סופגניות מיני במילוי קרם ממרח השחר עם פירות יער

מאת: raheli

במקום למלא בריבה מכינים בבית קרם מעולה עם ממרח השחר ופירות יער וממלאים סופגניות קטנות שמפתיעות בכל ביס מחדש

חנוכה עוד רגע כאן ולכבוד החג הכי טעים של השנה, הכנסנו למטבח את ממרחי השחר הפופולריים והכנו לכם מילויים מיוחדים לקינוח המטוגן של החג. תסמכו עלינו, מדובר בשדרוג שיקצור אינספור מחמאות מהאורחים והמשפחה. ויש גם בונוס: את כל המילויים ניתן להכין כממרחים לסנדביץ' או כקרם לשדרוג של עוגות בחושות.


והפעם: קרם ממרח השחר עם פירות יער שמוסיפים חמצמצות עדינה ומרקם רך ומענג. שימו לב, בגלל המרקם היחסית נוזלי שלו, מומלץ למלא את הסופגניות באמצעות מזרק או להשמיט כף שמנת מתוקה כך שיווצר קרם סמיך יותר.


הערות:
• ניתן להחליף את השמנת המתוקה במתכונים בקרם קוקוס. רק הקפידו להשתמש בקרם ולא במי קוקוס (מגיע בקופסת שימורים. 20-22% שומן).
• אופן המילוי: קרמים סמיכים יותר (כמו קרם הקוקוס שכאן למטה), ממלאים על ידי חיתוך של הסופגניה ומריחת המילוי בדומה לסנדביץ'. כך גם תוכלו להוסיף תוספות מיוחדות כמו פרוסות תותים, בננות ואפילו פקאנים קצוצים. מילויים נוזליים יותר, כמו פירות יער לדוגמה, ניתן למלא על ידי מזרק (קונים את הפשוט בחנויות אפייה או יצירה) או מגישים בצד כדי שהאורחים שלכם יטבלו את הסופגניות בתוכו.
• סופגניות: אנחנו השתמשנו ב-2 סוגים של סופגניות – הקלאסיות, אלה הגדולות שמוכרים בקונדיטוריות ובסופרים, ובמיני עם ציפוי סוכר שמכינים ב-5 דקות בבית. אתם כמובן יכולים למלא איזה סופגניה שתרצו. רק מומלץ לתת רמיזה קטנה מחוץ לסופגניה למילוי שבפנים. למשל: פיסטוקים קצוצים מעל, פירות יער בצד וכדומה.

>> מתכוני סופגניות מכל הסוגים תוכלו למצוא כאן
>> אל תפספסו: מטבלים מעולים לצ'ורוס

צילום: רחלי קרוט



קרם שוקולד – פירות יער


מצרכים:
6-7 פטל / אוכמניות או מיקס מעורב של פירות יער קפואים
4 כפות שמנת מתוקה
2 כפות ממרח השחר


אופן הכנה:
• בסיר קטן מניחים את פירות היער והשמנת ומביאים לרתיחה עדינה. מבשלים על אש נמוכה עד שפירות היער מתרככים והשמנת הופכת את צבעה לורוד.
• מעבירים למעבד מזון או בלנדר סטיק וטוחנים את השמנת עם פירות היער. אם אתם מעדיפים מרקם עדין של פירות יער במילוי שלכם, פשוט תמעכו את הפירות עם מזלג ולא במעבד מזון.
• בקערה קטנה מערבבים את ממרח השחר עם השמנת והפירות שנטחנו (או נמעכו במזלג) ומערבבים היטב עד שנוצר קרם.
• ממלאים את הסופגניה ומגישים עם פירות יער בצד.


צילום: רחלי קרוט
יש לכם עוד רעיונות למילויים מעניינים? כתבו לנו כאן בתגובות או בקבוצת הפייסבוק


עוד מילויים מעולים:
מוס ממרח השחר עם קוקוס ותותים
קרם נוגט אגוזים עם חמאת בוטנים
צ'ורוס ברווב פררו רושה