פנקוטה מרשמלו חלומית או: ורוד עולה

מאת: etibet

3 מצרכים, 5 דקות הכנה ויש לכם פנקוטה מרשמלו צבעונית ומתוקה. אתי בטיטו סוגרת את השבוע עם קינוח מהיר, יפהפה וטעים במיוחד

Sweet
אני חייבת לפצוח בווידוי. אף פעם לא אהבתי מרשמלו. זהו, אמרתי את זה. לא התחברתי למרקם הספוגי ולטקסטורה הקמחית. עד ליום בו נתקלתי ברשת במתכון לעוגיות ממולאות בקרם מרשמלו שגרמו לי להתאהב ולהבין שאפשר לחוות את הטעם ה"מרשמלואי" גם לא בצורתו הטבעית.

השילוב הגאוני (לא פחות!) בין המרשמלו לפנה קוטה, מייתר את הצורך בג'לטין, והתקבל בשמחה בקרב מכרותיי חובבות הבישול (אך שונאות לחוות כישלונות מטבח). עכשיו, המתכון גם אצלכם.

בהזדמנות זו, אציין את חודש המודעות לסרטן השד שיפתח שבוע הבא במסגרתו מתקיים פרוייקט להגברת המודעות - "מנה בוורוד", בו גדולי השפים יוצרים מנות וורודות אשר ימכרו במיטב המסעדות וחלק מהכנסותיהן יועברו כתרומה ל"אגודה במלחמה בסרטן".

שבוע מקסים, נתראה כאן ביום שישי הבא.

 

מצרכים:
חבילת מרשמלו צבעוני (180 גרם)
750 מ''ל שמנת מתוקה
גרגרים ממקל וניל


אופן הכנה:
• ממיסים את השמנת והמרשמלו במיקרוגל, עד ליצירת בלילה חלקה (בעדינות עם המיקרוגל, כמה שניות בכל פעם בכדי שלא ישרף). לחילופין, ניתן להמיס על הגז או באמבט אדים.
• מערבבים את הבלילה בעדינות תוך שמירה על הטקסטורה הצבעונית. מוסיפים את גרגרי הווניל. אם המרשמלו לא נמס לחלוטין, יש למעוך אותו מעט עם מטרפה ידנית.
• יוצקים לכלי הגשה (שקופים, בטח ששקופים) ומעבירים ל-4 שעות קירור לפחות.
• מגישים קר, פנה קוטה או לא?

צילום וסטיילינג: חיה ריבקין

תכירו
אתי בטיטו, בת 24, משפטנית במקצועי, שוקולטיירית (מקצועית) בשביל הנשמה וקונדיטורית חובבת עם שאיפות. מעריצה ומעריכה יצירות קולינריות. ליצירת קשר, שאלות ושת"פ –  etush93@walla.com

>> הצטרפו לקהילה שלנו בפייסבוק


בטורים הקודמים:
מתכון לטירמיסו
מתכון לטרייפל אנגלי

מתכון לדואט מוס חלבה ושוקולד
מוס שוקולד מושלם
טראפלס שוקולד חלב