5 מתנות שוות לחג

מאת: foodpage-team

5 ההמלצות שלנו למתנות הכי שוות לפסח. כאלה שהיינו ממש שמחים לקבל. מספר בישול שכולל בתוכו תבלינים ועד מכשיר להכנת קאפקייקס

פסח ממש אוטוטו כאן ואיתו ארוחת ליל הסדר המסורתית. בין אם אתם מתארחים אצל הדודה או ההורים, אצל חברים או אצל סבתא, תמיד כדי לבוא עם ידיים מלאות. באוכל, בשקית קטנה של מתנה או אפילו זר פרחים. משהו שישמח את אלה שעמלו כל היום כדי שכולם יהנו.

אז מה קונים? שאלה טובה. במקום לשלוח אתכם להתרוצץ בקניונים ולחפש מתנה מיוחדת, החלטנו להביא לכם את 5 ההמלצות שלנו למתנה שימושית וכייפית, כזאת שקשורה בצורה כזאת או אחרת לעולם הקולינרי, וזאת שתקצור הכי הרבה מחמאות וחיוכים.

סדרת ליקרים במהדורה מוגבלת


עזבו רגע את הטעם, תראו את העיצוב! מצד אחד צבעים ופונטים שמזכירים שנים תמימות ותקופה נוסטלגית של שנות ה-50, מצד שני – בקבוקים מלבניים ושטוחים יחסית שיהוו פריט עיצובי מהמם גם אחרי שהליקר יגמר.

מדובר בעצם במהדורה מוגבלת של ליקרים שהשיקו ביקבי בנימינה והיא כוללת: ליקר שוקולד, ליקר טריפל סק, ליקר וישניאק, ליקר אמרטו וליקר קרם דה קסיס במחיר ממש משתלם של 59 ש"ח לבקבוק.

אם אתם רוצים להשקיע ממש, אנחנו לגמרי ממליצים לקנות את כל הסדרה ולתת אותה מתנה למארחים (טוב נו, אולי כדאי להשאיר אחד גם לעצמכם). מצד שני, אם התקציב שלכם נמוך יותר אפשר לגמרי להסתפק בבקבוק אחד או שניים, הם יפהפיים והכי יקצרו מחמאות.

פיירקס

סט כלי בישול פיירקס (ESSENTIALS PYREX)


כמעט ואין בית בארץ שאין בו תבנית אחת של פיירקס. התבניות הפופולאריות שכיכבו כאן גם לפני שנים רבות הם אחד הכלים השימושיים ביותר במטבח. ניתן לאפות בהם, להכין בתוכם עוגות ולהכניס למקפיא וגם לאחסן את המאפה או התבשיל שהכנתם במקרר.

עכשיו, רגע לפני החג, החליטו בחברה לאגד במארז אחד 3 תבניות, בצורה מעוגלת (אך עם תחתית ישרה),שמגיעים יחד עם מכסים תואמים.

התבניות העגולות, עשויות מזכוכית עבה, מהוות פתרון מעולה לבשלן הביתי. ניתן להכין בהן אורז ועוף, תבשילי בשר ותפוחי אדמה אבל גם עוגת טירמיסו וטרייפל.

ומה שהכי טוב, שאין מישהו שתתנו לו את התבניות האלה ולא יכיר את החברה ויודה לכם את הבחירה המצוינת.

פרטים נוספים:
התבניות במארז מגיעות ב-3 גדלים שונים: 1 ליטר (קוטר 20 ס"מ), 1.6 ליטר (קוטר 23 ס"מ) ו-2.3 ליטר (קוטר 26 ס"מ).

מחיר הסט: 299 ש"ח (בחנויות רבות ישנה הנחה על הסט).

ניתן להשיג ברשת המשביר לצרכן, אייס, הום סנטר, ששת, שופרסל ובחנויות נוספות.

מולטיקקיק

מולטיקייק


רבות כבר נכתב על המכשיר ששיגע את המדינה. אפילו אנחנו כבר הכנו איתו מתכון מעולה לעוגות שוקולד בצורת מיני דונאטס.

ובכל זאת, למי שטרם נחשף למכשיר הבאמת גאוני הזה נספר שמדובר במעין תנור/טוסטר קטן עם 7 פלטות מתחלפות. כל מה שצריך לעשות זה לזלף את תערובת העוגה או הוופל שלכם לתוך השקעים של הפלטה ותקבלו דונאטס, קאפקייקס, קייק פופס, וופל בלגי, טארטלטים, פיצות ועוד מאפים מיוחדים אחרים.

מה שמדהים במכשיר הזה, שתוך 4-5 דקות בלבד יתקבלו מאפים במרקם נהדר ובצורה אסתטית ואחידה.

הכי המתנה שכל מארח ירצה לקבל. אגב, גם אם הוא לא אופה מדופלם.

פרטים נוספים:
המכשיר נמכר ביחד עם 4 פלאות בסיס (דונאטס, קייק פופס, מאפינס ווופל בלגי). ניתן לקנות בנפרד גם פלטות לבראוניז, פיצות אישיות וטארטלטים.

מחיר המולטיקייק (כולל 4 פלטות): 399 ש"ח. מחיר זוג פלטות נוספות: 79.90 ש"ח.

ניתן להשיג ברשת DOMO, קוק אנד בייק, לגעת באוכל, פור שף, ממלכת האופים ובאתר www.foodappeal.co.il

מאיר-אדוני

סכינים, מחבתות וסירים "ארקוסטיל אדוני"


את השף מאיר אדוני אנחנו לא צריכים להכיר לכם, גם אם לא נחשפתם אליו עד לפני שנה כי אתם לא מאלה שמבלים במסעדות שף, אין ספק שבמסגרת התכנית משחקי השף כבר יצא לכם לצפות בו.

אדוני הוא לא רק אחד השפים המוכשרים (אתם חייבים לבקר במזללה ובכתית) אלה שהוא גם איש מלא כריזמה שקטה. ואת הכריזמה והכשרון שלו הוא מביא הפעם גם לכלי המטבח.

במסגרת שיתוף פעולה עם ארקוסטיל יצר אדוני ביחד עם החברה כלי בישול וחיתוך סופר איכותיים שגם נוחים מאוד לשימוש אבל גם מגיעים באריזה יוקרתית ומעוצבת. שזה, ביננו, לא פחות חשוב כשמדובר במתנה.

בין הכלים החדשים תוכלו למצוא סירים מנירוסטה, מחבתות עם ידית נשלפת, מכתש ועלי, סכיני שף ועוד.

פרטים נוספים:
המחיר אמנם לא ממש זול, אבל שווה כל שקל. בעיקר אם אתם קונים את הסיר או המחבת למישהו שיודע להעריך כלים איכותיים.

מחירים לדוגמה: סכין שף  219 ש"ח, מחבת  379 ש"ח.

ניתן למצוא ברשת החנויות של Arcosteel kitchen

שף-בוקס

סודות התיבול – שף בוקס


לפני הכל אנחנו חייבים להודות, את ספר המתכונים החדשני (הסבר בהמשך) של שף בוקס לא יצא לנו לבדוק, אבל שמענו המלצות מעולות ואנחנו כבר למודי ניסיון עם מוצרי החברה כך שלא יכולנו שלא להמליץ לכם לרכוש ספר שכזה למארחים שלכם או למישהו שאתם אוהבים באמת. ובכלל, אין ספק שהחבר'ה מאחורי המיזם המיוחד הזה לא מפסיקים לחדש וליצר מוצרים מוקפדים ויצירתיים.

אז במה מדובר? בשורה התחתונה מדובר בספר מתכונים, אבל כזה שטרם ראיתם. יש בו 30 מתכונים של טובי השפים (יובל בן נריה, ארז קומרובסקי, עומר מילר ועוד) לצד 16 צנצנות צבעוניות מלאות בתבלינים. המתכונים בספר מתבססים על תערובות התבלינים הסודיות של השפים ובמקביל יוכלו הרוכשים לקבל מתכונים נוספים עם תערובות התבלינים באתר האינטרנט של החברה.

מתכונים לדוגמה: עוף בקייג'ין של יונתן רושפלד, פתיתים מתובלים של עומר מילר, טאג'ין עוף עם שומרים ואפונה של יוסי שטרית וסחור ביתי של גיל חובב.

כמו שהבנתם (תציצו בתמונה תראו איזה יופי הספר מעוצב) מדוב במתנה סופר מיוחדת. ואל תשכחו מי שלח אתכם לקנות כשאתם מקבלים את המחמאות.

פרטים נוספים:
כמו בשאר המוצרים שפיתחה חברת שף בוקס, גם "סודות התיבול" נעשה בהתנדבות מלאה של השפים שמלווים את הפרויקט וחלק מהכנסות כל מארז יעברו ישירות לעמותות שונות על פי בחירתו של כל שף.

מחיר: 169 ש"ח.

ניתן להשיג באתר www.chefbox.co.il ובדף הפייסבוק chef box – bake it easy