ריבועי גבינה בשחור ולבן | foodpage – כל המתכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
התחבר
לא רשום?
הירשם
אתם כאן: Home - קינוחים - עוגות - ריבועי גבינה בשחור ולבן

ריבועי גבינה בשחור ולבן

קרין גורן מכינה ריבועי גבינה ושוקולד עם תחתית ביסקוויטים שממש נמסים בפה

    yummies

    yummies

    אחראית צוות עורכי תוכן בדיגיטל at יאמיז
    "יאמיז" הינה רשת חברתית ראשונה מסוגה בעולם המאגדת אלפי מתכונים של שפים ושל גולשים על פי קטגוריות שונות, בהתאם להעדפות אישיות של הגולשים

    "יאמיז" הוא אתר אוכל מבוסס מתכונים עשיר במיוחד, אך לא זאת בלבד. האתר מהווה רשת חברתית, המאפשרת לגולשים להעלות ולשתף מתכונים אישיים שלהם וכן לעקוב אחרי המתכונים שהעלו שפים מקצועיים ובשלנים חובבים אחרים ולדרג אותם.

    האתר הייחודי מותאם אישית למשתמש בכך שמאפשר לכל גולש לבחור את סוג המתכונים שיוצגו עבורו בכל כניסה לאתר. "יאמיז" מאפשר לגולשים רכישה מיידית של המוצרים, און-ליין דרך האתר.

    בנוסף, "יאמיז" מביא טעימה מעולמם הקולינרי של השפים שגב משה, קרין גורן ושי-לי ליפא, כאשר למעלה מ-1000 מתכונים שהוצגו בתכניותיהם ב"רשת" יהפכו לנחלת הגולשים, זאת כשהם מלווים בסרטוני ווידאו המסייעים בהכנת המנה. כאמור, את המרכיבים הדרושים לכל מתכון ניתן יהיה לרכוש אונליין דרך האתר באמצעות שירות של רשת "שופרסל".

    המתכונים שהועלו ודורגו על-ידי הגולשים יוצגו בעמוד הבית של האתר לצד המתכונים של השפים המקצועיים בישראל.

    "יאמיז" מהווה נדבך חשוב בהשקת תוכנית הבישול החדשה של "רשת", "משחקי השף" אשר פותחה על ידי "רשת" ו-ITV העולמית וצפויה לעלות לאוויר בחודשים הקרובים. עם עלייתה של התוכנית יופיעו ביאמיז כל המתכונים שיוצגו בתוכנית על ידי מתמודדי התוכנית כמו גם המתכונים שיוצגו בתוכנית על ידי שלושת השפים שנבחרו להוות מנטורים ב"משחקי השף" – שף ומנכ"ל קבוצת "מחניודה", אסף גרניט, השף הווירטואוזי של "כתית" מאיר אדוני והשף הישראלי היחיד בעלי 2 כוכבי מישלן – מושיק רוט.

    "יאמיז" פותח בשיתוף "רשת" וחברת "דה בוקס" והוא יעלה גם בגרסת מובייל, בעמוד בפייסבוק ובחשבון באינסטגרם.

    "יאמיז" כאמור מאפשר לגולשים לבחור את סוג האוכל והמתכונים אשר רלוונטים עבורו. כך לדוגמא, גולש שמתעניין רק במתכוני בריאות, יוכל להפעיל סינון כך שבכל ביקור באתר יקבל רק מתכונים בריאים.
    yummies
    yummies
    reshet.yummies@gmail.com

    כתבו משהו נחמד...

    כתובת האימייל שלך לא תוצג בפומבי.שדות חובה מסומנים ב *

    *

    Scroll To Top