חדש על המדף - החמישייה השבועית

מאת: foodpage-team

ציפוי להכנת נאגאטס בבית, קפסולות קפה להכנת קפה קר, שמרים יבשים בפחית, חנות למוצרי אפייה ונשנושי שוקולד ממכרים. חדש על המדף

קפסולות קפה חדשות וסיור קולינרי - נספרסו


סיפרו לנו ש...
נספרסו משיקה קפסולות קפה חדשות המיועדות להכנת קפה קר ומציעה לרגל ההשקה חווית קיץ מרעננת ברחובות תל אביב וירושלים.  Intenso on Ice ו-Leggero on Ice הן התערובות הראשונות של נספרסו שנוצרו במיוחד עבור קפה קר. הארומה, הקרמה והמרקם המאפיינים אספרסו או מקיאטו חמים – משתנים ברגע שבו המשקה מקורר, ולכן ישנה חשיבות לתערובת המבטיחה איזון טעמים וארומות גם לאחר הקירור.

לרגל השקת הקפה הקר פיתחה נספרסו בשיתוף עם המיזם הקולינארי Bitemojo סיור קולינארי קריר - באמצעות אפליקציה חדשנית יוכלו המשתתפים ליהנות מסיור מרענן הכולל טעימות של מנות קיציות וטרנדיות (כמו סביצ'ה על לחם פרנה וגלידה שחורה), לצד נקודות עניין אורבניות כמו "הכנפיים של מקסיקו" בנמל תל אביב, או מזרקת האריות בירושלים.

הסיורים יתקיימו בתל אביב בשבוע שבין 18/06 עד 23/06 ובירושלים בשבוע שבין 27/06 עד- 30/06 והם נעשים באופן עצמאי על ידי המשתתף באמצעות האפליקציה שמנחה אותו עם מפה למעבר בין נקודת עניין אחת לשנייה.

בכל נקודה מציגה האפליקציה פרטים מעניינים על המקום, ובנקודה המוגדרת כנקודת טעימה יוכל המשתתף לטעום מנה שהורכבה בהתאם לקונספט הקיצי של הסיור. אחת התחנות בסיור הוא חלל פופאפ חוויתי של קפה קר שעוצב על ידי עמית פרבר בהשראת חופי ים אקזוטיים.

עלות הסיור הינה 100 ש"ח, ונרשמים אליו באתר נספרסו www.nespresso.com.  חברי מועדון נספרסו יקבלו קופון ייעודי, אותו יזינו באתר, כך שעלות הסיור עבורם תהיה 50 ש"ח בלבד.  24 שעות לפני הסיור, מוטען המסלול בטלפון הנייד של המשתתף, והוא יכול לצאת אליו באופן עצמאי באמצעות הנחיות האפליקציה.

אנחנו חושבים ש...
5 טועמים טעמו את 2 קפסולות הקפה החדשות, שמיועדות לקפה קר, וכולם היו תמימי דעים כי מדובר ברעיון נפלא ומרענן שהפך את הקפה הזריז של הבוקר לפינוק ארוך יותר שמתאים מאוד לחום שבחוץ. שימו לב שחשוב לערבב היטב את המשקה ולהמתין לפחות דקה על מנת שזה יתקרר ויהיה במיטבו.

ומילה לגבי הסיור הקולינרי – אמנם לא ביקרנו בתחנות שיצרו המארגנים אבל בהחלט ניתן לראות, ולא בפעם הראשונה, שהחברה שמה דגש על חדשנות וקולינריה לצד פיתוח הטעמים הקבוע – דבר שממצב אותה כמקורית ומיוחדת וזאת בדיוק הדרך לבדל את עצמך בתחום שהופך להיות יותר ויותר צפוף.


נשנושי פסק זמן, טורטית וטוויסט - עלית


סיפרו לנו ש...
עלית משיקה סדרת נשנושים חדשה המבוססת על החטיפים האהובים: פסק זמן, טורטית וטוויסט.

הנשנושים החדשים מגיעים בשקית של 130 גרם, גודל המאפשר שיתוף וחלוקה. על גבי השקיות יש מדבקה לסגירה חוזרת על מנת שניתן יהיה לסגור ולצרוך את הנשנושים לאורך זמן.

אנחנו חושבים ש...
מודים, מאוד הצחיקה אותנו המדבקה לסגירה חוזרת של הנשנושים החדשים – תראו לנו מישהו שהצליח לפתוח את השקית ולא לסיים הכל בדקה. אבל היי, יפה שחשבו על זה.

ולגבי הטעם, כפי שבטח כבר הבנתם מדובר בנשנושי שוקולד ממכרים בטירוף, כאילו לא די היה עם החטיפים הגדולים, עכשיו הרבה יותר נוח לזלול אותם והגודל הקטן גם מוסיף ציפוי גדול יותר ביחס לפנים החטיף כך שמדובר לגמרי בעונג של ממש.

מתוך 3 הנשנושים החדשים אהבנו בעיקר את הטורטית שגם הזכירה לנו תקופות נוסטלגיות וגם הייתה מאוזנת מבחינת המתיקות.

ומילה לחבר'ה שם בעלית – אנחנו ממש מקווים שלא מדובר במהדורה מוגבלת.

ניתן להשיג
ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: רועי שר



חנות לחומרי גלם ואביזרי אפייה - פוליבה


סיפרו לנו ש...
חברת פוליבה, שעד שלאחרונה יצרה ומכרה חומרי גלם ואביזרים לענף האפייה המקצועי (קונדיטוריות, בתי מאפה ומאפיות), משיקה לראשונה חנות קונספט. בשלב הראשון, החנות תציע, תחת קורת גג אחת, מגוון של יותר מ1500 -  מוצרים, בינהם: ממרחים ומליות (400 גרם), תערובות שונות להכנת עוגות (1/2 ק"ג – 1 ק"ג), רטבים כמו רוטב סויה וצ'ילי (330 מ"ל), סירופים מתוקים כמו סירופ שוקולד וסירופ מייפל – 700 מ"ל, שוקולד צ'יפס באריזות שנעות בין 250 גרן ל-5 ק"ג, סוכריות צבעוניות לקישוט עוגות ועוד.

בשלב הבא מבטיחים בחברה כי יתקיימו בחנות סדנאות, הדרכות על המוצרים, פרזנטציות וכו'. השונים.

בנוסף, ניתן להשיג בחנות את כל האביזרים והציוד הנלווה לעולם האפייה כמו: כלים, תבניות, סינרים, מנז'טים, קופסאות פלסטיק לאחסון ושינוע וכל מה שהאופה הביתי צריך כדי להפוך את חוויית האפייה למקצועית, קלה, נוחה ויעילה.

אנחנו חושבים ש...
בדקנו כמה מן המליות שנמכרות ומיוצרות על ידי החברה, בינהן מילת דובדבנים, ובהחלט אפשר לראות כי ניתן דגש על חומרי גלם שמותאמים לאופה הביתי שמחפש מצד אחד חומר גלם מוצלח ומצד שני נוח לשימוש, קטן ובמחיר מאוד משתלם.

כמעט כל המוצרים בחנות שנתקלנו בהם תומחרו נמוך מה שמאפשר לקהל רחב לרכוש אותם ולשדרג את המאפה הביתי.

נקודת זכות גדולה קיבלה החברה על בחירת המיקום – החנות ניצבת לצד חניון בחינם. לא דבר של מה בכך כשזה נוגע לחנויות בסדר גודל כזה לחומרי גלם בתחום האפייה.

כתובת
רחוב סחרוב 14 פינת החומה 2 ראשון לציון.


שמרים יבשים – סוגת


סיפרו לנו ש...
סוגת ושיקה שמרים יבשים, הארוזים לראשונה בפחית באריזת 100 גרם ושמרים באריזת ואקום 500 גרם.

אריזת הפחית הינה חדשנות בשוק השמרים היבשים שכן השוק עד כה הציע שמרים יבשים באריזת ואקום ובאריזת נייר. היתרון בשמרים יבשים שארוזים בפחית הוא האפשרות לפתיחה וסגירה חוזרים באופן נוח ולא מלכלך תוך שמירה על טריות השמרים, כמו כן, הפחית משמשת ככלי נוח לאחסון המוצר במקרר ומכילה כמות פונקציונאלית (100 גרם) המתאימה לצריכה ביתית.

אנחנו חושבים ש...
סוף סוף! באמת איך לא חשבו על זה קודם. כמי שצורכים בעצמנו שמרים יבשים, תמיד תהינו איך אין קופסאות שמרים עם סגירה חוזרת ובפועל צריך לפתוח אריזת ואקום, להתפלל שכל השמרים לא יעופו לכל עבר ואז להעביר לצנצנת ביתית.

בהחלט אחד ההשקות הטובות והחכמות שיצאו לאחרונה ומי שמשתמש בשמרים יבשים אכן יעריך את האריזה החדשה.

ואגב, 100 גרם שמרים יבשים הם כ-300 גרם שמרים טריים כך שהאריזה תספיק לכם לדי הרבה מאפים.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.


צילום: אפרת אשל



תערובת לציפוי נאגאטס – מאסטר שף


סיפרו לנו ש...
המותג מאסטר שף משיק בימים אלה מוצר חדש - תערובת ציפוי נאגטס להכנת נאגטס מושלמים בדיוק כפי שהילדים אוהבים. המוצר החדש מתאים לארוחה לכל המשפחה, לנשנוש או לאירוח.

מדובר בתערובת המאפשרת להכין נאגטס מחזה עוף, בציפוי קראנצ', פריך ועסיסי. התערובת לציפוי קלה במיוחד להכנה, הרבה יותר מהכנה של שניצל ותוך 10 דקות מתקבלת מנה טעימה שאהובה על כולם.

אז איך מכינים? מוסיפים לתערובת מים, מלח ופלפל שחור, מערבבים והציפוי מוכן. כל מה שנותר הוא לטבול קוביות חזה עוף בבלילה לטגן ולהגיש חם. למשקיענים במיוחד ניתן להשרות את חזה העוף ולתת לו לנוח במקרר שעה שעתיים לפני הטיגון לקבלת פריכות מקסימלית.

התערובת לא מצריכה שימוש בביצה כך שהיא מתאימה גם לטבעוניים היכולים להשתמש בה לציפוי פריך למגוון ירקות, טופו או כל חומר גלם רלוונטי אחר, כל אחד לפי העדפתו האישית, במקום שימוש בנתחי עוף במתכון המקורי.

אנחנו חושבים ש...
תרשו לנו להתחיל רגע מהסוף – התערובת החדשה הופכת כמעט כל ירק או עוף לטעים במיוחד. כמה טעים? בואו נגיד שזללנו 3 זוקיני חתוכים לאצבעות, מלא קוביות עוף ואפילו קוביות בטטה תוך זמן קצר.

התערובת החדשה מייצרת, וממש במהירות, ציפוי מושלם וזהוב, קראנצ'י וממכר, ומתאימה לא רק לעוף אלא לכל ירק או טופו שאתם רוצים לשדרג את המרקם והטעם שלהם.

אגב, מכירים את כדורי העוף העטופים בבלילת בצק וצ'ילי שמוכרים בקניונים? אז עם התערובת הזאת ממש פשוט להכין אותם. רק עוטפים את העוף, מטגנים ומעבירים למחבת עם רוטב צ'ילי וסויה להמשך בישול קצר עד שהנגיסים עטופים ברוטב. מדובר לגמרי בעונג של ממש שאתם חייבים לנסות.

והנה גם בקשה שלנו – תערובת לציפוי שאפשר להכניס לאפייה. אלא אם אפשר להכניס גם את זו ולא ניסינו?

מחיר
8.9 ש"ח לאריזה של 450 גרם.

ניתן להשיג
בכל רשתות השיווק.