השקדים המבצבץ בדיוק בכמות הנכונה והמחיר השווה לכל כיס וקיבלנו עוגיות פרימיום ששווה להכניס הביתה.

כמה זה יעלה לכם
מחיר מומלץ לצרכן 10–13 ש"ח לאריזת 300 גרם.

איפה ניתן להשיג
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

3

כריך (ללא חומרים מן החי) במילוי פטריות ועדשים של "עינת"


סיפרו לנו ש...
חברת "עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בייצור ושיווק כריכים וסלטים לחנויות הנוחות, משיקה לראשונה כריך ללא חומרים מהחי מתוצרתה - כריך במילוי פטריות ועדשים. הכריך החדש של עינת, יהווה פתרון זמין גם עבור אוכלוסיית הטבעונים בישראל.

הכריך מכיל פטריות ובצל מטוגן מוקפצים ברוטב טריאקי, עם עדשים מבושלות וירקות טריים. הכריך נבדק ואושר על ידי עמותת הטבעונים בישראל ועליו יתנוסס לוגו עמותת מוצרי הטבעונות של "ויגן פרנדלי".

אנחנו חושבים ש...
קיבוץ "עינת" מצטרף לשחקנים הנוספים בשוק המוצרים הטבעוניים ומשיק כריך ללא חומרים מן החי. הכריך כולל עדשים, פטריות (שמהוות תחליף ראוי למי שמוותר על אכילת בשר) וטעם פיקנטי שמחבר את כל המרכיבים בצורה מעולה יחד. אין ספק כי יש בו המון חמלה, באשר לצדק? המחיר מעיד כי הטחנות עדין טוחנות לאיטן.

כמה זה יעלה לכם
מחיר מומלץ לצרכן כ-22 ש"ח (כ-27 ש"ח בדיל ארוחה + שתיה).

איפה ניתן להשיג
להשיג ברשתות ובחנויות הנוחות ברחבי הארץ.

2

MixIN - סדרת מוצרי מיקס פירות יבשים מבית "קולומבוס"


סיפרו לנו ש...
חברת קולומבוס, המתמחה בייבוא ופיתוח מוצרי מזון, משיקה בימים אלו סדרת מוצרים תחת השם MixIN – אריזות מיקס של פירות יבשים ואגוזים באריזות אישיות. סדרת המוצרים מתאימה לספורטאים, כארוחת ביניים ונשנוש על הדרך, בין הארוחות, כתוספת ליוגורט, האריזה נוחה לטיולים, ללימודים ולכל התנהלות באורך חיים פעיל ואינטנסיבי.

סדרת מוצרי MixIN החדשה, תכיל בשלב הראשון שלושה מוצרים: מיקסאין פירות יבשים ואגוזים, מיקסאין פירות יבשים טרופיים ואגוזים ומיקסאין חמוציות צימוקים ואדממה. כל אריזה במשקל של 30 גרם ועד 100 קלוריות.

אנחנו חושבים ש...
מדובר במקרה בו המוצר עונה בדיוק על צורך ספציפי. מלבד היותו מרענן בנוף הנשנושים המקומי, טעים מאוד, בעל מטען קלורי נמוך ואריזה משובבת לב, תוכלו בהחלט לדמיין את עצמכם יושבים מול המחשב במשרד כשהשעון מורה רק על 11:00 בבוקר, אך קרקורי הבטן נותנים את אותותיהם. האריזות הקטנות של MixIN עושות חשק לארוז תיק ולנסוע באופן ספונטני לטיול בצפון ולדעת שמשהו יחזיק אתכם בנסיעה עד הצימר.

כמה זה יעלה לכם
במהלך חודש נובמבר האריזות ימכרו ברשת שופרסל במחיר של 9.90 ש"ח לאריזת חיסכון של שלישיית מוצרים. המחיר לאחר מבצע: 12.90 ש"ח לשלישיית מוצרים של 30 גרם כל אחד.

איפה ניתן להשיג
שופרסל. בעתיד ניתן יהיה  לרכוש את הסדרה גם בחנויות הנוחות ברחבי הארץ כדוגמת סואו גוד, אלונית, ילו ועוד.

4