īģ� חדש ×ĸל המד×Ŗ – החמישייה השבו×ĸי×Ē - foodpage - כל המ×Ēכונים במקום אחד replicas watch china
רשום כבר?
ה×Ēחבר
לא רשום?
הירשם
א×Ēם כאן: Home - חדש ×ĸל המד×Ŗ - חדש ×ĸל המד×Ŗ – החמישייה השבו×ĸי×Ē

חדש ×ĸל המד×Ŗ – החמישייה השבו×ĸי×Ē

×ĸוגיו×Ē קינמון פריכו×Ē, חטי×Ŗ ×Ļ’יפס לא מטוגן ולא אפוי ואורז בסמטי ×ĸם ארומה משג×ĸ×Ē. וגם: ×ĸל הי×Ēרונו×Ē באפרסמונים. חדש ×ĸל המד×Ŗ

חדש ×ĸל המד×Ŗ
מיני קוקיס בט×ĸם קינמון – כרמי×Ē

סיפרו לנו ׊: חבר×Ē כרמי×Ē ממ×Ēקים משיקה מו×Ļר חדש בסדר×Ē מיני קוקיס – ×ĸוגיו×Ē מיני קוקיס בט×ĸם קינמון. מדובר ×ĸל ×ĸוגיו×Ē פריכו×Ē בט×ĸם קינמון, ב×Ļורו×Ē מלבניו×Ē שהולכו×Ē נהדר ל×Ļד קפה ו×Ēה.

מהדור×Ē מיני מ×Ļטרפ×Ē לשאר הט×ĸמים בסדרה: שוקולד ×Ļ’יפס, שוקולד, חמאה, מרוקאיו×Ē ו×ĸוגיו×Ē חמאה ללא ×Ēוספ×Ē סוכר.

אנחנו חושבים ׊: אם יש בונוס גדול בכל סדר×Ē ה×ĸוגיו×Ē של כרמי×Ē זה קודם כל האריזה. גם קלה, גם ני×Ē× ×Ē לסגירה וגם ני×Ēן להש×Ēמ׊ בה שוב ולאחסן ב×Ēוכה חומרי גלם או כל דבר ׊×Ēר×Ļו.

ולגבי הט×ĸם – מדובר ×ĸל ×ĸוגיו×Ē ×ĸם ט×ĸם ×ĸדין מאוד של קינמון שהכי כי×Ŗ לטבול ב×Ēה של הבוקר. למרו×Ē שה×ĸדר החמאה הורגש, ה×ĸוגיו×Ē היו מספיק מפנקו×Ē ו×ĸשירו×Ē ונמסו בפה. ואגב, ני×Ēן להש×Ēמ׊ בהן, כשהן מפוררו×Ē, גם כקראמבל לקינוחי כוסו×Ē או ל×ĸוגו×Ē (ראו ×Ēמונה למ×ĸלה).

כמה זה י×ĸלה לכם: 19.90 לקופסה במשקל של 600 גרם.

איפה ני×Ēן להשיג: ברש×Ēו×Ē השיווק ובסופרים.

 

אורז בסמטי – Tilda

סיפרו לנו ׊: אורז בסמטי של חבר×Ē טילדה, החברה שהביאה ל×ĸולם המ×ĸרבי א×Ē בשור×Ē האורז הבסמטי כבר לפני 40 שנה.

הזן הבסמטי נבחר בקפידה למרגלו×Ē הרי ההימלאיה, המקום היחיד ב×ĸולם שבו ני×Ēן לגדל בסמטי. הנהרו×Ē השופ×ĸים, האדמה הדשנה, הם קרק×ĸ אידיאלי×Ē לפריח×Ē הבסמטי, רק ׊ם הוא מגי×ĸ להבשלה.

אנחנו חושבים ׊: מדובר באורז ארוך, ×ĸדין מאוד וב×ĸל ניחוח חמא×Ēי-אגוזי שהופך אחרי הבישול לאוורירי ורך במיוחד אך לא דביק. ל×ĸומ×Ē אריזו×Ē אחרו×Ē שנמכרו×Ē באר×Ĩ, האריזה של טילדה אטומה וב×Ļב×ĸ כחול מבריק שמבדל או×Ēה גם בנראו×Ē אל מול המ×Ēחרים.

מומל×Ĩ להכין א×Ē האורז ביחס של כוס אורז ×ĸל 2 כוסו×Ē מים.

כמה זה י×ĸלה לכם: בין 22-25 â‚Ē לאריזה של קילו.

איפה ני×Ēן להשיג: בחנויו×Ē טב×ĸ ובסופרים.

 

ט×ĸמים חדשים לחטיפי Chewy  – Nature valley

סיפרו לנו ׊: מו×Ēג חטיפי הדגנים Nature Valley משיק שני ט×ĸמים חדשים בסדר×Ē חטיפי הדגנים במרקם הרך – סדר×Ē חטיפי CHEWY: שיבול×Ē שו×ĸל מלאה ב×Ēוספו×Ē שוקולד, בוטנים וב×Ļיפוי קרם שקדים ושיבול×Ē שו×ĸל מלאה ב×Ēוספ×Ē בוטנים ו×Ļיפוי קרם שקדים.

חטיפי ניי×Ļ’ר וואלי ×ĸשויים משיבול×Ē שו×ĸל מלאה, מכילים ויטמינים ומינרלים ממקורו×Ē טב×ĸיים, סיבים ×Ēזונ×Ēיים וללא ×Ēוספ×Ē של חומרים משמרים או חומרי ט×ĸם מלאכו×Ēיים. החטיפים ×ĸשירים בחלבון המגי×ĸ מבוטנים ושקדים שלמים.

החטיפים החדשים ישווק במארזים הכוללים 5 חטיפים.

אנחנו חושבים ׊: מדובר בחטי×Ŗ ×ĸשיר במרקמים וט×ĸמים ׊×ĸל א×Ŗ שהוא משלב ב×Ēוכו גם שוקולד, גם בוטנים וגם שקדים, המ×Ēיקו×Ē שלו מאוזנ×Ē ולא גבוהה מדי. בגלל מרקמו הרך (להבדיל מחטיפי שיבול×Ē שו×ĸל שמגי×ĸים בדרך כלל במרקם ׊מ×Ēפ×Ļח בפה) ושיבול×Ē השו×ĸל המלאה, ישנה ×Ēחושה של שוב×ĸ כבר אחרי אכילה של חטי×Ŗ אחד והוא בהחלט מהווה פינוק מ×Ēוק בין הארוחו×Ē או כשנמ×Ļאים בנסי×ĸה או ביום ×ĸבודה ארוך.

במארז 5 חטיפים, ארוזים בנפרד, שמכילים כל אחד מהם 144 קלוריו×Ē.

כמה זה י×ĸלה לכם: 17.90 למארז.

איפה ני×Ēן להשיג: בכל ר׊×Ēו×Ē השיווק.

Untitled-1

AIR POPS חטי×Ŗ ×Ēפוח אדמה – mana

סיפרו לנו ׊: חבר×Ē mana המ×Ēמחה משיקה סדר×Ē חטיפי ×Ļ’יפס ×Ēח×Ē מו×Ēג AIR POPS, פי×Ēוח חדשני בקטגוריי×Ē חטיפי ה×Ļ’יפס – חטי×Ŗ ×Ļ’יפס לא מטוגן ולא אפוי. מו×Ļרי הסדרה מיו×Ļרים בטכנולוגיה של לח×Ĩ אוויר חם ובכך נמנ×ĸ ה×Ļורך בטיגון ו×ĸרכי השומן יורדים בה×Ēאם וזא×Ē ללא כל פגי×ĸה בט×ĸמו של החטי×Ŗ הנשמר דומה למקור, קראנ×Ļ’י וממכר.

בכל חטי×Ŗ 60% פחו×Ē שומן, 75% פחו×Ē שומן רווי ו-25% פחו×Ē קלוריו×Ē מחטי×Ŗ ה×Ļ’יפס המוביל היום בשוק, זא×Ē בזכו×Ē הטכנולוגיה המאפשר×Ē הימנ×ĸו×Ē מטיגון במהלך היי×Ļור.

סדר×Ē אייר פופס מגי×ĸה בשלב הראשון בשני ט×ĸמים: אייר פופס בט×ĸם טב×ĸי ואייר פופס ט×ĸם גריל.

אנחנו חושבים ׊: החטי×Ŗ החדש ×Ēפוח מ×ĸט ולמרו×Ē שלא טוגן, ישנן בו×ĸיו×Ē קטנו×Ē שנראו×Ē כמו טיגון והופכו×Ē א×Ē ה×Ļ’יפס לפריך יו×Ēר. גם מבחינ×Ē הט×ĸם ישנה ×Ēחושה של חטי×Ŗ מטוגן אם כי לא כזה שמו×Ēיר א×Ē הא×Ļב×ĸו×Ē שלכם ×ĸם שמן.

ט×ĸמנו א×Ē הט×ĸם הטב×ĸי שהש×Ēלב מ×ĸולה ×ĸם סלסל×Ē ×ĸגבניו×Ē ואפילו ×ĸם גבינה לבנה 5% והוא בהחלט מהווה ×Ēחלי×Ŗ מו×Ļלח לגרסה המטוגנ×Ē.

למי מכם שבודק ומ×Ē×ĸניין, בחטי×Ŗ ישנן 165 קלוריו×Ē (ל-40 גרם).

כמה זה י×ĸלה לכם: 4.90 לאריזה של 40 גרם.

איפה ני×Ēן להשיג: ברש×Ēו×Ē השיווק ובחנויו×Ē.

 

אפרסמונים

אחרי החטיפים, ה×ĸוגיו×Ē והממ×Ēקים הגי×ĸ הזמן גם למשהו ט×ĸים הישר מאמא טב×ĸ – אפרסמונים כ×Ēומים, מלאים ב×ĸרכי ×Ēזונ×Ēיים ורכיבים בריאו×Ēיים.

אז מה כל כך טוב בהם? מה לא. הם מ×Ēוקים ופ×Ļיחים מ×Ļד אחד אבל גם רכים ו×ĸדינים מ×Ļד שני, אין בהם גל×ĸין כך שני×Ēן לאכול א×Ē כל הפרי וב×ĸיקר יש בהם המון בונוסים שי×ĸזרו לגו×Ŗ שלכם לה×Ēמודד ×ĸם מחלו×Ē.

מרב מור-אופיר, ×Ēזונאי×Ē קליני×ĒM.Sc.  ויו×ĸ×Ļ×Ē מד×ĸי×Ē למו×ĸ×Ļ×Ē ה×Ļמחים מסבירה בדיוק מה יש בהם:

– האפרסמון הוא אחד הפירו×Ē ה×ĸשירים בויטמין A, החיוני לראייה ×Ēקינה, ובפרט לראיי×Ē לילה, ל×Ēפקוד מ×ĸרכ×Ē החיסון, לשלמו×Ē ×Ēאי ה×ĸור, לה×Ēפ×Ēחו×Ē איברים ב×ĸובר ולגדילה ×Ēקינה. אפרסמון בינוני יספק כ-13% ממנ×Ē הויטמין A היומי×Ē המומל×Ļ×Ē למבוגר, וכ-20% ממנ×Ē ויטמין A  המומל×Ļ×Ē לילד.

– האפרסמון מהווה מקור לפוליפנולים המכונים טאנינים. הטאנינים הם נוגדי חמ×Ļון המ×Ļויים גם ב×ĸנבים, ביין וברימון. ממחקרים שבדקו השפ×ĸו×Ē של ×Ļריכ×Ē אפרסמון או טאנינים מאפרסמון, × ×Ļפ×Ēה באופן ×ĸקבי הפח×Ēה מ׊מ×ĸו×Ēי×Ē ברמו×Ē השומנים בדם.

– כדאי גם לד×ĸ×Ē שלהבדיל ממזונו×Ē מ×ĸובדים רבים, באפרסמון ×Ēכול×Ē × ×Ēרן אפסי×Ē המלווה ב×Ēכול×Ē אשלגן של כ-200 מ”ג לפרי. הפח×Ē×Ē ×Ļריכ×Ē הנ×Ēרן והגבר×Ē ×Ļריכ×Ē האשלגן ב×Ēזונה, חשובו×Ē למני×ĸ×Ē י×Ēר-לח×Ĩ-דם, שהנו גורם סיכון לה×Ēקפי לב, שב×Ĩ מוחי ומחלו×Ē כליה.

– האפרסמון הוא אחד הפירו×Ē ה×ĸשירים ביו×Ēר בסיבים ×Ēזונ×Ēיים. אפרסמון בינוני יספק כ-16% ממנ×Ē הסיבים ה×Ēזונ×Ēיים היומי×Ē המומל×Ļ×Ē. האפרסמון מכיל הן סיבים ×Ēזונ×Ēיים בל×Ēי מסיסים והן סיבים ×Ēזונ×Ēיים מסיסים.

– הסיבים ה×Ēזונ×Ēיים הבל×Ēי מסיסים ×Ēורמים ל×Ēפקוד ×Ēקין של מ×ĸרכ×Ē ה×ĸיכול, למני×ĸ×Ē ×ĸ×Ļירו×Ē ולמני×ĸ×Ē ×Ēהליכים סרטניים במ×ĸי. הסיבים ה×Ēזונ×Ēיים המסיסים ×Ēורמים ל×Ēחוש×Ē שוב×ĸ, לוויסו×Ē רמו×Ē הגלוקוז בדם ולהפח×Ē×Ē רמו×Ē הכולסטרול בדם.

– האפרסמון מהווה מקור לקרוטנואידים נוגדי החמ×Ļון לוטאין וזיאקסנטין. קרוטנואידים אלה ×Ēורמים להגנה ×ĸל ה×ĸין מפני נזקי חמ×Ļון מושרי-אור. לכן הם יכולים לסיי×ĸ בהפח×Ē×Ē הסיכון למחלו×Ē ×ĸיניים ×Ēלויו×Ē גיל, כמו ניוון מאקולרי (AMD) וקטראקט.

– האפרסמון דל שומן מטב×ĸו והוא ×ĸונה ×ĸל ה×Ļורך באנרגיה ובמ×Ēיקו×Ē באופן טב×ĸי ×Ēוך שהוא מספק ׊פ×ĸ רכיבים בריאו×Ēיים.

– חשוב לד×ĸ×Ē – אין ל×Ļרוך אפרסמון במקרים של ני×Ēוחים במ×ĸרכ×Ē ה×ĸיכול.

×Ļילום ×Ēמונה ראשי×Ē: לירון אלמוג
×Ļילום ×ĸוגיו×Ē: מוטי פישביין

 

FoodPage Team
כל המ×Ēכונים הכי טובים בא×Ēר אחד
FoodPage Team

מ×Ēכונים אחרונים מא×Ē FoodPage Team (×Ļפו בכולם...)

FoodPage Team

כ×Ēבו משהו נחמד...

כ×Ēוב×Ē האימייל שלך לא ×Ēו×Ļג בפומבי.שדו×Ē חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top