חדש על המדף - ספיישל פסח

מאת: foodpage-team

מקמח שמרים וקמח תופח לפסח ועד מוס כבד עם פטריות, קופסאות אחסון וחטיפים מתוקים ללא קמח. חדש על המדף ספיישל פסח

קמח תופח כשר לפסח – מאסטרשף


סיפרו לנו ש...
אין סיבה להתפשר על מטעמי החג - למדף המותג "מאסטר שף" משיק קמח תופח לפסח, אידיאלי לאפיית לחמניות, עוגות ועוגיות.

הקמח התופח מבוסס על עמילן טפיוקה במרקם דק, בתוספת קמח מצה - קל לעבודה, ללא טעמי לוואי ומבטיח תוצאות מעולות.

אנחנו חושבים ש...
ניסינו את הקמח בעוגה בחושה וכמעט שלא חשנו בהבדל בינו ובין הקמח הרגיל, וזאת מחמאת גדולה כמובן. הקמח הצליח לתפוח והחליף אחד לאחד את הקמח במתכון הרגיל אם כי התווסף מרקם רך יותר ככל הנראה בגלל עמילן הטפיוקה. לשנה הבאה, נשמח אם יושק הקמח ללא התפחה (שגם מייקרת בדרך כלל את הקמח) כך שניתן יהיה לשלוט בכמות ההתפחה שמתווספת למתכון.

מחיר
6.90 ₪ לאריזה של 200 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

קמח-מאסטרשף

אפיפיות, עוגות, חטיפי אנרג'י ופסק זמן ללא גלוטן – עלית


סיפרו לנו ש...
חברת שטראוס הציעה עד כה מגוון של 120 מוצרים ללא גלוטן. החל מסוף חודש מרץ ובחודשים הקרובים שלאחר מכן מציעה חטיבת הממתקים של החברה 40 מוצרים נוספים לטובת אוכלוסייה זו. היצע המוצרים ללא גלוטן יתומחר לקמעונאים במחיר שווה למוצרים המקבילים עם גלוטן.

בין המוצרים: מוצרי המחלבה, מוצרי יד מרדכי, החטיפים המלוחים ומגוון סלטי אחלה.  כלל המוצרים מסומנים עם סימון של פרח או בכיתוב "מכיל עד 20PPM  גלוטן".

בין המוצרים שהתווספו השנה לסל המוצרים הכשרים לפסח: אפיפיות, מגוון עוגות, חטיפי אנרג'י, טבלאות שוקולד, מקופלת וממרחי שוקולד, כולם כשרים לפסח.

אנחנו חושבים ש...
מבורך מבורך מבורך. מדובר באחד המהלכים החשובים והמעולים שיצאו לפועל בכל הקשור לאוכלוסיית הצליאקים ובכלל לכל אלה שנמנעים מגלוטן, בין אם בפסח או בשער ימות השנה. אנחנו רק מקווים שגם הקמעונאים שקובעים את המחיר הסופי לצרכן ישאירו את המחירים זהים למוצרים עם הגלוטן כדי לאפשר לכולם קנייה שווה.

ובנוגע לטעם, טעמנו את בראוניז השוקולד והפסק זמן ולחלוטין לא הורגש הבדל בין הגרסה נטולת הגלוטן לזו הרגילה. שאפו.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

עלית-אפיפיות-ושות

תערובת להכנת מאפי שמרים (כשר לפסח) – אסם


סיפרו לנו ש...
חברת אסם משיקה "תערובת להכנת מאפי שמרים לפסח". בפסח בדרך כלל מגוון המוצרים לאפייה מצומצם מאד ולראשונה בזכות התערובת החדשה ניתן יהיה להכין מגוון של עוגות ומאפי שמרים, מאפים מתוקים ומלוחים ואפילו פיצה - הכול כשר לפסח.

בנוסף, התערובת להכנת מאפי שמרים לפסח הינה ללא גלוטן ובכך עונה על צורך שהולך וגדל בשוק למוצרים ללא גלוטן.

אנחנו חושבים ש...
בדקנו את תערובת הקמח החדשה במתכון ותיק לשבלולי שמרים והופתענו לגלות שהבצק אכן קיבל תפיחה מוצלחת ותפקד נהדר גם לאחר אפייה אם כי הצבע היה מעט שונה ובהיר יותר. גם המרקם התהדר בעדינות ורכות בעיקר בגלל העמילנים שמכילה התערובת.

ואגב, בגלל שהתערובת מתאימה גם לצליאקים, נשמח לראות אותה על המדפים גם אחרי החג ובמחיר שפוי.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

קמח-אסם

קופסאות אחסון – לומינרק


סיפרו לנו ש...
Luminarc משיקים את Pure Box Active, הדור החדש של סדרת כלי האחסון העשויה זכוכית בשילוב עם מכסה פלסטיק אטום.

החידוש בסדרת Pure Box Active הוא במכסה של כלי האחסון המגיע עם סגירת אטם סיליקון המאפשר איטום מלא ומושלם לכל סוגי המזון כולל מזון נוזלי, כמו מרקים ורטבים.

בנוסף משולב בו שסתום פעיל- active valve, פתח קטן עם כיסוי המאפשר חימום האוכל במיקרו ללא צורך בהסרת המכסה תוך שהוא מעניק הגנה מפני לכלוך המיקרו ושמירה על טריות המזון בזמן ההפשרה והחימום.

כמו כן התווספה לכלי הזכוכית מסדרת Pure Box Active תחתית "גריל" מפלסטיק שמטרתה צבירת נוזלים שבכלים ועל ידי כך הארכת משך זמן שמירת המזון, טריותו ואיכותו.

כלי הסדרה מתאימים לאחסון במקפיא, שימוש במיקרו, חימום בתנור עד 180 מעלות צלסיוס וגם מתאימים להגשה לשולחן.

אנחנו חושבים ש...
אין ספק שמדובר במוצר איכותי מאוד, כמו שאר המוצרים בסדרה, שמתהדר בזכוכית כבדה ועבה שגם נותנת תחושה של יוקרתיות וגם שומרת היטב על תכולת הקופסה. לשם הניסוי, הכנסנו לתוכה מים והפכנו אותה על מנת לבדוק אם האיטום אכן מושלם והסתבר לשמחתנו שהוא אכן כזה.

למרות שמדובר בסך הכל בקופסת אחסון, אין לנו ספק שהמארחים בחג ישמחו לקבל כמה כאלה כמתנה שהיא גם שימושית מאוד וגם איכותית ונשמרת לאורך זמן. ואגב, גם המחיר נוח מאוד ביחס לתמורה.

והערה קטנה – אנחנו יודעים שכחול הוא הצבע השולט בלוגו החברה, אבל היינו שמחים למצוא גרסאות שלה גם בצבעים אחרים ולא רק בכחול.

מחיר
מ-14.90 ₪ ל-54.90 ₪.

luminarc

מוס כבד עוף – מעדני יחיעם


סיפרו לנו ש...
חברת "מעדני יחיעם משיקה סדרת מוצרים חדשה "מוס כבד עוף". בסדרה שני מוצרים חדשים בסגנון ובטעם צרפתי: מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות.

סדרת מוצרי מוס כבד עוף מיועדת למריחה, כבסיס לסנדוויץ' ולאירוח. המוצרים מכילים כ- 30% כבד עוף ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט וגלוטן. המוצרים מוגשים באריזות נוחות לשימוש ולאחסון.

אנחנו חושבים ש...
טעמנו את 2 המוצרים החדשים בסדרה שאכן מהווים חידוש ויחוד בתחום הממרחים. 2 ממרחי המוס מגוונים מאוד את אופציות הסנדביצ'ים וניחנים בטעם עדין כך שניתן לשדך אליהם ירקות, ממרחים חריפים או כל תוספת אחרת. הדבר היחיד שהפריע לנו מעט היה המרקם שהרגיש קצת ג'לטיני ופחות קרוב לדבר האמיתי מבחינת המרקם. דווקא הטעם היה מוצלח והצליח להתחבב על הטועמים.

מחיר
15 ₪ לאריזה של 140 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.

מוס-כבד

חטיף כריות לפסח - תלמה


סיפרו לנו ש...
תלמה משיקה לקראת פסח מהדורה מוגבלת של חטיף כריות אישי כשר לפסח - חטיף פריך ממולא קרם חלב עם שוקולד לבן.

אנחנו חושבים ש...
מדובר בחטיף פריך מאוד מבחוץ שלמרות החשש שלנו שיהיה אנמי מבחינת הטעם והמרקם הצליח לככב ולהתחבב על הטועמים שסיפרו שהגרסה הכשרה לפסח מאוד דומה לזו הרגילה. למרות שילוב השוקולדים (חלב ולבן) החטיף לא מתוק מדי ובקלות ניתן לאכול יותר מאחד (כן, מניסיון).

רק הערה קטנה - היינו שמחים למצוא את החטיף גם לאחר החג לטובת אלה שנמנעים מגלוטן.

ניתן להשיג
חטיף כריות כשר לפסח נמכר בכל רשתות השיווק באריזה המכילה 6 חטיפים במשקל 25 גרם לחטיף.

כריות

צילום תמונה ראשית (מאפה שמרים ושוקולד מבוסס על תערובת להכנת מאפי שמרים של חברת אסם): שרית גופן | סטיילינג: ענת לבל