חדש על המדף - ספיישל שלגונים וגלידות לשנת 2016

מאת: foodpage-team

שלגוני סורבה בטעמי פירות, גלידת קרמבו ולוטוס, ארטיק בצורת מיניונים ועוד המון שלגונים שיככבו השנה. ספיישל גלידות לשנת 2016

חדש על המדף
גלידות
 CARTE DOR – שטראוס


סיפרו לנו ש...
CARTE D'OR, גלידת הפרימיום מבית גלידת שטראוס, משיקה שני טעמי קינוחים חדשים: קרם ברולה ומרנג ושוקולד לבן.

קרם ברולה - גלידת שמנת בטעם קרם ברולה עם ריפל בטעם וניל וקרמל, שברי סוכר מקורמלים ונגיעות שקדים.
מרנג ושוקולד לבן - גלידת שמנת בטעם שוקולד לבן עם ריפל בטעם לימון, שברי מרנג ושבבי שוקולד לבן.

טעמי הגלידה בהשראת קינוחים פותחו בישראל בשיתוף פעולה עם צוות הפיתוח הגלובאלי של המותג.

אנחנו חושבים ש...
כמו שאר הטעמים בסדר (לדוגמאת עוגת גבינה ושוקולד פאדג') גם הטעמים החדשים ניחנים בעושר התוספות שבהן ובאיזון נכון בין הטעמים. אהבנו מאוד את המרנג והשוקולד הלבן שכיכב בזכות ריפל הלימון שגם שבר את המתיקות וגם הוסיף טוויסט לגלידה בנוסף לעיגולי מרנג קטנטנים ששובצו בגלידה בעדינות. גם המחיר שווה ומשתלם, בטח ביחס למחיר שתשלמו על כדור גלידה בגלידרייה.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

מחיר
החל מ-14.90 ₪.

carte-dor-600

מגנום אגוזי לוז ופיסטוק – שטראוס


סיפרו לנו ש...
המותג מגנום, מבית  שטראוס, משיק שני טעמים חדשים: מגנום אגוז לוז – שלגון שמנת בטעם אגוז לוז בציפוי שוקולד חלב ושברי אגוזי לוז. ניתן להשיג גם כמאגדת ביתית. מגנום פיסטוק - שלגון שמנת בטעם פיסטוק בציפוי שוקולד חלב ושברי פיסטוקים.

אנחנו חושבים ש...
בהמשך ישיר לכל טעמי מגנום הקיימים, גם הטעמים החדשים עשירים מאוד ובהתאם גם מתוקים ושוקולדיים. אהבנו מאוד את שילוב המרקמים בין השמנת הקרמית והעשירה לציפוי הפציח של השוקולד והאגוזים אם כי בעניינו הגלידות מעט מתוקות מדי ויקרות.

מחיר
לשלגון – החל מ-9.90 ₪, למאגדת – החל מ-18.90 ₪.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

מגנום-600

JOYA COLLECTION  - נסטלה


סיפרו לנו ש...
גלידות נסטלה משיקה את JOYA COLLECTION בגרסת מיני – שלגוני שמנת עם תוספות מפתיעות ועשירות בתוך הגלידה ומעל ציפוי השוקולד.

בסדרה 4 טעמים חדשים עד 250 קלוריות לשלגון: וויסקי-אספרסו, חלבה-שברי פיסטוק, פיסטוק-קוקוס קלוי, טופי-קרמל מלוח. השלגונים מגיעים בנראות חדשה, בגודל מיני, עם כמות גדולה של תוספות ובמחיר נגיש.

אנחנו חושבים ש...
מדובר באחת הסדרות היותר טעימות שיצא לנו לטעום בקטגוריה של שלגוני שוקולד/שמנת. השילוב בין התוספות הקראנצ'יות (הקוקוס היסטרי) לרכות של השמנת הצליח להתחבב על כל מי שטעם את השלגונים כשהבולטים בינהם היו פיסטוק עם קוקוס קלוי וחלבה עם שברי פיסטוק.

מילה לגבי הגודל – בחברה הדגישו שמדובר בגודל מיני אבל בעניינו מדובר בול בגודל הנכון. לא גדול מדי כך שנמאס מהמתיקות אחרי חצי שלגון ולא קטן מדי כך שנשארים עם טעם עז של עוד.

בהחלט סדרה שנותנת פייט רציני למתחרות הגדולות בשוק.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק ובחנויות.

ג'ויה2-600

קרחון שרבט מיניונים בטעם פירות עם בובת חותמת – נסטלה


סיפרו לנו ש...
בעונת 2016 , המיניונים - הלהיט  האהוד על הילדים, מגיע לגלידות נסטלה. הקרחון מעוצב בדמות המיניונים ובצבעים כחול וצהוב עם 12 בובות חותמת של דמויות המיניונים האהובות.

להיט עולמי נוסף מבית דיסני המגיע לראשונה לישראל ולגלידות נסטלה,  צומצום - קרחון שרבט בטעם אננס ותות עם 16 בובות מתוקות בדמויות דיסני המוכרות והאהובות, ביניהן מיקי מאוס, מיני מאוס, פו הדוב.

אנחנו חושבים ש...
בואו נתחיל רגע מהסוף – למה רק לילדים? המרקם של שרבט המיניונים מושלם ונע בין סורבה לשלגון פרי, הטעמים עדינים ולא מתוקים בטירוף ואפילו המתנה שמתלווה לשלגון תשמח גם את המבוגרים בנינו. בקיצור, אהבנו אהבנו אהבנו. ואל תגלו, אבל לא חילקנו לילדים אלא זללנו לבד.

בהחלט עונה מצוינת ורעיונות נהדרים שמגיעים מחברת נסטלה השנה.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק ובחנויות.

מיניונים-600

La- Frutta – שלגוני פרי – נסטלה


סיפרו לנו ש...
נסטלה משיקה את La-Frutta - סדרה חדשה של  שלגוני פרי מפנקים, טעימים ומרעננים עם 50% פרי ובין 67-90 קלוריות בלבד ליחידה. הסדרה, המתאימה גם לטבעונים, מציגה שילובים של שישה טעמים מפתיעים בעלי מרקם נימוח, המותאמים לטעמים המועדפים על הצרכן הישראלי: בננה- תמר- פקאן, פירות אדומים, תות שדה, מנגו טרופי, אננס- תפוז, מלון- תפוח. המוצרים ישווקו גם במאגדות.

אנחנו חושבים ש...
זה אולי ישמע קצת מוגזם, ואנחנו לגמרי עומדים מאחורי האמירה הזאת, אבל מדובר בסדרה הכי טובה שיצא לנו לטעום בשנים האחרונות. הרעיון שעמד מאחורי פיתוח השלגונים החדשים לא רק חכם מאוד ומותאם לאקלים הישראלי אלא לוקח את כל הבעיות שהיו עד עכשיו (שלגונים קרחיים, לא פירותיים ובוא נודה, גם לא מאוד מפנקים) ופותר אותם.

מעבר לעובדה שמדובר בשילובי טעמים סופר מוצלחים (אל תפספסו את האננס תפוז והמלון תפוח) הגאונות של השלגונים נמצאת במרקם שנע בין סורבה לגלידה. דמיינו סורבה פירות מרענן ממש שפשוט נמס בפה ולא הופך לקרחון ותקבלו את הסדרה החדשה שאין לנו אלא לבקש ממש יפה שלא תעלם מהשטח בזמן הקרוב. או לפחות עד שנרכוש מספיק כדי למלא את המקפיא עד לקיץ הבא.

ויש גם בונוס נוסף: בין 67-90 קלוריות לשלגון. תודו שמדובר בפיצוח.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק ובחנויות.

לה-פרוטה-600

Frozen Yogurt – פלדמן


סיפרו לנו ש...
חברת פלדמן משיקה סדרת שלגונים חדשה "Frozen Yogurt". סדרת "Frozen Yogurt" מעבירה את חווית דוכן הפרוזן יוגורט: חוויה בה הצרכן בוחר פרי אהוב עליו ומערבב אותו עם גלידת יוגורט.

הסדרה מציעה שלגון שחלקו החיצוני סורבה פרי טבעי וחלקו הפנימי יוגורט מחמצת אמיתי. סדרת פרוזן יוגורט מציעה 4 טעמים: אננס, תות, מנגו אפרסק ופסיפלורה.

אנחנו חושבים ש...
שאפו שאפו שאפו.
עזבו שמדובר בסדרה הכי טובה, בעינינו כמובן, שהשיקו בחברה, מדובר בשלגונים באמת גאוניים שמשלבים גלידת יוגורט עדינה וחמצמצה עם מעטפת של סורבה פרי במרקם נימוח ולא קרחי שמזכיר סולרו רק בכמות גדולה יותר של פרי ובמתיקות הרבה יותר מאוזנת.

השלגונים החדשים מרעננים מאוד, נמסים בפה ובעיקר מתאימים מאוד ללחות ולאקלים הישראלי.

גם בחירת הטעמים נהדרת ומשתלבת מעולה עם היוגורט כשהפייבוריטים שלנו היו האננס והפסיפלורה שהחמיצות והאקזוטיות שלהם משתדכת מעולה לעדינות של היוגורט.

נקודה קטנה: נכון, הן חברות מתחרות, אבל חייבים לומר – סדרות שלגוני הפרי של פלדמן ושל נסטלה הם הדבר הכי טוב שנחת כאן בשנים האחרונות. אנחנו רק יכולים לקוות שהם לא יעלמו בזמן הקרוב מהמקפיאים ושיושקו עוד טעמים חדשים.

פלדמן-יוגורט-ופרי-600

גלידת קליק, לוטוס וקרמבו – שטראוס


סיפרו לנו ש...
גלידת שטראוס משיקה טילון קליק וסדרת גלידות ב-3 טעמים מפתיעים: קליק, לוטוס וקרמבו.

- טילון קליק בטעם וניל עם וופל, צימקאו וכדורי דגנים פריכים מצופים שוקולד חלב ושוקולד לבן.
- גלידת קליק MINIS בטעם וניל עם ריפל בטעם שוקולד ופצפוצים פריכים מצופים שוקולד חלב ושוקולד לבן.
- גלידת לוטוס בטעם וניל עם ריפל בטעם קרמל ושברי עוגיות לוטוס.
- בנוסף משיקה החברה את קינוח החורף האולטימטיבי בפורמט גלידה, כך שכבר לא צריך להתגעגע ולחכות עד לחורף הבא כדי ליהנות מטעם הקרמבו.

אנחנו חושבים ש...
טעמנו את 3 הטעמים החדשים כשהבולט בינהם היה הקרמבו שלמרבה ההפתעה (הטובה) התהדר באמת במרקם קרמבואי והזכיר מאוד את הפלפיות האהובה ממילוי הקרמבו. פחות התחברנו לציפוי השוקולד הדקיק שלא ממש הצליח להתבלט והיה עדין מדי.

עוד פייבוריטית בסדרה היא גלידת הלוטוס שהצליחה להתחבב על הטועמים בזכות שילוב בין הקראנצ'יות של העוגיות לעושר והרכות של הריפל.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

600

שלגוני קוקטייל – פלדמן


סיפרו לנו ש...
חברת פלדמן משיקה את סדרת Cocktail המכילה 3 שלגונים בטעמים של קוקטיילים מוכרים ואהובים: מוחיטו ליים, מרגריטה אשכולית אדומה ופינה קולדה קוקוס.

אנחנו חושבים ש...
משהו ממש טוב עובר על חברת פלדמן השנה. אחרי השקה סופר מוצלחת של שלגוני הפרוזן יוגורט שקיבלו מאיתנו את הניקוד המירבי והצליחו לככב גבוה למעלה, משיקים בחברה את שלגוני הקוקטיילים שלמרות שאין בהם אלכוהול ניחנים בטעמים של מוחיטו ומרגריטה ומתאימים בול לקיץ הישראלי.

השלגונים מרעננים מאוד, הרבה פחות קרחיים משלגונים רגילים (אם כי לא מדובר במרקם של סורבה כמו בפרוזן יוגורט) ומעט מרירים בזכות טעמי האלכוהול. בהחלט סדרה מוצלחת שנקווה שתשאר גם בשנה הבאה.

מחיר
מחיר מומלץ ליחידה – 5 ₪, מחיר מומלץ למאגדת (6 שלגונים) – 27.90 ₪.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק והחנויות.

פלדמן-קוקטיילים-600

גלידת גולדה מבית גלידת ANITA


סיפרו לנו ש...
גלידה גולדה מבית "ANITA" פותחת את הקיץ עם טעמי טרום קיץ חדשים. בינהם תוכלו למצוא:
- שוקולד לבן קרם פיסטוק – שוקולד לבן שמנת עם קיפולי קרם פיסטוק ושברי פיסטוק מצופה בקרם פיסטוק.
- סניקרס אין סייד אאוט קרמל שוקולד בוטנים - קרמל מלוח עם פצפוצי שוקולד ובוטנים עם קרם בוטנים
- פנה קוטה קרם פקאן סיני – גלידת פנה קוטה עם קרם פקאן סיני ושברי פקאן סיני מתפצפצים.
- קרם אוראו – גלידת שמנת ושוקולד לבן עם שברי אוראו וקרם שחור של עוגיות אוראו.
-  קפוצ'ינו קרם לוטוס – גלידת קפה עם שברי עוגיות לוטוס וקרם עוגיות.

ניתן להשיג
רשימת הסניפים באתר-  http://www.goldaglida.co.il/

גלידת-גולדה-מבית-גלידה-ANITA-צילום-בן-יוסטר2-600צילום: בן יוסטר



גלידה באר שבע


סיפרו לנו ש...
גלידה באר שבע משיקה הקיץ סדרת טעמים חדשים. בסדרה  "חטיפים מטריפים" תפגשו את החטיפים המוכרים והאהובים: קינדר בואנו, לוטוס, וניל אוראו, לואקר וקליק.

קינדר בואנו – גלידת שמנת בטעם אגוזי לוז בשילוב שוקולד חלב ונגיעות ופל פריך.
לוטוס – גלידה בטעם עוגיית לוטוס עם קינמון ובשילוב שברי קרמל.
וניל אוראו – גלידה בטעם עוגיית אוראו, על בסיס קרם וניל עם שברי עוגיות שוקולד.
לואקר – גלידת וניל בשילוב קקאו מובחר ואגוזי לוז.
קליק – גלידת שמנת בשילוב כדורי וופל בציפוי שוקולד מריר ושוקולד לבן.

ניתן להשיג
רשימת הסניפים באתר - http://www.glidabeersheva.com/

גלידה-באר-שבע-צילום-אור-אלכסנברג-(2)-600צילום: אור אלכסנברג



שלגונים וגלידות אישיות – האגן דאז


סיפרו לנו ש...
האגן דאז העולמית משיקה ליין שלגונים חדש אשר יחליף את סדרת השלגונים הקיימת כיום. השינוי בא לידי ביטוי בטעמים ובמרכיבים של השלגונים, וכן גם בנראות השלגון עצמו.

בשלב הראשון של ההשקה ישווקו הטעמים הבאים: האגן דאז תות שדה (שלגון גלידת שמנת עם תות שדה בציפוי בטעם שוקולד), האגן דאז שקדים ושוקולד לבן (קינוח קפוא על בסיס שמנת בטעם וניל ושבבי שקדים מקורמלים בציפוי המכיל שוקולד לבן), האגן דאז שוקולד ושקדים (קינוח קפוא על בסיס שמנת בטעם שוקולד עם ציפוי המכיל שוקולד חלב ושבבי שקדים) והאגן דאז אגוזי מקדמיה (שלגון גלידת שמנת בטעם וניל עם שבבי אגוזי מקדמיה בציפוי המכיל שוקולד חלב).

מיניקאפ (גלידה אישית) - האגן דאז סובה מנגו (מכיל 60% מחית מנגו  + 37% פרי מנגו) והאגן דאז סורבה פטל (מכיל 42% מחית פטל + 37.6% פרי פטל).

האגן-דאז-600

שלוקים – כרמית


סיפרו לנו ש...
חברת כרמית משיקה לקראת הקיץ מארז שלוקים, באריזה אישית המונה 20 יחידות, בשלושה טעמים: פטל, ענבים ולימון. אידיאלי לאלו הרוצים לחסוך מקום במקפיא.

מארז השלוקים קיים גם באריזה משפחתית של 60/70 יחידות.

מחיר מומלץ
איגלו שלוקים אריזה אישית 20 יחידות - 5 ₪.
איגלו שלוקים אריזה משפחתית 70 יחידות - 10 ₪.

שלוקים-כרמית-600