אסאדו

מאת: foodpage-team

אסאדו - אוכל שהוא גם חוויה מיוחדת ואותנטית. מתאים לכל אירוע, מקטן ועד גדול.

קייטרינג אסאדו לכל אירוע, מקטן ועד גדול

הבחירה בין עריכת אירוע קטן או גדול היא לא פעם בחירה המבוססת על שיקולי תקציב, אך במקרים רבים מדובר גם בבחירה מודעת מתוך הכרת ההבדל בין אירוע קטן ואינטימי ובין אירוע גדול והמוני. במקרים מסוימים נעדיף להזמין את כל בני המשפחה, החברים והשכנים ואת כל המכרים שאי פעם נתקלו בהם דרכינו, ובמקרים אחרים נעדיף להזמין את האנשים היקרים לנו ביותר ולא אף אחד מעבר להם. לא משנה מה גודל האירוע, בכל אחד מן המקרים המטרה נשארת זהה: הפקת אירוע שונה, מיוחד, יוצא דופן, ואם אפשר גם בלתי נשכח.

 

כל מה שחשוב לאירוע מנצח

את האירוע הבלתי נשכח שלכם תוכלו להשיג עם מקום מופלא בו תערכו את האירוע, עם אטרקציות מעניינות ומדודות היטב, עם העיצוב המתאים ועם ההרכב המוסיקלי או התקליטן המתאימים, אך מעל כל אלה תמיד תרחף חוויית האוכל שממנה ייהנו האורחים שלכם, ובעולם של חוויות אוכל לאירועים, אין כמו קייטרינג אסאדו כדי ליצור חוויה שונה ומיוחדת שאותה יזכרו האורחים שלכם, ולא פחות מכך גם אתם, הרבה אחרי שהאירוע יסתיים.

 

קייטרינג אסאדו לכל סוגי האירועים

אנחנו במאסטר מיט, נעשה מצידנו את כל מה שצריך לעשות, כדי להבטיח לכם את האירוע האולטימטיבי שעליו חלמתם תמיד. בר מצווה, ברית מילה, חתונה, יום הולדת, מסיבת רווקים או רווקות ואפילו אירוע חברה או אירוע עסקי אחר. בבית, בווילה, בלופט, באולם או בגן האירועים, מאסטר מיט תבנה עבורכם את חוויית האסאדו המושלמת, עם צוות מקצוענים שיספקו לכם חוויית קייטרינג אסאדו אותנטית משלב חומרי הגלם והבשרים הטריים, דרך שלב התיבול וההכנה האותנטיים ועד שלב הצלייה וההגשה על פי מיטב מסורת האסאדו.

 

המומחים בעולם האסאדו

זה מה שאנחנו עושים כבר שנים ארוכות, וזה מה שאנחנו יודעים לעשות טוב יותר מכל אחד אחר. לא מדובר בעוד קייטרינג בשר, ולא מדובר בקייטרינג בשר שמתיימר להיות אסאדו לאירועים. מאסטר מיט היא המומחית מספר אחת בישראל בכל הקשור ליצירת חוויית אסאדו ייחודית ואותנטית, ואתם המרוויחים הגדולים מכך.