חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

חטיפי שוקולד קראנצ'יים עם קורנפלקס, תרכיז רימונים ותפוח, כריכים מחיטה מלאה ועוד מוצרים חדשים שעלו השובע על המדפים

חדש על המדף

חטיפי שוקולד – Mixim – כרמית

סיפרו לנו ש...
חברת כרמית משיקה את סדרת MIXIM: מיקס בין שוקולד איכותי לתוספות מפתיעות. טעמי הסדרה קראנצ'יים ופריכים, במגוון שילובים מקוריים, היוצרים בפה שילוב טעמים חדשני.

סדרת מיקסים מציעה שישה טעמים:
R U Twisted?- בייגלה מצופה שוקולד חלב
Don't B Square- מיני וופל מצופה שוקולד חלב
Say WHITE?!- מיקס שוקולד לבן ופצפוצי אורז
Stick with me- מיקס שוקולד חלב קרמל וקורנפלקס
It's Peanuts- מיקס שוקולד חלב בוטנים ופצפוצי אורז
Going Nuts!!- מיקס שוקולד חלב עם פצפוצי אורז ואגוזי לוז

אנחנו חושבים ש...
טעמנו את מיקס שוקולד חלב קרמל וקורנפלקס (מגיע באריזה כחולה) וגילינו חטיף ממכר, שמתפצח בפה בזכות הקורנפלקס ומגיע במעין גבעות קטנות, בדיוק בגודל המתאים לביס. הקרמל אמנם לא ממש מורגש אבל אהבנו את טעם השוקולד ואת העובדה שמדובר בחטיף ללא גלוטן בלי להתפשר על הטעם.

מחיר
5 ₪ לאריזה של 55 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

תה-ירוק-לימונית-600

תה ירוק לימונית – סמרוני

סיפרו לנו ש...
חברת סרמוני משיקה תה חדש – תה ירוק לימונית  המשלב עלי תה ירוק ועלי לימונית ריחנית (הנקראת גם עשב לימון).

השילוב של תה ירוק ולימונית מקנה לתה טעם פירות הדר מרענן וגוון שמפניה. כמו כן, לתה הירוק וללימונית סגולות בריאותיות חשובות. התה הירוק, כידוע, מכיל ריכוז גבוה של נוגד חימצון חזק במיוחד EGCG, ועלי הלימונית עשירים גם כן בנוגדי חמצון, וידועים על פי הרפואה הטבעית בסגולותיהם להרגעה ושיפור מצב הרוח, להרגעת כאבים, אנטי דלקתי, אנטי בקטריאלי ועוד.

אנחנו חושבים ש...
אהבנו מאוד את עיצוב השקיקים, בצורת פירמידה עטופה במעין בד עדין, כשגם בתחום הטעם נרשמה התלהבות מהניחוחות הלימוניים ומרעננות התה שלא מותיר טעם כבד בפה.

מחיר
19.90 ₪ למארז של 20 שקיקים.

ניתן להשיג
ברשת אניס ודרך האתר - www.ceremonietea.co.il

תרכיז-רימונים-600

תרכיזי רימונים – בטר אנד דיפרנט

סיפרו לנו ש...
חברת B&D - בטר אנד דיפרנט, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון טבעיים, משיקה סדרת תרכיזי רימונים, בשילובים מיוחדים, המיוצרים מ- 100% פרי, ללא סוכר וללא כל תוספות.

הסדרה כוללת 3 תרכיזים: תרכיז רימונים, תרכיז רימונים ותפוחים ותרכיז רימונים ותמרים.

התרכיזים מיוצרים בשיטת ייצור ייחודית השומרת על הערכים התזונתיים של הפירות, כך שהם מכילים פירות טריים בלבד, ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל.

אנחנו חושבים ש...
ניסינו את תרכיז הרימונים ותרכיז הרימונים בשילוב תפוחים גם באפייה (3 כפות מהתרכיז במרינדה של עוף עושים פלאים) וגם ברוטב לסלט ושמחנו לגלות שהתרכיזים ניחנים בטעם עשיר אך מאוד פירותי וחמצמץ שמשתלב מעולה ברטבים כתחליף למרכיב חומצי ומצד שני הסוכרים הטבעיים של התרכיז מתקרמלים מצוין באפייה כך שהם מתאימים גם למאכלים מלוחים.

גם המחיר שפוי לגמרי, בעיקר כשלוקחים בחשבון שלא צריך הרבה כדי להעשיר תבשילים ומנות עם התרכיז.

מחיר
תרכיז רימונים - 26 ₪ לבקבוק של 250 מ"ל.

ניתן להשיג
ברשת רמי לוי ובקרוב ברשתות נוספות.

סוגת-600

 

דגנים וקטניות – סוגת

סיפרו לנו ש...
לכבוד עונת החורף, חברת סוגת מציידת אתכם במגוון של קטניות ודגנים לבישול. קבוצת הדגנים כוללת: חיטה, אורז, שעורה, דוחן, קינואה, שיבולת שועל ועוד והם מכילים חלבונים, סיבים, עמילנים ופחמימות וכמו כן ויטמינים מקבוצה B.

בנוסף – חומוס, עדשים ירוקות, שעועית, חיטה וגריסי פנינה.

אנחנו חושבים ש...
כבר שנים שחברת סוגת מייצרת, פרט לקמחים הפופולאריים, גם מגוון רחב של קטניות ודגנים. זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו משתמשים במוצרים שלהם כשגם הפעם אהבנו מאוד את האריזות החצי שקופות שמאפשרות הצצה לתכולה שבפנים ואת איכות הדגנים, בעיקר את החיטה המצוינת שמתפקדת נהדר בסלטים אבל גם בתבשילי ארוכים.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

כריך-בולגרית-600

כריכים וטוסט – קיבוץ עינת

סיפרו לנו ש...
חברת "עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, משיקה סדרת כריכים חדשים מקמח חיטה מלא. החברה תחל בייצור ושיווק של כריכי חביתה, בולגרית וסלמי, כולם מלחמניות 100% קמח מלא, פרי פיתוח של עינת תעשיות מזון, לחמניות טעימות, רכות, עמידות בחיי מדף ומיוצרות בלעדית עבור ליין הכריכים של עינת.

בנוסף משיקה החברה כריך בייגל טוסט קלאסי שמשלב בתוכו מטבוחה, זיתים וגבינה צהובה.

אנחנו חושבים ש...
טעמנו 2 סוגים כריכים מהליין החדש – כריך בולגרית וטוסט קלאסי וההבדל בינהם היה ניכר. כריך הבולגרית היה אמנם טעים אך בעייתי בגלל איכות וטמפרטורת הלחמנייה שמאבדת את טעמה במקרר, מכיוון שחימום הוא לא אופציה, בכל זאת יש גבינה בכריך, אנחנו חושבים שמדובר בפתרון טוב רק כשאין ברירה.

מצד שני, אהבנו מאוד את הטוסט החדש, שגם הרגיש ביתי ומנחם אחרי החימום בטוסטר וגם הצליח לקצור מחמאות בזכות רוטב העגבניות והזיתים שהוסיפו עסיסיות ומימד נוסף של טעם. בהחלט פתרון לארוחה חמה ומהירה בדרכים.

ומילה לגבי התמחור – למה כל כך יקר ביחס לתמורה? ניחא כשמדובר בטוסט או בארוחה עם שתייה, אבל 20 ₪ לכריך בודד מרגיש לנו טו מאץ'.

מחיר
כ-20 ₪ לכריך או 22-24 ₪ בדיל ארוחה שכוללת גם שתייה – בחנויות הנוחות.

ניתן להשיג
בחנויות הנוחות ברחבי הארץ.