חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

מעוגיות שוקולד צ'יפס באריזה אישית ומעדני שוקולד מעולים ועד גלידות בקרטון ממש כמו של פעם. 5 מוצרים חדשים שאתם חייבים להכיר

חדש על המדף


עוגיית "מרבה" שוקולד צ'יפס באריזה אישית


סיפרו לנו ש...
עוגיות "מרבה" באריזה הכחולה חוגגת עשרים שנות פעילות בישראל ולאור הביקוש יוצאת באריזה אישית. עוגיית שוקולד צ'יפס אישית של מרבה היא עוגיית פטיסרי על בסיס חמאה עם שוקולד בלגי משובח ואיכותי.

אנחנו חושבים ש...
רובכם וודאי מכירים את עוגיות השוקולד של "מרבה" באריזה הכחולה - עוגיות גדולות, פריכות אבל גם נמסות בפה, עם מלא שוקולד צ'יפס בפנים.  עכשיו, כשהעוגיות עברו לגרסה אישית, מתלווה אליהן תחושה חמימה וכיפית של איכפתיות. קינוח קטן ומתוק שניתן לשלוט בכמויות שלו מבלי לחסל קופסה שלמה והכי כיף - ניתן לקחת בתיק ולא לדאוג שהעוגיות לא ישארו טריות בגלל העדר אריזה מספקת. הכי כיף.

מחיר
4 ש"ח לעוגייה במשקל 22 גרם.

ניתן להשיג
העוגיות נמכרות במבצעים - 2 עוגיות אישיות ב -5 ש"ח ברשת מנטה וברשת אלונית ומבצעי קפה + מאפה ב-12.90 ש"ל בשאר חנויות הנוחות. ניתן להשיג בחנויות הנוחות ורשתות השיווק והחנויות המובחרות.

תפוזינה

מהדורה מוגבלת של תפוזינה


סיפרו לנו ש...
תפוזינה משיקה מהדורה מיוחדת של סדרת לימונדה ב-3 שילובי פרי: לימונדה נענע קלאסי, לימונדה ורודה – בתוספת של פירות יער ולימונדה מנגו. תפוזינה לימונדה מצטרף אל טעמי תפוזינה: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונים, תפוחים, דיאט תפוזים, דיאט אשכוליות.

אנחנו חושבים ש...
היינו שמחים לו אנשים היו מאמצים לעצמם יכולות מסוג זה – להגיח במהדורה מוגבלת, להותיר רושם ייחודי עם טעם של עוד ולהיעלם עד העונג הבא. כזה הוא המשקה החדש של תפוזינה. ללימונדה יש טעם מובהק ודומיננטי של לימון עם עדינות של נענע והמשקה הורוד הוא לא רק טעים אלא גם מותיר חיוכים של שמחה בשל הצבע הורוד. גם מרענן וגם כייפי.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק.

גלידה

גלידת פיסטוק מוקה עם נטיפי שוקולד של פלדמן


סיפרו לנו ש...
גלידות פלדמן מרחיבה את קטגוריית הגלידות המשפחתיות ומשיקה עיצוב חדש לגלידה משפחתית באריזת 2 ליטר קרטון בטעם חדש של פיסטוק מוקה עם נטיפי שוקולד. השנה הוחלט לעצב מחדש את האריזה של הגלידות המשפחתיות בסגנון רטרו ולהשיק טעם חדש לסדרה - פיסטוק ומוקה עם נטיפי שוקולד, שיצטרף ל-2 הטעמים הקיימים בשוק: שוקולד ושמנת עם נטיפי שוקולד ושמנת ודובדבן עם דובדבנים.

אנחנו חושבים ש...
מסתבר שכאשר מגיעים לגיל מסוים, ניכרת מגמה של אחיזה איתנה בכל דבר נוסטלגי שעשוי להחזיר ניחוחות וטעמים נושנים. לכן, אין ספק שאריזת הקרטון של גלידות פלדמן ששבה אלינו, יוצרת פלשבאק אינטנסיבי לזמנים בהם רדפנו אחוזי דיבוק אחרי צלילי מכונית הגלידה, מצפים בכליון עיניים שזו תהיה מחולקת ליושבי הבית, הממתינים לחלקת האלוהים הקטנה שלהם - מלבן קרטון רווי גלידה, כזה שאמא היתה חותכת עם סכין הלחם. טעם הפיסטוק בשילוב מוקה ונטיפי השוקולד מנעימים את בלוטות הטעם ומשלבים טעמים של מרירות עדינה של מוקה עם המתיקות של השוקולד, אל הטעם מצטרף גם שחקן חיזוק של זיכרון נושן ומתוק, כזה שאף אחד לא מעוניין להתנער ממנו.

מחיר מומלץ
28.00 ש"ח

ניתן להשיג
בחנויות המפעל ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

yolo

מעדן YOLO


סיפרו לנו ש...
תנובה משיקה את YOLO,  סדרת המעדנים היחידה עם שוקולד אמיתי. סדרת המעדנים, נקראת YOLO כמחווה לביטוי "אתה חי רק פעם אחת" (You Only Live Once) וכוללת את הטעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד לבן, שוקולד חלב בנגיעת תפוז, שקולד חלב בנגיעת קוקוס ושכבות שוקולד. מעדני YOLO מכילים 15% שוקולד אמיתי, כאשר מעדן YOLO מריר מכיל 12% שוקולד.  השוקולד ב-YOLO מורכב מאחוז מוצקי קקאו גבוה לעומת מעדני השוקולד הקיימים כיום בשוק בישראל, המכילים רק אבקת קקאו ולכן הם מוגדרים כמעדנים בטעם שוקולד. המוצר מגיע בגביע אישי מקרטון, עם מכסה לסגירה חוזרת.

אנחנו חושבים ש...
לא רבים המוצרים שהטעימה הראשונה מהם מגדירה בצורה הטובה ביותר את המשפט - "רק ליפול על גן עדן". המעדן החדש של תנובה מנסה למצב עצמו בלבל שונה וגבוה יותר משאר המתחרים בשוק. ואכן, אין ספק שטעמי השוקולד מורגשים מאוד ודומיננטיים וישנה תחושה חזקה של איכות לצד אריזה אטרקטיבית בדומה לגלידות אישיות. כל אלה יוצרים תחושה של מוצר פרימיום שבהחלט בולט מעל שאר המתחרים. גם המחיר אגב, בהחלט מהווה בונוס נוסף.

מחיר
גביע YOLO מכיל 123 גרם ומחירו 3.44 ש"ח.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק.

סנפרוסט

ירקות קפואים של סנפרוסט באריזות מוגדלות


סיפרו לנו ש...
חברת סנפרוסט משיקה סדרת אריזות סופר משפחתיות לירקות הקפואים - אפונת גינה, שעועית ירוקה חתוכה ואפונה וגזר. האריזות המשפחתיות, במשקל 1.6 ק"ג,  גדולות פי 2 ממשקל האריזות הנמכרות כיום ונמכרות בהנחה בשיעור של 17% עד 20%.

אנחנו חושבים ש...
תקופת החגים הקרבה היא הזדמנות מצוינת לערוך היכרות עם האריזות המוגדלות של סנפרוסט. מלבד השמירה על הערכים התזונתיים, והיעדרם של חומרים משמרים וצבעי מאכל, סנפרוסט מצליחה לייצר מענה הולם לקונים הן בגודל האריזה, המותאמת לריבוי המסבים אל שולחן החג, והן במחיר האטרקטיבי. האריזות המוגדלות מעניקות אינסנטיב מוצלח להגדיל את כמות הירקות על שולחן החג ולהעדיפם על פני פחמימות למיניהן.

ניתן להשיג
במדפי המקפיא ברשתות השיווק ובחנויות המובילות.