חדש על המדף

מאת: foodpage-team

יינות, חטיפי דגנים, פריכיות, שלגונים, דגני בוקר ללא גלוטן, מחבת לשקשוקה, בונבוניירה לפסח ונראות חדשה לבקבוקי סודה. כל מה שחדש על המדף


סדרת דור 6 - יקב 1848


סיפרו לנו ש...

יקב 1848 מייצר יין בארץ כבר למעלה מ-150 שנה ועכשיו הוא יוצא עם סדרה חגיגית, שמתאימה את היין לאירוע. יינני היקב בדקו מה הן דרישות הצרכנים והרכיבו בלנדים מיוחדים, שיתאימו לאירועים שונים. דור 6 Party Time מתאים למסיבות, דור 6 Family Events מיוצר עבור אירועים משפחתיים ודור 6 For Two יהפוך את הערב שלכם לרומנטי במיוחד. כל אחד מהיינות של הסדרה החדשה מיוצר מזנים אחרים. For Two מיוצר מענבי פטיט סירה מהגליל התחתון וענבי פטיט ורדו מהרי ירושלים. Party Time מיוצר מענבי סירה וארגמן מהגליל התחתון ו-Family Events משילוב של קברנה סוביניון מהרי ירושלים ושיראז מהגליל התחתון.

אנחנו חושבים ש...

היינות של יקב 1848 ידועים כיינות טובים ואיכותיים והם זכו לא פעם בפרסים, ובצדק. הפעם טעמנו את Party Time ואת Family Events. יין הסירה ארגמן שמיועד למסיבות הוא יין משובח ועמוק, שהתאים נהדר גם לארוחה בשרית וגם לצד גבינות. יין הקברנה-שיראז היה גם הוא מצוין, עם טעמים עשירים מאוד שהשתלבו נהדר. יופי של יין לארוחת ליל הסדר המשפחתית שלכם.

מחיר

99 ש"ח לבקבוק

ניתן להשיג

בחנויות יין

 


חטיפי דגנים ללא גלוטן 


סיפרו לנו ש...

אנרג'י מוסיפה 3 טעמים חדשים לחטיפי הדגנים ללא גלוטן - תחתית חלב, תחתית מריר ומצופה חלב. חטיפי הדגנים מכילים דגנים מלאים, סיבים תזונתיים, ברזל וויטמין B12. בנוסף, החברה מוציאה גם פריכיות שוקולד כשרות לפסח ב-4 טעמים - חלב, לבן, מריר ומצופה חלב.

אנחנו חושבים ש...

כשהגיעה אלינו החבילה, התבצעה השתלטות מסיבית של ילדי הסביבה על החטיפים ועל הפריכיות. החטיפים טעימים ולא מרגישים יבשים, כמו שלפעמים מרגישים חטיפי אנרגיה דומים. הפריכיות התקבלו גם הן בשמחה גדולה, המתיקות השוקולדית משתלבת נהדר עם הפריכות של האורז. בקיצור, אמנם לא מדובר בפירות או ירקות, אבל גם החטיפים וגם הפריכיות מאוד טעימים ובטוח עדיפים מחטיפים אחרים שילדים אוכלים בדרך כלל.

ניתן להשיג

ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

 


גלידות נסטלה חדשות


סיפרו לנו ש...

נסטלה יוצאת עם גלידות ושלגונים חדשים - שלגון "שעת סיפור" המיועד לילדים צעירים בטעם תות ועם 50% פרי. שליחת sms למספר שמגיע עם השלגון מוביל לסרטון של סיפור ילדים קלאסי כמו תירס חם, איה פלוטו, הבית של יעל ועוד סיפורים נוספים; טילון כשר לפסח בטעם וניל עם ופל פריך במיוחד ללא גלוטן; טעמים חדשים של La Frutta, שלגוני פירות עם יוגורט וחתיכות פרי. שלגוני La Frutta מכילים פחות סוכר, שומן וקלוריות משלגונים אחרים, והטעמים החדשים כוללים אננס עם יוגורט ותות עם יוגורט ומנגו פסיפלורה. בנוסף מושק גם שלגון בשילוב טעמים של רימון ותפוח. בכל שלגון 90-67 קלוריות. בנוסף על אלה משיקה החברה גם גלידת סנדוויץ' אוריאו וגלידת רולר בטעם וניל עם ציפוי שוקולד לבן.

אנחנו חושבים ש...

עושה רושם שהקיץ הגיע השנה מוקדם מהרגיל, כך ששמחנו במיוחד לקבל לטעימה את הגלידות החדשות של נסטלה. הגלידות, כצפוי, חוסלו במהירות וקיבלו תשבוחות מכל הטועמים. אהבנו במיוחד את שלגוני La Frutta - הם גם טעימים ומרעננים וגם מגיעים עם אפס רגשי אשמה ויסורי מצפון.

ניתן להשיג

בשלל חנויות ורשתות ברחבי הארץ.

 


דגני בוקר ללא גלוטן


סיפרו לנו ש...

חברת Refresh, שמתמחה במוצרים ללא גלוטן, משיקה דגני בוקר חדשים ללא גלוטן, בשני טעמים - במילוי קרם שוקולד ובמילוי קרם נוגט. דגני הבוקר עשויים מקמח תירס ומקמח אורז, ואין בהם חומצות שומן טראנס, צבעי מאכל, לקטוז וכולסטרול.

אנחנו חושבים ש...

שוק המוצרים ללא גלוטן הולך ומתפתח בשנים האחרונות, ודגני הבוקר של Refresh הם תוספת רעננה לארוחות בוקר מהירות ללא גלוטן. הציפוי של דגני הבוקר מרגיש קראנצ'י ומתפצח בפה והמילוי, גם קרם השוקולד וגם קרם הנוגט, היה טעים ועשיר. הטועמים שלנו, גם הילדים וגם המבוגרים, העדיפו לנשנש את דגני הבוקר היישר מהקופסה, אבל אתם יכולים בהחלט להוסיף להם גם חלב, אם אתם מעדיפים. בנוסף, שמחנו לראות שהמחיר לא מוגזם כמו המחיר של הרבה מוצרים נטולי גלוטן אחרים.

מחיר

17.90 ש"ח לאריזת 375 גרם.

ניתן להשיג

ברשתות המזון ברחבי הארץ.

 


מחבת שקשוקה של סולתם


סיפרו לנו ש...

יצרנית כלי המטבח סולתם משיקה מחבת שקשוקה מאלומיניום עם ציפוי נון-סטיק. ניתן להשיג את המחבת בגדלים שונים והיא מתאימה לשימוש על כל סוגי הכיריים וכן בתנור. ניתן לשטוף את המחבת במדיח כלים.

אנחנו חושבים ש...

ניסינו את המחבת לשלל מתכונים, משקשוקה דרך רוטב עגבניות לפסטה ועד תבשיל ירקות קטן. המחבת נוחה מאוד, האוכל לא נדבק בזכות הציפוי והכי חשוב - הניקוי היה פשוט ולקח בדיוק דקה. אחרי שבועיים של שימוש אינטנסיבי היא נראית בדיוק כמו ביום בו קיבלנו אותה, כך שאנחנו מקווים שגם מצפה לה עתיד מזהיר וארוך.

מחיר

עד 15/04 המחיר הוא 74.5 ש"ח (במקום 149 ש"ח).

ניתן להשיג

ברשת חנויות סולתם ובחנויות כלי בית ומטבח מובחרות.

 


בונבוניירה של פרלינים Splendid


סיפרו לנו ש...

חברת עלית מוציאה בונבוניירה חדשה עם 18 פרלינים בציפוי שוקולד לכבוד פסח. הפרלינים מגיעים בשני טעמים - שוקולד חלב במילוי קרם שוקולד עם קרמל ונגיעות מלח ושוקולד מריר במילוי קרם טראפלס ואגוזי לוז.

אנחנו חושבים ש...

כשלא יודעים מה להביא מתנה למארחים בליל הסדר, תמיד כדאי להביא שוקולד. גם אם הם לא אוהבים שוקולד (ובינינו, מי לא אוהב?!), הם יוכלו להשתמש בו כדי להגיש לאורחים, ואז גם אתם תוכלו ליהנות ממנו. הבונבוניירה של עלית מושלמת למתנה כזו לפסח - הקופסה יפה ונראית יוקרתית, השוקולדים מצוינים ומרגישים כמו שוקולד בוטיק איכותי, ואצלנו הם חוסלו ממש במהירות.

ניתן להשיג

ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

 


נראות חדשה לסודה של טמפו


סיפרו לנו ש...

חברת טמפו עוברת למאה ה-21 ומשדרגת את מראה הבקבוקים של משקה הסודה המיתולוגי שלה. המשקה נשאר אותו המשקה, רק האריזה הופכת עדכנית יותר. בסדרת הסודה של טמפו 4 טעמים - סודה רגילה, סודה בנגיעות למון ליים, סודה בנגיעות אננס וסודה בנגיעות פירות יער.

אנחנו חושבים ש...

נכון, זה בעצם רק שינוי קטן, אבל זה שינוי קטן ומוצלח. הסודה של טמפו הולכת איתנו כבר שנים, ועם ההתחזקות של משקאות שנחשבים בריאים יותר, כמו סודה, בהחלט היה מקום לשינוי בנראות הבקבוק והתאמתו לעידן עכשווי יותר. הסודה עצמה היא אותה סודה מוכרת ואהובה, שמכילה מים ופחמן דו חמצני בלבד, כך שאפשר להמשיך לשתות אותה בדיוק כמו פעם, רק ליהנות ממראה עדכני יותר על השולחן.

מחיר

מארז רביעייה: 10.90 ש"ח; מארז שישיה: 15.90 ש"ח

ניתן להשיג

בחנויות המובחרות וברשתות השיווק