חדש על המדף – החמישייה השבועית - foodpage - כל המתכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home - חדש על המדף - חדש על המדף – החמישייה השבועית

חדש על המדף – החמישייה השבועית

תבנית צלייה איכותית, ממרח שוקולד בשפורפרת, עוגיות שוקולד עם סוכריות צבעוניות ועוד מוצרים ששווה לכם להכיר. חדש על המדף

חדש על המדף
סדרת מחבתות, סירים ותבניות MINERAL SIGNATURE של TEFAL

סיפרו לנו ש
סדרת MINERAL SIGNATURE  חסינה ועמידה, אך גם קלה ביותר. היא עשויה Cast-Aluminum (יציקת אלומיניום הקלה ב-62% מיציקת ברזל) ובעלת ציפוי טיטניום עמיד במיוחד לבישול איכותי. האלומיניום מבטיח גם חלוקת חום אפקטיבית, כדי שהארוחות שלכם יבושלו באופן מושלם.

הבולטת מבין מוצרי הסדרה היא תבנית הצלייה הניתנת לשימוש הן בתנור והן על גבי הכיריים, לצלייה, בישול ולמגוון סוגי המזון. התבנית עשויה מיציקת אלומיניום עם ציפוי non stick  מתקדם, המקטין את השימוש בשמן ועמיד בפני שחיקה. טכנולוגיית היציקה מאפשרת לגוף הכלי ולמשטח הצלייה להיות כיחידה אחת ומאפשרת פיזור חום אחיד ואופטימאלי על כל שטח הצלייה של התבנית.

הסדרה כוללת : מחבתות, מחבת גריל, ווק, סיר, סוטאז ותבניות צלייה.

אנחנו חושבים ש…
כלי הבישול של טפאל היו ונשארו בחוד החנית של טכנולוגיית הבישול. אז מה מה התחדש אתם שואלים? אחרי שבדקנו את תבנית הצלייה גילינו שאכן פיזור החום אחיד יותר והירקות בתבנית נצלו באותה מידה בצד החיצוני כמו גם בפנימי, שימוש משולב הן לכיריים והן לתנור האפייה הופך את התבנית לשימושית במיוחד (בעיקר כשרוצים קודם לצרוב בשר על הגז ורק לאחר מכן לסגור אותו בתנור), ולא פחות חשוב – קלות הניקיון של התבנית. בנוסף, בניגוד למחבתות מברזל יצוק, לא תצטרכו לעבור פיזיותרפיה אחרי שתסחבו אותן מארון הסירים בואכה הכיריים.

ויש גם כמה נקודות לשיפור: לא לכל תבנית יש מכסה, כך מסתבר. התבניות מגיעות ללא בני זוג פוטנציאליים ומחירן יחסית יקר, אם כי סביר להניח שבזמן שתצטרכו לזרוק מספר פעמים תבניות שמחירן נמוך בהרבה, התבנית הזו תשאר נאמנה לזמן ארוך.

כמה זה יעלה לכם
מחבתות בגדלים 20-28 – 309.9-409.99 ש”ח, מחבת גריל 26  – 499.90 ש”ח, ווק 26 – 389.90 ש”ח, סיר 24  – 659.90 ש”ח, סוטאז 24  – 499.90 ש”ח ותבנית צלייה – 31X24  659.90 ש”ח.

תבנית

עוגיית יום הולדת – קונדיטוריית לחמי

סיפרו לנו ש
עוגיית חמאה מצופה בשוקולד חלב אמיתי עם סוכריות צבעוניות ללא צבעי מאכל מלאכותיים.  עוגיית יום הולדת של קונדיטוריית לחמי הינה עוגייה שפותחה בקונדיטוריה, תוך מחשבה על ילדים כקהל היעד, לא עוגיות לפעוטות (ביסקוויטים) ולא עוגיות המתאימות למבוגרים ולילדים כברירת מחדל, אלא עוגיות בעלות כל חומרי הגלם והרכיבים שילדים אוהבים. עוגיית יום הולדת כוללת 29% שוקולד חלב אמיתי, סוכריות צבעוניות ללא צבעי מאכל מלאכותיים, חמאה אמיתית – כל זאת בהתאמה נכונה לטעם החך הצעיר.

אנחנו חושבים ש
כאשר אנחנו שוקלים אילו חטיפים לרכוש  לקראת יום ההולדת, בגזרת העוגיות נראה כי שום דבר אינו מותאם לאירוע. דבר אינו חגיגי מספיק ואינו תואם את קהל היעד. העוגיות המקושטות לעילא בסוכריות צבעוניות שובבות הן חגיגה אמיתית לעיניים ויוצרות אטרקטיביות חגיגית בצלחת. בתור מבוגר הציפייה היא לקבל עוגיה פריכה יותר, אך בסופו של דבר הילדים הם קבוצת המיקוד ובגזרה זו נרשמה הצלחה רבה. ואגב, מומלץ לא לפתוח את האריזה כשאתם לבד בבית, אחרי חצי שעה תגלו שאמנם רק רציתם לבדוק את הטעם אבל הקופסה פתאום התרוקנה.

כמה זה יעלה לכם
בין 16.9-19.9 ש”ח למשקל 200 גרם.

איפה ניתן להשיג
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

עוגיות-יום-הולדת

בירה weizen Krombacher (קרומבאכר ווייזן)

סיפרו לנו ש…
חברת סידס משיקה בישראל את בירה Krombacher weizen  (קרומבאכר וייזן), בירת חיטה משובחת בטעמים פירותיים. בירת קרומבאכר וויזן היא בירת חיטה מעוננת, בעלת טעם פירותי, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים במפעל קרומבאכר בגרמניה. העובדה שהבירה מיוצרת במפעל יחיד בעולם (single source) מבטיח את אותה חווית טעם ייחודית פעם אחר פעם. הבירה מיובאת לישראל בבקבוק זכוכית של חצי ליטר ושל 330 מ”ל.

אנחנו חושבים ש…
גם אם אתם לא חובבי בירה מושבעים, קשה שלא ללכת שבי אחר טעמה הייחודי של הבירה שנע בין מרירות אופיינית למתיקות עדינה. הטעם הפירותי אכן מודגש ויוצר פרץ של רצון להזמין את החברה להגיע ולשתות ביחד. וגם: אהבנו מאוד את העיצוב המוזהב של הבקבוק שמייצר תחושה של יוקרתיות.

כמה זה יעלה לכם
11.50 ש”ח ל-330 מ”ל, 14.50 ש”ח ל-500 מ”ל.

איפה ניתן להשיג
ניתן להשיג ברשתות השיווק.

בירה

סדרת Mixim – כרמית

סיפרו לנו ש…
מיקסים הינה סדרת נשנושי שוקולד ב- 3 טעמים מותאמים לילדים, המוצעים בצורת אשכולות פריכים של  שוקולד, המכילים מיקס של דברים טובים מצופים בשוקולד. הסדרה כוללת חטיף שוקולד לבן עם פצפוצי תירס, חטיף שוקולד חלב עם פצפוצי תירס וחתיכות וופל וחטיף שוקולד חלב בטעם שוקו בננה עם פצפוצי תירס. סדרת שלושת המוצרים אינה מכילה גלוטן.

אנחנו חושבים ש…
מדובר לגמרי בסכנת התמכרות. עוד בטרם פתחתם את חבילת נשנושי השוקולד, נראה כי לא נודע כי בא אל קירבו. הנשנושים נעלמים כלא היו גם על ידי המבוגרים וגם על ידי הילדים ונדמה כי חברת כרמית הלכו צעד קדימה בכל הנוגע לגזרת הממתקים שלהם. במיוחד מומלצים חטיפי השוקולד החלב שמחביאים בתוכם פצפוצי תירס קראנצ’ים וחתיכות וופל.

כמה זה יעלה לכם
מחיר מומלץ לצרכן – אריזה 60 גרם 5.90 ש”ח.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

מיקס

ממרח השחר העולה בשפורפרת

סיפרו לנו ש…
מוצר חדש אשר הופך את חווית המריחה לחווית לחיצה קצרה, נעימה ונקייה- מעתה הילדים יכולים להכין בעצמם את הסנדביץ’ לבית הספר מבלי ללכלך ולהתלכלך.

לחובבי האפייה והעוגות, שפופרת הממרח הופכת את חווית הזילוף לנעימה וקלה יותר, כאשר באמצעות השפופרת ניתן לשדרג כל עוגה עם כיתוב או זילוף מיוחדים. מנות ביתיות כמו פנקייק, גלידה, וופל בלגי ועוד הופכות בקלות למגרות וטעימות הרבה יותר.

אנחנו חושבים ש…
לא סתם השארנו את השפורפרת הזו לסוף. מדובר באחד הרעיונות הטובים ביותר שנתקלנו בהם בתקופה האחרונה. מצד אחד, מה כבר התחדש אתם תוהים? במקום כפית משתמשים באצבע, במקום סכין מזלפים על הלחם. מצד שני, במבחן המציאות, השפורפרת הזו הפכה לדבר הכי לוהט בבית. קודם כל כי היא מתכתבת בצורה מושלמת עם הרעיון של אכילת השוקולד ישירות מהאריזה וחוסכת את עניין הכפית, שנית כי נוחות הלחיצה קלה ונעימה וכן, גם מאוד נוח לשמור את השפורפרת בארון כך שניתן להעמיד אותה כמו גם להשכיב על הצד. ואפילו החשש שלנו, מהרגע שבו השוקולד כמעט ויגמר ולא נוכל להוציא את הממרח שנותר בתחתית התבדה והיה די פשוט להוציא מהשפורפרת את שאריות השוקולד. ממש כמו במשחת שיניים. אה, ואל תשאלו איך הגענו למצב שהממרח הסתיים כל כך מהר.

ובכלל, נדמה שבחברת השחר העולה פונים לאחרונה יותר ויותר לצד הכייפי של זלילת ממרח השוקולד ומצד שני לא שוכחים את עברו של הממרח כך שטעמו עדיין נותר כפי שזכור לכם מהילדות. החסרון היחיד – העיצוב המאוד לא מפתה של האריזה. זה לא הצבעים, זה הפס החום והלא מגרה שמככב שם באמצע.

כמה זה יעלה לכם
11.90-13.90 לשפורפרת של 330 גרם.

איפה ניתן להשיג
ברשתות השיווק והבחנויות המובחרות.

שחר

FoodPage Team
כל המתכונים הכי טובים באתר אחד
FoodPage Team

מתכונים אחרונים מאת FoodPage Team (צפו בכולם...)

FoodPage Team

כתבו משהו נחמד...

כתובת האימייל שלך לא תוצג בפומבי.שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top